Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2017-06-14-000899-a ● ab19919a7b93461493473aa5aaf69221
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа"Маріупольська міська лікарня швидкої медичної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 01990660 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська 20-а |
Контактна особа: |
Плюхіна Олена Валеріївна 080671049058 kymgbsmp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2017 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2017 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2017 10:00 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
14 червня 2017 14:54 |
Договір на послуги.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-06-14-000899-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Загорець Олександр Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2185814655
Дата подання: 22 червня 2017 16:56
несоблюдение условий технического задания
Просим обратить внимание!
Лот Послуги з ремонтних робіт офісної техніки.
Считаем, что предложения участников не соответствуют техзаданию. В техзадании указано общее количество техники - 18 шт и перечень необходимых услуг. Участники подали предложения, где указана общая сумма предложения, количество услуг каждого вида – 1 единица, цена за 1 единицу. Каким образом сформировалась общая сумма предложения - не понятно. При умножении количества на цену получается иная сумма. В результате аукциона участники снижали сумму предложения за счет уменьшения количества услуг Заказчика, а не за счет снижения цены. Соревновались, у кого будет меньше сумма договора при неизменных ценах на 1 единицу услуг.
Согласно Решения Горсовета от 03.03.2017№ 7/16-1228, Заказчик при объявлении закупки указывает наименование услуг и их количество.
Считаем, что Заказчик должен указывать точное количество услуг для поведения аукциона. При выполнении договора Победителем услуги выполняются по необходимости возникновения. Считаем, что аукцион по данному лоту проведен с нарушениями.
Розгорнути
Згорнути
Лот Послуги з ремонтних робіт офісної техніки.
Считаем, что предложения участников не соответствуют техзаданию. В техзадании указано общее количество техники - 18 шт и перечень необходимых услуг. Участники подали предложения, где указана общая сумма предложения, количество услуг каждого вида – 1 единица, цена за 1 единицу. Каким образом сформировалась общая сумма предложения - не понятно. При умножении количества на цену получается иная сумма. В результате аукциона участники снижали сумму предложения за счет уменьшения количества услуг Заказчика, а не за счет снижения цены. Соревновались, у кого будет меньше сумма договора при неизменных ценах на 1 единицу услуг.
Согласно Решения Горсовета от 03.03.2017№ 7/16-1228, Заказчик при объявлении закупки указывает наименование услуг и их количество.
Считаем, что Заказчик должен указывать точное количество услуг для поведения аукциона. При выполнении договора Победителем услуги выполняются по необходимости возникновения. Считаем, что аукцион по данному лоту проведен с нарушениями.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 червня 2017 09:56
У зв’язку з тим, що кількість та перелік конкретних послуг з діагностики, технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної техніки і периферійного устаткування, які необхідно буде отримати, заздалегідь визначити неможливо, найбільш економічно вигідна пропозиція буде визначатись за вартістю надання нижчезазначеного примірного переліку послуг. Рівень вартості послуг, вказаних у примірному переліку, не повинен відрізнятись від аналогічних чи схожих послуг, які будуть надаватися у разі укладеного договору з переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Найбільш економічно вигідна пропозиція буде визначатись за вартістю надання нижчезазначеного примірного переліку послуг
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з ремонтних робіт офісної техніки |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 29 344,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 147,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
18 шт
Ремонт та технічне обслуговування комп`ютерів та офісного обладнання
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, Бахмутська 20-а
Дата доставки:
31 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2017 14:56 |
Тех.задание на ремонт компьютеров БСМП.doc |
14 червня 2017 14:56 |
Оголошення.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Журавльова Марина Анатоліївна #2886020064 |
Переможець |
10 999,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2017 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Журавльова.pdf | укладений |
05 липня 2017 09:35
|