Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання мікроскопів для кабінетів біології
Очікувана вартість
341 376,00 UAH
UA-2017-06-16-001210-a e842262677e54e94b64b77026573292d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2017 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2017 18:00
Початок аукціону: 04 липня 2017 14:40
Очікувана вартість: 341 376,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 706,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 38510000-3 «Мікроскопи» (Придбання мікроскопів для кабінетів біології)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Придбання мікроскопів для кабінетів біології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київ, Київ, вул.Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2017
ДК 021:2015: 38510000-3 — Мікроскопи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2017 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2017 16:14
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-16-001210-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ВОРДКОМ, Код ЄДРПОУ:40170269
Дата подання: 14 липня 2017 12:03
Вимога щодо усунення порушень
ВИМОГА щодо усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Від «14» липня 2017 р. №14/07/2017-01

ЗАЯВНИК/УЧАСНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОРДКОМ»
02096, Україна, м.Київ, Харківське шосе 18/804
Код ЄДРПОУ: 40170269
Тел. (044) 338-39-37

ЗАМОВНИК:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ПОДІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
04071, Україна, Київська область, Київ, вул.Введенська, 35
Код ЄДРПОУ: 37393777

Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога:
UA-2017-06-16-001210-a

Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОРДКОМ» (Україна, м.Київ, Харківське шосе 18/804, код ЄДРПОУ 40170269) відповідно до положень ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається із вимогою щодо усунення порушень у процесі проведення закупівлі Управлінням освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, у ході здійснення процедури закупівель на придбання мікроскопів для кабінетів біології (ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-16-001210-a).
За результатами аукціону 04.07.2017 р. замовником було визначено переможцем ФОП Петренка І.О, учасника, який запропонував найвищу ціну, та опубліковано повідомлення про намір укласти договір, не дивлячись на наявні порушення, які відповідальні особи замовника були зобов’язані виявити при розгляді пропозицій:
Пропозиція ФОП Петренка містить недостовірні дані щодо місця здійснення підприємницької діяльності, а саме: свідоцтво платника єдиного податку, видане ДПІ у Святошинському р-ні м.Києва, визначає адресу здійснення підприємницької діяльності як м.Київ, вул.Борщагівська 154/А, оф.409, натомість документи у складі пропозиції ФОП Петренка містять іншу адресу: м.Київ, вул.Гарматна, 20, оф.185.
У наданому ФОП Петренко висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи, де «виробником» та «заявником» зазначений ФОП Петренко Ігор Олексійович, виробничі потужності, на яких нібито здійснюється виробництво, згідно даних заявника належать підприємствам Nanjing Jiangnan Novel Optics Co. Ltd; Opto-Edu (Beijing) Co., Ltd. та Ningbo Yaki Optical Instrument Co., Ltd. Натомість наданий у пропозиції ФОП Петренко авторизаційний лист містить дані, що протирічать інформації, зазначеній у висновку, а саме: авторизаційний лист надано на фірмовому бланку, з даними та за підписом керівника компанії Ningbo Haishu Honyu Opto-Electro Co., Ltd, яка не має жодного відношення до наданого ФОП Петренком висновка державної санітарно – епідеміологічної експертизи. Дані щодо цієї компанії відсутні у розділі «Виробник» висновку, тобто, або до постачання пропонуються вироби від