Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний одяг для працівників бригад та водіїв екстреної (швидкої) медичної допомоги, 11 найменувань
Special clothing for staff teams and drivers of ambulance (emergency) medical aid, 11 items
Очікувана вартість
5 827 500,00 UAH
UA-2017-06-08-002693-b 75545c1bea91479e8b5abc21ba34cb7d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840879
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 червня 2017 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2017 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2017 17:30
Очікувана вартість: 5 827 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 137,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 174800 UAH
Publication date: 08 червня 2017 17:25
Enquiries until: 30 червня 2017 17:30
Complaints submission until: до 06 липня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 липня 2017 17:30

Information

Estimated total value: 5 827 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 29 138 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1250 од
найменування 1 – штани літні чоловічі водія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Прорізна, 19
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

name 1 − pants elderly male driver
CPV: 18110000-3
Період постачання: з 01 вересня 2017 по 29 грудня 2017
1250 од
найменування 2 – жилет чоловічий водія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Прорізна, 19
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

name 2 − vest male driver
CPV: 18110000-3
Період постачання: з 01 вересня 2017 по 29 грудня 2017
1250 од
найменування 3 – теніска «Поло» з коротким рукавом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Прорізна, 19
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

name 3 − t-shirt "Polo" with short sleeve
CPV: 18110000-3
Період постачання: з 01 вересня 2017 по 29 грудня 2017
1250 од
найменування 4 – теніска «Поло» з довгим рукавом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Прорізна, 19
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

name 4 − t-shirt "Polo" with long sleeve
CPV: 18110000-3
Період постачання: з 01 вересня 2017 по 29 грудня 2017
1250 од
найменування 5 – головний убір (бейсболка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Прорізна, 19
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

name 5 − hat (baseball cap)
CPV: 18110000-3
Період постачання: з 01 вересня 2017 по 29 грудня 2017
1250 од
найменування 6 – куртка утеплена чоловіча водія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Прорізна, 19
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

names 6 − insulated jacket male driver
CPV: 18110000-3
Період постачання: з 01 вересня 2017 по 29 грудня 2017
1250 од
найменування 7 – штани утеплені чоловічі водія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Прорізна, 19
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

name 7 − warm pants male driver
CPV: 18110000-3
Період постачання: з 01 вересня 2017 по 29 грудня 2017
1600 од
найменування 8 – куртка утеплена жіноча медпрацівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Прорізна, 19
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

name 8 − insulated jacket female health worker
CPV: 18110000-3
Період постачання: з 01 вересня 2017 по 29 грудня 2017
1400 од
найменування 9 – куртка утеплена чоловіча медпрацівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Прорізна, 19
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

name 9 − insulated jacket male health worker
CPV: 18110000-3
Період постачання: з 01 вересня 2017 по 29 грудня 2017
1600 од
найменування 10 – штани утеплені жіночі медпрацівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Прорізна, 19
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

name 10 − warm pants female health worker
CPV: 18110000-3
Період постачання: з 01 вересня 2017 по 29 грудня 2017
1400 од
найменування 11 – штани утеплені чоловічі медпрацівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Прорізна, 19
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

name 11 − warm pants male health worker
CPV: 18110000-3
Період постачання: з 01 вересня 2017 по 29 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2017 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2017 12:02
Внесення_змін_до_Додатку_2.PDF
20 червня 2017 12:02
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
08 червня 2017 17:25
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
08 червня 2017 17:25
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
08 червня 2017 17:25
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
08 червня 2017 17:25
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF
08 червня 2017 17:25
ТД_одяг_2.PDF
20 червня 2017 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2017 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2017 12:02
Внесення_змін_до_Додатку_2.PDF
20 червня 2017 12:02
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
08 червня 2017 17:25
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
08 червня 2017 17:25
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
08 червня 2017 17:25
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
08 червня 2017 17:25
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
08 червня 2017 17:25
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF
08 червня 2017 17:25
ТД_одяг_2.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо утеплення штанів жіночих
Дата подання: 15 червня 2017 14:38
Дата відповіді: 20 червня 2017 12:10
Доброго дня! Позиція 10 додатку 2 до ТД не містить опису матеріалів, якими повинен бути утеплений виріб, хоча сам виріб має назву штани утеплені. Просимо вказати чи потрібно утеплювати вказаний виріб та які матеріали слід при цьому використовувати?
Відповідь: Доброго дня! Рішенням тендерного комітету від 20.06.2017 внесено відповідні зміни до Додатку 2 тендерної документації на закупівлю.
Щодо підтвердження якості запропонованих товарів
Дата подання: 21 червня 2017 15:48
Дата відповіді: 26 червня 2017 17:08
Доброго дня! Пунктом 4 Додатку 2 до ДТ визначено, що для підтвердження якості матеріалів з яких виготовлені вироби учаснику необхідно надати сертифікати відповідності, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічні характеристики, тощо. Основною тканиною переважної більшості продукції є тканина з наступними параметрами: склад - бавовна 53%, п/е - 47%, щільність - 220 г/м². Зазначеним характеристикам відповідає лише тканина "Плащова" арт. 2701, виробництва ПАТ "Черкаський шовковий комбінат". А висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на зазначену тканину втрачає чинність 24.06.2017. Разом з тим, виробником розпочато процедуру експертизи вказаної тканини, проте, станом на кінцеву дату подання пропозицій у даній процедурі новий висновок оформлено не буде. Враховуючи вказане, просимо повідомити чи достатньо буде для підтвердження якості матеріалів надати у складі пропозиції сертифікат відповідності та технічну характеристику на вказану тканину? І чи не буде розглядатись ненадання відповідного висновку, як невідповідність вимогам ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У разі наявності висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що втрачає чинність до дня розгляду пропозицій, до пропозиції додатково необхідно надати документи, що підтверджують початок процедури повторної експертизи вказаної тканини.
Щодо надання зразків
Дата подання: 29 червня 2017 16:33
Дата відповіді: 03 липня 2017 18:15
Доброго дня! Майже всі державні тендери вимагають надання зразків продукції після завершення аукціону. Згідно Додатку 2 Тендерної документації, всі учасники повинні надати зразки продукції на протязі 2-х робочих днів після завершення строку подання пропозицій. Це буде попередня кваліфікація щодо участі в аукціоні? Якщо учасник не надасть зразки в зазначений термін його буде дискваліфіковано? Проте згідно ТД єдиним крітерієм оцінки є ціна. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупвілі" та вимог тендерної документації: у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 липня 2017
UA-2017-06-08-002693-b75545c1bea91479e8b5abc21ba34cb7d
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, м. Київ обл., місто, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення
Приватне підприємство "УКРЗІЗ" Документи
Відхилено
Документи
ООО"Украинская международная торговая компания " Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

07 липня 2017 14:51
Статут.pdf
07 липня 2017 14:51
Рішення.pdf
07 липня 2017 14:51
Наказ.pdf
07 липня 2017 14:51
Документи про якість.pdf
07 липня 2017 14:51
Гарантия 2933-17Г.pdf.(2).P7S
07 липня 2017 14:51
Гарантия 2933-17Г.pdf.(1).P7S
07 липня 2017 14:51
Гарантия 2933-17Г.pdf
07 липня 2017 14:51
Витяг ПДВ.pdf
07 липня 2017 14:51
Аналогічний договір.pdf
07 липня 2017 14:51
Dovirenist_Nazarenko_17_05_17.pdf.(2).P7S
07 липня 2017 14:51
Dovirenist_Nazarenko_17_05_17.pdf.(1).P7S
07 липня 2017 14:51
Dovirenist_Nazarenko_17_05_17.pdf

Публічні документи

10 липня 2017 13:54
Пропозиція.pdf
10 липня 2017 13:54
Гарантія УМТК 2854-0717.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "УКРЗІЗ"

ООО"Украинская международная торговая компания "

Інформація про відміну

Дата відміни
24 липня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій