Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС» |
Код ЄДРПОУ: | 14310862 |
Місцезнаходження: | 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11 |
Контактна особа: |
Асамова Оксана +380459343263 gz_10@chnpp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2017 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2017 12:50 |
Очікувана вартість: | 76 602 841,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 383 014,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 383000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Будуть внесені зміни до Тендерної документації в частині: додаток №15 «Схема електрична принципіальна».
секційний роз’єднувач – 1шт.;
секційний вимикач – 1шт.;
трансформатор напруги – 2 шт.;
ввідні – 2шт.;
трансформатор власних потреб – 2 шт.;
лінійні – 42шт.
Уточнюємо, що для встановлення резервних комірок на секціях шин 6 кВ в будівлі КРПЗ-6 кВ не передбачати додаткових місць.
Будуть внесені зміни до Тендерної документації в частині: додаток №15 «Схема електрична принципіальна».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-22-000019 ● 029fd017f798408aa17149f5309f5cd7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2021 15:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2021 № 428
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 21.07.2021 № 428
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2017-06-09-000565-a 09.06.2017
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-23 12:59:55
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-28 10:50:32
надання поясненнь на запит Північного офісу Держаудитслужби України щодо обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартісті закупівлі
1. Очікувана вартість закупівлі (розмір витрат) розрахована на підставі:
- «Відомості орієнтовних обсягів робіт» від 07.06.2017;
- «Завдання на проєктування об’єкта «Реконструкція підстанції 110/6кВ ЗСО на ДСП «Чорнобильська АЕС» від 07.06.2017;
- норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»,
- норм ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проєктно-вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації».
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі:
- ЗУ від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність»;
- ПКМУ від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»;
- ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва»;
- ПКМУ від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів»;
- ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»;
- ДБН А.2.1-1-2014 «Інженерні вишукування в будівництві»;
- ДБН В.1.3-2:2010 «Геодезичні роботи в будівництві»;
- ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій…»;
- ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва»;
- ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій»;
- НАПБ В 01.034-2005/111 «Норми належності первинних засобів пожежогасіння енергетичних підприємств»;
- ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище»;
- ДСТУ Б А.2.2-7:2010 «Розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) у складі проектної документації об’єктів»;
- ДБН В.1.2-4-2006 «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони)»;
- ДБН Б.1.1-5:2007 «Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони)»;
- НАПБ Б.01.018-2013 «Правила надання технічних умов до інженерного забезпечення об’єкта будівництва щодо пожежної та техногенної безпеки»;
- ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення»;
- ДБН В.2.5-27-2006 «Захисні заходи електробезпеки в електроустановках будинків і споруд»;
- ДБН В.2.5-56:2014 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту»;
- ДСТУ Б А.2.4-4:2009 «СПДБ. Основні вимоги до проектної та робочої документації»;
- ДСТУ Б А.3.1-22:2013 «Визначення тривалості будівництва об’єктів»;
- ДСТУ Б В.2.5-38:2008 «Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд»;
- ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування»;
- НАПБ А.01-001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні»;
- НАПБ 05.037-2007 «Інструкція з проектування та експлуатації установок пожежної сигналізації і систем оповіщення і керуванню евакуацією людей при пожежах»;
- НПАОП 45.2-4.01-98 «Положення про безпечну і надійну експлуатацію виробничих будівель і споруд»;
- НРБУ 97 «Норми радіаційної безпеки України»;
- ПУЭ 2014 «Правила устройства электроустановок»;
- ГКД 34.20.507-2003 «Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила»;
- «Технічного завдання на закупівлю комплексу робіт «під ключ» з реконструкції підстанції 110/6 кВ ЗСО на ДСП «Чорнобильська АЕС» від 07.06.2017;
- «Завдання на проектування об’єкта «Реконструкція підстанції 110/6кВ ЗСО на ДСП «Чорнобильська АЕС» від 07.06.2017.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Вимога щодо оприлюднення головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель регламентована Постановою КМУ від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі - Постанова), яка набула чинності – 19.12.2020.
Дата оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт у електронній системі закупівель – 09.06.2017.
На підставі статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі.
З приводу вищезазначеного процедури закупівель, які були оприлюднені замовником у електронній системі закупівель до 19.12.2020 року, не підпадають під дію вимог пункту 4-1 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-28 15:36:39
Запит про надання пояснень
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин було продовжено договір від 28.07.2017 № 28:
- додатковою угодою від 16.11.2018 № 5 до 20.12.2019?
- додатковою угодою від 03.12.2019 № 8 до 20.12.2020?
- додатковою угодою від 18.12.2020 № 11 до 20.12.2021?
