Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи по об'єкту «Реконструкція підстанції 110/6 кВ ЗСО на ДСП “Чорнобильська АЕС” (ДК021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи)
Очікувана вартість
76 602 841,00 UAH
UA-2017-06-09-000565-a 2dfcb6c50f064ee79416c1678d4e9ef2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Асамова Оксана

+380459343263 gz_10@chnpp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
Контактна особа: Асамова Оксана
+380459343263
gz_10@chnpp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2017 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2017 10:00
Початок аукціону: 03 липня 2017 12:50
Очікувана вартість: 76 602 841,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 383 014,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 383000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Будівельні роботи по об'єкту «Реконструкція підстанції 110/6 кВ ЗСО на ДСП “Чорнобильська АЕС”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Работы
Будівельні роботи по об'єкту «Реконструкція підстанції 110/6 кВ ЗСО на ДСП “Чорнобильська АЕС”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07100, Україна, Київська обл., Славутич, не визначено
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2017 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2017 16:29
Зміни 1 Додаток 5.zip
22 червня 2017 16:29
Зміни 1 Додаток 5.doc
22 червня 2017 16:29
Зміни 1 Додаток 4.doc
22 червня 2017 16:29
Зміни 1 Додаток 3.doc
22 червня 2017 16:29
Зміни 1 ТД.doc
22 червня 2017 16:29
Перелік Змін 1.doc
09 червня 2017 15:34
Техническое-задание на закупку работ.pdf
09 червня 2017 15:34
ЗП-реконструк-п-ст-110-6-кВ-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-24-3 до ЗП-реконстр-п-ст-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-24-1 до ЗП-реконстр-п-ст-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-24-2 до ЗП-ТЗ-реконстр-п-ст-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-20 до ТЗ-реконстр-п-ст-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-19 до ТЗ-реконстр-п-ст-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-18 до ТЗ-реконстр-п-ст-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-17 до ТЗ-реконстр-п-ст-ЗСО.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-16 до ТЗ-реконстр-п-ст-ЗСО.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-15 до ТЗ-реконтр-п-ст-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-1 до ТЗ-реконстр-п-ст-ЗСО.PDF
09 червня 2017 15:34
додатки-2-14 до ТЗ-реконстр-п-ст-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
відомість робіт.pdf
09 червня 2017 15:34
ТД.doc
09 червня 2017 15:34
Додаток 7.doc
09 червня 2017 15:34
Додаток 6.doc
09 червня 2017 15:34
Додаток 5.doc
09 червня 2017 15:34
Додаток 4.doc
09 червня 2017 15:34
Додаток 3.doc
09 червня 2017 15:34
Додаток 2.doc
09 червня 2017 15:34
Додаток 1.doc
09 червня 2017 15:34
До_Додатку_6.pdf
22 червня 2017 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2017 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2017 16:29
Зміни 1 Додаток 5.zip
22 червня 2017 16:29
Зміни 1 Додаток 5.doc
22 червня 2017 16:29
Зміни 1 Додаток 4.doc
22 червня 2017 16:29
Зміни 1 Додаток 3.doc
22 червня 2017 16:29
Зміни 1 ТД.doc
22 червня 2017 16:29
Перелік Змін 1.doc
09 червня 2017 15:34
Техническое-задание на закупку работ.pdf
09 червня 2017 15:34
ЗП-реконструк-п-ст-110-6-кВ-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-24-3 до ЗП-реконстр-п-ст-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-24-1 до ЗП-реконстр-п-ст-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-24-2 до ЗП-ТЗ-реконстр-п-ст-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-20 до ТЗ-реконстр-п-ст-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-19 до ТЗ-реконстр-п-ст-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-18 до ТЗ-реконстр-п-ст-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-17 до ТЗ-реконстр-п-ст-ЗСО.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-16 до ТЗ-реконстр-п-ст-ЗСО.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-15 до ТЗ-реконтр-п-ст-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
додаток-1 до ТЗ-реконстр-п-ст-ЗСО.PDF
09 червня 2017 15:34
додатки-2-14 до ТЗ-реконстр-п-ст-ЗСО-ЧАЕС.pdf
09 червня 2017 15:34
відомість робіт.pdf
09 червня 2017 15:34
ТД.doc
09 червня 2017 15:34
Додаток 7.doc
09 червня 2017 15:34
Додаток 6.doc
09 червня 2017 15:34
Додаток 5.doc
09 червня 2017 15:34
Додаток 4.doc
09 червня 2017 15:34
Додаток 3.doc
09 червня 2017 15:34
Додаток 2.doc
09 червня 2017 15:34
Додаток 1.doc
09 червня 2017 15:34
До_Додатку_6.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо необхідності встановлення дугогасних реакторів
Дата подання: 14 червня 2017 11:13
Дата відповіді: 16 червня 2017 13:30
В додатку №15 «Схема електрична принципова» вказана необхідність встановлення дугогасних реакторів АSRC (ДГК-1 та ДГК-2 з допоміжним обладнанням). В той же час, в додатку №19 «Перелік електротехнічної продукції для реконструкції п/ст. 110/6 кВ ЗСО» дане обладнання відсутнє. Просимо надати роз’яснення щодо необхідності встановлення дугогасних реакторів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз'яснюємо, що встановлення дугогасних реакторів 6кВ не передбачається.

Будуть внесені зміни до Тендерної документації в частині: додаток №15 «Схема електрична принципіальна».
Матеріали та обладнання
Дата подання: 14 червня 2017 11:15
Дата відповіді: 16 червня 2017 13:31
В додатках №2 - №12 «Технічні вимоги…» не вказано конкретного виробника обладнання. В той же час в додатках №19 «Перелік електротехнічної продукції для реконструкції п/ст. 110/6 кВ ЗСО», №15 «Схема електрична принципова» та у «Відомості орієнтовних обсягів робіт» вказані конкретні марки та виробники обладнання. Просимо уточнити, чи можна в тендерній пропозиції пропонувати до використання обладнання та матеріали інших виробників з аналогічними технічними характеристиками?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уточнюємо, що устаткування та матеріали інших виробників допускається використовувати з аналогічними технічними характеристиками — при умові, що така заміна не призведе до збільшення загальної вартості будівельних робіт та зміни проектних рішень за цим об'єктом будівництва.
Матеріали та обладнання
Дата подання: 14 червня 2017 11:15
Дата відповіді: 16 червня 2017 13:31
В додатках №2 - №12 «Технічні вимоги…» не вказано конкретного виробника обладнання. В той же час в додатках №19 «Перелік електротехнічної продукції для реконструкції п/ст. 110/6 кВ ЗСО», №15 «Схема електрична принципова» та у «Відомості орієнтовних обсягів робіт» вказані конкретні марки та виробники обладнання. Просимо уточнити, чи можна в тендерній пропозиції пропонувати до використання обладнання та матеріали інших виробників з аналогічними технічними характеристиками?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уточнюємо, що устаткування та матеріали інших виробників допускається використовувати з аналогічними технічними характеристиками — при умові, що така заміна не призведе до збільшення загальної вартості будівельних робіт та зміни проектних рішень за цим об'єктом будівництва.
Обладнання
Дата подання: 14 червня 2017 11:18
Дата відповіді: 16 червня 2017 13:32
В додатку №15 «Схема електрична принципова» передбачено встановлення КРПЗ-6 кВ в комплекті з комірками 6 кВ в наступному складі: (1) секційний роз’єднувач – 1шт.; (2) секційний вимикач – 1шт.; (3) трансформатор напруги – 2 шт.; (4) ввідні – 2 шт.; (5) ДГК – 2 шт.; (6) лінійні – 40 шт. В той же час, в додатку №24.2 «ТЕХНИЧЕСКОЕ ЗАДАНИЕ №412-ЕЦ/рем» в п.2.2.2. вказана необхідність встановлення в ЗРУ-6 кВ лінійних комірок в кількості 50 шт., по 25 шт. в кожній секції. Просимо уточнити загальну кількість комірок 6 кВ з переліком по їх призначенню. Крім того, просимо вказати яку кількість місць в будівлі КРПЗ-6 кВ необхідно передбачити для встановлення резервних комірок на кожній секції шин 6 кВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уточнюємо, що загальна кількість комірок 6 кВ – 50шт., з них:
секційний роз’єднувач – 1шт.;
секційний вимикач – 1шт.;
трансформатор напруги – 2 шт.;
ввідні – 2шт.;
трансформатор власних потреб – 2 шт.;
лінійні – 42шт.
Уточнюємо, що для встановлення резервних комірок на секціях шин 6 кВ в будівлі КРПЗ-6 кВ не передбачати додаткових місць.

Будуть внесені зміни до Тендерної документації в частині: додаток №15 «Схема електрична принципіальна».
Обладнання
Дата подання: 14 червня 2017 11:19
Дата відповіді: 16 червня 2017 13:32
Додаток №2 включає в себе два документа «Технічні вимоги до вимикачів 110 кВ…» та «Технічна специфікація вимикачів 110 кВ». Дані документи передбачають різні взаємно виключаючи значення параметрів вимикачів 110 кВ. Просимо внести відповідні зміни в додаток №2.
Відповідь: Будуть внесені зміни до Тендерної документації в частині: додаток №2 «Технічні вимоги до вимикачів 110 кВ відкритого розподільчого пристрою п/ст 110/6 кВ ЗСО».
Обладнання
Дата подання: 14 червня 2017 11:20
Дата відповіді: 16 червня 2017 13:33
В додатку №3 «Технічні вимоги до роз’єднувачів 110 кВ…» пункт 20 передбачена необхідність встановлення тільки ручних приводів для головних та заземлюючих ножів. Враховуючі, що на підстанції буде організована АСУ, пропонуємо внести зміни в даний пункт та передбачити моторні приводи для головних та заземлюючих ножів.
Відповідь: Будуть внесені зміни до Тендерної документації в частині: додаток №3 «Технічні вимоги до роз'єднувачів 110 кВ відкритого розподільчого пристрою п/ст 110/6 кВ ЗСО».
Обладнання
Дата подання: 14 червня 2017 11:21
Дата відповіді: 16 червня 2017 13:34
Додаток №5 включає в себе два документа «Технічні вимоги до трансформаторів напруги 110 кВ…» та «Технічна специфікація». «Технічна специфікація» складена для трансформаторів струму 110 кВ та передбачає різні взаємно виключаючи значення параметрів трансформаторів струму 110 кВ в порівнянні з додатком №4 «Технічні вимоги до трансформаторів струму 110 кВ…». Просимо внести відповідні зміни в додаток №5.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до Тендерної документації в частині: додаток №5 «Технічні вимоги до трасформаторів напруги 110 кВ відкритого розподільчого пристрою п/ст 110/6 кВ ЗСО».
Вимоги до обмежувачів перенапруг
Дата подання: 14 червня 2017 11:22
Дата відповіді: 16 червня 2017 13:35
В додатку №12 «Технічні вимоги до обмежувачів перенапруг 6 кВ…» пункт 2 вказано значення параметру «Максимальна напруга мережі» - 126 кВ. Максимальна напруга мережі 6 кВ у відповідності до діючих нормативних документів становить 7,2 кВ. Просимо внести відповідні зміни в додаток №12.
Відповідь: Будуть внесені зміни до Тендерної документації в частині: додаток №12 «Технічні вимоги до обмежувачів перенапруг 6 кВ п/ст 110/6 кВ ЗСО».
Технічні вимоги до обмежувачів перенапруг
Дата подання: 14 червня 2017 11:24
Дата відповіді: 16 червня 2017 13:35
В додатку №12 «Технічні вимоги до обмежувачів перенапруг 6 кВ…» пункт 3 вказано значення параметру «Імпульсна стійкість мережі» - 550 кВ, що не відповідаю номінальному значенню напруги мережі 6 кВ. Просимо внести відповідні зміни в додаток №12.
Відповідь: Будуть внесені зміни до Тендерної документації в частині: додаток №12 «Технічні вимоги до обмежувачів перенапруг 6 кВ п/ст 110/6 кВ ЗСО».
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-22-000019 ● 029fd017f798408aa17149f5309f5cd7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2021 15:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.07.2021 № 428

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 21.07.2021 № 428
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2017-06-09-000565-a 09.06.2017
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-23 12:59:55

Запит про надання пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-28 10:50:32

надання поясненнь на запит Північного офісу Держаудитслужби України щодо обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартісті закупівлі

1. Очікувана вартість закупівлі (розмір витрат) розрахована на підставі:
- «Відомості орієнтовних обсягів робіт» від 07.06.2017;
- «Завдання на проєктування об’єкта «Реконструкція підстанції 110/6кВ ЗСО на ДСП «Чорнобильська АЕС» від 07.06.2017;
- норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»,
- норм ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проєктно-вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації».
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі:
- ЗУ від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність»;
- ПКМУ від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»;
- ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва»;
- ПКМУ від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів»;
- ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»;
- ДБН А.2.1-1-2014 «Інженерні вишукування в будівництві»;
- ДБН В.1.3-2:2010 «Геодезичні роботи в будівництві»;
- ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій…»;
- ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва»;
- ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій»;
- НАПБ В 01.034-2005/111 «Норми належності первинних засобів пожежогасіння енергетичних підприємств»;
- ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище»;
- ДСТУ Б А.2.2-7:2010 «Розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) у складі проектної документації об’єктів»;
- ДБН В.1.2-4-2006 «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони)»;
- ДБН Б.1.1-5:2007 «Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони)»;
- НАПБ Б.01.018-2013 «Правила надання технічних умов до інженерного забезпечення об’єкта будівництва щодо пожежної та техногенної безпеки»;
- ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення»;
- ДБН В.2.5-27-2006 «Захисні заходи електробезпеки в електроустановках будинків і споруд»;
- ДБН В.2.5-56:2014 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту»;
- ДСТУ Б А.2.4-4:2009 «СПДБ. Основні вимоги до проектної та робочої документації»;
- ДСТУ Б А.3.1-22:2013 «Визначення тривалості будівництва об’єктів»;
- ДСТУ Б В.2.5-38:2008 «Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд»;
- ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування»;
- НАПБ А.01-001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні»;
- НАПБ 05.037-2007 «Інструкція з проектування та експлуатації установок пожежної сигналізації і систем оповіщення і керуванню евакуацією людей при пожежах»;
- НПАОП 45.2-4.01-98 «Положення про безпечну і надійну експлуатацію виробничих будівель і споруд»;
- НРБУ 97 «Норми радіаційної безпеки України»;
- ПУЭ 2014 «Правила устройства электроустановок»;
- ГКД 34.20.507-2003 «Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила»;
- «Технічного завдання на закупівлю комплексу робіт «під ключ» з реконструкції підстанції 110/6 кВ ЗСО на ДСП «Чорнобильська АЕС» від 07.06.2017;
- «Завдання на проектування об’єкта «Реконструкція підстанції 110/6кВ ЗСО на ДСП «Чорнобильська АЕС» від 07.06.2017.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Вимога щодо оприлюднення головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель регламентована Постановою КМУ від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі - Постанова), яка набула чинності – 19.12.2020.
Дата оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт у електронній системі закупівель – 09.06.2017.
На підставі статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі.
З приводу вищезазначеного процедури закупівель, які були оприлюднені замовником у електронній системі закупівель до 19.12.2020 року, не підпадають під дію вимог пункту 4-1 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-28 15:36:39

Запит про надання пояснень

За яких документально підтверджених об’єктивних обставин було продовжено договір від 28.07.2017 № 28:
- додатковою угодою від 16.11.2018 № 5 до 20.12.2019?
- додатковою угодою від 03.12.2019 № 8 до 20.12.2020?
- додатковою угодою від 18.12.2020 № 11 до 20.12.2021?
- додатковою угодою від 20.04.2021 № 12 до 20.12.2022?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-02 13:10:04

надання поясненнь на запит Північного офісу Держаудитслужби України щодо продовження дії договору від 28.07.2017 № 28

1. Додаткова угода № 5 від 16.11.2018:
Підстава для внесення змін: Зменшення фінансування капітальних видатків на 2018 рік.
Документально підтверджені об’єктивні обставини:
- Постанова КМУ від 10.10.2018 № 824 "Про внесення змін у додаток до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки у безпечному стані енергоблоків та об'єкта "Укриття" і здійснення заходів щодо підготовки до зняття з експлуатації Чорнобильської АЕС";
- Лист ДСП ЧАЕС від 02.08.2018 № 2742/01120100-2018 «Щодо зменшення ліміту фінансування договору № 28 в 2018 році».
2. Додаткова угода № 8 від 03.12.2019
Підстава для внесення змін: Зменшення фінансування капітальних видатків на 2019 рік.
Документально підтверджені об’єктивні обставини:
- Розпорядження КМУ від 18 грудня 2019 р. № 1277-р «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству енергетики та захисту довкілля на 2019 рік»;
- Довідка Міністерства фінансів України №1230/6 від 21.12.2019.
3. Додаткова угода № 11 від 20.12.2020
Підстава для внесення змін: Зменшення фінансування капітальних видатків на 2020 рік.
Документально підтверджені об’єктивні обставини:
- Закон України № 553-IX від 13.04.2020 "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік"";
- Лист ТОВ «ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ» № ТЕП-021-О від 25.11.2019 «Щодо перенесення терміну поставки імпортного обладнання»;
- Лист ДСП ЧАЕС від 07.05.2020 № 1887/01120100-2020 «Щодо фінансування».
4. Додаткова угода № 12 від 20.04.2021
Підстава для внесення змін: Відсутність фінансування капітальних видатків у 2021 році
Документально підтверджені об’єктивні обставини:
- Лист ДАЗВ від 19.01.2021 № 48/53-2021 «Про доведення обсягів асигнувань на 2021 рік»;
- Додатки до листа ДАЗВ від 19.01.2021 № 48/53-2021: «Лімітні довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2021 рік»;
- Лист ТОВ «ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ» від 19.03.2021 № ТЕП-19/03/01-О «Стосовно оплати виконаних робіт…».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку від 13.08.2021 про результати моніторингу Північного офісу Державної аудиторської служби України

2021-08-20 14:36:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України, Північний офіс Держаудитслужби від 13 серпня 2021 року про результати моніторингу закупівлі (файл додається)
Дата публікації: 30 серпня 2021
Номер відкриття провадження: 106181615
Дата відкриття провадження: 14 вересня 2022

Документи:

15 вересня 2022 13:39
Електронний підпис
30 серпня 2021 14:48
Позов.pdf
15 вересня 2022 13:39
Електронний підпис
30 серпня 2021 16:15
Електронний підпис
30 серпня 2021 14:48
Позов.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2017 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР" 72 772 698,00
UAH з ПДВ
72 772 698,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська енергетична будівельна компанія» 75 300 960,00
UAH з ПДВ
74 916 960,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмежкною відповідальністю "Південна енергетична компанія" 75 860 000,00
UAH з ПДВ
75 260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2017 09:59
про умови договору.pdf
30 червня 2017 09:56
Гарантійний лист.pdf
30 червня 2017 09:56
Підписаний_G0617-5565-GL_tender.pdf
30 червня 2017 09:56
Інформація ст.17.pdf
30 червня 2017 09:55
Статут.pdf
30 червня 2017 09:55
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 червня 2017 09:54
Про організацію робіт.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська енергетична будівельна компанія»

Товариство з обмежкною відповідальністю "Південна енергетична компанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР"
#30884393
Переможець 72 772 698,00
UAH з ПДВ
13 липня 2017 15:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР" #30884393

№ рішення у справі

143-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

13 липня 2017 15:37
Електронний підпис
13 липня 2017 15:37
Пов_Про_Намір.doc
13 липня 2017 15:37
Пов_Про_Намір.doc
07 липня 2017 16:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2017 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР"
#30884393
72 772 698,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2017 15:37
Електронний підпис
13 липня 2017 15:37
Пов_Про_Намір.doc
13 липня 2017 15:37
Пов_Про_Намір.doc
07 липня 2017 16:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 12:17
Д_у_14.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 12:17
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2022 09:33
Д_у_13.pdf зміни до договору
01 листопада 2022 09:33
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 08:34
Д_у_12 (1).pdf зміни до договору
21 квітня 2021 08:32
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:13
Д_у_11 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:12
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 10:32
Д_у_8 (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2019 10:31
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 09:52
Д_у_6 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2018 09:49
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2018 14:00
Д_у_5 (1).tif зміни до договору
19 листопада 2018 13:54
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2018 08:55
Д_у_3 (1).tif зміни до договору
17 травня 2018 08:54
Електронний підпис укладений
28 липня 2017 15:02
Договор.pdf укладений
28 липня 2017 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі".Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов додаткової угоди № 8 до договору підряду № 28 від 28.07.2017. Сума договору після внесення змін: 59 017 273,83 грн.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сума договору після внесення змін: 59017273,83 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов д/угоди № 11 до договору підряду № 28 від 28.07 2017.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі".Кількість товарів або обсяг робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов додаткової угоди № 12 від 20.04.2021 до договору підряду № 28 від 28.07.2017. Сума договору після внесення змін - 59 017 273,83 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сума договору після внесення змін: 59017273,83 грн. з ПДВ.кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов д/угоди № 13 до договору підряду № 28 від 28.07.2017.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі".Кількість товарів або обсяг робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов додаткової угоди № 14 від 20.12.2023 до договору підряду № 28 від 28.07.2017. Сума договору після внесення змін - 59 017 273,83 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML