Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охорона гуртожитків
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2017-06-13-001729-b ● 3f38aaa5a35f401e8d917e3e1067d1bf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління благоустрою та житлової політики виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович 0564748351 ugkhtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2017 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2017 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2017 09:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2017 15:14 |
Очікувана вартість: | 570 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
79710000-4 охоронні послуги (охорона гуртожитків)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
79710000-4 охоронні послуги (охорона гуртожитків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, м.Кривий Ріг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2017 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2017 16:40 |
Тендерна документація.doc | |
13 червня 2017 16:40 |
Додаток 4 Договір.doc | |
13 червня 2017 16:40 |
Додаток 3 Істотні умови.doc | |
13 червня 2017 16:40 |
Додаток 2 тендерна пропозиція.doc | |
13 червня 2017 16:40 |
Додаток1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальна кількість годин охорони
Дата подання: 14 червня 2017 09:54
Дата відповіді: 16 червня 2017 11:11
Добрий день, в тендерній документації не вказано кількість постів на об'єктах та загальну кількість годин охорони. Вкажіть будь ласка ці дані для розрахунку вартості охорони.
Відповідь: Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне, кількість осіб, що будуть здійснювати охорону та можуть сформувати пост, визначаються Учасником самостійно, але звичайно не менше однієї особи персоналу охорони на кожному об’єкті. Додатково повідомляємо, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції. Охорона на кожному об’єкті здійснюється цілодобово з моменту укладання договору до 31 грудня 2017 року.
дислокация
Дата подання: 19 червня 2017 08:59
Дата відповіді: 21 червня 2017 11:42
нет адреса объекта Місце надання послуг: м. Кривий Ріг, згідно Переліку об’єктів по наданню послуг з охорони гуртожитків (Додаток №2 до Договору).
Відповідь: Перелік об’єктів, на яких будуть надаватися послуги з охорони, зазначені в Додатку 1 «Технічне завдання» до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-06-13-001729-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС", Код ЄДРПОУ:32461082
Дата подання: 18 липня 2017 10:47
Заява про незгоду з рішенням Тендерного комітету Управління благоустрою та житлової політики виконкому криворізької міської ради, що оформлене протоколом № 37/3 від 17.07.2017 року про дискваліфікацію БПФ «Кольчуга-КІДІС».
БПФ "Кольчуга-КІДІС" не згодна з рішенням Тендерного комітету Управління благоустрою та житлової політики виконкому криворізької міської ради, що оформлене протоколом № 37/3 від 17.07.2017 року про дискваліфікацію, вимагає пояснень з цього приводу та перегляду рішення Тендерного комітетету.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2017 16:25
Шановний учасник процедури закупівлі! Звертаючи увагу на характер вашої вимоги, керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне.
Абзацом першим частини третьої статті 17 Закону встановлено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у статті 17 Закону, визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі. Пунктом 5 розділу III Тендерної документації Замовником визначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи у вигляді, сканованого (их) електронного (их) файлів в кольоровому режимі у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої ст.17 Закону: - оригінал або копію документу (довідки, листа або іншого) виданого компетентним державним органом про відсутність або наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій. Отже, Вами, як переможцем, не надана вказана довідка, що дійсна на момент розкриття тендерних пропозицій, тобто станом на 30.06.2017. Нормами закону не передбачено, що для переможця ця довідка повинна вимагатися «на дату подання». Це Ваша власна думка, яка не підтверджується вимогами вищезазначеного Закону.
Згідно із частиною третьою статті 32 Закону у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Отже, якщо такі документи переможцем не надані (не надані/ не надані у строк, встановлений Законом/ не відповідають вимогам, встановленим замовником у тендерній документації) замовник відхиляє тендерну пропозицію.
Крім того, зазначаємо, що відповідно до статті 23 Закону Ви мали право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз´ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Проте, Ви не скористались цим правом, так як будь-яких звернень за роз´ясненнями з питання надання вищезазначеної довідки на дату розкриття тендерних пропозицій до замовника не надходило.
Додатково повідомляємо, що роз´яснення щодо застосування статей 17, 32 Закону України «Про публічні закупівлі» надано Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06
Абзацом першим частини третьої статті 17 Закону встановлено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у статті 17 Закону, визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі. Пунктом 5 розділу III Тендерної документації Замовником визначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи у вигляді, сканованого (их) електронного (их) файлів в кольоровому режимі у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої ст.17 Закону: - оригінал або копію документу (довідки, листа або іншого) виданого компетентним державним органом про відсутність або наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій. Отже, Вами, як переможцем, не надана вказана довідка, що дійсна на момент розкриття тендерних пропозицій, тобто станом на 30.06.2017. Нормами закону не передбачено, що для переможця ця довідка повинна вимагатися «на дату подання». Це Ваша власна думка, яка не підтверджується вимогами вищезазначеного Закону.
Згідно із частиною третьою статті 32 Закону у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Отже, якщо такі документи переможцем не надані (не надані/ не надані у строк, встановлений Законом/ не відповідають вимогам, встановленим замовником у тендерній документації) замовник відхиляє тендерну пропозицію.
Крім того, зазначаємо, що відповідно до статті 23 Закону Ви мали право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз´ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Проте, Ви не скористались цим правом, так як будь-яких звернень за роз´ясненнями з питання надання вищезазначеної довідки на дату розкриття тендерних пропозицій до замовника не надходило.
Додатково повідомляємо, що роз´яснення щодо застосування статей 17, 32 Закону України «Про публічні закупівлі» надано Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06
Номер вимоги: UA-2017-06-13-001729-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС", Код ЄДРПОУ:32461082
Дата подання: 21 липня 2017 11:18
Вимога щодо надання пояснень
Просимо надати пояснення, на підставі чого Тендерним комітетом Управління благоустрою та житлової політики виконкому криворізької міської ради було викладено в системі Прозоро два різних протоколи, підписаних всіма членами Тендерного комітету: про визнання БПФ «Кольчуга-КІДІС» переможцем у процедурі закупівлі та про її дискваліфікацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2017 10:55
Стосовно вашої вимоги надаємо наступні пояснення. Протоколом від 10.07.2017 №37/2 БПФ «Кольчуга-КІДІС» визначено переможцем у процедурі закупівлі. Таке рішення прийнято згідно з п.6 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною та такою, що відповідала умовам тендерної документації, які визначені для учасників публічних закупівель.
Згідно з п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо: переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Переможець процедури закупівлі - 79710000-4 охоронні послуги (охорона гуртожитків) БПФ «Кольчуга-КІДІС» надав довідку про відсутність заборгованості податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів датовану 13.07.2017, всупереч вимогам встановленим пунктом 5 розділу 3 тендерної документації, а саме: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи у вигляді, сканованого (их) електронного (их) файлів в кольоровому режимі у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої ст.17 Закону»: «Оригінал або копію документу (довідки, листа або іншого) виданого компетентним державним органом про відсутність або наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій», яке відбулося 30.06.2017. Протоколом від 17.07.2017 №37/3 відхилена тендерна пропозиція переможця БПФ «Кольчуга-КІДІС».
Згідно з п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо: переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Переможець процедури закупівлі - 79710000-4 охоронні послуги (охорона гуртожитків) БПФ «Кольчуга-КІДІС» надав довідку про відсутність заборгованості податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів датовану 13.07.2017, всупереч вимогам встановленим пунктом 5 розділу 3 тендерної документації, а саме: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи у вигляді, сканованого (их) електронного (их) файлів в кольоровому режимі у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої ст.17 Закону»: «Оригінал або копію документу (довідки, листа або іншого) виданого компетентним державним органом про відсутність або наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій», яке відбулося 30.06.2017. Протоколом від 17.07.2017 №37/3 відхилена тендерна пропозиція переможця БПФ «Кольчуга-КІДІС».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2017 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАРИТЕТ-БЕЗПЕКА" |
320 000,00
UAH з ПДВ
|
259 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" |
357 696,00
UAH з ПДВ
|
259 793,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" |
469 906,56
UAH з ПДВ
|
259 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Агенція охорони "Лицар" |
395 055,36
UAH з ПДВ
|
287 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А.Б. ЛЕГІОН" |
364 320,00
UAH з ПДВ
|
325 768,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "КАМРАТ" |
397 440,00
UAH з ПДВ
|
325 900,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ТОКО ПАРИТЕТ |
498 750,00
UAH з ПДВ
|
338 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Явір-2000" |
467 959,68
UAH з ПДВ
|
467 959,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПАРИТЕТ-БЕЗПЕКА" #36146848 |
Відхилено |
259 700,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2017 11:03
|
|
Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" #32461082 |
Рішення скасоване |
259 793,28
UAH з ПДВ
|
10 липня 2017 16:13
|
|
Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" #32461082 |
Рішення скасоване |
259 793,28
UAH з ПДВ
|
17 липня 2017 16:41
|
|
Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" #32461082 |
Відхилено |
259 793,28
UAH з ПДВ
|
17 липня 2017 17:01
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" #40344845 |
Відхилено |
259 998,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2017 17:12
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Агенція охорони "Лицар" #40824189 |
Відхилено |
287 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2017 17:24
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А.Б. ЛЕГІОН" #38144897 |
Відхилено |
325 768,32
UAH з ПДВ
|
20 липня 2017 13:21
|
|
Приватне підприємство "КАМРАТ" #33575585 |
Відхилено |
325 900,80
UAH з ПДВ
|
21 липня 2017 10:01
|
|
ПП ТОКО ПАРИТЕТ #36607719 |
Переможець |
338 500,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2017 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2018 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2017 14:38
|
Доп.угода 4 до 122-Т.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2017 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2017 10:23
|
Доп.угода 3 до 122-Т.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2017 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2017 15:33
|
Доп. угода к 122-Т.PDF | зміни до договору |
22 серпня 2017 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2017 10:03
|
122-Т.PDF | укладений |
15 серпня 2017 10:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 122-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 122-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 122-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |