Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЛГВ 17(Т)-056_ Телефонне обладнання (Телефонне обладнання в асортименті)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2017-06-14-001239-b ● 09cac0344ea548cd82d8ed108ca452b6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Укргазвидобування" в особі філії "Львівгазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 39585756 |
Вебсайт: | http://www.ugv.com.ua |
Місцезнаходження: | 79026, Україна , Львівська обл., Львів, вул.І.Рубчака, 27 |
Контактна особа: |
Ігор Васильович Гутів +380504301366 gutiv@lgv.com.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2017 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2017 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2017 11:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2017 14:40 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,67% |
Інформація про предмет закупівлі
32550000-3 Телефонне обладнання (Телефонне обладнання в асортименті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
155 штуки
32550000-3 Телефонне обладнання (Телефонне обладнання в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79026, Україна, Львівська область, Львів, вул. І. Рубчака, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 липня 2017
—
01 серпня 2017
ДК 021:2015: 32550000-3 — Телефонне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2017 14:57 |
Копия Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості.xlsx |
14 червня 2017 14:57 |
Ogol_DZ_17T_056.xls |
14 червня 2017 14:57 |
DPZ_ЕТ_17Т-56_телеф.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-06-14-001239-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 12 липня 2017 15:04
Замовник відхилив пропозицію по неправдивим критеріям
Замовник відхилив пропозицію по неправдивим критеріям. Всі документи, які Замовник позначає як ненадані і незавантажені вчасно, ТОВ ВКП Всесвіт надав, про що є підтвердження на майданчику https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/3322214 . Детальніше за критеріями відхилення:
- згідно документації допорогової закупівлі, на етапі кваліфікації, Учасником не було завантажено наступні документи в електронному (сканованому) вигляді – уповноважуючий документ від виробника МТР або його офіційного представника або дилерські повноваження - документ надано у файлі "1137905 часть2.pdf "(лист 3,9), а також Учасник у встановлений документацією допорогової закупівлі термін не надав оригінали документів, згідно з Додатками 1, 2, 3, 5, 6 - лист за підписом керівника на бланку організації, або довідка (витяг) про банкрутство – ці документи було оправлено вчасно , ттн "Нової пошти" 59000267530540 - https://novaposhta.ua/tracking/?cargo_number=59000267530540, Замовник отримав їх 05.07.2017 (аукціон був 29.06.2017) - ; перелік відомостей про суперечки та претензії в результаті постачання МТР, виконання робіт на підприємствах ПАТ "Укргазвидобування", підписаний уповноваженим керівником (лист учасника в довільній формі) – довідка надана, файл "1137905 часть1.pdf" (лист 7); лист за підписом керівника на бланку Учасника щодо гарантії надання Замовнику можливості проведення технічного аудиту Учасника та субпідрядників (за наявності), або Учасника та виробника (якщо Учасник є не виробником, а офіційним дилером) дійсну на весь період акредитації (12 місяців) – довідка надана, файл "1137905 часть1.pdf" (лист 6); затверджені копії річної фінансової звітності Кандидата за попередні два роки – копії надані, файли «1», «2», «3», «1 кв.2017», «3кв. 2016», «2016 всесвіт» ; уповноважуючий документ від виробника МТР або його офіційного представника/дилера (дилерські або представницькі повноваження або копія діючого договору з виробником МТР або його офіційним представником/дилером або лист-гарантія від виробника чи його представника/дилера, щодо підтвердження поставки, тощо) - у файлі "1137905 часть2.pdf" (лист 3,9) ; завірена підписом та печаткою учасника процедури закупівлі копія сертифікату ( паспорту, тощо) якості на предмет закупівлі з приведенням інформації про його технічні характеристики – сертифікати файли «cisco 1137905.pdf», panasonic.pdf ,"1137905 часть2.pdf"(сторінки 5-8 ); підписаний документ, де описується досвід постачання МТР за останній рік, відгуки Замовників за останній рік - файл "досвід аналог договорів обновл.pdf"; перелік претензії до якості (комплектності) в результаті постачання МТР на підприємствах ПАТ "Укргазвидобування" за останні 12 місяців, підписаний уповноваженим керівником - довідка надана, "файл 1137905 часть1.pdf" (лист 5) .
