Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2017-06-14-000899-a ● ab19919a7b93461493473aa5aaf69221
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа"Маріупольська міська лікарня швидкої медичної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 01990660 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська 20-а |
Контактна особа: |
Плюхіна Олена Валеріївна 080671049058 kymgbsmp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2017 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2017 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2017 10:00 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
14 червня 2017 14:54 |
Договір на послуги.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-06-14-000899-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Загорець Олександр Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2185814655
Дата подання: 22 червня 2017 16:56
несоблюдение условий технического задания
Просим обратить внимание!
Лот Послуги з ремонтних робіт офісної техніки.
Считаем, что предложения участников не соответствуют техзаданию. В техзадании указано общее количество техники - 18 шт и перечень необходимых услуг. Участники подали предложения, где указана общая сумма предложения, количество услуг каждого вида – 1 единица, цена за 1 единицу. Каким образом сформировалась общая сумма предложения - не понятно. При умножении количества на цену получается иная сумма. В результате аукциона участники снижали сумму предложения за счет уменьшения количества услуг Заказчика, а не за счет снижения цены. Соревновались, у кого будет меньше сумма договора при неизменных ценах на 1 единицу услуг.
Согласно Решения Горсовета от 03.03.2017№ 7/16-1228, Заказчик при объявлении закупки указывает наименование услуг и их количество.
Считаем, что Заказчик должен указывать точное количество услуг для поведения аукциона. При выполнении договора Победителем услуги выполняются по необходимости возникновения. Считаем, что аукцион по данному лоту проведен с нарушениями.
Розгорнути
Згорнути
Лот Послуги з ремонтних робіт офісної техніки.
Считаем, что предложения участников не соответствуют техзаданию. В техзадании указано общее количество техники - 18 шт и перечень необходимых услуг. Участники подали предложения, где указана общая сумма предложения, количество услуг каждого вида – 1 единица, цена за 1 единицу. Каким образом сформировалась общая сумма предложения - не понятно. При умножении количества на цену получается иная сумма. В результате аукциона участники снижали сумму предложения за счет уменьшения количества услуг Заказчика, а не за счет снижения цены. Соревновались, у кого будет меньше сумма договора при неизменных ценах на 1 единицу услуг.
Согласно Решения Горсовета от 03.03.2017№ 7/16-1228, Заказчик при объявлении закупки указывает наименование услуг и их количество.
Считаем, что Заказчик должен указывать точное количество услуг для поведения аукциона. При выполнении договора Победителем услуги выполняются по необходимости возникновения. Считаем, что аукцион по данному лоту проведен с нарушениями.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 червня 2017 09:56
У зв’язку з тим, що кількість та перелік конкретних послуг з діагностики, технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної техніки і периферійного устаткування, які необхідно буде отримати, заздалегідь визначити неможливо, найбільш економічно вигідна пропозиція буде визначатись за вартістю надання нижчезазначеного примірного переліку послуг. Рівень вартості послуг, вказаних у примірному переліку, не повинен відрізнятись від аналогічних чи схожих послуг, які будуть надаватися у разі укладеного договору з переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Найбільш економічно вигідна пропозиція буде визначатись за вартістю надання нижчезазначеного примірного переліку послуг
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги по заправці картриджей до офісної техніки |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 20 656,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 104,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
140 посл
Послуги по заправці та відновлення картриджей до офісної техніки
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Дата доставки:
31 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2017 14:55 |
Тех. условия на закупку услуг по заправке-принтеры, ксероксы.doc |
14 червня 2017 14:54 |
Оголошення.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2017 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Загорець Олександр Анатолійович |
13 135,00
UAH з ПДВ
|
11 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Журавльова Марина Анатоліївна |
15 060,00
UAH з ПДВ
|
11 199,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФОП Сергєєва Ольга Федорівна |
18 150,00
UAH з ПДВ
|
11 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" |
16 350,00
UAH з ПДВ
|
15 059,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Загорець Олександр Анатолійович #2185814655 |
Переможець |
11 190,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2017 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДОПКА Загорец.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2017 10:16
|
Загорец О.А.pdf | укладений |
03 липня 2017 08:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 15 ПК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15ПК |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |