Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2017-06-14-000899-a ab19919a7b93461493473aa5aaf69221
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна установа"Маріупольська міська лікарня швидкої медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 01990660
Вебсайт замовника: http://e-tender.biz
Місцезнаходження замовника: 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська 20-а
Контактна особа замовника: Плюхіна Олена Валеріївна
080671049058
kymgbsmp@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2017 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2017 10:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Документація

Тендерна документація

14 червня 2017 14:54
Договір на послуги.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-14-000899-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Загорець Олександр Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2185814655
Дата подання: 22 червня 2017 16:56
несоблюдение условий технического задания
Просим обратить внимание!
Лот Послуги з ремонтних робіт офісної техніки.
Считаем, что предложения участников не соответствуют техзаданию. В техзадании указано общее количество техники - 18 шт и перечень необходимых услуг. Участники подали предложения, где указана общая сумма предложения, количество услуг каждого вида – 1 единица, цена за 1 единицу. Каким образом сформировалась общая сумма предложения - не понятно. При умножении количества на цену получается иная сумма. В результате аукциона участники снижали сумму предложения за счет уменьшения количества услуг Заказчика, а не за счет снижения цены. Соревновались, у кого будет меньше сумма договора при неизменных ценах на 1 единицу услуг.
Согласно Решения Горсовета от 03.03.2017№ 7/16-1228, Заказчик при объявлении закупки указывает наименование услуг и их количество.
Считаем, что Заказчик должен указывать точное количество услуг для поведения аукциона. При выполнении договора Победителем услуги выполняются по необходимости возникновения. Считаем, что аукцион по данному лоту проведен с нарушениями.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
27 червня 2017 09:56
У зв’язку з тим, що кількість та перелік конкретних послуг з діагностики, технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної техніки і периферійного устаткування, які необхідно буде отримати, заздалегідь визначити неможливо, найбільш економічно вигідна пропозиція буде визначатись за вартістю надання нижчезазначеного примірного переліку послуг. Рівень вартості послуг, вказаних у примірному переліку, не повинен відрізнятись від аналогічних чи схожих послуг, які будуть надаватися у разі укладеного договору з переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Найбільш економічно вигідна пропозиція буде визначатись за вартістю надання нижчезазначеного примірного переліку послуг
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги по заправці картриджей до офісної техніки
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 20 656,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 104,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 22 червня 2017 14:48
Закінчення: 22 червня 2017 15:21

Позиції

140 посл.
Послуги по заправці та відновлення картриджей до офісної техніки
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Дата доставки: 31 грудня 2017

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 червня 2017 14:55
Тех. условия на закупку услуг по заправке-принтеры, ксероксы.doc
14 червня 2017 14:54
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2017 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 16 350,00
UAH з ПДВ
15 059,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Сергєєва Ольга Федорівна 18 150,00
UAH з ПДВ
11 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Журавльова Марина Анатоліївна 15 060,00
UAH з ПДВ
11 199,00
UAH з ПДВ
Немає
Фізична особа-підприємець Загорець Олександр Анатолійович 13 135,00
UAH з ПДВ
11 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2017 09:05
Пропозиція ремонт.doc
20 червня 2017 09:05
Пропозиція заправки.doc
20 червня 2017 09:05
Свидоцтво реєстр.ФОП1.jpg
20 червня 2017 09:05
Вытяг Ольга 2016.jpg
20 червня 2017 09:05
Витяг5.jpg
20 червня 2017 09:05
Витяг4.jpg
20 червня 2017 09:05
Витяг3.jpg
20 червня 2017 09:05
Витяг2.jpg
20 червня 2017 09:05
Витяг1.jpg

Публічні документи

23 червня 2017 09:39
проект договору.PDF
20 червня 2017 13:38
довідка.PDF
20 червня 2017 13:37
флп паспорт ИНН.PDF
20 червня 2017 13:37
св-во плательщика.PDF
20 червня 2017 13:37
св-во гос регистрации.PDF
20 червня 2017 13:36
выписка.PDF
20 червня 2017 13:36
витяг.PDF
20 червня 2017 13:35
тех условия.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Загорець Олександр Анатолійович
#2185814655
Переможець 11 190,00
UAH з ПДВ
27 червня 2017 10:08

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2017 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Загорець Олександр Анатолійович
#2185814655
11 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Загорец О.А.pdf укладений
03 липня 2017 08:30
ДОПКА Загорец.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 15 ПК
Договір:
Номер додаткової угоди: 15ПК
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 5 355,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку