Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція зони «Планета мавп» та існуючих будівель і споруд КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (6 черга)
Очікувана вартість
93 798 450,00 UAH
UA-2017-06-14-001463-b aa5b0a0c0b0c49adb6635ac84fc58c89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Вікторівна Філатова

+380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Контактна особа: Наталія Вікторівна Філатова
+380577054487
zakupivli@zoo.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2017 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2017 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2017 15:30
Початок аукціону: 03 липня 2017 14:01
Очікувана вартість: 93 798 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 798,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція зони «Планета мавп» та існуючих будівель і споруд КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (6 черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
умови розрахунків: 30%
Розрахунки за виконані роботи в розмірі повної вартості річного обсягу робіт: 30%
Здійснення учасником за власні кошти витрат при виконанні робіт початкового етапу (з розрахунком у подальшому шляхом включення в акти виконаних робіт) в розмірі до 20% від вартості річного обсягу робіт: 10%
Здійснення учасником за власні кошти витрат при виконанні робіт початкового етапу (з розрахунком у подальшому шляхом включення в акти виконаних робіт) в розмірі до 10% від вартості річного обсягу робіт: 7%
Розрахунки за виконані роботи, визначені в актах виконаних робіт за звітний період : 5%
Сплата Замовником учаснику авансу: 0%
21 червня 2017 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2017 15:42
ТЕХ ЗАД Планета Мавп 21.06.doc
21 червня 2017 15:42
ТД Планета Мавп 21.06.doc
21 червня 2017 15:42
Перелік змін 21.06.doc
14 червня 2017 15:54
Проект договору Планета Мавп.doc
14 червня 2017 15:54
Додатки до ТД Планета Мавп.doc
21 червня 2017 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2017 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2017 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2017 15:42
ТЕХ ЗАД Планета Мавп 21.06.doc
14 червня 2017 15:54
ТЕХ ЗАД Планета Мавп.doc
21 червня 2017 15:42
ТД Планета Мавп 21.06.doc
14 червня 2017 15:54
ТД Планета Мавп.doc
21 червня 2017 15:42
Перелік змін 21.06.doc
14 червня 2017 15:54
Проект договору Планета Мавп.doc
14 червня 2017 15:54
Додатки до ТД Планета Мавп.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2017 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 89 384 720,00
UAH з ПДВ
88 739 720,00
UAH з ПДВ
1 88 739 720 Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" 89 046 320,40
UAH з ПДВ
88 604 456,40
UAH з ПДВ
1 88 604 456.40 Документи

Публічні документи

30 червня 2017 14:28
Цінова.PDF
30 червня 2017 14:28
Статут.PDF
30 червня 2017 14:28
Протокол на директора.PDF
30 червня 2017 14:28
Проект договору.PDF
30 червня 2017 14:28
Паспорт директора.PDF
30 червня 2017 14:28
Ліцензія з додатком.PDF

Публічні документи

30 червня 2017 14:27
Електронний підпис
30 червня 2017 14:25
14. Копія статуту.pdf
30 червня 2017 14:25
9. Копія Ліцензії.pdf
30 червня 2017 14:25
1. Форма «Пропозиція».pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"
#01270285
Переможець 88 604 456,40
UAH з ПДВ
17 липня 2017 16:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2017 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"
#01270285
88 604 456,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:33
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 18:08
ДУ Планета 28.12.2018.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 18:06
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2018 08:28
ДУ Планета 31.10.pdf зміни до договору
02 листопада 2018 08:27
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2018 21:01
Дод. угода Планета 14 10.09.pdf зміни до договору
10 вересня 2018 21:00
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2018 17:49
ДУ Планета 04.09.2018.pdf зміни до договору
04 вересня 2018 17:49
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2018 15:31
Дод. угода 12 планета 26.03.2018.pdf зміни до договору
26 березня 2018 15:31
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2018 13:11
ДУ Планета 19.03.2018.pdf зміни до договору
19 березня 2018 13:08
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2018 17:41
ДУ Планета 16.03.2018.pdf зміни до договору
16 березня 2018 17:39
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2018 15:29
ДУ Планета 12.03.2018.pdf зміни до договору
12 березня 2018 15:28
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2018 10:59
ДУ Планета 01.03.2018.pdf зміни до договору
02 березня 2018 10:58
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2017 17:23
ДУ Планета мавп 08.12.pdf зміни до договору
08 грудня 2017 17:22
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2017 17:54
ДУ Планета 01.12.pdf зміни до договору
01 грудня 2017 17:52
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2017 09:18
ДУ Планета 19.10.pdf зміни до договору
20 жовтня 2017 09:17
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2017 15:09
ДУ Планета Мавп 11.10.pdf зміни до договору
13 жовтня 2017 15:08
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2017 17:58
ДУ Планета Мавп 09.10.pdf зміни до договору
09 жовтня 2017 17:58
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2017 11:22
ДУ Планета 30.08.pdf зміни до договору
30 серпня 2017 11:19
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2017 11:23
ДУ Планета 07.08.pdf зміни до договору
07 серпня 2017 11:22
Електронний підпис укладений
01 серпня 2017 11:15
Договор Планета Мавп.pdf укладений
01 серпня 2017 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна графіку фінансування та графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна плану фінансування та графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): скасування раніше укладених додаткових угод
Номер договору про закупівлю: 1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення графіку фінансування та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 45 784 443,34
UAH (в тому числі ПДВ 7 630 740,56 UAH)