- додатковою угодою від 20.04.2021 № 12 до 20.12.2022?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-02 13:10:04
надання поясненнь на запит Північного офісу Держаудитслужби України щодо продовження дії договору від 28.07.2017 № 28
1. Додаткова угода № 5 від 16.11.2018:
Підстава для внесення змін: Зменшення фінансування капітальних видатків на 2018 рік.
Документально підтверджені об’єктивні обставини:
- Постанова КМУ від 10.10.2018 № 824 "Про внесення змін у додаток до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки у безпечному стані енергоблоків та об'єкта "Укриття" і здійснення заходів щодо підготовки до зняття з експлуатації Чорнобильської АЕС";
- Лист ДСП ЧАЕС від 02.08.2018 № 2742/01120100-2018 «Щодо зменшення ліміту фінансування договору № 28 в 2018 році».
2. Додаткова угода № 8 від 03.12.2019
Підстава для внесення змін: Зменшення фінансування капітальних видатків на 2019 рік.
Документально підтверджені об’єктивні обставини:
- Розпорядження КМУ від 18 грудня 2019 р. № 1277-р «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству енергетики та захисту довкілля на 2019 рік»;
- Довідка Міністерства фінансів України №1230/6 від 21.12.2019.
3. Додаткова угода № 11 від 20.12.2020
Підстава для внесення змін: Зменшення фінансування капітальних видатків на 2020 рік.
Документально підтверджені об’єктивні обставини:
- Закон України № 553-IX від 13.04.2020 "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік"";
- Лист ТОВ «ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ» № ТЕП-021-О від 25.11.2019 «Щодо перенесення терміну поставки імпортного обладнання»;
- Лист ДСП ЧАЕС від 07.05.2020 № 1887/01120100-2020 «Щодо фінансування».
4. Додаткова угода № 12 від 20.04.2021
Підстава для внесення змін: Відсутність фінансування капітальних видатків у 2021 році
Документально підтверджені об’єктивні обставини:
- Лист ДАЗВ від 19.01.2021 № 48/53-2021 «Про доведення обсягів асигнувань на 2021 рік»;
- Додатки до листа ДАЗВ від 19.01.2021 № 48/53-2021: «Лімітні довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2021 рік»;
- Лист ТОВ «ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ» від 19.03.2021 № ТЕП-19/03/01-О «Стосовно оплати виконаних робіт…».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку від 13.08.2021 про результати моніторингу Північного офісу Державної аудиторської служби України
2021-08-20 14:36:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України, Північний офіс Держаудитслужби від 13 серпня 2021 року про результати моніторингу закупівлі (файл додається) |
Дата публікації: | 30 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 106181615 |
Дата відкриття провадження: | 14 вересня 2022 |
Документи:
15 вересня 2022 13:39
|
Електронний підпис |
30 серпня 2021 16:15
|
Електронний підпис |
30 серпня 2021 14:48
|
Позов.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2017 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР" |
72 772 698,00
UAH з ПДВ
|
72 772 698,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська енергетична будівельна компанія» |
75 300 960,00
UAH з ПДВ
|
74 916 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмежкною відповідальністю "Південна енергетична компанія" |
75 860 000,00
UAH з ПДВ
|
75 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР" #30884393 |
Переможець |
72 772 698,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2017 15:37
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 12:17
|
Д_у_14.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2022 09:33
|
Д_у_13.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2022 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 08:34
|
Д_у_12 (1).pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 08:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:13
|
Д_у_11 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2019 10:32
|
Д_у_8 (1).pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2018 09:52
|
Д_у_6 (1).pdf | зміни до договору |
17 грудня 2018 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2018 14:00
|
Д_у_5 (1).tif | зміни до договору |
19 листопада 2018 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2018 08:55
|
Д_у_3 (1).tif | зміни до договору |
17 травня 2018 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2017 15:02
|
Договор.pdf | укладений |
28 липня 2017 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі".Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов додаткової угоди № 8 до договору підряду № 28 від 28.07.2017. Сума договору після внесення змін: 59 017 273,83 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сума договору після внесення змін: 59017273,83 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов д/угоди № 11 до договору підряду № 28 від 28.07 2017. |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі".Кількість товарів або обсяг робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов додаткової угоди № 12 від 20.04.2021 до договору підряду № 28 від 28.07.2017. Сума договору після внесення змін - 59 017 273,83 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сума договору після внесення змін: 59017273,83 грн. з ПДВ.кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов д/угоди № 13 до договору підряду № 28 від 28.07.2017. |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі".Кількість товарів або обсяг робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов додаткової угоди № 14 від 20.12.2023 до договору підряду № 28 від 28.07.2017. Сума договору після внесення змін - 59 017 273,83 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |