Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-07-18 Нижні Ворота - Воловець - Міжгір'я км 0+000 - км 44+600 Закарпатської області
Current average repair of highways of the state value T-07-18 Nyzhni Vorota - Volovets - Mizhhiria km 0+000 - km 44+600 Zakarpattia oblast
Очікувана вартість
433 200 000,00 UAH
UA-2017-06-16-000813-a d5d09601a0b640b4a840c058f0a84443
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лохаївський Сергій Іванович

380312640604 tdv-sad-carpati@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Лохаївський Сергій Іванович
380312640604
tdv-sad-carpati@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Lokhaivskiy Serhij Ivan
380312640604
tdv-sad-carpati@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 червня 2017 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2017 12:00
Початок аукціону: 09 серпня 2017 13:21
Очікувана вартість: 433 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 166 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000000 UAH
Publication date: 16 червня 2017 14:10
Enquiries until: 22 липня 2017 12:00
Complaints submission until: до 28 липня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 серпня 2017 12:00

Information

Estimated total value: 433 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 166 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-07-18 Нижні Ворота - Воловець - Міжгір'я км 0+000 - км 44+600 Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька,39
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of highways of the state value T-07-18 Nyzhni Vorota - Volovets - Mizhhiria km 0+000 - km 44+600 Zakarpattia oblast
CPV: 45233142-6
Період постачання: з 31 серпня 2017 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2017 17:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 липня 2017 17:09
ТД170717.doc
24 липня 2017 17:08
Перелик змін1.doc
24 липня 2017 17:06
Нова редакція ТД зі змінами.doc
24 липня 2017 17:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 липня 2017 12:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2017 17:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2017 16:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 червня 2017 14:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 липня 2017 17:09
ТД170717.doc
24 липня 2017 17:08
Перелик змін1.doc
17 липня 2017 11:56
Перелик змін1.doc
23 червня 2017 16:58
ТД .doc
24 липня 2017 17:06
Нова редакція ТД зі змінами.doc
17 липня 2017 12:04
ТД зі змінами.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документація
Дата подання: 20 червня 2017 14:37
Дата відповіді: 20 червня 2017 15:05
Цікавить з яких причин не надана тендерна документація з умовами, об'ємами робіт та зразками документів, необхідними для подання тендерної пропозиції. Також просимо підтвердити відсутність банківської гарантії для забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідь: На час опублікування закупівлі виникла необхідність у внесення змін до технічного завдання, що призвело до затримки опублікування тендерної документації. Тердерна документація буде висвітлена згідно строків визначених ст.10 Закону"Про публічні закупівлі"
документи щодо підтвердження кваліфікації
Дата подання: 13 липня 2017 19:57
Дата відповіді: 17 липня 2017 11:46
Тендерною документацією передбачено, що учасники в складі тендерної пропозиції подають довідку (довільної форми) про наявність власного (их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) в межах Закарпатської області, що буде(уть) залучений(і) при надані послуг (виконання робіт) на об’єкті згідно предмету закупівлі. Дана умова (щодо наявності асфальтно-бетонного заводу саме на території саме Закарпатської області) не враховує тієї обставини, що асфальт може постачатись і з заводів з інших областей і в подальшому транспортуватись до місця проведення робіт. Тому вимога про конкретне територіальне розташування АБЗ не відповідє вимогам чинного законодавства, яке забороняє встановлювати заборони щодо ввезення чи вивезення товарів та/або надання тому чи іншому виробнику переваг за територіальним принципом. Дане питання неодноразово розглядалось в антимонопольних органах і неодноразово ним приймались рішення щодо визнання такої вимоги (вимоги щодо розташування АБЗ в межах певної області) такою що не відповідає вимогам закону. У звязку з цим просимо Вас внести зміни до документації конкурсних торгів та вилучити дану дискримінаційну вимогу (щодо наявності АБЗ на території Закарпатської області)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Закарпатській області було внесено зміни до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-24-000006 ● 8934fca13ee247b0b6aea04b2347f74f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 лютого 2021 13:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З


24.02.2021 №127

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.01.2021 №003100-18/866-2021

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 24.02.2021 № 127

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2017-06-16-000813-a 16.06.2017 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-03 14:13:57

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-07-18 Нижні Ворота - Воловець - Міжгір'я км 0+000 - км 44+600 Закарпатської області Current average repair of highways of the state value T-07-18 Nyzhni Vorota - Volovets - Mizhhiria km 0+000 - km 44+600 Zakarpattia oblast» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-06-16-000813-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», зважаючи, що ним не надано:
- лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до Додатку № 4 тендерної документації?
- копії технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію, для підтвердження наявності машин та механізмів на кожну одиницю техніки, як вимагалось в Додатку №1 до тендерної документації?
2. Які документи ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано не пізніше ніж через 20 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір Замовнику для узгодження в друкованому вигляді з супровідним листом та на магнітному носії?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-09 10:40:14

Пояснення на запит

На Ваші запитання повідомляємо наступне:
1. Щодо листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, повідомляємо, що Відповідно до п.1 розділу 3 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної документації вказано, що Учасник-фізична особа надає лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до Додатку № 4.
Додатком №4 Тендерної документації наведено зразок Листа – згоди, який повинен надати Учасник-фізична особа.
Так як Учасник ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» не являється фізичною особу, Лист – згода не надається.
2. Щодо копій технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію повідомляємо, що згідно Приміток Додатку 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Тендерної документації зазначено, що Для підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані копії технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію, копії договорів оренди/лізингу або залученої на іншому праві користування на весь термін надання послуг на кожну одиницю техніки.
Слід зазначити, що вимогами тендерної документації не встановлено вимогу про надання копії технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію та копії договорів оренди/лізингу або залученої на іншому праві користування на весь термін надання послуг на кожну одиницю техніки. Надання учасником копії Договору оренди майна №6/О від 03.06.2015 року являється підтверженням наявності машин та механізмів, як того вимагала Тендерна документація.
3. Згідно п. 6 Розділу 3 Тендерної документації зазначено, що Учасник-переможець з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику для узгодження пакет документів. щодо договірної ціни, а саме:
- договірна ціна за формою програмного комплексу;
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- локальні кошториси
- розрахунки до договірної ціни;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок показників для визначення загальновиробничих витрат;
- розрахунок показників для визначення адміністративних витрат;
- довідка вартісних показників машин та механізмів по бухгалтерському обліку
- зведена таблиця ціни експлуатації будівельних машин;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок роміру заробітної плати.
Документи подаються в друкованому вигляді з супровідним листом та переліком наданих документів, підписаним уповноваженою особою Учасника.
Локальні кошториси та розрахунки до договірної ціни мають бути також надані на магнітному носії та повинні визначатися з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення.
Загальна вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Переможець закупівлі, у строк що не перевищує 10 днів, надав узгоджений пакет документів щодо договірної ціни.
Слід зазначити, що Тендерною документацією передбачений перелік формальних помилок, зокрема Технічною помилкою вважається помилка в написаному (надрукованому) тексті, зумовлена неправильним написанням слів, яка не спотворює текст та не призводить до викривлення змісту речення.
Супровідний лист завантажено додатково.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку. Щодо копій технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію повідомляємо, що згідно Приміток Додатку 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Тендерної документації зазначено, що Для підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані копії технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію, копії договорів оренди/лізингу або залученої на іншому праві користування на весь термін надання послуг на кожну одиницю техніки. Надання учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» копії Договору оренди майна №6/О від 03.06.2015 року та учасником ТОВ «Будівельна компанія «Дорлідер» копії Договору оренди майна №01/02 від 01.02.2017 року являється підтверженням наявності машин та механізмів, як того вимагала Тендерна документація. Наголошуємо на тому, що вимогами тендерної документації не встановлено вимогу про надання копії технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію та копії договорів оренди/лізингу або залученої на іншому праві користування на весь термін надання послуг на кожну одиницю техніки. У даній Примітці Додатку №1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначено саме підтвердження наявності машин та механізмів «-копіями технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію» як один із видів підтвердження або «- копії договорів оренди/лізингу або залученої на іншому праві користування» як альтернативний вид підтвердження. Замовником закупівлі буде оскаржено Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2017-06-16-000813-a від 19.03.2021 року в судовому порядку.

2021-03-26 11:53:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Службою автомобільних доріг у Закарпатській області оскаржено висновок до суду
Дата публікації: 02 квітня 2021

Документи:

02 квітня 2021 17:23
Електронний підпис
02 квітня 2021 17:22
Т-07-18 скан відправлення.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 серпня 2017
UA-2017-06-16-000813-ad5d09601a0b640b4a840c058f0a84443
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 серпня 2017 14:26
Електронний підпис

Публічні документи

15 серпня 2017 15:08
120 bankrutstvo.pdf
15 серпня 2017 14:55
120 lyst.pdf
15 серпня 2017 13:25
120 mvs.pdf
15 серпня 2017 13:25
120 korupciya.pdf
15 серпня 2017 13:25
120 dov.pdf
01 серпня 2017 11:57
реєстр.pdf
01 серпня 2017 11:49
120 analog-akty vr.pdf
01 серпня 2017 11:36
120 anlog dog 2.3.pdf
01 серпня 2017 11:33
120 analog dogovir.pdf
01 серпня 2017 11:30
2_120 dod1.pdf
01 серпня 2017 10:57
4_120 dod3.5.6.gar lysty.7.sub.10dn.pdf
01 серпня 2017 10:57
3_120 pracivnyky.pdf
01 серпня 2017 10:57
1_120 pravo pidpysu.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" #37468590

№ рішення у справі

65/12-р/к

Дата рішення у справі

18.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

03 серпня 2017 14:26
Електронний підпис

Публічні документи

01 серпня 2017 11:18
Реєстр Закарпаття.pdf

Документи

03 серпня 2017 14:27
Електронний підпис

Публічні документи

01 серпня 2017 11:51
10. Ліцензія з додатком.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2017 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 419 836 380,00
UAH з ПДВ
410 946 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" 411 500 000,00
UAH з ПДВ
411 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 425 000 000,00
UAH з ПДВ
425 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2017 15:08
120 bankrutstvo.pdf
15 серпня 2017 14:55
120 lyst.pdf
15 серпня 2017 13:25
120 mvs.pdf
15 серпня 2017 13:25
120 korupciya.pdf
15 серпня 2017 13:25
120 dov.pdf
01 серпня 2017 11:57
реєстр.pdf
01 серпня 2017 11:49
120 analog-akty vr.pdf
01 серпня 2017 11:36
120 anlog dog 2.3.pdf
01 серпня 2017 11:33
120 analog dogovir.pdf
01 серпня 2017 11:30
2_120 dod1.pdf
01 серпня 2017 10:57
4_120 dod3.5.6.gar lysty.7.sub.10dn.pdf
01 серпня 2017 10:57
3_120 pracivnyky.pdf
01 серпня 2017 10:57
1_120 pravo pidpysu.pdf

Публічні документи

01 серпня 2017 11:18
Реєстр Закарпаття.pdf

Публічні документи

01 серпня 2017 11:51
10. Ліцензія з додатком.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 410 946 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2017 09:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2017 09:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
410 946 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 13:34
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2023 10:54
д.у.№43.23 від 28.03.23.pdf зміни до договору
29 березня 2023 10:52
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 16:29
дод.уг.№43-22 від 21.12.22 до дог.№43 від 30.08.17.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 16:28
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 14:19
Дод.угода №43-21.pdf зміни до договору
31 березня 2022 14:19
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 12:21
Дод.угода №43-20.pdf зміни до договору
31 січня 2022 12:20
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 10:55
Дод.угода №43-19.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 10:55
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 15:32
43-18.pdf зміни до договору
31 травня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 13:27
43-17.pdf зміни до договору
19 березня 2021 13:27
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 09:35
Дод.угода №43-16.pdf зміни до договору
29 січня 2021 09:33
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:50
Дод.угода №43-15.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 10:55
Дод.угода №43-14.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 10:39
Дод.угода №43-13.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 10:37
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 16:04
Дод.угода №43-12.pdf зміни до договору
03 червня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 10:46
Дод.угода №43-11.pdf зміни до договору
01 червня 2020 10:45
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 12:01
Дод.угода №43-10.pdf зміни до договору
19 травня 2020 12:00
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 13:30
Дод.угода №43-9.pdf зміни до договору
15 травня 2020 13:29
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 13:54
Дод. угода 43-8.pdf зміни до договору
30 січня 2020 13:54
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 12:24
Дод. угода 43-7.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:24
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 11:25
Дод.угода №43-6.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 11:22
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2019 13:48
Дод. угода 43-5.pdf зміни до договору
04 липня 2019 13:48
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2019 09:36
Дод.угода 43-4.pdf зміни до договору
01 липня 2019 09:29
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2018 11:18
Дог.№43-3.pdf зміни до договору
29 листопада 2018 11:17
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2018 08:56
Дод.угода 43-2.pdf зміни до договору
04 липня 2018 08:53
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2017 10:57
Дод.угода №43-1.pdf зміни до договору
04 грудня 2017 10:53
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2017 10:24
Дог.№43.pdf укладений
05 вересня 2017 10:23
Електронний підпис укладений
31 серпня 2017 17:13
Електронний підпис укладений
31 серпня 2017 17:11
Дог.№43.pdf укладений
31 серпня 2017 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виявлення помилок
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання встановлені планом використання бюджетних коштів на 2017 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі та продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2019, продовження строку дії договору на наступний рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43-7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об'єктивні обставини) та зміна банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміна банківських реквізитів, продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Здійснення авансового платежу згідно договору
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.01.2022 року
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прродовження строку дії договору до 31.03.2022 року
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів. Продовження строку дії договору по 31.03.23.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: №43/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Зміна банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: №43/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2017 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 398 943 526,85
UAH (в тому числі ПДВ 66 490 587,81 UAH)