Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПРОТИЗСУВНІ РОБОТИ НА СХИЛІ БАТИЄВОЇ ГОРИ НА РОЗІ ВУЛИЦЬ ЛОКОМОТИВНОЇ ТА КРАСНОДОНСЬКОЇ
Очікувана вартість
13 250 000,00 UAH
UA-2017-06-16-001298-a 7d29d082740f4de69d3fc651cb80172d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2017 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2017 18:00
Початок аукціону: 17 липня 2017 12:46
Очікувана вартість: 13 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05.
Фактична адреса: 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net..
Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. ( за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)].
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ).
Місце виконання робіт: Схил Батиєвої гори на розі вулиць Локомотивної та Краснодонської у Солом'янському районі м. Києва.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ПРОТИЗСУВНІ РОБОТИ НА СХИЛІ БАТИЄВОЇ ГОРИ НА РОЗІ ВУЛИЦЬ ЛОКОМОТИВНОЇ ТА КРАСНОДОНСЬКОЇ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, Схил Батиєвої гори на розі вулиць Локомотивної та Краснодонської у Солом'янському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2017 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТБУД" 13 245 874,96
UAH з ПДВ
13 245 874,96
UAH з ПДВ
Документи
ПП СПЕЦВИСОТБУД 2006 13 248 458,40
UAH з ПДВ
13 248 458,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2017 15:44
Електронний підпис
14 липня 2017 15:22
4.Інші документи.rar

Публічні документи

07 липня 2017 10:44
Накладні.pdf
04 липня 2017 13:20
Договірна ціна.pdf
04 липня 2017 13:20
Лист-згода.pdf
04 липня 2017 13:20
Дозвіл 2345.15.32.pdf
04 липня 2017 13:20
Дозвіл 834.16.32.pdf
04 липня 2017 13:20
Дозвіл 833.16.32.pdf
04 липня 2017 13:20
Ліцензія.pdf
04 липня 2017 13:20
Фін звіт.pdf
04 липня 2017 13:20
Довідка Райффайзен.pdf
04 липня 2017 13:20
Виписка.pdf
04 липня 2017 13:20
Витяг ПДВ.pdf
04 липня 2017 13:20
Статут.pdf
04 липня 2017 13:20
Наказ на директора.pdf
04 липня 2017 13:20
Лист-відгук.pdf
04 липня 2017 13:20
КБ-3 Стуса.pdf
04 липня 2017 13:20
КБ-3 Златоустівська.pdf
04 липня 2017 13:20
Договір Альянс.pdf
04 липня 2017 13:20
Накази про прийом 2.pdf
04 липня 2017 13:20
Посвідчення Міняйло.pdf
04 липня 2017 13:20
Моргун-стропальник.pdf
04 липня 2017 13:20
Литяк_зварювальник.pdf
04 липня 2017 13:20
Розрахунок зарплати.pdf
04 липня 2017 13:20
Ліцензія АВК.pdf
04 липня 2017 13:20
Договір АВК.pdf
04 липня 2017 13:20
Інвентарні картки.pdf
04 липня 2017 13:20
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРАНТБУД"

ПП СПЕЦВИСОТБУД 2006

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРАНТБУД"
#01514698
Переможець 13 245 874,96
UAH з ПДВ
21 липня 2017 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2017 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТБУД"
#01514698
13 245 874,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2018 10:23
Додаткова угода № 3 від 20.06.2018 до договору № 5-кт від 07.08.2017.pdf зміни до договору
20 червня 2018 10:21
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 08:36
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 08:35
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 08:34
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 08:25
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 08:23
Електронний підпис укладений
07 серпня 2017 17:46
Локальнi кошториси 2-4-1, 2-5-1, 2-5-2, 7-1-1, 8-1-1, 8-2-1, 8-2-2,.pdf укладений
07 серпня 2017 17:43
Локальнi кошториси 1-1-1, 2-1-1, 2-2-1, 2-2-2, 2-2-3, 2-3-1, .pdf укладений
07 серпня 2017 17:43
Договiр _ 5-кт з додатками.pdf укладений
07 серпня 2017 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2017 рік, в порядку визначеному Договором Сторони домовились внести зміни в пункт 4.6 Договір та викласти його в наступній редакції: «Розрахунки за виконані роботи у 2017 році здійснюються Замовником відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі 2 879 250,00 грн. (Два мільйони вісімсот сімдесят дев’ять тисяч двісті п’ятдесят грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 479 875,00 грн. Прийомка та оплата робіт у обсязі 10 366 624,96 (Десять мільйонів триста шістдесят шість тисяч шістсот двадцять чотири грн. 96 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 1 727 770,83 грн. буде здійснено відповідно до вимог ст. 48, 49 Бюджетного кодексу у 2018 році після затвердження бюджетних призначень і надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника» 2. Сторони домовились нести зміни в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт до Договору, який є невід’ємною його частиною. Усі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 5-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: 5-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з закінченням бюджетного періоду у 2017 році в порядку та на умовах визначених цим Договором Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: 1. Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору виклавши п. 4.6. Договору в такій редакції: «4.6. Розрахунки за виконанні роботи у 2017 році здійснюються Замовником відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі 2 370 048,38 грн. (Два мільйони триста сімдесят тисяч сорок вісім грн. 38 коп.) в тому числі ПДВ – 395 008,07 грн. Прийомка та оплата робіт у обсязі 10 875 826,58 (Десять мільйонів вісімсот сімдесят п’ять тисяч вісімсот двадцять шість грн. 58 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 1 812 637,76 грн. буде здійснено відповідно до вимог ст. 48,49 Бюджетного кодексу України у 2018 році після затвердження бюджетних призначень і надходження фінансування на реєстраційних рахунок Замовника». 2. Сторони домовились внести зміни в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт до Договору, який є невід’ємною його частиною. Усі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 5-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: 5-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 18 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору, виклавши реквізити Замовника в наступній редакції: ЗАМОВНИК: Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «КИЇВБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ» Юридична адреса: 01601, м. Київ, вул. В.Житомирська,15-А Фактична адреса: 01001, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А р/р 35449163081629 в ГУ ДКСУ у м.Києві Код банку 820019 Код ЄДРПОУ 37932233 ІПН № 379322326594 Свідоцтво ПДВ №200106459 тел. (044) 235-71-05 Директор __________ Я.В. Мусієнко 2. У зв’язку зі зміною будівельних норм, необхідністю перерахунку заробітної плати, відсутністю в попередньому проекті матеріалів і обладнання, що застосовуються в даний час, виявленням додаткових об'ємів в результаті проведення підготовчих робіт та відповідно внесенням змін до проектної документації (експертний звіт № 01-0133-18-КД/П від 04.06.2018 року), в порядку визначеному Договором, Сторони дійшли до згоди розірвати Договір, у зв’язку з неможливістю підрядною організацією його подальшого виконання, відповідно до попередньо затвердженої проектної документації. 3. Обсяги виконаних та оплачених у 2017 році робіт складають - 2 370 048,38 грн. (два мільйони триста сімдесят тисяч сорок вісім грн. 38 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 395 008,06 грн. 4. Ця Угода до Договору складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику кожній із Сторін і є невід’ємною частиною цього договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 5. Сторони не мають претензій один до одного.
Номер договору про закупівлю: 5-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: 5-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 370 048,38
UAH
Причини розірвання договору: 1. У зв’язку зі зміною будівельних норм, необхідністю перерахунку заробітної плати, відсутністю в попередньому проекті матеріалів і обладнання, що застосовуються в даний час, виявленням додаткових об'ємів в результаті проведення підготовчих робіт та відповідно внесенням змін до проектної документації (експертний звіт № 01-0133-18-КД/П від 04.06.2018 року), в порядку визначеному Договором, Сторони дійшли до згоди розірвати Договір, у зв’язку з неможливістю підрядною організацією його подальшого виконання, відповідно до попередньо затвердженої проектної документації. 2. Обсяги виконаних та оплачених у 2017 році робіт складають - 2 370 048,38 грн. (два мільйони триста сімдесят тисяч сорок вісім грн. 38 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 395 008,06 грн. 3. Сторони не мають претензій один до одного.