Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items
Очікувана вартість
55 660 000,00 UAH
UA-2017-06-16-000717-b 288dddbec1c94348af897cbe7a01f24a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Юрчишин

+380322293049 jurchyshyn_lyuda@lte.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 05506460
Місцезнаходження: 79040, Україна , Львівська область обл., Львів, вул.Данила Апостола 1
Контактна особа: Людмила Юрчишин
+380322293049
jurchyshyn_lyuda@lte.lviv.ua
Додаткові контактні особи: Торунь Олег Ярославович
+380322293008
torun_oleg@lte.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: LMKP "Lvivteploenergo"
National ID: 05506460
Contact point: Jurchyshyn Lyuda
+380322293049
jurchyshyn_lyuda@lte.lviv.ua
Additional contacts: Торунь Олег Ярославович
+380322293008
torun_oleg@lte.lviv.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 червня 2017 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2017 15:00
Очікувана вартість: 55 660 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 16 червня 2017 12:13
Enquiries until: 07 липня 2017 15:00
Complaints submission until: до 13 липня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 липня 2017 15:00

Information

Estimated total value: 55 660 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Технічні характеристики до предмету закупівлі в Додатку 3
Technical characteristics to the subject of procurement in the Annex 3

Тендерна документація

16 червня 2017 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2017 12:14
Додаток 3 .doc
16 червня 2017 12:14
Додаток 2.doc
16 червня 2017 12:14
Додаток 1.doc
16 червня 2017 12:14
Додаток 4.doc
16 червня 2017 12:14
Додаток 5.doc
16 червня 2017 12:14
ТД_doc.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Джерело фінансування
Дата подання: 16 червня 2017 12:58
Дата відповіді: 19 червня 2017 10:14
Доброго дня! Вкажіть з яких джерел (державні або власні кошти) буде фінансуватися закупівля.
Відповідь: Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства
Вимоги циклопентанового вспінювання в ДСТУ та ГСТУ
Дата подання: 16 червня 2017 13:00
Дата відповіді: 19 червня 2017 12:23
Доброго дня! Оскільки ви посилаєтесь на відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ Б В.2.5-31: 2007 та ГСТУ 34-204-88-002, прохання вкажіть, якими саме пунктами названих вами нормативних документів передбачено використання циклопентанового вспінювання та визначено його характеристики (параметри).
Відповідь: Ми вимагаємо метод вспінювання, який забезпечить збереження характеристик ізоляції протягом 30 років. Замовник не обмежений у праві вибору методів досягнення даних характеристик. Оскільки на даний момент на українському ринку є більше трьох виробників, які використовують циклопентанову технологію, дана вимога не порушує дискримінацію учасників. Державний стандарт визначає мінімальні характеристики, які повинен забезпечити Учасник тендеру, та не обмежує у виборі технології, яка покращує якість теплоізоляції.
Протокол випробувань по ГСТУ 34.016
Дата подання: 16 червня 2017 13:07
Дата відповіді: 19 червня 2017 10:16
Доброго дня! Уточніть протокол випробувань стійкості з’єднань теплоізольованих елементів при ґрунтовому навантаженні, за методикою згідно з ГСТУ 34.016-2000 має бути виданий атестованою, згідно чинного законодавства, лабораторією?
Відповідь: Протокол випробувань стійкості з’єднань теплоізольованих елементів при ґрунтовому навантаженні, за методикою згідно з ГСТУ 34.016-2000 має бути виданий атестованою лабораторією.
Еквівалент циклопентану
Дата подання: 16 червня 2017 13:10
Дата відповіді: 19 червня 2017 12:17
Доброго дня! Вкажіть в тендерній документації що учасник торгів може надавати еквівалент циклопентанового вспінювання.
Відповідь: Учасник торгів може надавати еквівалент циклопентанового вспінювання.
Тип вспінювання
Дата подання: 16 червня 2017 13:18
Дата відповіді: 19 червня 2017 12:16
Доброго дня! Уточніть, які саме системи вспінення ви будете розглядати як еквівалентні до циклопентану?
Відповідь: Ми будемо розглядати ті системи вспінення еквівалентні циклопентану, на які ви зможете надати обґрунтовані докази даної відповідності.
Дублюючий тендер
Дата подання: 16 червня 2017 13:24
Дата відповіді: 19 червня 2017 12:14
Доброго дня! Надайте розяснення, чому ваша організація проводить процедуру закупівлі, якщо інша процедура з ідентичним предметом закупівлі та аналогічним бюджетом, тобто дублюючий тендер, не завершена. Оскільки чинним законодавством України передбачено, що Замовник має право проводите тендер, які зазначені в планах закупівлі.
Відповідь: В зв'язку з тим, що ремонтні роботи по підготовці тепломереж підприємства до опалювального сезону 2017-2018 р.р. потрібно завершити до 01.09.2017 р. було прийнято рішення розпочати нову процедуру. Учасник своїми діями зриває ремонтну компанію, а це в свою чергу, призведе до несвоєчасної подачі тепла мешканцям м. Львова.
ГСТУ
Дата подання: 16 червня 2017 13:29
Дата відповіді: 19 червня 2017 12:15
Чи правильно в тендерній документації зазначено ГСТУ 34-204-88-002, оскільки даного ГСТУ не існує. Мабудь ви щось не дописали. Якщо так, то внесіть зміни в тендерну документацію..
Відповідь: Дане ГСТУ існує! Якщо в назві стандарту не вказаний рік, то береться остання діюча версія
Щодо дублюючого тендера
Дата подання: 19 червня 2017 12:53
Дата відповіді: 22 червня 2017 10:30
Згідно з Конституцією України кожен має право на захист. Законом України “Про публічні закупівлі” передбачено процедуру оскарження, згідно якої Учасники мають право подавати скарги що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника до Антимонопольного Комітету України. Тобто надаючи відповідь щодо зриву Учасником ремонтної компанії, Замовником не враховані вищезазначені положення законодавства України. Повторно звертаємось та просимо надати роз'яснення: чому ваша організація проводить процедуру закупівлі, якщо інша процедура з ідентичним предметом закупівлі та аналогічним бюджетом, тобто дублюючий тендер, не завершена. Оскільки чинним законодавством України передбачено, що Замовник має право проводите тендер, який зазначений в планах закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми не заперечуємо право учасника на оскарження, але маємо обов'язки, не втрачаючи жодної хвилини, вчасно провести ремонтну компанію тепломереж підприємства.
Вимоги циклопентанового вспінювання в ДСТУ та ГСТУ
Дата подання: 19 червня 2017 13:00
Дата відповіді: 22 червня 2017 10:32
Доброго дня! Просимо надати повторно роз'яснення щодо яких пунктів ДСТУ Б В.2.5-31: 2007 та ГСТУ 34-204-88-002 передбачено використання циклопентанового вспінювання та визначено його характеристики (параметри). Оскільки попереднє роз'яснення суперечить ст.23 Закону України “про публічні закупівлі”, а само не надано відповіді на поставлене питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми вимагаємо метод вспінювання, який забезпечить збереження характеристик ізоляції протягом 30 років. Замовник не обмежений у праві вибору методів досягнення даних характеристик. На даний момент на українському ринку є більше двох виробників, які використовують циклопентанову технологію, дана вимога не порушує дискримінацію учасників. Державний стандарт визначає мінімальні характеристики, які повинен забезпечити Учасник тендеру, та не обмежує у виборі технології, яка покращує якість теплоізоляції.
Відповідь на Ваше питання було надане в повному обсязі.
Видалити вимогу щодо циклопентану
Дата подання: 19 червня 2017 13:08
Дата відповіді: 22 червня 2017 10:33
Доброго дня! Внесіть зміни до тендерної документації, а саме до лоту 1 п. 6 та до лоту 2 п .2 та видаліть вимогу щодо циклопентанового вспінювання, що в свою чергу приведе до збільшення конкуренції серед Учасників торгів. Згідно роз'яснень уповноваженого органу Замовник не може встановлювати вимоги, які призводять до штучного обмеження кола учасників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації не передбачаються. Замовником встановлено вимоги щодо технічних характеристик та якості продукції з метою отримання найбільш економічного ефекту.
Видалити вимогу щодо циклопентану
Дата подання: 21 червня 2017 14:24
Дата відповіді: 22 червня 2017 10:33
Доброго дня! Внесіть зміни до тендерної документації, а саме до лоту 1 п. 6 та до лоту 2 п .2 та видаліть вимогу щодо циклопентанового вспінювання, що в свою чергу приведе до збільшення конкуренції серед Учасників торгів. Згідно роз'яснень уповноваженого органу Замовник не може встановлювати вимоги, які призводять до штучного обмеження кола учасників. Підтримуємо!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації не передбачаються. Замовником встановлено вимоги щодо технічних характеристик та якості продукції з метою отримання найбільш економічного ефекту.
ГОСТ 8731
Дата подання: 23 червня 2017 08:56
Дата відповіді: 23 червня 2017 10:16
Доброго дня! Просимо дозволити використовувати труби сталеві у відповідності до ГОСТ 8731 (група В, сталь 20) на заміну труб ГОСТ 10705, ст.20 для діаметрів 57-133. Звертаємо увагу, що вимогами НПАОП 0.00-1.11-98 труби по ГОСТ 8731 дозволяються використовуватися в однакові мірі з трубами по ГОСТ 10705 при експлуатації трубопроводів пари та гарячої води.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми не заперечуємо використання труб сталевих у відповідності до ГОСТ 8731-87 при умові, що сталеві труби будуть виготовлені не раніше 2016 року і поставлятимуться з оригіналом сертифікату заводу-виготовлювача труби.
Акредитація лабораторії
Дата подання: 30 червня 2017 15:21
Дата відповіді: 04 липня 2017 15:25
Доброго дня! Уточніть протокол випробувань стійкості з’єднань теплоізольованих елементів при ґрунтовому навантаженні, за методикою згідно з ГСТУ 34.016-2000 має бути виданий акредитованою, згідно чинного законодавства, лабораторією?
Відповідь: Протокол випробувань стійкості з’єднань теплоізольованих елементів при ґрунтовому навантаженні, за методикою згідно з ГСТУ 34.016-2000 достатньо щоб був виданий атестованою лабораторією.
ДСТУ Б В.2.5-31:2007 або ГСТУ 34-204-88-002
Дата подання: 03 липня 2017 10:48
Дата відповіді: 05 липня 2017 10:15
Доброго дня! Надайте уточнення з наступного приводу: згідно п.5 та п. 14 ЛОТУ 1 та п.4 ЛОТУ 2 Додатку 3.Технічні вимоги Учасник має підтвердити протоколом сертифікаційних випробувань теплоізольованої пінополіуретаном продукції відповідність коефіцієнту теплопровідності вимогам ДСТУ Б В.2.5-31:2007 або ГСТУ 34-204-88-002. Вам необхідно надати протокол випробувань по одній методиці випробувань (або ДСТУ або ГСТУ) чи обов’язково по двом (і ДСТУ і ГСТУ)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п.5 та п. 14 Лоту 1 Додатку 3 до тендерної документації Учасникам достатньо буде підтвердити коефіцієнт теплопровідності протоколом випробувань по методиці згідно ДСТУ Б В.2.5-31:2007, а у разі його відсутності допускається протокол випробувань по методиці згідно ГСТУ 34-204-88-002.
Згідно п.4 Лоту 2 Додатку 3 до тендерної документації Учасникам потрібно підтвердити коефіцієнт теплопровідності протоколом випробувань по методиці згідно ДСТУ Б В.2.5-31:2007, а у разі його відсутності допускається протокол випробувань по методиці згідно ГСТУ 34-204-88-002.
вспінювання на основі озонобезпечних фреонів
Дата подання: 06 липня 2017 15:18
Дата відповіді: 07 липня 2017 14:40
Доброго дня! Скажіть чи дозволите використати технологію вспінювання на основі озонобезпечних фреонів, які мають дозвіл на використання (згідно Монреальського протоколу) та мають характеристики еквівалентні циклопентану.
Відповідь: Наше підприємство готове розглянути будь-які технології, які забезпечать довготривалі збереження технічних характеристик, будуть мати найкращий економічний ефект та забезпечать мінімальний вплив на довкілля.
Докази технічних характеристик систем вспінювання
Дата подання: 06 липня 2017 15:22
Дата відповіді: 07 липня 2017 14:42
Доброго дня! Прохання перелічити надання яких доказів еквівалентності циклопентану, ви будете вважати обґрунтованими
Відповідь: Ми не обмежуємо Вас у праві їх вибору.
Внесіть зміни в тендерній документації
Дата подання: 06 липня 2017 15:30
Дата відповіді: 07 липня 2017 14:43
Доброго дня! Все ж таки наполягаємо, щоб Вами було внесено зміни та прописано саме в тендерній документації (а не лише надано відповідь в роз’ясненнях) про те, що учасник торгів може надавати еквівалент до циклопентанового вспінювання.
Відповідь: Формування технічного завдання, тендерної документації є прерогативою Замовника.
Щодо санітарного виписновку
Дата подання: 06 липня 2017 16:21
Дата відповіді: 07 липня 2017 14:45
Доброго дня! Уточніть на що ви бажаєте отримати Державної санітарно-епідем. еспертизи - на компоненти ППУ (циклопентан)?
Відповідь: Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи вимагається на компоненти ППУ.
Розгорнути всі запитання: 18 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-06-16-000717-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:34427263
Дата подання: 11 липня 2017 12:10
Щодо відсутності в тендерній документації виразу "еквівалент" та встановлення дискримінаційних вимог
Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (надалі-Замовник) 16.06.2017р. було оприлюднено оголошення №UA-2017-06-16-000717-b про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару: ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, шляхом розміщення на сайті prozoro.gov.ua. 16.06.2017 року протоколом засідання тендерного комітету Львівського міського комунального підприємства «Львівтеплоенерго» №16/06/2017-01 в.т. затверджено тендерну документацію на закупівлю товару: ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за процедурою відкритих торгів по ЛОТ 1. (44163000-0) Труби. Труби попередньотеплоізольовані та ЛОТ 2. (44167300-1) Коліна, трійники та арматура до труб . Комплектуючі до попередньотеплоізольованих труб . Відповідно до Документації кінцевий строк для подання тендерної пропозиції визначено- 17.07.2017р. 15:00. Ознайомившись з тендерною Документацією ТОВ «Перший трубний завод» (надалі-Скаржник), вважає що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, а саме ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) відсутній вираз еквівалент, а також принцип державних закупівель не дискримінація учасників ст. 3, ст. 5 ч. 4 ст. 22 Закону, виходячи з наступного. В п.1 Лот 1 Додатку№3 технічні вимоги до «ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» тендерної документації (надалі-Технічні вимоги) Замовник зазначає , що Труби сталеві попередньотеплоізольовані спіненим поліуретаном із захисною оболонкою для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж повинні бути сертифіковані в системі УкрСЕПРО і відповідати вимогам ГСТУ 34-204-88-002, ДСТУ Б.В.2.5-31:2007. Тобто, ДСТУ Б.В.2.5-31:2007, на які посилається тендерна Документація, встановлює технічні умови для трубопроводів попередньо теплоізольованих спіненим поліуретаном для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж (Труби, фасоні вироби та арматура). Так, пунктом 3.16 ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 встановлено поняття, а саме: «з'єднувальний компонент труб, виробів і арматури зі спіненого твердого поліуретану з теплоізоляційними і фізико-механічними властивостями за цим стандартом». У пункті 7.1.13 ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 наведена наступна інформація: "7.1.13. Ізоляція труб, виробів і арматури видів СТ/ПЕ, СТ/НМ. 7.1.13.1. ДСТУ Б.В.2.5-31:2007, Ізоляція труб, виробів і арматури видів СТ/ПЕ, СТ/НМ повинна відповідати вимогам цього стандарту. 7.1.13.2. ДСТУ Б.В.2.5-31:2007, Ізоляцію труб, виробів і арматури видів СТ/ПЕ, СТ/НМ треба виконувати інжекцією в замкнений за допомогою торцевих технологічних заглушок простір між провідною трубою і оболонкою безфреонової пінополіуретанової системи, яка серійно виробляється згідно з технологічною документацією, затвердженою у встановленому порядку, і має документально підтверджену виробником прогнозовану довговічність експлуатації в трубах ПТПУ не менше 30 років при робочій температурі провідної труби не менше 140 °С. Інжекцію пінополіуретанової системи треба проводити за технологічною документацією, затвердженою у встановленому порядку. Крім того п. 7.1.13.2. ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 Ізоляція труб, виробів і арматури видів СТ/ПЕ, СТ/НМ повинна відповідати характеристикам, наведеним у таблиці 7. ГСТУ 34-204-88-002, установлює технічні вимоги і методи випробування для прямолінійних відрізків теплогідроізольованих труб з тепловою ізоляцією з пінополіуретану і захисною поліетиленовою оболонкою (трубою), призначених для будівництва та ремонту теплових мереж підземної безканальної прокладки з параметрами теплоносія Ру ≤ 2,5 МПа ( 25кг/кв. см ) та t < 140 C для постійної експлуатації і піками температури до 150 С на протязі 10діб ( сумарно) за рік. Технічні вимоги щодо теплогідроізольованих елементів (зміна діаметрів захисної поліетиленової труби, співосність провідної сталевої труби і захисної поліетиленової труби, стійкість до зрізу, теплопровідність, міцність на удар) повинні відповідати п. 5.1 ГСТУ 34-204-88-002. Згідно до п. 5.4.1. ГСТУ 34-204-88-002, теплоізоляційне покриття з жорсткого пінополіуретану із жорсткого ППУ повинно відповідати вимогам даного стандарту. Характеристики ППУ (п.5.4.2 ГСТУ 34-204-88-002) Жорсткий пінополіуретан повинен мати на торцях труб і на зрізі однорідну закрито коміркову структуру. Розміри комірок на зрізі в радіальному напрямі мають бути менші за 0,5 мм. Кількість закритих комірок повинна бути не менше 88% і визначатись згідно ОСТ 6-05-484-85. Густина серцевини ППУ теплоізоляційного шару в радіальному напрямку повинна бути не меншою 60 кг/куб. м. Мінімальна загальна густина жорсткого пінополіуретану повинна становити не менше 80кг/ куб. м. Стійкість до стиску теплоізоляційного шару в радіальному напрямку, з деформацією 10% , повинна бути не меншою 0,3МПа. Водопоглинення не повинно перевищувати 10% від маси. Як вбачається із зазначеного вище, ДСТУ Б.В.2.5.-31-2007 та ГСТУ 34-204-88-002 не встановлює конкретні марки пінополіуретану та конкретний метод вспінення (циклопентан, водне та інше), що дає можливість виготовляти предмет закупівлі , й іншими технологіями (вспіненням), який буде відповідати наведеним вище характеристикам (Таблиці 7). Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону, «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Замовник, в своїх роз’ясненнях, дозволяє Учасникам торгів надати еквівалент циклопентанового вспінювання, але при цьому відмовляється вносить зміни до Тендерної документації посилаючись на те, що це є прерогативою Зимовника. Витяг з обговорення «Еквівалент циклопентану Доброго дня! Вкажіть в тендерній документації що учасник торгів може надавати еквівалент циклопентанового вспінювання. Відповідь: Учасник торгів може надавати еквівалент циклопентанового вспінювання». «Внесіть зміни в тендерній документації Доброго дня! Все ж таки наполягаємо, щоб Вами було внесено зміни та прописано саме в тендерній документації (а не лише надано відповідь в роз’ясненнях) про те, що учасник торгів може надавати еквівалент до циклопентанового вспінювання. Відповідь: Формування технічного завдання, тендерної документації є прерогативою Замовника». Згідно до ч. 2 ст. 23 Закону, Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. В порушення пункту 3 частини другої статті 22 та ч. 2 ст. 23 Закону вимога Лот 1 п.6 та вимога Лот2 п. 3 Додатку 3 Технічні вимоги, що поліуретанову теплогідроізоляцію сформовувати на основі циклопентанового вспінення - не містить виразу або еквіваленту циклопентанового впінення. Щодо недискримінації учасників. По-перше: Як, зазначено вище ДСТУ Б В.2.5-31:2007 та ГСТУ 34-204-88-002 не встановлює, який вспінювач повинен застосовуватись для пінополіуретанової ізоляції. Тобто, ДСТУ Б В.2.5-31:2007 та ГСТУ 34-204-88-002 дозволяє будь-який вспінювач, який буде відповідати технічним характеристикам наведеними у таблиці 7 ДСТУ Б В.2.5-31:2007. По – друге: Вимога Лот 1 п.6 та вимога Лот2 п. 3 Додатку 3 Технічні вимоги, що поліуретанову теплогідроізоляцію сформовувати на основі циклопентанового вспінення дискримінує учасників (виробників) продукції у тому числі Скаржника, та ставить їх в нерівні умови зважаючи на те, що продукція учасників (виробників) є сертифікованою в системі УкрСЕПРО та відповідає вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31:2007, але використовується інша технологію вспінення. Тобто, при коефіцієнті теплопровідності 0,027 Вт/мК, які встановлює Замовник (Лот 1 п.7 та вимога Лот2 п. 1 Додатку 3) вспінення на водній основі дадуть ті ж самі результати що при застосуванні циклопентаного вспінення. Звертаємо увагу на те, що Продукція Скаржника відповідає вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31:2007», є сертифікованою в системі УкрСЕПРО, про що свідчать сертифікати та протоколи сертифікаційних випробувань теплоізольованої пінополіуретаном продукції та має коефіцієнт теплопровідності 0,027 Вт/мК та продукція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації, але Скаржник використовує іншу технологію (інший медот вспінення), який здійснюється відповідно до технічних характеристик Таблиці 7 ДСТУ Б.В.2.5.-31-2007. Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 3 Закону, визначено, що закупівлі здійснюються , зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови. По –третє: Слід зазначити, що в Україні відомі тільки два підприємства, які використовують піно поліуретанові системи з циклопентаном це ТОВ «Термо-Ізол» та Корпорацію «Енергоресурс-Інвест». Встановлення у вимозі Лот 1 п.6 та вимозі Лот2 п. 3 Додатку 3 Технічні вимоги щодо циклопентаного всіпінення, призводить до штучного або формального обмеження кола учасників». Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також, слід звернути увагу, що в своїх консультаціях Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, зазначає, що «Замовник повинен дотримуватись принципів закупівель та не призводячи своїми діями до штучного або формального обмеження кола учасників». Встановлення зазначених вище вимог Замовника у тендерній Документації порушують вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону «відсутній вираз «або еквівалент», частину четверту статті 22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України ЗУ «Про публічні закупівлі», Прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» внести зміни до тендерної документації по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-06-16-000717-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 липня 2017 21:24
Рішення від 13.07.2017 № 4618 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 липня 2017 21:24
рішення від 28.07.2017 № 5041.PDF
Дата публікації: 02 серпня 2017 18:54
Номер скарги: UA-2017-06-16-000717-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:34427263
Дата подання: 15 серпня 2017 16:11
Замовником порушено Закон України "Про публічні Закупівлі"
Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (надалі-Замовник) 16.06.2017р. було оприлюднено оголошення №UA-2017-06-16-000717-b про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару: ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, шляхом розміщення на сайті prozoro.gov.ua. 16.06.2017 року протоколом засідання тендерного комітету Львівського міського комунального підприємства «Львівтеплоенерго» №16/06/2017-01 в.т. затверджено тендерну документацію на закупівлю товару: ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за процедурою відкритих торгів по ЛОТ 1. (44163000-0) Труби. Труби попередньотеплоізольовані та ЛОТ 2. (44167300-1) Коліна, трійники та арматура до труб . Комплектуючі до попередньотеплоізольованих труб . Відповідно до Документації кінцевий строк для подання тендерної пропозиції визначено- 17.07.2017р. 15:00. Початок аукціону - 17.08.2017р. 14:42. 11.08.2017 року оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу рішення Замовника, яке оформлено протоколом розгляду засідання тендерного комітету ЛМКП «Львівтеплоенерго» від 10.08.2017р. за №10/08/2017-01 в.т. (надалі-Протокол від 10.08.2017р.). Згідно з Протоколом від 10.08.2017р., після закінчення прийому пропозицій в систему електронних закупівель надійшло три тендерні пропозиції від учасників: 1 ТОВ «Перший трубний завод» 2 Корпораці «Енергоресур – Інвест» 3 ТОВ Термо – Ізол. Дані пропозиції були розглянуті Замовником на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, а також кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону. Протоколом від 10.08.2017р., відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Перший трубний завод» (надалі – Скаржник) у зв’язку з тим, що не відповідає технічним вимогам, а саме по Лот №1 – п.6 Додатку 3 та Лот 2 – п. 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовника. Натомість Учасники: 1 ТОВ «Енергоресурс-Інвест» 2 ТОВ «Термо – Ізол» - відповідають кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, визначеним в тендерній документації та допущені до аукціону. Згідно до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (надалі-Закон), у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п'ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника (ч7 ст.28 Закону). Скаржник вважає, що підстави відхилення тендерної пропозиції є надуманими та такими, що не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного . На відповідність по Лот 1 та Лот 2 вимогам Додатку№3 Технічні вимоги до «ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» тендерної документації , а саме, що продукція Скаржника, яка є предметом закупівлі відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.5-31: 2007 (ГСТУ 34-204-88-002), надано сертифікати та протоколи сертифікаційних випробувань. Тобто, продукція Скаржника відповідає вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31:2007», є сертифікованою в системі УкрСЕПРО, має коефіцієнт теплопровідності 0,027 Вт/мК та повністю відповідає вимогам тендерної документації, але Скаржник дійсно використовує іншу технологію (інший медот вспінення), який здійснюється відповідно до технічних характеристик Таблиці 7 ДСТУ Б.В.2.5.-31-2007. ДП «Центер «СЕПРОКИЇВБУДПРОЕКТ» в листі за №108-16 від 14.07.2017р., (надалі-Лист) вказав, що, Водні системи для формування пінополіуретанової теплової ізоляції, які застосовує ТОВ «Перший трубний завод» є аналогами (еквівалентом) цикопентанового вспінення. Також, водні системи забезпечують надійну та довготривалу теплову ізоляцію теплових мереж відповідно до ДСТУ Б В.2.5-31:2007, мають найнижчий коефіцієнт теплопровідності 0,027 Вт/мК та не містить озоноруйнуючих речовин, зокрема фтор та хлор-вуглеводів. Також в листі зазначено, що небхідно перевірити наявність обладнання для вибухонебезпечного циклопентанового спінювання у конкурентів, так як навколо переваги цього сумнівного питання йде багато спекуляцій. Тотбо, продукція Скаржника відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.5-31: 2007 (ГСТУ 34-204-88-002) і підстав для відхилення по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 у Замовника не було. Скаржник вважає, що Замовником при розгляді тендерних пропозицій Корпорації «Енергоресурс – Інвест» та ТОВ «Термо-Ізол» на відповідність технічним вимогам порушено ЗУ «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного . Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. В додатку 3 до тендерної документації по Лоту 1 та Лоту №2 Замовником, зазначено документи для підтвердження відповідності Учасника технічним вимогам. Так, пунктом 6 Додатку 3 Замовником, визначено, що Пінополіуретанова система для формування теплоізоляції фасонних виробів не повинна містити озоноруйнуючих речовин, зокрема фтор та хлор-вуглеводнів. Поліуретанову теплогідроізоляцію сформовувати на основі циклопентанового вспінення. На підтвердження надати копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ЛОТ 1). Пунктом 2 Додатку 3 «Вимоги» Замовник, зазначив, що Пінополіуретанова система для формування теплоізоляції елементів трубопроводів та їх з’єднань не повинна містити озоноруйнуючих речовин, зокрема фтор та хлор-вуглеводнів. Поліуретанову теплогідроізоляцію сформувати на основі циклопентанового вспінення. На підтвердження надати копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ЛОТ2). В порушення даних вимог, Замовником, не було відхилено по ЛОТУ 1 та ЛОТУ 2 пропозиції конкурсних торгів: Корпорація «Енергоресурс-Інвест» зважаючи на наступне. Щодо документів наданих Учасником – Корпорація «Енергоресурс-Інвест» (надалі - Учасник №1), зазначаємо, що висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи надано на хімічні компоненти : Suprasec» та «I Bond»; хімічні компоненти : «Daltofoam», «Daltoflex», «Daltorim» на «ЦИКЛОПЕНТАН» висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Учасником №1 не надано. Тобто, Учасником №1 не підтверджено вимогу Лот 1 п.6 та вимогу Лот2 п. 2 Додатку 3 «Технічні вимоги». Враховуючи зазначене тендерна пропозиція Корпорація «Енергоресурс-Інвест» не відповідає умовам тендерної документації, а саме технічним вимогам та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. А значить, дана пропозиція повинна бути відхилена Замовником. Щодо документів наданих Учасником – ТОВ «Термо-Ізол» (надалі - Учасник №2), зазначаємо, що на підтвердження вимог Лот 1 п.6 та вимог Лот2 п. 2 Додатку 3 «Технічні вимоги» надано висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «ЦИКЛОПЕНТАН», але інформація, а, саме лист міністерства екології та природних ресурсів України, що пінополіуретанова система для формування теплоізоляції елементів трубопроводів та їх з’єднань не містить озоноруйнуючих речовин, зокрема фтор та хлор-вуглеводнів, Учасником №2 не надано. Тобто, ТОВ «Термо-Ізол» не підтверджено вимогу Лот 1 п.6 та вимогу Лот2 п. 2 Додатку 3 «Технічні вимоги». Враховуючи зазначене тендерна пропозиція ТОВ «Термо-Ізол» не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. А значить, дана пропозиція повинна бути відхилена Замовником. Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник відміняє торги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом; подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України ЗУ «Про публічні закупівлі», Прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» відхилити по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 тендерну пропозицію ТОВ «Термо-Ізол» у зв”язку з невідповідністю її умовам Тендерної документації. 3. Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» відхилити по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 тендерну пропозицію Корпорації «Енергоресурс-Інвест» у зв”язку з невідповідністю її умовам Тендерної документації. 4. Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» відмінити торги по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 (44160000-9) – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби оголошення про проведення яких оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-06-16-000717-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 серпня 2017 21:31
Рішення від 18.08.2017 № 5642 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2017 21:30
Рішення від 05.09.2017 № 6144.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2017 17:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.09.2017р. №6144-р/пк-пз відмінити процедуру закупівлі за Лотами №№ 1 та 2.
Дата виконання рішення замовником: 12 вересня 2017 10:00
Номер скарги: UA-2017-06-16-000717-b.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:34427263
Дата подання: 15 серпня 2017 16:12
Замовником порушено Закон України "Про публічні Закупівлі"
Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (надалі-Замовник) 16.06.2017р. було оприлюднено оголошення №UA-2017-06-16-000717-b про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару: ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, шляхом розміщення на сайті prozoro.gov.ua. 16.06.2017 року протоколом засідання тендерного комітету Львівського міського комунального підприємства «Львівтеплоенерго» №16/06/2017-01 в.т. затверджено тендерну документацію на закупівлю товару: ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за процедурою відкритих торгів по ЛОТ 1. (44163000-0) Труби. Труби попередньотеплоізольовані та ЛОТ 2. (44167300-1) Коліна, трійники та арматура до труб . Комплектуючі до попередньотеплоізольованих труб . Відповідно до Документації кінцевий строк для подання тендерної пропозиції визначено- 17.07.2017р. 15:00. Початок аукціону - 17.08.2017р. 14:42. 11.08.2017 року оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу рішення Замовника, яке оформлено протоколом розгляду засідання тендерного комітету ЛМКП «Львівтеплоенерго» від 10.08.2017р. за №10/08/2017-01 в.т. (надалі-Протокол від 10.08.2017р.). Згідно з Протоколом від 10.08.2017р., після закінчення прийому пропозицій в систему електронних закупівель надійшло три тендерні пропозиції від учасників: 1 ТОВ «Перший трубний завод» 2 Корпораці «Енергоресур – Інвест» 3 ТОВ Термо – Ізол. Дані пропозиції були розглянуті Замовником на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, а також кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону. Протоколом від 10.08.2017р., відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Перший трубний завод» (надалі – Скаржник) у зв’язку з тим, що не відповідає технічним вимогам, а саме по Лот №1 – п.6 Додатку 3 та Лот 2 – п. 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовника. Натомість Учасники: 1 ТОВ «Енергоресурс-Інвест» 2 ТОВ «Термо – Ізол» - відповідають кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, визначеним в тендерній документації та допущені до аукціону. Згідно до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (надалі-Закон), у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п'ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника (ч7 ст.28 Закону). Скаржник вважає, що підстави відхилення тендерної пропозиції є надуманими та такими, що не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного . На відповідність по Лот 1 та Лот 2 вимогам Додатку№3 Технічні вимоги до «ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» тендерної документації , а саме, що продукція Скаржника, яка є предметом закупівлі відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.5-31: 2007 (ГСТУ 34-204-88-002), надано сертифікати та протоколи сертифікаційних випробувань. Тобто, продукція Скаржника відповідає вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31:2007», є сертифікованою в системі УкрСЕПРО, має коефіцієнт теплопровідності 0,027 Вт/мК та повністю відповідає вимогам тендерної документації, але Скаржник дійсно використовує іншу технологію (інший медот вспінення), який здійснюється відповідно до технічних характеристик Таблиці 7 ДСТУ Б.В.2.5.-31-2007. ДП «Центер «СЕПРОКИЇВБУДПРОЕКТ» в листі за №108-16 від 14.07.2017р., (надалі-Лист) вказав, що, Водні системи для формування пінополіуретанової теплової ізоляції, які застосовує ТОВ «Перший трубний завод» є аналогами (еквівалентом) цикопентанового вспінення. Також, водні системи забезпечують надійну та довготривалу теплову ізоляцію теплових мереж відповідно до ДСТУ Б В.2.5-31:2007, мають найнижчий коефіцієнт теплопровідності 0,027 Вт/мК та не містить озоноруйнуючих речовин, зокрема фтор та хлор-вуглеводів. Також в листі зазначено, що небхідно перевірити наявність обладнання для вибухонебезпечного циклопентанового спінювання у конкурентів, так як навколо переваги цього сумнівного питання йде багато спекуляцій. Тотбо, продукція Скаржника відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.5-31: 2007 (ГСТУ 34-204-88-002) і підстав для відхилення по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 у Замовника не було. Скаржник вважає, що Замовником при розгляді тендерних пропозицій Корпорації «Енергоресурс – Інвест» та ТОВ «Термо-Ізол» на відповідність технічним вимогам порушено ЗУ «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного . Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. В додатку 3 до тендерної документації по Лоту 1 та Лоту №2 Замовником, зазначено документи для підтвердження відповідності Учасника технічним вимогам. Так, пунктом 6 Додатку 3 Замовником, визначено, що Пінополіуретанова система для формування теплоізоляції фасонних виробів не повинна містити озоноруйнуючих речовин, зокрема фтор та хлор-вуглеводнів. Поліуретанову теплогідроізоляцію сформовувати на основі циклопентанового вспінення. На підтвердження надати копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ЛОТ 1). Пунктом 2 Додатку 3 «Вимоги» Замовник, зазначив, що Пінополіуретанова система для формування теплоізоляції елементів трубопроводів та їх з’єднань не повинна містити озоноруйнуючих речовин, зокрема фтор та хлор-вуглеводнів. Поліуретанову теплогідроізоляцію сформувати на основі циклопентанового вспінення. На підтвердження надати копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ЛОТ2). В порушення даних вимог, Замовником, не було відхилено по ЛОТУ 1 та ЛОТУ 2 пропозиції конкурсних торгів: Корпорація «Енергоресурс-Інвест» зважаючи на наступне. Щодо документів наданих Учасником – Корпорація «Енергоресурс-Інвест» (надалі - Учасник №1), зазначаємо, що висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи надано на хімічні компоненти : Suprasec» та «I Bond»; хімічні компоненти : «Daltofoam», «Daltoflex», «Daltorim» на «ЦИКЛОПЕНТАН» висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Учасником №1 не надано. Тобто, Учасником №1 не підтверджено вимогу Лот 1 п.6 та вимогу Лот2 п. 2 Додатку 3 «Технічні вимоги». Враховуючи зазначене тендерна пропозиція Корпорація «Енергоресурс-Інвест» не відповідає умовам тендерної документації, а саме технічним вимогам та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. А значить, дана пропозиція повинна бути відхилена Замовником. Щодо документів наданих Учасником – ТОВ «Термо-Ізол» (надалі - Учасник №2), зазначаємо, що на підтвердження вимог Лот 1 п.6 та вимог Лот2 п. 2 Додатку 3 «Технічні вимоги» надано висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «ЦИКЛОПЕНТАН», але інформація, а, саме лист міністерства екології та природних ресурсів України, що пінополіуретанова система для формування теплоізоляції елементів трубопроводів та їх з’єднань не містить озоноруйнуючих речовин, зокрема фтор та хлор-вуглеводнів, Учасником №2 не надано. Тобто, ТОВ «Термо-Ізол» не підтверджено вимогу Лот 1 п.6 та вимогу Лот2 п. 2 Додатку 3 «Технічні вимоги». Враховуючи зазначене тендерна пропозиція ТОВ «Термо-Ізол» не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. А значить, дана пропозиція повинна бути відхилена Замовником. Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник відміняє торги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом; подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України ЗУ «Про публічні закупівлі», Прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» відхилити по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 тендерну пропозицію ТОВ «Термо-Ізол» у зв”язку з невідповідністю її умовам Тендерної документації. 3. Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» відхилити по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 тендерну пропозицію Корпорації «Енергоресурс-Інвест» у зв”язку з невідповідністю її умовам Тендерної документації. 4. Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» відмінити торги по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 (44160000-9) – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби оголошення про проведення яких оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-06-16-000717-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 18.08.2017 № 5643.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2017 21:28

Документи подані скаржником

11 липня 2017 12:10
Платіжн доруч 4105.pdf
11 липня 2017 12:10
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

15 серпня 2017 16:10
Плат доруч.pdf
15 серпня 2017 16:10
Скарга Львівтепл.pdf
04 вересня 2017 15:43
Доповнення до скарги.pdf
04 вересня 2017 15:43
протокол коефіцієнт.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

15 серпня 2017 16:12
Плат доруч.pdf
15 серпня 2017 16:12
Скарга Львівтепл.pdf

Документи Органу Оскарження

18 серпня 2017 21:28
Рішення від 18.08.2017 № 5643.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Труби попередньотеплоізольовані
Опис предмету закупівлі:
Технічні характеристики до предмету закупівлі в Додатку 3
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 37 210 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 744 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 744200 UAH


Title: Pre-insulated steel pipes
Description: Technical characteristics to the subject of procurement in the Annex 3
Current status: Cancelled
Estimated total value: 37 210 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 744 200,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 07 вересня 2017 12:53
Auction planned date: 07 вересня 2017 12:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6723 пог.м
Труби попередньотеплоізольовані
ДК 021:2015: 44163100-1 — Труби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Д.Апостола,1
Дата доставки: 10 серпня 2017  —  29 грудня 2017

Pre-insulated steel pipes
CPV: 44163100-1

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2017-06-16-000717-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:34427263
Дата подання: 15 серпня 2017 16:11
Замовником порушено Закон України "Про публічні Закупівлі"
Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (надалі-Замовник) 16.06.2017р. було оприлюднено оголошення №UA-2017-06-16-000717-b про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару: ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, шляхом розміщення на сайті prozoro.gov.ua. 16.06.2017 року протоколом засідання тендерного комітету Львівського міського комунального підприємства «Львівтеплоенерго» №16/06/2017-01 в.т. затверджено тендерну документацію на закупівлю товару: ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за процедурою відкритих торгів по ЛОТ 1. (44163000-0) Труби. Труби попередньотеплоізольовані та ЛОТ 2. (44167300-1) Коліна, трійники та арматура до труб . Комплектуючі до попередньотеплоізольованих труб . Відповідно до Документації кінцевий строк для подання тендерної пропозиції визначено- 17.07.2017р. 15:00. Початок аукціону - 17.08.2017р. 14:42. 11.08.2017 року оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу рішення Замовника, яке оформлено протоколом розгляду засідання тендерного комітету ЛМКП «Львівтеплоенерго» від 10.08.2017р. за №10/08/2017-01 в.т. (надалі-Протокол від 10.08.2017р.). Згідно з Протоколом від 10.08.2017р., після закінчення прийому пропозицій в систему електронних закупівель надійшло три тендерні пропозиції від учасників: 1 ТОВ «Перший трубний завод» 2 Корпораці «Енергоресур – Інвест» 3 ТОВ Термо – Ізол. Дані пропозиції були розглянуті Замовником на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, а також кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону. Протоколом від 10.08.2017р., відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Перший трубний завод» (надалі – Скаржник) у зв’язку з тим, що не відповідає технічним вимогам, а саме по Лот №1 – п.6 Додатку 3 та Лот 2 – п. 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовника. Натомість Учасники: 1 ТОВ «Енергоресурс-Інвест» 2 ТОВ «Термо – Ізол» - відповідають кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, визначеним в тендерній документації та допущені до аукціону. Згідно до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (надалі-Закон), у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п'ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника (ч7 ст.28 Закону). Скаржник вважає, що підстави відхилення тендерної пропозиції є надуманими та такими, що не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного . На відповідність по Лот 1 та Лот 2 вимогам Додатку№3 Технічні вимоги до «ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» тендерної документації , а саме, що продукція Скаржника, яка є предметом закупівлі відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.5-31: 2007 (ГСТУ 34-204-88-002), надано сертифікати та протоколи сертифікаційних випробувань. Тобто, продукція Скаржника відповідає вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31:2007», є сертифікованою в системі УкрСЕПРО, має коефіцієнт теплопровідності 0,027 Вт/мК та повністю відповідає вимогам тендерної документації, але Скаржник дійсно використовує іншу технологію (інший медот вспінення), який здійснюється відповідно до технічних характеристик Таблиці 7 ДСТУ Б.В.2.5.-31-2007. ДП «Центер «СЕПРОКИЇВБУДПРОЕКТ» в листі за №108-16 від 14.07.2017р., (надалі-Лист) вказав, що, Водні системи для формування пінополіуретанової теплової ізоляції, які застосовує ТОВ «Перший трубний завод» є аналогами (еквівалентом) цикопентанового вспінення. Також, водні системи забезпечують надійну та довготривалу теплову ізоляцію теплових мереж відповідно до ДСТУ Б В.2.5-31:2007, мають найнижчий коефіцієнт теплопровідності 0,027 Вт/мК та не містить озоноруйнуючих речовин, зокрема фтор та хлор-вуглеводів. Також в листі зазначено, що небхідно перевірити наявність обладнання для вибухонебезпечного циклопентанового спінювання у конкурентів, так як навколо переваги цього сумнівного питання йде багато спекуляцій. Тотбо, продукція Скаржника відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.5-31: 2007 (ГСТУ 34-204-88-002) і підстав для відхилення по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 у Замовника не було. Скаржник вважає, що Замовником при розгляді тендерних пропозицій Корпорації «Енергоресурс – Інвест» та ТОВ «Термо-Ізол» на відповідність технічним вимогам порушено ЗУ «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного . Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. В додатку 3 до тендерної документації по Лоту 1 та Лоту №2 Замовником, зазначено документи для підтвердження відповідності Учасника технічним вимогам. Так, пунктом 6 Додатку 3 Замовником, визначено, що Пінополіуретанова система для формування теплоізоляції фасонних виробів не повинна містити озоноруйнуючих речовин, зокрема фтор та хлор-вуглеводнів. Поліуретанову теплогідроізоляцію сформовувати на основі циклопентанового вспінення. На підтвердження надати копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ЛОТ 1). Пунктом 2 Додатку 3 «Вимоги» Замовник, зазначив, що Пінополіуретанова система для формування теплоізоляції елементів трубопроводів та їх з’єднань не повинна містити озоноруйнуючих речовин, зокрема фтор та хлор-вуглеводнів. Поліуретанову теплогідроізоляцію сформувати на основі циклопентанового вспінення. На підтвердження надати копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ЛОТ2). В порушення даних вимог, Замовником, не було відхилено по ЛОТУ 1 та ЛОТУ 2 пропозиції конкурсних торгів: Корпорація «Енергоресурс-Інвест» зважаючи на наступне. Щодо документів наданих Учасником – Корпорація «Енергоресурс-Інвест» (надалі - Учасник №1), зазначаємо, що висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи надано на хімічні компоненти : Suprasec» та «I Bond»; хімічні компоненти : «Daltofoam», «Daltoflex», «Daltorim» на «ЦИКЛОПЕНТАН» висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Учасником №1 не надано. Тобто, Учасником №1 не підтверджено вимогу Лот 1 п.6 та вимогу Лот2 п. 2 Додатку 3 «Технічні вимоги». Враховуючи зазначене тендерна пропозиція Корпорація «Енергоресурс-Інвест» не відповідає умовам тендерної документації, а саме технічним вимогам та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. А значить, дана пропозиція повинна бути відхилена Замовником. Щодо документів наданих Учасником – ТОВ «Термо-Ізол» (надалі - Учасник №2), зазначаємо, що на підтвердження вимог Лот 1 п.6 та вимог Лот2 п. 2 Додатку 3 «Технічні вимоги» надано висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «ЦИКЛОПЕНТАН», але інформація, а, саме лист міністерства екології та природних ресурсів України, що пінополіуретанова система для формування теплоізоляції елементів трубопроводів та їх з’єднань не містить озоноруйнуючих речовин, зокрема фтор та хлор-вуглеводнів, Учасником №2 не надано. Тобто, ТОВ «Термо-Ізол» не підтверджено вимогу Лот 1 п.6 та вимогу Лот2 п. 2 Додатку 3 «Технічні вимоги». Враховуючи зазначене тендерна пропозиція ТОВ «Термо-Ізол» не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. А значить, дана пропозиція повинна бути відхилена Замовником. Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник відміняє торги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом; подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України ЗУ «Про публічні закупівлі», Прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» відхилити по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 тендерну пропозицію ТОВ «Термо-Ізол» у зв”язку з невідповідністю її умовам Тендерної документації. 3. Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» відхилити по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 тендерну пропозицію Корпорації «Енергоресурс-Інвест» у зв”язку з невідповідністю її умовам Тендерної документації. 4. Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» відмінити торги по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 (44160000-9) – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби оголошення про проведення яких оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-06-16-000717-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 серпня 2017 21:31
Рішення від 18.08.2017 № 5642 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2017 21:30
Рішення від 05.09.2017 № 6144.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2017 17:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.09.2017р. №6144-р/пк-пз відмінити процедуру закупівлі за Лотами №№ 1 та 2.
Дата виконання рішення замовником: 12 вересня 2017 10:00

Документи подані скаржником

15 серпня 2017 16:10
Плат доруч.pdf
15 серпня 2017 16:10
Скарга Львівтепл.pdf
04 вересня 2017 15:43
Доповнення до скарги.pdf
04 вересня 2017 15:43
протокол коефіцієнт.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2017-06-16-000717-b288dddbec1c94348af897cbe7a01f24a
Найменування: ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 05506460
Місцезнаходження: 79040, Україна, Львівська область обл., Львів, вул.Данила Апостола 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Термо - Ізол Документи
Рішення скасоване
Документи
Корпорація "Енергоресурс-інвест"
Документи
Рішення скасоване
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" Документи
Рішення скасоване
Документи

Документи

11 серпня 2017 11:47
Електронний підпис

Публічні документи

14 липня 2017 18:23
Електронний підпис
14 липня 2017 18:21
Каталог-ТІ.pdf
14 липня 2017 18:21
Документи 7.pdf
14 липня 2017 18:21
Документи 6.pdf
14 липня 2017 18:21
Документи 5.pdf
14 липня 2017 18:21
Документи 4-2.pdf
14 липня 2017 18:21
Документи 4-1.pdf
14 липня 2017 18:21
Документи 3-2.pdf
14 липня 2017 18:21
Документи 3-1.pdf
14 липня 2017 18:21
Документи 2.pdf
14 липня 2017 18:21
Документи 1-2.pdf
14 липня 2017 18:21
Документи 1-1.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Корпорація "Енергоресурс-інвест" #30336890

№ рішення у справі

63/120-р/к

Дата рішення у справі

10.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

63/121-р/к

Дата рішення у справі

10.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

11 серпня 2017 11:45
Електронний підпис

Публічні документи

17 липня 2017 08:55
40_17_8.7z
17 липня 2017 08:55
ультразвук.pdf
17 липня 2017 08:55
тз.pdf
17 липня 2017 08:55
статут.pdf
17 липня 2017 08:55
серт якості.pdf
17 липня 2017 08:55
серт якості 2.pdf
17 липня 2017 08:55
серт якості 1.pdf
17 липня 2017 08:55
серт фасонина.pdf
17 липня 2017 08:54
серт труби.pdf
17 липня 2017 08:54
СДКМ.pdf
17 липня 2017 08:54
протокол.pdf
17 липня 2017 08:54
протокол фасонина.pdf
17 липня 2017 08:54
протокол труби.pdf
17 липня 2017 08:54
протокол коефіцієнт.pdf
17 липня 2017 08:54
протокол зєднання.pdf
17 липня 2017 08:54
правомочність.pdf
17 липня 2017 08:54
озонобезпечність.pdf
17 липня 2017 08:54
наказ.pdf
17 липня 2017 08:54
наказ уп ап.pdf
17 липня 2017 08:54
наказ ап.pdf
17 липня 2017 08:54
лист розяснення.pdf
17 липня 2017 08:54
іст ум.pdf
17 липня 2017 08:54
інфо ППУ.pdf
17 липня 2017 08:54
інструкція ЕР-3.pdf
17 липня 2017 08:54
інструкція ЕР-1.pdf
17 липня 2017 08:54
ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2017 08:54
договір.pdf
17 липня 2017 08:54
гарантія.pdf
17 липня 2017 08:54
вхідний контроль.pdf
17 липня 2017 08:54
відомості.pdf
17 липня 2017 08:54
висновки сан-епідем.pdf
17 липня 2017 08:54
ап.pdf
17 липня 2017 08:54
аналог дог.pdf
17 липня 2017 08:54
iso 14001-2006.pdf
17 липня 2017 08:54
iso 9001-2015.pdf
17 липня 2017 08:54
iso 9001-2008.pdf
17 липня 2017 08:54
Catalog_СПИРО.pdf
17 липня 2017 08:54
Catalog_PE 2017.pdf
17 липня 2017 08:54
17 стаття.pdf

Документи

11 серпня 2017 11:42
Електронний підпис

Публічні документи

17 липня 2017 14:28
Електронний підпис
17 липня 2017 14:23
35. Сертиф. складові.pdf
17 липня 2017 14:23
Гарантія ПТЗ 2917-0717.zip
17 липня 2017 14:22
38. Каталог.pdf
17 липня 2017 14:22
37. Система ДКМ.pdf
17 липня 2017 14:22
32. ППУ сертифікати.pdf
17 липня 2017 14:22
31 ППУ х-ки.pdf
17 липня 2017 14:22
25 Інстр_вх_контролю.pdf
17 липня 2017 14:22
23. Документи УЗК.pdf
17 липня 2017 14:22
22. Сертифікат_50001_2011.pdf
17 липня 2017 14:22
21. Сертифікат_9001_2015.pdf
17 липня 2017 14:22
16. Гарантія на товар.pdf
17 липня 2017 14:22
15 Захист довкілля.pdf
17 липня 2017 14:22
12. Проект договору.pdf
17 липня 2017 14:22
11. Антикорупц_прогр.pdf
17 липня 2017 14:22
9.1 Довідка про ФО.pdf
17 липня 2017 14:22
9. Довідка по ст.17.pdf
17 липня 2017 14:22
8. Копія Статут.pdf
17 липня 2017 14:22
7. Відомості ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2017 14:22
6. Довідка_ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2017 14:21
5. Доручення_Хромова 2.pdf
17 липня 2017 14:21
4. Доручення_Хромова 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Термо - Ізол

Корпорація "Енергоресурс-інвест"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 вересня 2017 10:04
Коментар щодо відміни: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.09.2017р. №6144-р/пк-пз
Документи:
12 вересня 2017 10:04
Електронний підпис
12 вересня 2017 10:03
Протокол відміна торгів_11092017.pdf