Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт орендованого приміщення Здолбунівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) площею 135,8 м2 по вул.Гетьмана Мазепи,25 у м.Здолбунів
Очікувана вартість
883 457,60 UAH
UA-2017-06-08-002927-b 0ed9fea9d1144a89860f3713de0d71ea
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Іванівна Аврамчук

+380365225024 tercentr_zdol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 червня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)
Код ЄДРПОУ: 26522836
Місцезнаходження: 35700, Україна , Рівненська обл., м. Здолбунів, вул. Мазепи, 25
Контактна особа: Наталія Іванівна Аврамчук
+380365225024
tercentr_zdol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136 метр квадратний
Капітальний ремонт орендованого приміщення Здолбунівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) площею 135,8 м2 по вул.Гетьмана Мазепи,25 у м.Здолбунів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35705, Україна, Рівненська область, Здолбунів, Мазепи,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 червня 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

08 червня 2017 20:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "НВП Тепловик"
#39839286
Переможець 883 457,60
UAH
08 червня 2017 20:56

Документи

08 червня 2017 20:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2018 17:39
додаткова угода 7 Тепловик.pdf зміни до договору
23 липня 2018 17:38
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2018 16:55
додаткова угода 6 Тепловик.pdf зміни до договору
02 липня 2018 16:53
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2018 17:12
дод.угода №5 Тепловик.pdf зміни до договору
13 березня 2018 17:10
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2017 16:26
додаткова угода Тепловик.pdf зміни до договору
13 грудня 2017 16:23
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2017 11:12
додаткова угода 3 НВП Тепловик.jpg зміни до договору
03 листопада 2017 11:11
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2017 15:28
дод.угода 1.jpg зміни до договору
12 липня 2017 15:26
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2017 15:24
дод. угода до договору№08.06.2017.jpg зміни до договору
12 липня 2017 15:21
договір капремонт 2017 - 0003.jpg укладений
08 червня 2017 20:59
договір капремонт 2017 - 0002.jpg укладений
08 червня 2017 20:59
договір капремонт 2017 - 0001.jpg укладений
08 червня 2017 20:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення кошторисних призначень на 2017рік
Номер договору про закупівлю: 08/06.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна керівника Підрядника
Номер договору про закупівлю: 08/06.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): взв"язку із збільшенням кошторисних призначень на 2017 рік на 49288,75 грн. збільшено вартість робіт на 2017 рік
Номер договору про закупівлю: 08/06.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення кошторисних призначень на 2017 рік
Номер договору про закупівлю: 08/06.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди п. 2.1 та п.10.1 Договору №08/06.2017 від 08 червня 2017 року викласти у наступній редакції: 2.1 Загальна вартість робіт, що виконується Підрядником за Договором становить 883457,60 грн (вісімсот вісімдесят три тисячі чотириста п’ятдесят сім грн. 60коп.) в т.ч. на 2017 рік – 399925,89 грн. ( триста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять п’ять грн. 89 коп.), на 2018 рік- 155252,86 грн.( сто п’ятдесят п’ять тисяч двісті п’ятдесят дві грн. 86 коп.), на 2019рік -328278,85грн.(триста двадцять вісім тисяч двісті сімдесят вісім грн.. 85 коп. Реєстрація юридичних зобов’язань на оплату проводиться в межах наявних кошторисних призначень на 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 08/06.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 08/06.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на 2018 рік на 249205,82 грн. сторони досягли згоди п. 2.1та п.10.1 Договору №08/06.2017 від 08 червня 2017 року викласти у наступній редакції: 2.1 Загальна вартість робіт, що виконується Підрядником за Договором становить 883457,60 грн (вісімсот вісімдесят три тисячі чотириста п’ятдесят сім грн. 60коп.) в т.ч. на 2017 рік – 399925,89 грн. ( триста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять п’ять грн. 89 коп.), на 2018 рік- 404458,68 грн.( чотириста чотири тисячі чотириста п»ятдесят вісім грн. 68 коп.), на 2019рік -79073,03(сімдесят дев»ять тисяч сімдесят три грн.03 коп.) Реєстрація юридичних зобов’язань на оплату проводиться в межах наявних кошторисних призначень на 2018 рік. 10.1 Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31 грудня 2019 року, але в будь - якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань по даному Договору.
Номер договору про закупівлю: 08/06.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 08/06.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на 2018 рік на 79073,03 грн. сторони досягли згоди п. 2.1 Договору №08/06.2017 від 08 червня 2017 року викласти у наступній редакції: 2.1 Загальна вартість робіт, що виконується Підрядником за Договором становить 883457,60 грн (вісімсот вісімдесят три тисячі чотириста п’ятдесят сім грн. 60коп.) в т.ч. на 2017 рік – 399925,89 грн. ( триста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять п’ять грн. 89 коп.), на 2018 рік- 483531,71 грн.( чотириста вісімдесят три тисячі п»ятсот тридцять одна грн. 71 коп.) Реєстрація юридичних зобов’язань на оплату проводиться в межах наявних кошторисних призначень на 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 08/06.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 08/06.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML