Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір для ксерографії)
Очікувана вартість
8 500,00 UAH
UA-2017-06-13-000780-a ee17bbc9210945a4865bb37d381393d9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєчова Галина Анатоліївна

380997442575 glavbuhazov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 червня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Бердянська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20510312
Місцезнаходження: 71114, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, Степанянця, 13
Контактна особа: Мєчова Галина Анатоліївна
380997442575
glavbuhazov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Папір для офісів ZOOM А4 належить до категорії якості «С». Виробник - Фінляндія. STORA ENSO. Клас "С" – найбільш економічний вид паперу, призначений для повсякденних робіт в офісі та використання у високопродуктивних принтерах та копірах. Крім того, такий папір може застосовуватись для двостороннього друку у великих обсягах.
Папір повинен бути відбілений без використання хлору і не містити деревних смол, мати мінімально необхідні показники гладкості та білизни.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для ксерографії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71114, Україна, Запорізька область, Бердянськ, вул. Степанянця,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

13 червня 2017 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Славутич Азов»
#31726425
Переможець 8 500,00
UAH з ПДВ
13 червня 2017 14:02

Документи

13 червня 2017 14:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 червня 2017 14:22
Договір про закупівлю.pdf укладений
13 червня 2017 14:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для ксерографії) 100 пачок 85,00
UAH з ПДВ