Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по проекту «Будівництво реабілітаційно-спортивного корпусу Західного реабілітаційно-спортивного центру в с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1 Турківського району Львівської області» ІІ черга будівництва»
Очікувана вартість
46 550 000,00 UAH
UA-2017-06-12-002433-b 360a1ffed2d545e79c852e98231632fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Бартлевич

+380326933640 zrsc_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Підприємство "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України
Код ЄДРПОУ: 34105878
Вебсайт: http://westsportcenter.com.ua
Місцезнаходження: 82536, Україна , Львівська обл., с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1
Контактна особа: Юлія Бартлевич
+380326933640
zrsc_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2017 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2017 11:00
Початок аукціону: 01 серпня 2017 13:45
Очікувана вартість: 46 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 235 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

закупівля здійснюється у зв'язку з необхідністю виконання робіт по проекту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по проекту «Будівництво реабілітаційно-спортивного корпусу Західного реабілітаційно-спортивного центру в с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1 Турківського району Львівської області» ІІ черга будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82536, Україна, Львівська область, с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2017 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2017 17:14
додаток 2 (нова редакція).doc
20 липня 2017 17:14
додаток 3 (нова редакція).doc
20 липня 2017 17:14
Тендерна документація нова редакція 3.doc
20 липня 2017 17:14
додаток 1 (нова редакція).doc
20 липня 2017 17:14
додаток 4 (нова редакція).doc
20 липня 2017 17:14
перелік.pdf
07 липня 2017 12:49
лист щодо змін 2.pdf
27 червня 2017 13:54
Тендерна документація нова редакція.doc
27 червня 2017 13:53
лист.pdf
20 липня 2017 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2017 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2017 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2017 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2017 17:14
додаток 2 (нова редакція).doc
12 червня 2017 16:54
додаток 2.doc
20 липня 2017 17:14
додаток 3 (нова редакція).doc
12 червня 2017 16:54
додаток 3.doc
20 липня 2017 17:14
Тендерна документація нова редакція 3.doc
07 липня 2017 12:49
Тендерна документація нова редакція 2.doc
20 липня 2017 17:14
додаток 1 (нова редакція).doc
12 червня 2017 16:54
додаток 1.doc
20 липня 2017 17:14
додаток 4 (нова редакція).doc
12 червня 2017 16:54
додаток 4.doc
20 липня 2017 17:14
перелік.pdf
07 липня 2017 12:49
лист щодо змін 2.pdf
27 червня 2017 13:54
Тендерна документація нова редакція.doc
12 червня 2017 16:53
Тендерна документац¦я.doc
27 червня 2017 13:53
лист.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2017 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЗЕР КАТ" 42 491 207,86
UAH з ПДВ
42 491 207,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК "СТРОЙВЕКТОР" 45 832 151,00
UAH з ПДВ
45 832 151,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2017 12:05
05 ЛазерКАТ (довідки).pdf
28 липня 2017 17:50
Електронний підпис
28 липня 2017 14:39
Електронний підпис
28 липня 2017 13:46
Dovirenist_Dmytrenko_26_04_17.zip
28 липня 2017 13:46
Ліцензія.zip

Публічні документи

28 липня 2017 13:46
Кошторис.pdf
28 липня 2017 13:46
Квалифікація.pdf
28 липня 2017 13:46
Цінова пропозиція.pdf
28 липня 2017 13:46
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЗЕР КАТ"

ТОВ БК "СТРОЙВЕКТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЗЕР КАТ"
#40101593
Переможець 42 491 207,86
UAH з ПДВ
02 серпня 2017 13:50

Документи

02 серпня 2017 13:50
Електронний підпис
02 серпня 2017 13:49
повідомлення.pdf
02 серпня 2017 13:49
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2017 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЗЕР КАТ"
#40101593
42 491 207,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2017 13:50
Електронний підпис
02 серпня 2017 13:49
повідомлення.pdf
02 серпня 2017 13:49
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:21
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 15:04
додаткова угода №12 до дог. №05-17-С від 21.08.17.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:04
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2019 19:37
додат_угода_11.jpeg зміни до договору
07 жовтня 2019 19:36
дц_к_11.jpeg зміни до договору
07 жовтня 2019 19:36
дц_к_11_ч2.jpeg зміни до договору
07 жовтня 2019 19:35
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2019 15:32
дод.угода №10.pdf зміни до договору
24 липня 2019 15:31
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2019 17:54
дод угода №9.pdf зміни до договору
20 травня 2019 17:54
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 15:56
дод. угода №8.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 15:55
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2018 12:14
доп. угода №7.pdf зміни до договору
20 листопада 2018 12:13
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2018 13:53
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
20 червня 2018 13:49
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2018 15:44
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
10 травня 2018 15:41
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2018 17:28
додаткова угода №4.pdf зміни до договору
14 березня 2018 17:26
повідомлення про зміни 4.pdf зміни до договору
14 березня 2018 17:26
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 13:49
повідомлення.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 13:48
додаткова угода 3 від27_12.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 13:48
Електронний підпис укладений
22 серпня 2017 11:15
договір 05-17-С.pdf укладений
22 серпня 2017 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна робіт визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, на основі ПКД є динамічною і становить 42 491 207,86 грн. (Сорок два мільйона чотириста дев’яносто одна тисяча двісті сім гривень 86 коп.) , в т.ч. ПДВ 7 081 867,98 грн. (Сім мільйонів вісімдесят одна тисяча вісімсот шістдесят сім гривень 98 коп.), в т.ч. на 2017 рік – 451 911,05 грн. (Чотириста п’ятдесят одна тисяча дев’ятсот одинадцять гривень 05 коп.)
Номер договору про закупівлю: №05/17-С
Договір:
Номер додаткової угоди: №05/17-С
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони керуючись умовами договору дійшли згоди щодо уточнення договірної ціни в 2018 році. Договірна ціна на 2018 рік становить 8 432 018,00 грн. (вісім мільйонів чотириста тридцять дві тисячі вісімнадцять грн.) в т.ч. ПДВ 1 405 336,33 грн. (один мільйон чотириста п’ять тисяч триста тридцять шість грн. 33 коп.) (Додаток 1). 2. Ця додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін та діє упродовж строку дії договору підряду №05/17-С від 21 серпня 2017 року. 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною договору підряду №05/17-С від 21 серпня 2017 року. 4. Усі інші умови залишаються без змін.»
Номер договору про закупівлю: №05/17-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/17-С
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись умовами вищевказаного договору, у відповідності до листа Мінрегіонбуду від 22.02.18 р. № 7/15-1904 "Щодо кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва", дійшли згоди щодо уточнення договірної ціни в 2018 році. 2. Дана додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін та діє упродовж строку дії договору № 05/17-С від «21» серпня 2017 року. 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 05/17-С від «21» серпня 2017 року та складена при повному розумінні Сторонами його умов та термінології у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: №05/17-С
Договір:
Номер додаткової угоди: №05817-С
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали Додаткову угоду до договору підряду № 05/17-С від «21» серпня 2017 року про наступне: 1. Сторони, керуючись умовами вищевказаного договору дійшли згоди щодо уточнення договірної ціни в 2018 році. Договірна ціна на 2018 рік становить 8 432 018,00 грн. (вісім мільйонів чотириста тридцять дві тисячі вісімнадцять грн.) в т.ч. ПДВ 1 405 336,33 грн. (один мільйон чотириста п’ять тисяч триста тридцять шість грн. 33 коп.) (Додаток 1). 2. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін та діє упродовж строку дії договору підряду № 05/17-С від «21» серпня 2017 року. 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною договору підряду № 05/17-С від «21» серпня 2017 року та складена при повному розумінні Сторонами його умов та термінології у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. ДОДАТКИ до цієї угоди: Додаток 1. Договірна ціна на 2018 рік на 8432018,00 грн.
Номер договору про закупівлю: №05/17-С
Договір:
Номер додаткової угоди: №05/17-С
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити п. 3.1 договору підряду № 05/17-С від «21» серпня 2017 року словами та цифрами: «Договірна ціна на 2018 рік становить 15 957 716,74 грн. (П’ятнадцять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят сім тисяч сімсот шістнадцять грн. 74 коп.) в т.ч. ПДВ - 2 659 619,46 грн. (Два мільйони шістсот п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот дев’ятнадцять грн. 46 коп.)» 2. Замовник оплатив Генпідряднику виконані у 2018 році роботи на суму 8 367 032,16 грн. (Вісім мільйонів триста шістдесят сім тисяч тридцать дві грн. 16 коп.) в т.ч. ПДВ – 1 394 505,36 грн. (Один мільйон триста дев’яносто чотири тисячі п’ятсот п’ять грн. 36 коп.) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за рахунок коштів державного бюджету за програмою 2507030 «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів». Залишок вартості робіт у розмірі 7 590 684,58 грн. (Сімь мільйонів п’ятсот дев’яносто тисяч шістсот вісімдесят чотири грн. 58 коп.) в т.ч. ПДВ – 1 265 114,10 грн (Один мільйон двісті шістдесят п’ять тисяч сто чотирнадцать грн. 10 коп.) Замовник сплачує Генпідряднику за рахунок коштів державного бюджету за програмою 3401110 «Розвиток спорту серед осіб з інвалідністю та їх фізкультурно-спортивна реабілітація». Замовник сплачує Генпідряднику попередню оплату у розмірі 5 313 479,20 грн. (П’ять мільйонів триста тринадцать тисяч чотириста сімдесят дев’ять грн. 20 коп.) в т.ч. ПДВ – 885 579,87 грн. (Вісімсот вісімдесят п’ять тисяч п’ятсот сімдесят дев’ять грн. 87 коп.), що складає 70% від залишку вартості робіт на строк не більше шести місяців на підставі Постанови Кабінету Міністрів № 1764 від 27 грудня 2001 року "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ. 3. У зв’язку із доповненням джерел фінансування викласти реквізити Замовника у новій редакції. 4. Ця Додаткова угода № 7 вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін та діє упродовж строку дії договору підряду № 05/17-С від «21» серпня 2017 року. 5. Ця Додаткова угода № 7 є невід’ємною частиною договору підряду № 05/17-С від «21» серпня 2017 року та складена при повному розумінні Сторонами його умов та термінології у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 6. ДОДАТКИ до цієї Додаткової угоди: Додаток 1. Договірна ціна на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: №05/17-С
Договір:
Номер додаткової угоди: №05/17-С
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж на р/р №37126011701450 в ДКСУ м.Києва, МФО 820172. Подальші розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником на п/р №26000455015954 в АТ "ОТП БАНК", МФО 300528
Номер договору про закупівлю: №05/17-С
Договір:
Номер додаткової угоди: №05/17-С
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни викладено у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: №05/17-С
Договір:
Номер додаткової угоди: №05/17-С
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): опис знаходиться у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: №05/17-С
Договір:
Номер додаткової угоди: №10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін в прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: №05/17-С
Договір:
Номер додаткової угоди: №11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: №05/17-С
Договір:
Номер додаткової угоди: №12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2017 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 681 290,70
UAH (в тому числі ПДВ 2 446 881,78 UAH)