Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційне табло для сповіщення пасажирів про час прибуття громадського транспорту на зупинку
Очікувана вартість
378 000,00 UAH
UA-2017-06-16-000993-b eb8bc75f13934566ae00a8b2ad762ec4
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Баранова Анастасія Олександрівна

+380629334247 mariupol.ttu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління"
Код ЄДРПОУ: 05393725
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Миколаївська, 92
Контактна особа: Баранова Анастасія Олександрівна
+380629334247
mariupol.ttu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2017 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2017 14:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2017 14:05
Очікувана вартість: 378 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 268,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

В місцях де специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Інформаційне табло для сповіщення пасажирів про час прибуття громадського транспорту на зупинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Миколаївська 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 21 червня 2017 14:04
Доброго дня! Прошу уточнити декылька моментів: 1. у п.8 Технічного завдання, йдеться про взаємодію із сервером по узгодженному протоколу. Який протокол мається на увазі? Та які характеристики серверу. 2. Відсутній опис резервного каналу по SMS. Просимо надати технічний опис всіх протоколів.
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2017 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато» 378 000,00
UAH з ПДВ
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2017 11:40
Копія Свідоцтва ПДВ.pdf
23 червня 2017 11:38
Паспорт якості.pdf
23 червня 2017 11:21
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато»
#14305453
Переможець 378 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2017 18:31

Документи

26 червня 2017 18:31
Протокол переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2017 18:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато»
#14305453
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2017 18:31
Протокол переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Доп.угода розірвання укладений
21 вересня 2017 14:45
ДОП Гранато.pdf зміни до договору
03 серпня 2017 16:19
Договір 396 укладений
04 липня 2017 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 396
Договір:
Номер додаткової угоди: 396
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 146 250,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір