Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги пасажирського повітряного транспорту для виконання літерних перевезень та резервування ПС для виконання літерних перевезень
Очікувана вартість
17 172 000,00 UAH
UA-2017-06-16-001368-b 481aa80c6df54cc8a7b84ef81ba117b3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тая Турченко

+380445916946 tender@dap.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне авіаційне підприємство "Україна"
Код ЄДРПОУ: 25196197
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 2
Контактна особа: Тая Турченко
+380445916946
tender@dap.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
було оголошено відкриті торги на закупівлю «Послуги пасажирського повітряного транспорту, ДК 016:2010 – 51.10.1 (Послуги з авіаційних перевезень, ДК 021:2015 – 604 (60400000-2). Послуги пасажирського повітряного транспорту для виконання літерних перевезень та резервування ПС для виконання літерних перевезень)» (оголошення № UA-2016-12-05-000859-a). 09.01.2017 торги відмінені, у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (жодної пропозиції) та було другий раз оголошено відкриті торги на закупівлю «Послуги з авіаційних перевезень, ДК 021:2015 – 6040. Послуги пасажирського повітряного транспорту для виконання літерних перевезень та резервування ПС для виконання літерних перевезень» (оголошення № UR-2017-01-10-000248-b). 10.02.2017 торги відмінені, у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (жодної пропозиції).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2017 15:39
Оскарження наміру укласти договір: 27 червня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з авіаційних перевезень, ДК 021:2015 – 6040
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 послуга
Послуги пасажирського повітряного транспорту для виконання літерних перевезень та резервування ПС для виконання літерних перевезень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08307, Україна, Київська область, м.Бориспіль, міжнародний аеропорт "Бориспіль"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 60400000-2 — Послуги з авіаційних перевезень

Тендерна документація

16 червня 2017 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Авіакомпанія Браво» (ТОВ «Авіакомпанія Браво»)
#32259588
Переможець 17 172 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2017 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2017 15:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Авіакомпанія Браво» (ТОВ «Авіакомпанія Браво»)
#32259588
17 172 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 10:53
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2018 14:56
ДУ 4 від 22.05.2018.pdf зміни до договору
22 травня 2018 14:55
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2018 11:36
ДУ 3 від 29.03.2018.pdf зміни до договору
30 березня 2018 11:35
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2017 16:13
ДУ2від20.12.17 АК Браво.PDF зміни до договору
20 грудня 2017 16:13
Електронний підпис укладений
27 червня 2017 12:49
Дог. 3210 від 27.06.2017 Браво.PDF укладений
27 червня 2017 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли взаємної згоди продовжити дію Договору № 3210 від 27.06.2017 року до 31.03.2018 року включно – на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2018 році в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної у Договорі № 3210 від 27.06.2017. Загальна вартість послуг за цією додатковою угодою складає 3 434 400,00 грн. з ПДВ за рахунок коштів підприємства, з яких: 2 721 600,00 грн. з ПДВ - вартість виконання літерних рейсів; 712 800,00 грн. з ПДВ - вартість резервування літерних рейсів. Інші умови Договору № 3210 від 27.06.2017 року залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 3210
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до Договору № 3210 від 27.06.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли взаємної згоди продовжити дію Договору № 3210 від 27.06.2017 року до 31.05.2018 року включно - на строк достатній для проведення процедури закупівлі у 2018 році. Загальна вартість по цій Додатковій угоді складає 3 434 400,00 грн., у тому числі з ПДВ, з яких: 2721600,00 гривень - вартість виконання літерних рейсів; 712800,00 гривень - вартість резервування літерних рейсів.
Номер договору про закупівлю: 3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 3210 від 27.06.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна вартість по цій Додатковій угоді складає 3 434 400,00 гривень, у тому числі ПДВ, з яких: - 2 721 600,00 гривень - вартість виконання літерних рейсів; - 712 800,00 гривень - вартість резервування літерних рейсів. Сторони досягли взаємної згоди продовжити дію Договору №3210 від 27.06.2018 року до 31.07.2018 року включно - на строк достатній для проведення процедури закупівлі у 2018 році.
Номер договору про закупівлю: 3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 3210 від 27.06.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 827 676,00
UAH з ПДВ