Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2017-06-14-000899-a ab19919a7b93461493473aa5aaf69221
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Плюхіна Олена Валеріївна

080671049058 kymgbsmp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа"Маріупольська міська лікарня швидкої медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 01990660
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська 20-а
Контактна особа: Плюхіна Олена Валеріївна
080671049058
kymgbsmp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2017 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2017 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2017 10:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

14 червня 2017 14:54
Договір на послуги.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-14-000899-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Загорець Олександр Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2185814655
Дата подання: 22 червня 2017 16:56
несоблюдение условий технического задания
Просим обратить внимание!
Лот Послуги з ремонтних робіт офісної техніки.
Считаем, что предложения участников не соответствуют техзаданию. В техзадании указано общее количество техники - 18 шт и перечень необходимых услуг. Участники подали предложения, где указана общая сумма предложения, количество услуг каждого вида – 1 единица, цена за 1 единицу. Каким образом сформировалась общая сумма предложения - не понятно. При умножении количества на цену получается иная сумма. В результате аукциона участники снижали сумму предложения за счет уменьшения количества услуг Заказчика, а не за счет снижения цены. Соревновались, у кого будет меньше сумма договора при неизменных ценах на 1 единицу услуг.
Согласно Решения Горсовета от 03.03.2017№ 7/16-1228, Заказчик при объявлении закупки указывает наименование услуг и их количество.
Считаем, что Заказчик должен указывать точное количество услуг для поведения аукциона. При выполнении договора Победителем услуги выполняются по необходимости возникновения. Считаем, что аукцион по данному лоту проведен с нарушениями.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 червня 2017 09:56
У зв’язку з тим, що кількість та перелік конкретних послуг з діагностики, технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної техніки і периферійного устаткування, які необхідно буде отримати, заздалегідь визначити неможливо, найбільш економічно вигідна пропозиція буде визначатись за вартістю надання нижчезазначеного примірного переліку послуг. Рівень вартості послуг, вказаних у примірному переліку, не повинен відрізнятись від аналогічних чи схожих послуг, які будуть надаватися у разі укладеного договору з переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Найбільш економічно вигідна пропозиція буде визначатись за вартістю надання нижчезазначеного примірного переліку послуг
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з ремонтних робіт офісної техніки
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 29 344,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 147,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 червня 2017 15:13
Закінчення: 22 червня 2017 15:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

18 шт
Ремонт та технічне обслуговування комп`ютерів та офісного обладнання
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, Бахмутська 20-а
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2017 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Журавльова Марина Анатоліївна 15 000,00
UAH з ПДВ
10 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергєєва Ольга Федорівна 27 120,00
UAH з ПДВ
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2017 16:19
Комерційна пропозиція
22 червня 2017 16:03
Комерційна пропозиція
22 червня 2017 15:39
Інформаційні дані
22 червня 2017 15:39
паспорт
22 червня 2017 15:39
ІПН
22 червня 2017 15:39
Витяг 2017
22 червня 2017 15:39
Виписка

Публічні документи

20 червня 2017 09:05
Пропозиція ремонт.doc
20 червня 2017 09:05
Пропозиція заправки.doc
20 червня 2017 09:05
Свидоцтво реєстр.ФОП1.jpg
20 червня 2017 09:05
Вытяг Ольга 2016.jpg
20 червня 2017 09:05
Витяг5.jpg
20 червня 2017 09:05
Витяг4.jpg
20 червня 2017 09:05
Витяг3.jpg
20 червня 2017 09:05
Витяг2.jpg
20 червня 2017 09:05
Витяг1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Журавльова Марина Анатоліївна

ФОП Сергєєва Ольга Федорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Журавльова Марина Анатоліївна
#2886020064
Переможець 10 999,00
UAH з ПДВ
23 червня 2017 09:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2017 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Журавльова Марина Анатоліївна
#2886020064
10 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Журавльова.pdf укладений
05 липня 2017 09:35