компанії згідно авторизаційного листа, які не пройшли належної гігєнічної регаментації в Україні і не мають відповідного висновка (порушення вимог п.1.1 таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації), або постачання продукції від компаній, зазначених у висновку санітарно – епідеміологічної експертизи не підтверджено авторизаційним листом виробника, що є порушенням п.1.4. таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Слід зазначити, що у будь-якому разі, за інформацією, наданою ФОП Петренком у двох вищевказаних документах встановлення фактичного походження та виробника мікроскопів, що пропонуються ним до постачання, не є можливим. Веб-сайти компаній, зазначених у висновку санітарно – епідеміологічної експертизи, наданому ФОП Петренком – www.jnoec.com ; www.cnoec.com.cn ; www.yakioptics.com та сайт виробника, від якого ФОП Петренком надано авторизаційний лист - www.ningbomicroscope.com – не містять жодної інформації щодо виробництва чи постачання мікроскопів зазначеної марки «Sigeta». Мікроскоп Sigeta MB-130 розміщений тільки на сайті oz.ua, ресурсі, який належить самому ФОП Петренку та на якому може буде розміщена будь-яка інформація на його власний розсуд. Додатково, у технічних характеристиках мікроскопу, заявленому до постачання, на сайті oz.ua відсутнє підтвердження відповідності об’єктивів стандарту DIN, та наявності багатошарового антигрибкового покриття, що просвічується, як того вимагає технічне завдання (Додаток 2 до Документації). З огляду на все вищезазначене, оскільки ФОП Петренко не є фактичним виробником мікроскопів, заявлена технічна інформація щодо мікроскопів, які пропонуються їм до постачання, є суто декларативною, не відповідає вимогам Тендерної документаціії та не може бути перевіреною замовником, укладання ж договору на постачання неякісного обладнання неминуче призведе до втрат коштів державного бюджету.
Також вимагаємо від замовника розпочати негайну перевірку за фактом змови між учасниками торгів: ФОП Петренко І.О. та ФОП Квасовим С.О. з метою встановлення неконкурентної ціни та наміру незаконного отримання бюджетних коштів шляхом постачання обладнання по завищеним цінам, оскільки після додаткового вивчення пропозицій цих учасників було встановлено:
1. Пропозиція, надана ФОП Квасовим, не містила основної частини документів, тому надаючи її, ФОП Квасов свідомо не міг розраховувати на перемогу. Тобто пропозиція була надана з метою скласти формальну конкуренцію ФОП Петренко та унеможливити ризики перемоги у ході аукціону інших учасників.
2. У документах пропозиції ФОП Петренка, а саме у копії паспорта громадянина, присутня відмітка відділу державної реєстрації актів цивільного стану Солом’янського районного управління юстиції у м.Київ про реєстрацію шлюбу з громадянкою Петренко О.С., дівоче прізвище якої зазначено як Квасова та яка, ймовірно, може перебувати в родинних зв'язках з другим учасником, ФОП Квасовим С.О. ФОП Квасов, виходячи з наданих їм документів, проживає та веде діяльність у тому ж Солом’янському р-ні м.Києва.
Також, у ході електронного аукціону ФОП Петренком жодного разу не було знижено ціну, не дивлячись на те, що запропонована ним ціна була найвищою, що може свідчити про намір укласти договір саме за завищеною стартовою ціною шляхом відхилення інших пропозицій, а здійснення цього неможливе без змови між недобросовісним учасником та корумпованими представниками замовника.
На підставі вищенаведеної інформації, керуючись нормами ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відмінити результати торгів на закуплю мікроскопів. Також вимагаємо додаткової перевірки викладених у вимозі фактів та передання інформації про їх розгляд до правоохоронних органів.
У відповідності до вимог, встановлених п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.

У випадку неналежного реагування на цю вимогу та/або ненадання обгрунтованої відповіді ТОВ «ВОРДКОМ» буде змушене звернутися за захистом свої прав та інтересів до судових, правоохоронних та антикорупційних органів.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 14 липня 2017 12:12
Причина: Не прикріпився долучений файл
Номер вимоги: UA-2017-06-16-001210-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВОРДКОМ, Код ЄДРПОУ:40170269
Дата подання: 14 липня 2017 12:16
Вимога щодо усунення порушень
ВИМОГА
щодо усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Від «14» липня 2017 р. №14/07/2017-01

ЗАЯВНИК/УЧАСНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОРДКОМ»
02096, Україна, м.Київ, Харківське шосе 18/804
Код ЄДРПОУ: 40170269
Тел. (044) 338-39-37

ЗАМОВНИК:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ПОДІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
04071, Україна, Київська область, Київ, вул.Введенська, 35
Код ЄДРПОУ: 37393777

Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога:
UA-2017-06-16-001210-a

Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОРДКОМ» (Україна, м.Київ, Харківське шосе 18/804, код ЄДРПОУ 40170269) відповідно до положень ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається із вимогою щодо усунення порушень у процесі проведення закупівлі Управлінням освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, у ході здійснення процедури закупівель на придбання мікроскопів для кабінетів біології (ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-16-001210-a).
За результатами аукціону 04.07.2017 р. замовником було визначено переможцем ФОП Петренка І.О, учасника, який запропонував найвищу ціну, та опубліковано повідомлення про намір укласти договір, не дивлячись на наявні порушення, які відповідальні особи замовника були зобов’язані виявити при розгляді пропозицій:
Пропозиція ФОП Петренка містить недостовірні дані щодо місця здійснення підприємницької діяльності, а саме: свідоцтво платника єдиного податку, видане ДПІ у Святошинському р-ні м.Києва, визначає адресу здійснення підприємницької діяльності як м.Київ, вул.Борщагівська 154/А, оф.409, натомість документи у складі пропозиції ФОП Петренка містять іншу адресу: м.Київ, вул.Гарматна, 20, оф.185.
У наданому ФОП Петренко висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи, де «виробником» та «заявником» зазначений ФОП Петренко Ігор Олексійович, виробничі потужності, на яких нібито здійснюється виробництво, згідно даних заявника належать підприємствам Nanjing Jiangnan Novel Optics Co. Ltd; Opto-Edu (Beijing) Co., Ltd. та Ningbo Yaki Optical Instrument Co., Ltd. Натомість наданий у пропозиції ФОП Петренко авторизаційний лист містить дані, що протирічать інформації, зазначеній у висновку, а саме: авторизаційний лист надано на фірмовому бланку, з даними та за підписом керівника компанії Ningbo Haishu Honyu Opto-Electro Co., Ltd, яка не має жодного відношення до наданого ФОП Петренком висновка державної санітарно – епідеміологічної експертизи. Дані щодо цієї компанії відсутні у розділі «Виробник» висновку, тобто, або до постачання пропонуються вироби від компанії згідно авторизаційного листа, які не пройшли належної гігєнічної регаментації в Україні і не мають відповідного висновка (порушення вимог п.1.1 таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації), або постачання продукції від компаній, зазначених у висновку санітарно – епідеміологічної експертизи не підтверджено авторизаційним листом виробника, що є порушенням п.1.4. таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Слід зазначити, що у будь-якому разі, за інформацією, наданою ФОП Петренком у двох вищевказаних документах встановлення фактичного походження та виробника мікроскопів, що пропонуються ним до постачання, не є можливим. Веб-сайти компаній, зазначених у висновку санітарно – епідеміологічної експертизи, наданому ФОП Петренком – www.jnoec.com ; www.cnoec.com.cn ; www.yakioptics.com та сайт виробника, від якого ФОП Петренком надано авторизаційний лист - www.ningbomicroscope.com – не містять жодної інформації щодо виробництва чи постачання мікроскопів зазначеної марки «Sigeta». Мікроскоп Sigeta MB-130 розміщений тільки на сайті oz.ua, ресурсі, який належить самому ФОП Петренку та на якому може буде розміщена будь-яка інформація на його власний розсуд. Додатково, у технічних характеристиках мікроскопу, заявленому до постачання, на сайті oz.ua відсутнє підтвердження відповідності об’єктивів стандарту DIN, та наявності багатошарового антигрибкового покриття, що просвічується, як того вимагає технічне завдання (Додаток 2 до Документації). З огляду на все вищезазначене, оскільки ФОП Петренко не є фактичним виробником мікроскопів, заявлена технічна інформація щодо мікроскопів, які пропонуються їм до постачання, є суто декларативною, не відповідає вимогам Тендерної документаціії та не може бути перевіреною замовником, укладання ж договору на постачання неякісного обладнання неминуче призведе до втрат коштів державного бюджету.
Також вимагаємо від замовника розпочати негайну перевірку за фактом змови між учасниками торгів: ФОП Петренко І.О. та ФОП Квасовим С.О. з метою встановлення неконкурентної ціни та наміру незаконного отримання бюджетних коштів шляхом постачання обладнання по завищеним цінам, оскільки після додаткового вивчення пропозицій цих учасників було встановлено:
1. Пропозиція, надана ФОП Квасовим, не містила основної частини документів, тому надаючи її, ФОП Квасов свідомо не міг розраховувати на перемогу. Тобто пропозиція була надана з метою скласти формальну конкуренцію ФОП Петренко та унеможливити ризики перемоги у ході аукціону інших учасників.
2. У документах пропозиції ФОП Петренка, а саме у копії паспорта громадянина, присутня відмітка відділу державної реєстрації актів цивільного стану Солом’янського районного управління юстиції у м.Київ про реєстрацію шлюбу з громадянкою Петренко О.С., дівоче прізвище якої зазначено як Квасова та яка, ймовірно, може перебувати в родинних зв'язках з другим учасником, ФОП Квасовим С.О. ФОП Квасов, виходячи з наданих їм документів, проживає та веде діяльність у тому ж Солом’янському р-ні м.Києва.
Також, у ході електронного аукціону ФОП Петренком жодного разу не було знижено ціну, не дивлячись на те, що запропонована ним ціна була найвищою, що може свідчити про намір укласти договір саме за завищеною стартовою ціною шляхом відхилення інших пропозицій, а здійснення цього неможливе без змови між недобросовісним учасником та корумпованими представниками замовника.
На підставі вищенаведеної інформації, керуючись нормами ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відмінити результати торгів на закуплю мікроскопів. Також вимагаємо додаткової перевірки викладених у вимозі фактів та передання інформації про їх розгляд до правоохоронних органів.
У відповідності до вимог, встановлених п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.

У випадку неналежного реагування на цю вимогу та/або ненадання обгрунтованої відповіді ТОВ «ВОРДКОМ» буде змушене звернутися за захистом свої прав та інтересів до судових, правоохоронних та антикорупційних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2017 16:04
Відповідь на вимогу
Тендерний комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу ТОВ «ВОРДКОМ» від 14.07.2017 та за рішенням тендерного комітету від 17.07.2017 № 142 повідомляємо.
Тендерна документація на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 38510000-3
«Мікроскопи» (Придбання мікроскопів для кабінетів біології) була складена враховуючи вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Участь в електронному аукціоні прийняло три учасника: 1) ФО-П Квасов С.О. з ціновою пропозицією 220 000,00грн., 2) ТОВ «ВОРДКОМ» з ціновою пропозицією 261 000,00грн., 3) ФО-П Петренко І.О. » з ціновою пропозицією 341 000,00грн. За результатами розгляду пропозиція ФО-П Квасов С.О. та пропозиція ТОВ «ВОРДКОМ» були відхилені як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Як зазначається у Вимозі, ТОВ «ВОРДКОМ» під час звернення до Замовника керувався положеннями ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Проте, учасником ТОВ «ВОРДКОМ» невірно застосовано положення вищезгаданої статті ЗУ «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Так, статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначається порядок оскарження процедур закупівлі, згідно якого скарга до органу оскарження – тобто до Антимонопольного комітету України (згідно п. 14 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі») подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель та приймається органом оскарження за умови відповідності скарги вимогам щодо її змісту, додержання строків її подання та сплати розміру плати, визначеного Кабінетом Міністрів України (Постанова КМУ від 23.03.2016 року № 291 «Про встановлення розміру плати за подання скарги»).
Крім того, строк для подання скарги, що стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, становить 10 (календарних) днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Так, Протоколом розгляду тендерних пропозиції від 05.07.2017 року, Замовником було визначено тендерну пропозицію ФО-П Петренко І.О. такою, що відповідає вимогам тендерної документації та прийнято рішення про намір укласти договір.
Враховуючи, що строк для оскарження становить 10 календарних днів з дня повідомлення про намір укласти договір (враховуючи день повідомлення), то кінцевий строк для подання учасником, який вважає, що його права та інтереси порушені діями чи бездіяльністю Замовника, скарги до Антимонопольного комітету - 14.07.2017 року.
Як встановлено ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі порушення строків, визначених в цій статті, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель.
З наведеного вище слідує, що у випадку, якщо учасник ТОВ «ВОРДКОМ» вважає, що Замовником процедури закупівлі було порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель щодо порядку проведення закупівлі, він мав право звернутися до органу оскарження у строк до 14.07.2017 року (включно).
Натомість, учасником було подано Вимогу, яка адресована Замовнику процедури закупівлі - Управлінню освіти Подільської районної в м. Києві державної адміністрації.
З цього приводу зазначаємо наступне.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено право учасника подати 2 види вимоги до Замовника процедури закупівлі: 1) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель (ч. 3 ст. 30 Закону); 2) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення (абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону).
Отже, ТОВ «ВОРДКОМ» мав право вимагати від Замовника процедури закупівлі або надання інформації щодо причини відхилення його тендерної пропозиції, або щодо надання інформації про переваги тендерної пропозиції переможця.

З огляду на вищевикладене підстави для задоволення вимог ТОВ «ВОРДКОМ» відсутні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу ТОВ «ВОРДКОМ» від 14.07.2017

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2017 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КВАСОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 341 350,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВОРДКОМ 318 500,00
UAH з ПДВ
261 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ОЛЕКСІЙОВИЧ" 341 000,00
UAH з ПДВ
341 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2017 10:27
ТД.pdf

Публічні документи

03 липня 2017 17:03
НП скан.rar
03 липня 2017 17:03
Ізяс. дог.вид скани.rar
03 липня 2017 17:03
Виписка.pdf
03 липня 2017 17:03
Витяг.pdf
03 липня 2017 17:03
Гарантійний ремонт.pdf
03 липня 2017 17:03
Дислокація закладів .pdf
03 липня 2017 17:03
Єдиний податок.pdf
03 липня 2017 17:03
Лист-згода.pdf
03 липня 2017 17:03
Проект договору.pdf
03 липня 2017 17:03
Щодо паспортів.pdf
03 липня 2017 17:03
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 червня 2017 19:59
49.pdf
29 червня 2017 19:59
48.pdf
29 червня 2017 19:59
47.pdf
29 червня 2017 19:59
46.pdf
29 червня 2017 19:59
45.pdf
29 червня 2017 19:59
44.pdf
29 червня 2017 19:59
43.pdf
29 червня 2017 19:59
42.pdf
29 червня 2017 19:59
41.pdf
29 червня 2017 19:59
40.pdf
29 червня 2017 19:59
39.pdf
29 червня 2017 19:59
38.pdf
29 червня 2017 19:59
37.pdf
29 червня 2017 19:59
36.pdf
29 червня 2017 19:59
35.pdf
29 червня 2017 19:59
34.pdf
29 червня 2017 19:59
33.pdf
29 червня 2017 19:59
32.pdf
29 червня 2017 19:59
31.pdf
29 червня 2017 19:59
30.pdf
29 червня 2017 19:59
29.pdf
29 червня 2017 19:59
28.pdf
29 червня 2017 19:59
27.pdf
29 червня 2017 19:59
26.pdf
29 червня 2017 19:59
25.pdf
29 червня 2017 19:59
24.pdf
29 червня 2017 19:59
23.pdf
29 червня 2017 19:59
22.pdf
29 червня 2017 19:59
21.pdf
29 червня 2017 19:59
20.pdf
29 червня 2017 19:59
19.pdf
29 червня 2017 19:59
18.pdf
29 червня 2017 19:59
17.pdf
29 червня 2017 19:59
16.pdf
29 червня 2017 19:59
15.pdf
29 червня 2017 19:59
14.pdf
29 червня 2017 19:59
13.pdf
29 червня 2017 19:59
12.pdf
29 червня 2017 19:59
11.pdf
29 червня 2017 19:59
10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КВАСОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ТОВ ВОРДКОМ

ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ОЛЕКСІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КВАСОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2231617795
Відхилено 220 000,00
UAH з ПДВ
05 липня 2017 10:34
ТОВ ВОРДКОМ
#40170269
Відхилено 261 000,00
UAH з ПДВ
05 липня 2017 10:43
ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3241912691
Переможець 341 000,00
UAH з ПДВ
05 липня 2017 12:26

Документи

05 липня 2017 10:33
Електронний підпис
05 липня 2017 09:53
ПР ФОП Квасов С.О..PDF

Документи

05 липня 2017 10:41
Електронний підпис
05 липня 2017 10:38
ПР ТОВ Вордком.PDF

Документи

05 липня 2017 12:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2017 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ІГОР ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3241912691
341 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2017 12:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2017 12:06
ФОП ПЕТРЕНКО_мікроскопи.pdf зміни до договору
21 липня 2017 12:02
ФОП ПЕТРЕНКО_мікроскопи.pdf укладений
21 липня 2017 11:53
Електронний підпис укладений
17 липня 2017 16:36
Договір мікроскопи.PDF укладений
17 липня 2017 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг.
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.угода №1 від 20.07.2017 до договору 209 від 17.07.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 299 950,00
UAH