Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 - Фармацевтична продукція (Іопромід, Іопромід, Йогексол, Йопамідол, Гадопентетова кислота, Гадодіамід Діатризоєва кислота меглюмін ,Барію сульфат)
Очікувана вартість
3 898 399,90 UAH
UA-2017-06-08-000795-c c297f2cf07e144b585f0311ce39a4a62
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Одеська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2017 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2017 16:44
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2017 16:44
Початок аукціону: 29 червня 2017 13:47
Очікувана вартість: 3 898 399,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 492,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

у зв’язку із технічними особливостями даного майданчика строк початку поставки товару є орієнтовним та може мінятися за результатами укладеного договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 флакон
УЛЬТРАВІСТ або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
500 флакон
УЛЬТРАВІСТ або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
520 флакон
ТОМОГЕКСОЛ або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
500 флакон
ТОМОСКАН, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
100 флакон
МАГНЕВІСТ або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
7 уп
ОМНІСКАН або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
60 уп
ТРІОМБРАСТ або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
7000 флакон
БАРІЮ СУЛЬФАТ або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 червня 2017 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2017 16:44
нова ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 червня 2017 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 3 857 528,69
UAH з ПДВ
3 857 528,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 3 893 568,43
UAH з ПДВ
3 893 568,43
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"

ТОВ "Людмила-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
#33239630
Переможець 3 857 528,69
UAH з ПДВ
03 липня 2017 12:53

Документи

03 липня 2017 12:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2017 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
#33239630
3 857 528,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2017 12:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2018 16:20
Електронний підпис укладений
06 квітня 2018 16:18
Додаткова 6.PDF зміни до договору
06 квітня 2018 16:18
Електронний підпис укладений
22 лютого 2018 16:21
Додаткова 5.PDF зміни до договору
22 лютого 2018 16:20
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 17:01
Додаткова 4.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 16:57
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 16:54
Додаткова 3.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 16:53
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 13:20
Додаткова 2.PDF зміни до договору
28 грудня 2017 13:19
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2017 10:13
медфарком контр 17 додат 1.PDF зміни до договору
19 жовтня 2017 10:12
Електронний підпис укладений
17 липня 2017 12:12
підписаний контракт укладений
17 липня 2017 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 651-654 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: контр/17
Договір:
Номер додаткової угоди: контр/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: контр/17
Договір:
Номер додаткової угоди: контр/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: контр/17
Договір:
Номер додаткової угоди: контр/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: контр/17
Договір:
Номер додаткової угоди: контр/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, де необхідно зазначити таку саму дату завершення дії як за першим разом. Але через відсутність технічної можливості даного майданчику двічі зазначати таку саму дату завершення дії відповідної угоди, замовником було обрано пункт причини додання змін до договору «покращення якості предмета закупівлі» замість «продовження строку дії договору на наступний рік» для можливості оприлюднення змін до договору відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: контр/17
Договір:
Номер додаткової угоди: контр/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: контр/17
Договір:
Номер додаткової угоди: контр/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2017 — 30 червня 2018
Сума оплати за договором: 3 810 510,75
UAH з ПДВ