Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

USB флеш-накопичувачі з логотипом, як сувенірна продукція
Очікувана вартість
52 500,00 UAH
UA-2017-06-12-002590-b bd7b5c4324e1496799569cd2b3ad25e4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марченко Ірина Ігорівна

+380507673383 divp.donoda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТА ВНУТРІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 40453390
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., Краматорськ, площа Миру
Контактна особа: Марченко Ірина Ігорівна
+380507673383
divp.donoda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2017 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2017 17:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2017 17:46
Очікувана вартість: 52 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 262,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 шт
USB флеш-накопичувачі з логотипом, як сувенірна продукція. Ємкість: 16 ГБ. Матеріал корпусу: метал.Кількість – 150 шт. Макет додається. USB флеш-накопичувачі з логотипом, як сувенірна продукція повинен бути в упаковці. Характеристики упаковки: колір-чорний; матеріал-бархат; розміри: довжина-100 мм, ширина-80 мм, висота-37 мм). Макет додається. Упаковка повинна бути у чохлі.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Рум'янцева, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 червня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2017 17:42
флеш-накопичувачі.docx
12 червня 2017 17:42
Флешка герб (2) (1).jpg
12 червня 2017 17:42
Флешка солнце (2) (1).jpg
12 червня 2017 17:42
Футляр из бархата (1) (1).jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Срок поставки товара
Дата подання: 13 червня 2017 13:55
Дата відповіді: 13 червня 2017 14:11
в вашем запросе указан срок поставки- 18 часов с момента обращения. Таким образом, вы подразумеваете, что данный товар, с нанесенным изображением, уже должен находится у нас на складе? Срок брендирования данной партии составляет 2 рабочих дня. Как вы себе представляете осуществление поставки в указанный вами срок?
Відповідь: Поставка повинна бути здійснена протягом 18 годин з моменту замовлення. Термін, необхідний ВАМ на виготовлення товару, буде враховано
Термін поставки
Дата подання: 14 червня 2017 09:48
Дата відповіді: 14 червня 2017 10:31
Яким чином документально буде обговорений реальний термін поставки продукції щодо вимоги: "Доставка USB флеш-накопичувачів з логотипом, як сувенірної продукції, повинна бути врахована у сумі їх вартості та здійснюється протягом 18 годин після замовлення. ". Чому це не обмовляється в тендерній документації? По суті ця вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.1.3 проекту договора
Термін поставки
Дата подання: 14 червня 2017 10:52
Дата відповіді: 14 червня 2017 11:10
Тобто , реальний термін поставки буде вказаний у п.1.3 договора та , оскільки Критерії вибору переможця: 100% ціна, вімогу: "Доставка USB флеш-накопичувачів .....здійснюється протягом 18 годин після замовлення." можна вважати технічною і вона не буде підставою для відмови учаснику тендера?
Відповідь: Переможець обирається за крітерієм ЦІНА. При умови надання повного комплекту документів. Далі підписується договор. І вже потім здійснюється поставка товару, після нашого замовлення протягом 18 годин
Термін поставки
Дата подання: 14 червня 2017 11:58
Дата відповіді: 14 червня 2017 12:17
Процедура надання документів та підписання Договору не є терміном початку виконання обов'язків щодо поставки продукціі ПОТЕНЦІЙНИМ переможцем. Термін початку і виконання умов Договору 18 годин з моменту ЗАЯВКИ, що неможливо виконати в реальному вимірі часу для БУДЬ ЯКОЇ брендованої продукції, тому ця умова є не коректною або навмисною та ії треба змінити, замінити, вилучити....щоб не виникало непорузомінь в ії тлумаченні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: термін необхідний саме на виготовлення продукції, з моменту підписання договору і до момента замовлення, буде враховано.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2017 17:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Торговий Дім "ЕНЕЙ" 52 497,00
UAH з ПДВ
52 497,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2017 16:08
statut_eney_td.pdf
19 червня 2017 16:08
Довідка ЄДРПОУ1.pdf
19 червня 2017 16:08
Флешки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Торговий Дім "ЕНЕЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Торговий Дім "ЕНЕЙ"
#38205868
Переможець 52 497,00
UAH з ПДВ
20 червня 2017 10:32

Документи

20 червня 2017 10:32
протокол 62.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2017 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Торговий Дім "ЕНЕЙ"
#38205868
52 497,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2017 10:32
протокол 62.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
флеш договір.pdf укладений
03 липня 2017 12:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 52 497,00
UAH з ПДВ