З вищесказаного випливає, що всі необхідні документи надані. Просимо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ ВКП Всесвіт.
Розгорнути
Згорнути
- згідно документації допорогової закупівлі, на етапі кваліфікації, Учасником не було завантажено наступні документи в електронному (сканованому) вигляді – уповноважуючий документ від виробника МТР або його офіційного представника або дилерські повноваження - документ надано у файлі "1137905 часть2.pdf "(лист 3,9), а також Учасник у встановлений документацією допорогової закупівлі термін не надав оригінали документів, згідно з Додатками 1, 2, 3, 5, 6 - лист за підписом керівника на бланку організації, або довідка (витяг) про банкрутство – ці документи було оправлено вчасно , ттн "Нової пошти" 59000267530540 - https://novaposhta.ua/tracking/?cargo_number=59000267530540, Замовник отримав їх 05.07.2017 (аукціон був 29.06.2017) - ; перелік відомостей про суперечки та претензії в результаті постачання МТР, виконання робіт на підприємствах ПАТ "Укргазвидобування", підписаний уповноваженим керівником (лист учасника в довільній формі) – довідка надана, файл "1137905 часть1.pdf" (лист 7); лист за підписом керівника на бланку Учасника щодо гарантії надання Замовнику можливості проведення технічного аудиту Учасника та субпідрядників (за наявності), або Учасника та виробника (якщо Учасник є не виробником, а офіційним дилером) дійсну на весь період акредитації (12 місяців) – довідка надана, файл "1137905 часть1.pdf" (лист 6); затверджені копії річної фінансової звітності Кандидата за попередні два роки – копії надані, файли «1», «2», «3», «1 кв.2017», «3кв. 2016», «2016 всесвіт» ; уповноважуючий документ від виробника МТР або його офіційного представника/дилера (дилерські або представницькі повноваження або копія діючого договору з виробником МТР або його офіційним представником/дилером або лист-гарантія від виробника чи його представника/дилера, щодо підтвердження поставки, тощо) - у файлі "1137905 часть2.pdf" (лист 3,9) ; завірена підписом та печаткою учасника процедури закупівлі копія сертифікату ( паспорту, тощо) якості на предмет закупівлі з приведенням інформації про його технічні характеристики – сертифікати файли «cisco 1137905.pdf», panasonic.pdf ,"1137905 часть2.pdf"(сторінки 5-8 ); підписаний документ, де описується досвід постачання МТР за останній рік, відгуки Замовників за останній рік - файл "досвід аналог договорів обновл.pdf"; перелік претензії до якості (комплектності) в результаті постачання МТР на підприємствах ПАТ "Укргазвидобування" за останні 12 місяців, підписаний уповноваженим керівником - довідка надана, "файл 1137905 часть1.pdf" (лист 5) .
З вищесказаного випливає, що всі необхідні документи надані. Просимо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ ВКП Всесвіт.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2017 08:04
Філя ГПУ «Львівгазвидобування» Публічного акціонерного товариства «Укргазвидобування» проводить закупівлі відповідно до Порядку закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ «Укргазвидобування» затвердженого наказом від 19.12.16р. № 690. Відповідно до Документації тендерних закупівель п. II. Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження : По закінченні етапу аукціону Учасник з найнижчою запропонованою ціною повинен надати Замовнику пакет оригіналів документів (оформлений згідно вимог п.2 цього Розділу). Пакет оригіналів документів Учасника надається Замовнику (у відділ забезпечення процедури закупівель товарів, робіт та послуг):
1. У строк протягом 5 робочих днів з дати аукціону або з дати прийняття рішення про відхилення попереднього Учасника,
2. У робочій час (згідно Графіку робочого часу Замовника зазначеного у Розділі I);
3. Особисто або через уповноваженого представника, або кур’єром – тільки «ОСОБИСТО В РУКИ» співробітнику відділу забезпечення процедури закупівель товарів, робіт та послуг; (032) 223-28-72
4. У запечатаному конверті, прошитий, пронумерований з зазначенням кількості скріплених аркушів на звороті останнього аркушу та скріплений підписом та печаткою Учасника(за наявності).
5. На конверті повинно бути зазначено: номер та предмет закупівлі, найменування та адресу Замовника, найменування та адресу Учасника.
У разі не надання повного пакету документів у зазначений термін та спосіб, Замовник має право дискваліфікувати Учасника.
Пакет оригіналів документів відділом забезпечення процедури закупівель товарів, робіт та послуг отримано 07.07.2017.
Відповідно до внутрішнього Порядку закупівель товарів, робіт та послуг Розділу 9 пропозиція Учасника не відповідає вимогам документації процедури закупівлі ( Учасником ТзОВ виробничо-комерційне підприємство "Всесвіт" у встановлений документацією час не було надано повного пакету оригіналів документів, які передбачені Документацією).
Відповідно до Декларації №6 до документації, Учасник повністю та беззастережно підтверджує, що ознайомлений з правилами проведення процедури закупівлі, установленими ПАТ «Укргазвидобування», а також цілком усвідомлює та погоджується, що зазначені процедури закупівлі проводяться відповідно до затвердженого ПАТ «Укргазвидобування» внутрішнього Порядку закупівель товарів, робіт та послуг. Учасник підтверджує, що процедура закупівлі, в якій він має намір прийняти участь, не підпадає під дію законів України «Про публічні закупівлі», «Про здійснення державних закупівель» та повністю відповідає нормам чинного законодавства України.
1. У строк протягом 5 робочих днів з дати аукціону або з дати прийняття рішення про відхилення попереднього Учасника,
2. У робочій час (згідно Графіку робочого часу Замовника зазначеного у Розділі I);
3. Особисто або через уповноваженого представника, або кур’єром – тільки «ОСОБИСТО В РУКИ» співробітнику відділу забезпечення процедури закупівель товарів, робіт та послуг; (032) 223-28-72
4. У запечатаному конверті, прошитий, пронумерований з зазначенням кількості скріплених аркушів на звороті останнього аркушу та скріплений підписом та печаткою Учасника(за наявності).
5. На конверті повинно бути зазначено: номер та предмет закупівлі, найменування та адресу Замовника, найменування та адресу Учасника.
У разі не надання повного пакету документів у зазначений термін та спосіб, Замовник має право дискваліфікувати Учасника.
Пакет оригіналів документів відділом забезпечення процедури закупівель товарів, робіт та послуг отримано 07.07.2017.
Відповідно до внутрішнього Порядку закупівель товарів, робіт та послуг Розділу 9 пропозиція Учасника не відповідає вимогам документації процедури закупівлі ( Учасником ТзОВ виробничо-комерційне підприємство "Всесвіт" у встановлений документацією час не було надано повного пакету оригіналів документів, які передбачені Документацією).
Відповідно до Декларації №6 до документації, Учасник повністю та беззастережно підтверджує, що ознайомлений з правилами проведення процедури закупівлі, установленими ПАТ «Укргазвидобування», а також цілком усвідомлює та погоджується, що зазначені процедури закупівлі проводяться відповідно до затвердженого ПАТ «Укргазвидобування» внутрішнього Порядку закупівель товарів, робіт та послуг. Учасник підтверджує, що процедура закупівлі, в якій він має намір прийняти участь, не підпадає під дію законів України «Про публічні закупівлі», «Про здійснення державних закупівель» та повністю відповідає нормам чинного законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2017 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
138 590,52
UAH з ПДВ
|
130 590,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Орт-сервіс ТОВ "Орт" |
149 149,20
UAH з ПДВ
|
132 235,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНЗАРГО" |
149 334,00
UAH з ПДВ
|
134 385,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
130 590,51
UAH з ПДВ
|
10 липня 2017 13:33
|
ДП Орт-сервіс ТОВ "Орт" #30162314 |
Переможець |
132 235,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2017 08:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір ДП Орт Сервіс ТОВ Орт 508.pdf | укладений |
17 серпня 2017 14:23
|