Код за ДК 021:2015 – 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання об’єктів зеленого господарства)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2017-06-08-001565-b 9307d5f2db584ff6acb471b70109aa92
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження замовника: 61145, Україна, Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа замовника: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2017 09:00
Початок аукціону: 27 червня 2017 13:07
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Код за ДК 021:2015 – 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання об’єктів зеленого господарства)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Код за ДК 021:2015 – 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання об’єктів зеленого господарства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська обл., Харків, Об’єкти зеленого господарства у м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 червня 2017 14:35
Електронний цифровий підпис
08 червня 2017 14:35
Тендерна документація.doc
08 червня 2017 14:35
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2017 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РТК Стил" 895 000,00
UAH з ПДВ
890 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" 899 504,00
UAH з ПДВ
894 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2017 12:31
Устав.pdf
23 червня 2017 12:31
Технічні вимоги.pdf
23 червня 2017 12:31
Стаття 17.pdf
23 червня 2017 12:31
Рахунки.pdf
23 червня 2017 12:31
Протокол.pdf
23 червня 2017 12:31
Проект договору.pdf
23 червня 2017 12:31
Персонал.pdf
23 червня 2017 12:31
Наказ Стоєнко.pdf
23 червня 2017 12:31
МатТех база.pdf
23 червня 2017 12:31
Достовірність.pdf
23 червня 2017 12:31
Досвід.pdf
23 червня 2017 12:31
Довіреність У.pdf
23 червня 2017 12:31
Вытяг ПДВ.pdf
23 червня 2017 12:31
Відомості.pdf
23 червня 2017 12:31
15-62.pdf

Публічні документи

29 червня 2017 15:52
+Документи переможця.pdf
23 червня 2017 14:01
30 Захист довкілля.PDF
23 червня 2017 14:01
25 Не засуджена.PDF
23 червня 2017 14:01
23 не вносились до ЄДР.PDF
23 червня 2017 14:01
22 ст 17.PDF
23 червня 2017 14:01
20 Досвід виконання.PDF
23 червня 2017 14:01
19 Працівники.PDF
23 червня 2017 14:01
17 Мат-тех.база.PDF
23 червня 2017 14:01
16 Проект договору.PDF
23 червня 2017 14:01
15 Лист з описом.PDF
23 червня 2017 14:01
14 Довідка 15-62.PDF
23 червня 2017 14:01
10 Витяг ПДВ КОПІЯ.PDF
23 червня 2017 14:01
06 Статут КОПІЯ.PDF
23 червня 2017 14:01
05 Субпідрядники.PDF

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РТК Стил"
#38383560
Відхилено 890 500,00
UAH з ПДВ
29 червня 2017 15:25
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"
#37365048
Переможець 894 504,00
UAH з ПДВ
29 червня 2017 15:39

Документи

29 червня 2017 15:24
sign.p7s
29 червня 2017 15:23
Протокол 107.pdf

Документи

29 червня 2017 15:39
sign.p7s
29 червня 2017 15:39
Протокол 108.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29.06.2017 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"
#37365048
894 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 червня 2017 15:39
sign.p7s
29 червня 2017 15:39
Протокол 108.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 липня 2017 15:50
Договір 235.pdf укладений
17 липня 2017 15:49
sign.p7s зміни до договору
21 лютого 2018 13:28
sign.p7s зміни до договору
21 лютого 2018 13:26
ДУ 3 (1).pdf зміни до договору
21 лютого 2018 09:40
1_ДУ 3.pdf укладений
21 лютого 2018 09:40
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2017 13:42
додаткова угода 2 до договру 235 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 13:42
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2017 16:03
додаткова угода 1 до договору № 235 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2017 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна послуг визначається згідно Калькуляції вартості послуг (Додаток № 5), яка є невід’ємною частиною Договору та становить 764329 грн. 13 коп. (сімсот шістдесят чотири тисячи триста двадцять дев’ять грн. 13 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 127388 грн. 19 коп.». 2. Викласти Перелік послуг в новій редакції (Додаток № 3). 3. Викласти Калькуляцію вартості послуг в новій редакції (Додаток № 4).
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись ч.1 ст.631 та ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 11.1, 11.5 Договору Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі 152 175,41 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в цьому Договорі (764 329,13 грн.), та внести наступні зміни до Договору: 1.1. Пункт 1.1. Договору викласти в наступній редакції: «1.1. Виконавець зобов’язується у 2017-2018 роках надати Замовникові послуги, зазначені у Переліках (Додаток № 3, Додаток № 5), а Замовник - прийняти і оплатити такі послуги». 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна послуг визначається згідно Калькуляцій вартості послуг (Додаток № 4, Додаток № 6), що є невід’ємною частиною Договору, та становить 916 504,54 грн. (дев’ятсот шістнадцять тисяч п’ятсот чотири грн. 54 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 152 750,76 грн. (сто п’ятдесят дві тисячі сімсот п’ятдесят грн. 76 коп.». 1.3. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг: протягом дії Договору, згідно Переліків (Додаток № 5, Додаток № 6)». 1.4. Пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 28.02.2018р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань». 1.5. Доповнити Договір Переліком послуг на 2018 рік (Додаток № 5) та Калькуляцією вартості послуг на 2018 рік (Додаток № 6).
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись ч.1 ст.631 та ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, відповідно до пунктів 11.1, 11.5 Договору Сторони прийшли до згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Пункт 1 додаткової угоди № 2 від 29.12.2017р. викласти в наступній редакції: «1. Керуючись ч.1 ст.631 та ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 11.1, 11.5 Договору Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі 152 174,71 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в цьому Договорі (764 329,13 грн.), та внести наступні зміни до Договору:» 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна послуг визначається згідно Калькуляцій вартості послуг (Додаток № 4, Додаток № 7), що є невід’ємною частиною Договору, та становить 916 503,84 грн. (дев’ятсот шістнадцять тисяч п’ятсот три грн. 84 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 152 750,64 грн. (сто п’ятдесят дві тисячі сімсот п’ятдесят грн. 64 коп.)». 1.3. Пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 21.02.2018р. включно, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань». 1.4. Викласти в новій редакції Калькуляцію вартості послуг на 2018 рік (Додаток № 7).
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2017 — 21 лютого 2018
Сума оплати за договором: 916 503,84
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку