Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильник світлодіодний, код ДК 021:2015 –31500000-1 - «Освітлювальне обладнання та електричні лампи»
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2017-06-16-001307-b d21593308f4946a5b828095dbfee4f87
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Садчикова

+380523572616 upravleniegkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 30327520
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Бульварна, 25
Контактна особа: Євгенія Садчикова
+380523572616
upravleniegkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2017 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2017 17:00
Початок аукціону: 01 серпня 2017 13:48
Очікувана вартість: 1 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Світильник світлодіодний, код ДК 021:2015 –31500000-1 - «Освітлювальне обладнання та електричні лампи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, м. Олександрія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 31500000-1 — Освітлювальне обладнання та електричні лампи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2017 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2017 11:52
ТД_Світильники_Нова редакція.docx
24 липня 2017 11:52
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
24 липня 2017 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2017 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2017 11:52
ТД_Світильники_Нова редакція.docx
16 червня 2017 15:16
ТД_Світильники.docx
24 липня 2017 11:52
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність сертифікату ISO9001
Дата подання: 19 червня 2017 11:34
Дата відповіді: 20 червня 2017 09:57
Добрий день! Наявність сертифікату ISO9001, є добровільною для виробника України, не обов'язковою нормативно-юридичною умовою! Будь ласка, просимо вилучити цю умову з обов`язкових, так як це порушує конкурентні умови участі.
Відповідь: Доброго дня!
Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 1 ст. 23 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит.
Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради орієнтується на обладнання та матеріали, які сертифіковані у ЄС і мають належну супровідну документацію і тому маємо бажання впроваджувати обладнання та матеріали сертифіковані в ЄС які мають усі ступені безпеки та надійності.
Ми хочемо мати впевненість в обладнанні та матеріалах, які маємо намір встановити та використовувати в подальшому. Вважаємо за потрібне мати гарантію того що в разі нещасних випадків, ми будемо мати можливість пред’явити претензії постачальнику. Зможемо вирішити всі спірні питання в разі їх виявлення.
Тому саме сертифікована продукція по різним сертифікатам якості та безпеки на зразок вказаних в тендерній документації (СE, ISO) мала на меті зменшення подальших ризиків на протязі експлуатації обладнання.
Також, при витрачанні бюджетних коштів для закупівлі будь-якого товару Замовник має за мету отримати якісний, безпечний та при цьому конкурентний товар.
Також доводимо Вам, що обладнання чи товар яке має такі сертифікати, вважається більш якісним, має кращі світлотехнічні та технічні характеристики, пройшло всі іспити та тести, має не шкідливий вплив на оточуюче середовище та екологію регіону.
Управлінням житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради розглянуто Ваш запит, та на жаль, Замовник не може внести запропоновані Вами зміни до тендерної документації.
Дякуємо за розуміння.
Договор (проект)
Дата подання: 20 червня 2017 12:49
Дата відповіді: 22 червня 2017 12:02
Доброго дня. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації Додаток 8 (Проект Договору), а саме – згідно з п. 187.7 статті 187 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року та листа № 4261/6/15-3415-04 від 25.10.2011 р. ДПСУ в розділ 4. (Порядок здійснення оплати) Договору, додати пункт з висловлюванням: «оплата за поставлені світильники здійснюється з відповідного рахунку Державного казначейства України.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 1 ст. 23 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит.
Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради являється державною структурою та згідно пункту 2.1 Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 липня 2012 р. за № 1206/21518 та затвердженого наказом Міністерства фінансів України 22.06.2012 № 758 та відповідно до класифікації доходів бюджету має відкриті аналітичні рахунки в Олександрійському управлінні Державного казначейства Головного управління Державного казначейства України у Кіровоградській області. Дякуємо за розуміння.
щодо п. 6 Технічних вимог
Дата подання: 20 червня 2017 15:30
Дата відповіді: 21 червня 2017 13:47
Доброго дня! Згідно засобів вимірювальної техніки лабораторії Інституту фізики напівпровідників ім. В.Є. Лашкарьова невизначеність вимірювань світлового потоку складає ± 4% (підтверджується записом в протоколах вимірювань). Зниження або збільшення напруги від 150 до 260 В призведе ще до більших відхилень. Окрім того, не надана методика за якою повинне бути виконано вимірювання цього параметру. Тому вимога щодо стабільності світлового потоку в межах 1,5 % є некоректній та не обґрунтованій. Пропонуємо, вказати обґрунтування цієї вимоги з наданням методики проведення вимірів або цю вимогу скасувати як таку, що не відповідає принципам об’єктивності та неупередженого оцінювання пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 1 ст. 23 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит.
Коливання світлового потоку як функція від вхідної напруги не може бути більше ніж (-+) 1,5 % що відповідає дійсності. Дякуємо за розуміння.
згідно Додатку 4
Дата подання: 21 червня 2017 12:13
Дата відповіді: 22 червня 2017 13:24
Доброго дня! В Додатку 4 у п. 13 Таблиці 2 вказана вимога надати оригінал або копію Сертифікату якості. В українському законодавстві чіткого визначення такому Сертифікату не надається, тому просимо надати роз’яснення, якими нормативними документами регламентується цей документ та яким вимогам, згідно цих документів, він повинен відповідати. Також незрозуміло з цього пункту, декларація відповідності - чому? повинна бути надана. Просимо надати роз’яснення з вищеозначеного або скасувати цю вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 1 ст. 23 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит.
Сертифіка́т я́кості подається у випадку, якщо виробник продукції та виробництво знаходиться на території України. Сертифікат якості — це письмовий документ, виданий виробником товару(продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Якщо ж продукція виробляться за межами держави, то ми вимагаємо надати декларацію відповідності, яка засвідчує якість товару та відповідність загально-визнаним нормативним документам. Дякуємо за розуміння.
згідно Додатку 4
Дата подання: 22 червня 2017 10:57
Дата відповіді: 22 червня 2017 16:56
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення згідно вимоги п.7, Таблиці 2, Додатку 4 тендорної документації щодо виразу: «Оригінал або копія сертифікату відповідності СЄ завіреного належним чином.». Жодними нормативно-правовими документами України або ЄС такий сертифікат не передбачено. Тому просимо пояснити, конкретно який документ, в даному випадку, мається на увазі, а також якими законодавчими нормами України або ЄС він регламентується. У разі ненадання чіткого посилання на конкретний законодавчий документ, який надає чітке найменування такого сертифікату та яким вимогам він повинен відповідати, пропонуємо скасувати цю вимогу, як таку що не відповідає принципам здійснення закупівлі вказаним в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 1 ст. 23 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит.
Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради орієнтується на обладнання та матеріали, які сертифіковані у ЄС і мають належну супровідну документацію і тому маємо бажання впроваджувати обладнання та матеріали сертифіковані в ЄС які мають усі ступені безпеки та надійності.
Ми хочемо мати впевненість в обладнанні та матеріалах, які маємо намір встановити та використовувати в подальшому. Тому саме сертифікована продукція по різним сертифікатам якості та безпеки на зразок вказаних в тендерній документації (СE, ISO) мала на меті зменшення подальших ризиків на протязі експлуатації обладнання.
Також, при витрачанні бюджетних коштів для закупівлі будь-якого товару Замовник має за мету отримати якісний, безпечний та при цьому конкурентний товар.
Також доводимо Вам, що обладнання чи товар яке має такі сертифікати, вважається більш якісним, має кращі світлотехнічні та технічні характеристики, пройшло всі іспити та тести, має не шкідливий вплив на оточуюче середовище та екологію регіону.
Управлінням житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради розглянуто Ваш запит, та на жаль, Замовник не може внести запропоновані Вами зміни до тендерної документації.
Дякуємо за розуміння.
Згідно - Відповідь: 22.06.17, 12:02
Дата подання: 22 червня 2017 15:37
Дата відповіді: 23 червня 2017 09:12
Дозвольте надати Вам пораду - залучити до рішення нашої пропозиції Вашого Головного бухгалера. Ми враховіуємо що він теж буде рекомендувати Вам внести цей вислів «оплата за поставлені світильники здійснюється з відповідного рахунку Державного казначейства України.» до Проекту договору.
Відповідь: Доброго дня!
Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 1 ст. 23 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит.
Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради прийнято до уваги вашу пропозицію, яка буде розглянута тендерним комітетом. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-06-16-001307-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС", Код ЄДРПОУ:14228451
Дата подання: 26 червня 2017 12:51
Порушення прав Скаржника на участь у процедурі торгів дискримінаційними вимогами в ТД
Детальний опис Скарги викладений у Супровідній документації.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Внесення змін до скарги
Дата: 27 червня 2017 12:20
Рішення від 30.06.2017 № 4262.pdf
Дата публікації: 30 червня 2017 18:07
Номер скарги: UA-2017-06-16-001307-b.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС", Код ЄДРПОУ:14228451
Дата подання: 27 червня 2017 12:35
Порушення прав Скаржника на участь у процедурі торгів дискримінаційними вимогами в ТД
Детальний опис Скарги викладений у Супровідній документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 червня 2017 18:00
Рішення від 30.06.2017 № 4298.pdf
Дата публікації: 30 червня 2017 17:59
рішення від 17.07.2017 № 4710.pdf
Дата публікації: 20 липня 2017 20:46

Документи подані скаржником

26 червня 2017 12:51
Скарга.pdf
26 червня 2017 12:51
ТД_Світильники.pdf
26 червня 2017 12:51
Витяг Декрет КМУ.pdf
26 червня 2017 12:51
платіжне доручення.PDF

Документи Органу Оскарження

30 червня 2017 18:07
Рішення від 30.06.2017 № 4262.pdf

Документи подані скаржником

27 червня 2017 12:35
Скарга 1.pdf
27 червня 2017 12:35
ТД_Світильники.pdf
27 червня 2017 12:35
Витяг Декрет КМУ.pdf
27 червня 2017 12:35
платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

30 червня 2017 17:59
Рішення від 30.06.2017 № 4298.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 липня 2017 09:56
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів
Документи:
28 липня 2017 09:56
Електронний підпис
28 липня 2017 09:55
протокол відміни Світильники.PDF