Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 – 2Д500 і від ТК1011 до КП2 – 2Д400) в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція).
Очікувана вартість
95 462 459,00 UAH
UA-2017-06-14-000981-a ● ea6428e9f33f4e6f932010455f066a94
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 34674102 |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Балківська, 1Б |
Контактна особа: |
Гоян Олег Віталійович +380487056332 teplo.od@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2017 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2017 15:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2017 15:10 |
Початок аукціону: | 03 липня 2017 13:43 |
Очікувана вартість: | 95 462 459,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 350000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 – 2Д500 і від ТК1011 до КП2 – 2Д400) в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 – 2Д500 і від ТК1011 до КП2 – 2Д400).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 липня 2017
—
15 вересня 2017
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2017 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2017 15:06 |
схеми.pdf | |
14 червня 2017 15:06 |
тенд документ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-06-14-000981-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЛІНККОР, Код ЄДРПОУ:38194207
Дата подання: 12 липня 2017 15:38
Проект не відповідає ДБН/
СКАРГА
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІНККОР» повідомляє, що нами було детально вивчено технічні умови на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 – 2Д500 і від ТК1011 до КП2 – 2Д400) в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція), ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-14-000981-a в ході ознайомлення виявлено ряд порушень, а саме:
- В п.3 Орієнтовні обсяги робіт абзац 1 технічних умов вказано, що передбачається виконання реконструкції ділянки теплотраси загальною довжиною 1423 м, із заміною зношених сталевих труб на труби сталеві попередньо ізольовані в п/е оболонці 2Ø530/710 (937м) та 2Ø426/560 (486м), з безканальним прокладанням їх під проїжджою частиною вулиці. Теплова мережа проходить по існуючій трасі від ТК1003 вул. Старопортофранківська до КП2 вул. Преображенська. Труби прокладаються на 10 нерухомих опорах Н1- 2Ø530/710 та 5 нерухомих опорах Н1- 2Ø426/560 відповідно. В даному абзаці вбачаються грубі порушення ДБН В.2.5-39:2008 Зовнішні мережі та споруди, теплові мережі п.14.22 «Безканальне прокладання теплопроводів допускається проектувати під непроїжджою частиною вулиць, всередині кварталів житлових забудови під вулицями та дорогами V категорії місцевого значення, Прокладання теплопроводів під проїзною частиною автомобільних доріг І-ІV категорії, магістральних доріг і вулиць допускається в каналах або футлярах». Тому безканальне прокладання труб на даній ділянці є неможливим, так, яка це може призвести до пошкодження ізоляції труби, деформаційним процесам в грунті, та, як наслідок часті пориви на тепломережі, пошкодження дорожнього покриття, підмивання фундаментів прилеглих до проїзної частини житлових та адміністративних будівель, що може призвести не тільки до пошкодження майна громадян, а й загрози їх життю та здоров’ю.
Тому враховуючи вище викладене просимо Вас розглянути нашу скаргу на засіданні тендерного комітету та відмінити процедуру закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережіпо вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 – 2Д500 і від ТК1011 до КП2 – 2Д400) в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) у зв’язку з порушенням норм ДБН В.2.5-39:2008 при складанні технічного завдання. Також у разі ігнорування нашої скарги тендерним комітетом КП «Теплопостачання м. Одеса» ми будемо змушені звернутися до Державної архітектурно-будівельного контролю України, прокуратури та ЗМІ.
Нагадуємо, що у разі безпідставної відмови у розгляді скарги, або не надання обґрунтованої відповіді у встановлені строки передбачено адміністративна відповідальність за порушення вимог Закону ст.16414КУпАП, санкцією якої є штраф та кримінальної відповідальності, за статтями 191, 364, 192, 366 КК України .
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІНККОР» повідомляє, що нами було детально вивчено технічні умови на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 – 2Д500 і від ТК1011 до КП2 – 2Д400) в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція), ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-14-000981-a в ході ознайомлення виявлено ряд порушень, а саме:
- В п.3 Орієнтовні обсяги робіт абзац 1 технічних умов вказано, що передбачається виконання реконструкції ділянки теплотраси загальною довжиною 1423 м, із заміною зношених сталевих труб на труби сталеві попередньо ізольовані в п/е оболонці 2Ø530/710 (937м) та 2Ø426/560 (486м), з безканальним прокладанням їх під проїжджою частиною вулиці. Теплова мережа проходить по існуючій трасі від ТК1003 вул. Старопортофранківська до КП2 вул. Преображенська. Труби прокладаються на 10 нерухомих опорах Н1- 2Ø530/710 та 5 нерухомих опорах Н1- 2Ø426/560 відповідно. В даному абзаці вбачаються грубі порушення ДБН В.2.5-39:2008 Зовнішні мережі та споруди, теплові мережі п.14.22 «Безканальне прокладання теплопроводів допускається проектувати під непроїжджою частиною вулиць, всередині кварталів житлових забудови під вулицями та дорогами V категорії місцевого значення, Прокладання теплопроводів під проїзною частиною автомобільних доріг І-ІV категорії, магістральних доріг і вулиць допускається в каналах або футлярах». Тому безканальне прокладання труб на даній ділянці є неможливим, так, яка це може призвести до пошкодження ізоляції труби, деформаційним процесам в грунті, та, як наслідок часті пориви на тепломережі, пошкодження дорожнього покриття, підмивання фундаментів прилеглих до проїзної частини житлових та адміністративних будівель, що може призвести не тільки до пошкодження майна громадян, а й загрози їх життю та здоров’ю.
Тому враховуючи вище викладене просимо Вас розглянути нашу скаргу на засіданні тендерного комітету та відмінити процедуру закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережіпо вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 – 2Д500 і від ТК1011 до КП2 – 2Д400) в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) у зв’язку з порушенням норм ДБН В.2.5-39:2008 при складанні технічного завдання. Також у разі ігнорування нашої скарги тендерним комітетом КП «Теплопостачання м. Одеса» ми будемо змушені звернутися до Державної архітектурно-будівельного контролю України, прокуратури та ЗМІ.
Нагадуємо, що у разі безпідставної відмови у розгляді скарги, або не надання обґрунтованої відповіді у встановлені строки передбачено адміністративна відповідальність за порушення вимог Закону ст.16414КУпАП, санкцією якої є штраф та кримінальної відповідальності, за статтями 191, 364, 192, 366 КК України .
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2017 14:28
Скарга не підлягає задоволенню з огляду на нижченаведене.
По-перше, ч.1 ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Однак, ТОВ «ЛІНККОР» не скористалося таким правом і не зверталося, як учасник відкритих торгів, у встановлені ч.1 ст.23 Закону порядку та строк, до КП “Теплопостачання міста Одеси” за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Тобто, на стадіях розгляду тендерної документації по закупівлі робіт в тому числі і технічних умов (Додаток 4), прийняття рішення про взяття участі у відкритих торгах по закупівлі даних робіт, підготовки, складання та подання своєї тендерної пропозиції ТОВ «ЛІНККОР» не порушувалося питання невідповідності проекту ДБН, а саме, нібито порушення замовником норм ДБН В.2.5-39:2008 при складанні технічного завдання.
По-друге, відповідно до норм ДБН В.2.5-39:2008 (абз.4 п. 11.11) Допускається безканальне (безфутлярне) прокладання попередньо ізольованих трубопроводів уздовж і поперек проїжджої частини міських вулиць різного призначення за умови обов'язкового влаштування системи аварійної сигналізації та виконання розрахунків на міцність з урахуванням дії постійних і тимчасових навантажень. Тобто посилання ТОВ «ЛІНККОР» на п. 14.22. ДБН В.2.5-39:2008 безпідставне.
По-третє, експертним звітом ТОВ “Укрекспертиза в будівництві” №0862-4297-17/УЕБ від 09.06.2017 р. щодо розгляду проектної документації по Робочому проекту «Реконструкція ділянки теплової траси по вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 - 2Д500 і від ТК1011 до УП2 - 2Д400) в м. Одеса. Коригування проекту» підтверджено, що зазначена документація розроблена відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження.
По-перше, ч.1 ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Однак, ТОВ «ЛІНККОР» не скористалося таким правом і не зверталося, як учасник відкритих торгів, у встановлені ч.1 ст.23 Закону порядку та строк, до КП “Теплопостачання міста Одеси” за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Тобто, на стадіях розгляду тендерної документації по закупівлі робіт в тому числі і технічних умов (Додаток 4), прийняття рішення про взяття участі у відкритих торгах по закупівлі даних робіт, підготовки, складання та подання своєї тендерної пропозиції ТОВ «ЛІНККОР» не порушувалося питання невідповідності проекту ДБН, а саме, нібито порушення замовником норм ДБН В.2.5-39:2008 при складанні технічного завдання.
По-друге, відповідно до норм ДБН В.2.5-39:2008 (абз.4 п. 11.11) Допускається безканальне (безфутлярне) прокладання попередньо ізольованих трубопроводів уздовж і поперек проїжджої частини міських вулиць різного призначення за умови обов'язкового влаштування системи аварійної сигналізації та виконання розрахунків на міцність з урахуванням дії постійних і тимчасових навантажень. Тобто посилання ТОВ «ЛІНККОР» на п. 14.22. ДБН В.2.5-39:2008 безпідставне.
По-третє, експертним звітом ТОВ “Укрекспертиза в будівництві” №0862-4297-17/УЕБ від 09.06.2017 р. щодо розгляду проектної документації по Робочому проекту «Реконструкція ділянки теплової траси по вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 - 2Д500 і від ТК1011 до УП2 - 2Д400) в м. Одеса. Коригування проекту» підтверджено, що зазначена документація розроблена відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження.
Номер вимоги: UA-2017-06-14-000981-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЛІНККОР, Код ЄДРПОУ:38194207
Дата подання: 12 липня 2017 15:44
Скарга на відповідність проекту ДБН
СКАРГА
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІНККОР» повідомляє, що нами було детально вивчено технічні умови на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 – 2Д500 і від ТК1011 до КП2 – 2Д400) в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція), ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-14-000981-a в ході ознайомлення виявлено ряд порушень, а саме:
- В п.3 Орієнтовні обсяги робіт абзац 1 технічних умов вказано, що передбачається виконання реконструкції ділянки теплотраси загальною довжиною 1423 м, із заміною зношених сталевих труб на труби сталеві попередньо ізольовані в п/е оболонці 2Ø530/710 (937м) та 2Ø426/560 (486м), з безканальним прокладанням їх під проїжджою частиною вулиці. Теплова мережа проходить по існуючій трасі від ТК1003 вул. Старопортофранківська до КП2 вул. Преображенська. Труби прокладаються на 10 нерухомих опорах Н1- 2Ø530/710 та 5 нерухомих опорах Н1- 2Ø426/560 відповідно. В даному абзаці вбачаються грубі порушення ДБН В.2.5-39:2008 Зовнішні мережі та споруди, теплові мережі п.14.22 «Безканальне прокладання теплопроводів допускається проектувати під непроїжджою частиною вулиць, всередині кварталів житлових забудови під вулицями та дорогами V категорії місцевого значення, Прокладання теплопроводів під проїзною частиною автомобільних доріг І-ІV категорії, магістральних доріг і вулиць допускається в каналах або футлярах». Тому безканальне прокладання труб на даній ділянці є неможливим, так, яка це може призвести до пошкодження ізоляції труби, деформаційним процесам в грунті, та, як наслідок часті пориви на тепломережі, пошкодження дорожнього покриття, підмивання фундаментів прилеглих до проїзної частини житлових та адміністративних будівель, що може призвести не тільки до пошкодження майна громадян, а й загрози їх життю та здоров’ю.
Тому враховуючи вище викладене просимо Вас розглянути нашу скаргу на засіданні тендерного комітету та відмінити процедуру закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережіпо вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 – 2Д500 і від ТК1011 до КП2 – 2Д400) в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) у зв’язку з порушенням норм ДБН В.2.5-39:2008 при складанні технічного завдання. Також у разі ігнорування нашої скарги тендерним комітетом КП «Теплопостачання м. Одеса» ми будемо змушені звернутися до Державної архітектурно-будівельного контролю України, прокуратури та ЗМІ.
Нагадуємо, що у разі безпідставної відмови у розгляді скарги, або не надання обґрунтованої відповіді у встановлені строки передбачено адміністративна відповідальність за порушення вимог Закону ст.16414КУпАП, санкцією якої є штраф та кримінальної відповідальності, за статтями 191, 364, 192, 366 КК України .
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІНККОР» повідомляє, що нами було детально вивчено технічні умови на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 – 2Д500 і від ТК1011 до КП2 – 2Д400) в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція), ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-14-000981-a в ході ознайомлення виявлено ряд порушень, а саме:
- В п.3 Орієнтовні обсяги робіт абзац 1 технічних умов вказано, що передбачається виконання реконструкції ділянки теплотраси загальною довжиною 1423 м, із заміною зношених сталевих труб на труби сталеві попередньо ізольовані в п/е оболонці 2Ø530/710 (937м) та 2Ø426/560 (486м), з безканальним прокладанням їх під проїжджою частиною вулиці. Теплова мережа проходить по існуючій трасі від ТК1003 вул. Старопортофранківська до КП2 вул. Преображенська. Труби прокладаються на 10 нерухомих опорах Н1- 2Ø530/710 та 5 нерухомих опорах Н1- 2Ø426/560 відповідно. В даному абзаці вбачаються грубі порушення ДБН В.2.5-39:2008 Зовнішні мережі та споруди, теплові мережі п.14.22 «Безканальне прокладання теплопроводів допускається проектувати під непроїжджою частиною вулиць, всередині кварталів житлових забудови під вулицями та дорогами V категорії місцевого значення, Прокладання теплопроводів під проїзною частиною автомобільних доріг І-ІV категорії, магістральних доріг і вулиць допускається в каналах або футлярах». Тому безканальне прокладання труб на даній ділянці є неможливим, так, яка це може призвести до пошкодження ізоляції труби, деформаційним процесам в грунті, та, як наслідок часті пориви на тепломережі, пошкодження дорожнього покриття, підмивання фундаментів прилеглих до проїзної частини житлових та адміністративних будівель, що може призвести не тільки до пошкодження майна громадян, а й загрози їх життю та здоров’ю.
Тому враховуючи вище викладене просимо Вас розглянути нашу скаргу на засіданні тендерного комітету та відмінити процедуру закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережіпо вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 – 2Д500 і від ТК1011 до КП2 – 2Д400) в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) у зв’язку з порушенням норм ДБН В.2.5-39:2008 при складанні технічного завдання. Також у разі ігнорування нашої скарги тендерним комітетом КП «Теплопостачання м. Одеса» ми будемо змушені звернутися до Державної архітектурно-будівельного контролю України, прокуратури та ЗМІ.
Нагадуємо, що у разі безпідставної відмови у розгляді скарги, або не надання обґрунтованої відповіді у встановлені строки передбачено адміністративна відповідальність за порушення вимог Закону ст.16414КУпАП, санкцією якої є штраф та кримінальної відповідальності, за статтями 191, 364, 192, 366 КК України .
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2017 14:29
Скарга не підлягає задоволенню з огляду на нижченаведене.
По-перше, ч.1 ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Однак, ТОВ «ЛІНККОР» не скористалося таким правом і не зверталося, як учасник відкритих торгів, у встановлені ч.1 ст.23 Закону порядку та строк, до КП “Теплопостачання міста Одеси” за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Тобто, на стадіях розгляду тендерної документації по закупівлі робіт в тому числі і технічних умов (Додаток 4), прийняття рішення про взяття участі у відкритих торгах по закупівлі даних робіт, підготовки, складання та подання своєї тендерної пропозиції ТОВ «ЛІНККОР» не порушувалося питання невідповідності проекту ДБН, а саме, нібито порушення замовником норм ДБН В.2.5-39:2008 при складанні технічного завдання.
По-друге, відповідно до норм ДБН В.2.5-39:2008 (абз.4 п. 11.11) Допускається безканальне (безфутлярне) прокладання попередньо ізольованих трубопроводів уздовж і поперек проїжджої частини міських вулиць різного призначення за умови обов'язкового влаштування системи аварійної сигналізації та виконання розрахунків на міцність з урахуванням дії постійних і тимчасових навантажень. Тобто посилання ТОВ «ЛІНККОР» на п. 14.22. ДБН В.2.5-39:2008 безпідставне.
По-третє, експертним звітом ТОВ “Укрекспертиза в будівництві” №0862-4297-17/УЕБ від 09.06.2017 р. щодо розгляду проектної документації по Робочому проекту «Реконструкція ділянки теплової траси по вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 - 2Д500 і від ТК1011 до УП2 - 2Д400) в м. Одеса. Коригування проекту» підтверджено, що зазначена документація розроблена відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження.
По-перше, ч.1 ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Однак, ТОВ «ЛІНККОР» не скористалося таким правом і не зверталося, як учасник відкритих торгів, у встановлені ч.1 ст.23 Закону порядку та строк, до КП “Теплопостачання міста Одеси” за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Тобто, на стадіях розгляду тендерної документації по закупівлі робіт в тому числі і технічних умов (Додаток 4), прийняття рішення про взяття участі у відкритих торгах по закупівлі даних робіт, підготовки, складання та подання своєї тендерної пропозиції ТОВ «ЛІНККОР» не порушувалося питання невідповідності проекту ДБН, а саме, нібито порушення замовником норм ДБН В.2.5-39:2008 при складанні технічного завдання.
По-друге, відповідно до норм ДБН В.2.5-39:2008 (абз.4 п. 11.11) Допускається безканальне (безфутлярне) прокладання попередньо ізольованих трубопроводів уздовж і поперек проїжджої частини міських вулиць різного призначення за умови обов'язкового влаштування системи аварійної сигналізації та виконання розрахунків на міцність з урахуванням дії постійних і тимчасових навантажень. Тобто посилання ТОВ «ЛІНККОР» на п. 14.22. ДБН В.2.5-39:2008 безпідставне.
По-третє, експертним звітом ТОВ “Укрекспертиза в будівництві” №0862-4297-17/УЕБ від 09.06.2017 р. щодо розгляду проектної документації по Робочому проекту «Реконструкція ділянки теплової траси по вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 - 2Д500 і від ТК1011 до УП2 - 2Д400) в м. Одеса. Коригування проекту» підтверджено, що зазначена документація розроблена відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження.
Номер вимоги: UA-2017-06-14-000981-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЛІНККОР, Код ЄДРПОУ:38194207
Дата подання: 14 липня 2017 17:12
Проект не відповідає ДБН.
СКАРГА
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІНККОР» не погоджується з відповідь на скаргу 12.07.2017, 15:44. ID: UA-2017-06-14-000981-a.b2 з наступних причин:
1. «Відповідно до норм ДБН В.2.5-39:2008 (абз.4 п. 11.11) Допускається безканальне (безфутлярне) прокладання попередньо ізольованих трубопроводів уздовж і поперек проїжджої частини міських вулиць різного призначення за умови обов'язкового влаштування системи аварійної сигналізації та виконання розрахунків на міцність з урахуванням дії постійних і тимчасових навантажень», з даною позицією тендерного комітету не погоджуємося, так як в п. 14.22 ДБН В.2.5-39:2008 чітко вказано що «Безканальне прокладання теплопроводів допускається проектувати під непроїжджою частиною вулиць, всередині кварталів житлової забудови під вулицями і дорогами V категорії і місцевого значення. Прокладання теплопроводів під проїжджою частиною автомобільних доріг І-ІV категорій, магістральних доріг та вулиць допускається в каналах або футлярах», а також відповідно до п. 11.11 ДБН В.2.5-39:2008 «Допускається безканальне (безфутлярне) прокладання попередньо ізольованих трубопроводів уздовж і поперек проїжджої частини міських вулиць різного призначення за умови обов'язкового влаштування системи аварійної сигналізації та виконання розрахунків на міцність з урахуванням дії постійних і тимчасових навантажень», що означає прокладання трубопроводів уздовж проїзжої частини вулиці, а не безпосередньо під нею, як передбачено технічною документацією технічними умовами на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 – 2Д500 і від ТК1011 до КП2 – 2Д400) в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція), ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-14-000981-a.
Тому враховуючи вище викладене просимо Вас розглянути нашу скаргу на засіданні тендерного комітету та відмінити процедуру закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережіпо вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 – 2Д500 і від ТК1011 до КП2 – 2Д400) в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) у зв’язку з порушенням норм ДБН В.2.5-39:2008 при складанні технічного завдання. Також у разі ігнорування нашої скарги тендерним комітетом КП «Теплопостачання м. Одеса» ми будемо змушені звернутися до Державної архітектурно-будівельного контролю України та прокуратури.
Нагадуємо, що у разі безпідставної відмови у розгляді скарги, або не надання обґрунтованої відповіді у встановлені строки передбачено адміністративна відповідальність за порушення вимог Закону ст.16414КУпАП, санкцією якої є штраф та кримінальної відповідальності, за статтями 191, 364, 192, 366 КК України .
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІНККОР» не погоджується з відповідь на скаргу 12.07.2017, 15:44. ID: UA-2017-06-14-000981-a.b2 з наступних причин:
1. «Відповідно до норм ДБН В.2.5-39:2008 (абз.4 п. 11.11) Допускається безканальне (безфутлярне) прокладання попередньо ізольованих трубопроводів уздовж і поперек проїжджої частини міських вулиць різного призначення за умови обов'язкового влаштування системи аварійної сигналізації та виконання розрахунків на міцність з урахуванням дії постійних і тимчасових навантажень», з даною позицією тендерного комітету не погоджуємося, так як в п. 14.22 ДБН В.2.5-39:2008 чітко вказано що «Безканальне прокладання теплопроводів допускається проектувати під непроїжджою частиною вулиць, всередині кварталів житлової забудови під вулицями і дорогами V категорії і місцевого значення. Прокладання теплопроводів під проїжджою частиною автомобільних доріг І-ІV категорій, магістральних доріг та вулиць допускається в каналах або футлярах», а також відповідно до п. 11.11 ДБН В.2.5-39:2008 «Допускається безканальне (безфутлярне) прокладання попередньо ізольованих трубопроводів уздовж і поперек проїжджої частини міських вулиць різного призначення за умови обов'язкового влаштування системи аварійної сигналізації та виконання розрахунків на міцність з урахуванням дії постійних і тимчасових навантажень», що означає прокладання трубопроводів уздовж проїзжої частини вулиці, а не безпосередньо під нею, як передбачено технічною документацією технічними умовами на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 – 2Д500 і від ТК1011 до КП2 – 2Д400) в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція), ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-14-000981-a.
Тому враховуючи вище викладене просимо Вас розглянути нашу скаргу на засіданні тендерного комітету та відмінити процедуру закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережіпо вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 – 2Д500 і від ТК1011 до КП2 – 2Д400) в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) у зв’язку з порушенням норм ДБН В.2.5-39:2008 при складанні технічного завдання. Також у разі ігнорування нашої скарги тендерним комітетом КП «Теплопостачання м. Одеса» ми будемо змушені звернутися до Державної архітектурно-будівельного контролю України та прокуратури.
Нагадуємо, що у разі безпідставної відмови у розгляді скарги, або не надання обґрунтованої відповіді у встановлені строки передбачено адміністративна відповідальність за порушення вимог Закону ст.16414КУпАП, санкцією якої є штраф та кримінальної відповідальності, за статтями 191, 364, 192, 366 КК України .
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2017 16:21
Скарга не підлягають задоволенню з огляду на нижченаведене.
По-перше, тендерним комітетом вже розглядалося дане питання (протокол № 08/38-95 від 13.07.2017р.) та надана відповідь з даного питання.
По-друге, відповідно експертного звіту ТОВ «Укрекспертиза в будівництві» №0862-4297-17/УЕБ від 09.06.2017 р. щодо розгляду проектної документації по Робочому проекту «Реконструкція ділянки теплової траси по вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 - 2Д500 і від ТК1011 до УП2 - 2Д400) в м. Одеса. Коригування проекту» передбачено, безканальне (безфутлярне) прокладання попередньо ізольованих трубопроводів з влаштування системи аварійної сигналізації та виконано розрахунки на міцність з урахуванням дії постійних і тимчасових навантажень.
По-третє, при підготовці технічної частини закупівлі тендерний комітет керувався експертним звітом ТОВ «Укрекспертиза в будівництві» №0862-4297-17/УЕБ від 09.06.2017 р. щодо розгляду проектної документації по Робочому проекту «Реконструкція ділянки теплової траси по вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 - 2Д500 і від ТК1011 до УП2 - 2Д400) в м. Одеса. Коригування проекту» розроблений інженерами-проектувальниками які мають відповідні кваліфікаційні сертифікати.
По-перше, тендерним комітетом вже розглядалося дане питання (протокол № 08/38-95 від 13.07.2017р.) та надана відповідь з даного питання.
По-друге, відповідно експертного звіту ТОВ «Укрекспертиза в будівництві» №0862-4297-17/УЕБ від 09.06.2017 р. щодо розгляду проектної документації по Робочому проекту «Реконструкція ділянки теплової траси по вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 - 2Д500 і від ТК1011 до УП2 - 2Д400) в м. Одеса. Коригування проекту» передбачено, безканальне (безфутлярне) прокладання попередньо ізольованих трубопроводів з влаштування системи аварійної сигналізації та виконано розрахунки на міцність з урахуванням дії постійних і тимчасових навантажень.
По-третє, при підготовці технічної частини закупівлі тендерний комітет керувався експертним звітом ТОВ «Укрекспертиза в будівництві» №0862-4297-17/УЕБ від 09.06.2017 р. щодо розгляду проектної документації по Робочому проекту «Реконструкція ділянки теплової траси по вул. Пастера (від ТК1003 до ТК1011 - 2Д500 і від ТК1011 до УП2 - 2Д400) в м. Одеса. Коригування проекту» розроблений інженерами-проектувальниками які мають відповідні кваліфікаційні сертифікати.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2017 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" |
89 470 438,00
UAH з ПДВ
|
76 765 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЛІНККОР |
91 888 587,60
UAH з ПДВ
|
76 766 776,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТЕПЛОКОМ" |
93 550 000,00
UAH з ПДВ
|
81 951 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" #39111320 |
Переможець |
76 765 000,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2017 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 15:54
|
звіт | укладений |
02 січня 2018 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2017 13:39
|
ду 3.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2017 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2017 12:15
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2017 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2017 13:38
|
договір | укладений |
18 липня 2017 13:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | ТМО-233/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ТМО-233/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | ТМО-233/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ТМО-233/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |