Комп"ютерне обладнання
Очікувана вартість
85 370,00 UAH
UA-2017-06-12-000462-c ff298386b8de4d8eaf3b6881e0e27aa1
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: відділ освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області
Код ЄДРПОУ: 02144619
Вебсайт замовника: http://mykosvita.at.ua
Місцезнаходження замовника: 81600, Україна, Львівська обл., місто Миколаїв, вул. Романа Шухевича, 12
Контактна особа замовника: Фацієвич Ольга Василівна
+380324151846
o_fatsievych@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2017 15:54
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2017 15:54
Початок аукціону: 21 червня 2017 14:47
Очікувана вартість: 85 370,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 427,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Комп"ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81600, Україна, Львівська область, Миколаїв, Р.Шухевича,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2017  —  06 липня 2017
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 червня 2017 11:03
компютери нове.doc
14 червня 2017 11:03
компютери нове.doc
13 червня 2017 17:21
компютери нове.doc
13 червня 2017 16:44
компютери нове.doc
13 червня 2017 16:14
компютери нове.doc
12 червня 2017 16:44
компютери нове.doc
12 червня 2017 16:33
компютери нове.doc
12 червня 2017 15:49
компютери нове.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення_хараутеристики
Дата подання: 12 червня 2017 17:57
Дата відповіді: 13 червня 2017 16:14
Доброго дня! У Вас в вимогах вказано: Тактова частота 1666 Ghz. Це помилка. Скоріш за все Ви мали на увазі 1333 MHz DDR3‑1333 PC3‑10600. Уточніть, будь ласка, вимоги.
Відповідь: Виправлено помилку.Дякую
Уточнення_Вимоги
Дата подання: 13 червня 2017 08:53
Дата відповіді: 13 червня 2017 16:11
Доброго дня! У Вас в оголошенні присутні дискримінаційні вимоги, а саме: п.2. Копії сертифікату відповідності, декларації про відповідність, висновку санепідемстанції та інших документів, що підтверджують якість товару; п. 2. Якщо сервісний центр обслуговування комп’ютерної техніки знаходиться за межами міста Миколаєва і не є представником технічного обслуговування виробника продукції. По вказаних вимогах є рішення АМКУ та Комісії з розгляду звернень. Просимо виправити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Саме для уникнення додаткових витрат на транспортування техніки у випадку необхідності її ремонту, замовником виставлена вимога про наявність сервісного центру (власного чи на договірних умовах) на території Львівської області. У випадку відсутності в учасника сервісного центру на території Львівської обл. - така тендерна пропозиція буде відхилена тендерним комітетом.
Уточнення_Вимоги_2
Дата подання: 13 червня 2017 16:34
Дата відповіді: 13 червня 2017 16:45
Наголошую, що у Вас в вимогах вказано м. Миколаїв і Миколаївський район, а не Львівська область. Внесіть, будь ласка, зміни.
Відповідь: виправлено
Уточнення_Вимоги_3
Дата подання: 13 червня 2017 17:03
Дата відповіді: 14 червня 2017 11:00
Пропозиція буде відхилена в разі : 1. Якщо учасник не відповідає кваліфікаційним або технічним критеріям. 2. Якщо сервісний центр обслуговування комп’ютерної техніки знаходиться за межами міста Миколаєва і не є представником технічного обслуговування виробника продукції. Перечитайте уважно оголошення і виправте невідповідності. Також залишається питання стосовно сертифікації. Наводжу Вам аргументацію Комісії з розгляду звернень: Вимоги Замовника щодо надання документів, не передбачених законодавством, є дискримінаційними, оскільки штучно обмежують конкуренцію, встановлення їх призводить до недотримання принципів здійснення закупівель, визначених згідно з частиною першою статті 2, статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35, зокрема, принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно наказу "ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ" №81 ВІД 16.03.2004
"Про затвердження Правил безпеки під час навчання в кабінетах інформатики навчальних закладів системи загальної середньої освіти"

Пункт 1,6:

"1.6. Використання ПК, спеціальних периферійних пристроїв
дозволяється за умови сертифікації в Україні згідно з державною
системою сертифікації УкрСЕПРО та наявності позитивного висновку
державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України. "
Уточнення_Вимоги_4
Дата подання: 14 червня 2017 11:38
Відповідно до листа Міністерства юстиції України "Щодо порядку застосування нормативно-правових актів у разі існування неузгодженості між підзаконними актами" від 30.01.2009 р. № Н-35267-18 у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу. Вивчивши Ваші закупівлі констатую, що ви застосовуєте дискримінаційні норми виключно для обмеження кількості учасників. Нагадую Вам, що у Вашій закупівлі UA-2016-12-13-001074-b, яка відбувалась в грудні 2016 року, ви підписали догововір з учасником ФЛП Суховерская Галина Степановна, який не надав жодних сертифікатів та вказав в пропозиції про необов'язковість сертифікації. Очевидно, що ви вибірково застосовуєте нормативні акти. Також у інших закупівлях (UA-2017-04-25-000160-a і т.д.) ви приймаєте за Сетифікати і Декларації титульні сторінки без комплекту додатків, які обов'язково мають подаватись в складі Сертифікатів та Декларацій. Вкотре прошу Вас привести документацію у вигляд, який не суперечить законодавству України. Також прошу Вас дотримуватись Порядку проведення допорогових закупівель та Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2017 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ 77 000,00
UAH з ПДВ
77 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗУРЧАК ІГОР СТЕПАНОВИЧ 82 920,00
UAH з ПДВ
82 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2017 23:50
Цінова пропозиція.pdf
19 червня 2017 23:49
Відповідності.pdf
19 червня 2017 23:30
ДИСТРИБУЦІЯ_СОФТ.PDF.pdf
19 червня 2017 23:30
ДИСТРИБУЦІЯ.PDF.pdf
19 червня 2017 23:30
Витяг_20032017.pdf
19 червня 2017 23:30
Свідоцтво.pdf
19 червня 2017 23:30
Гигиена Maxxtro-2019.pdf
19 червня 2017 23:30
SD_SanEp_2013.jpg
19 червня 2017 23:30
SD_sert2016.jpg
19 червня 2017 23:30
SD_declar2016.jpg
19 червня 2017 23:30
Сертифікати_Монітор_LG.pdf
19 червня 2017 23:30
Lg сан-епідем.PDF

Публічні документи

19 червня 2017 23:12
Пропозиція.pdf
19 червня 2017 22:46
ВИТЯГ ПОДАТКОВА.PDF.pdf
19 червня 2017 22:46
ФОП Мазурчак Гарантія.pdf
19 червня 2017 22:46
Таблиця відповідності.pdf
19 червня 2017 22:46
Гигиена Maxxtro-2019.pdf
19 червня 2017 22:46
SD_sert2016.jpg
19 червня 2017 22:46
SD_SanEp_2013.jpg
19 червня 2017 22:46
SD_declar2016.jpg
19 червня 2017 22:46
Витяг реєстр 06062017.pdf
19 червня 2017 22:46
Виписка.pdf
19 червня 2017 22:46
ДИСТРИБУЦІЯ.PDF.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ
#2645414612
Відхилено 77 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2017 15:58
ФОП МАЗУРЧАК ІГОР СТЕПАНОВИЧ
#2997213594
Переможець 82 920,00
UAH з ПДВ
22 червня 2017 16:00

Документи

22 червня 2017 15:58
протокол 35.pdf

Документи

22 червня 2017 16:00
протокол 36.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22.06.2017 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЗУРЧАК ІГОР СТЕПАНОВИЧ
#2997213594
82 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2017 16:00
протокол 36.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
03 липня 2017 14:35

Актуальні тендери

До пошуку