Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експертиза кошторисної документації: Роботи з капітального ремонту приміщень адмінбудівлі, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Московська, 8, корпус 5: Лот 1 – утеплення фасадів та покрівлі будівлі; Лот 2 – заміна обладнання для відеоспостереження; Лот 3 – ремонт санвузлів 3 поверху (осі 6-8, 17-18 В-Г); Лот 4 – ремонт коридору 2 поверху (осі 3-8 А-В) та фарбування коридорів 3 і 4 поверхів, а також сходів і сходових клітин (осі 6-8 В-Г, 18-19 В-Г); Лот 5 – влаштування кондиціонерів, які є невід’ємною частиною адмінбудівлі
Очікувана вартість
5 362,44 UAH
UA-2017-06-15-000522-b e6271da7befe4f248b996c0d1f0ec9c4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Стеценко

+380442801104 stetsenkoiv@vasu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 червня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вищий адміністративний суд України
Код ЄДРПОУ: 33235788
Вебсайт: http://www.vasu.gov.ua/
Місцезнаходження: 01029, Україна , Київська обл., Киев, вул. Московська, 8, корп. 5
Контактна особа: Інна Стеценко
+380442801104
stetsenkoiv@vasu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Експертиза кошторисної документації: Роботи з капітального ремонту приміщень адмінбудівлі, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Московська, 8, корпус 5: Лот 1 – утеплення фасадів та покрівлі будівлі; Лот 2 – заміна обладнання для відеоспостереження; Лот 3 – ремонт санвузлів 3 поверху (осі 6-8, 17-18 В-Г); Лот 4 – ремонт коридору 2 поверху (осі 3-8 А-В) та фарбування коридорів 3 і 4 поверхів, а також сходів і сходових клітин (осі 6-8 В-Г, 18-19 В-Г); Лот 5 – влаштування кондиціонерів
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01029, Україна, Київська область, м.Киів, вул. Московська, 8, корп 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2017  —  15 липня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

15 червня 2017 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Спеціалізована державна експертна організація - Центральна служба Української державної будівельної експертизи"
#35691621
Переможець 5 362,44
UAH з ПДВ
15 червня 2017 11:18

Документи

15 червня 2017 11:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 12:17
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2017 17:33
Dod-ugodaExpert.pdf зміни до договору
09 серпня 2017 17:32
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2017 17:29
додаткова_експерт_24_07_2017.pdf зміни до договору
24 липня 2017 17:28
Електронний підпис укладений
15 червня 2017 11:23
Dog-Expertiza.pdf укладений
15 червня 2017 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» які набули чинності 10 червня 2017 року та наказу Мінрегіону від 16 травня 2011 р. № 45 (із змінами від 19.05.2017 р.) «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» для об’єктів з класом наслідків СС2 та СС3 необхідно виготовити проектну документацію та надати її на експертизу
Номер договору про закупівлю: 00-0997-17/КД
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до п. 1.1. і п. 2.2. Договору № 00-0997-17/КД від 15.06.2017р. і викласти їх у нові редакції
Номер договору про закупівлю: 00-0997-17/КД
Договір:
Номер додаткової угоди: 00-0997-17/КД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 20 170,03
UAH з ПДВ