Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі встановлення випробувального обладнання (модернізація звуковимірювальної заглушеної камери)
Очікувана вартість
3 100 000,00 UAH
UA-2017-06-08-000442-c ● 48ad9d18ac4349da9452409306e5e7e7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ" |
Код ЄДРПОУ: | 02568182 |
Вебсайт: | http://www.ukrcsm.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03143, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Крутов Сергій +380445263901 tender@ukrcsm.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2017 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 27 червня 2017 15:03 |
Очікувана вартість: | 3 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
модернізація звуковимірювальної заглушеної камери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03143, Україна, Київська обл., Київ, Метрологічна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2017
ДК 021:2015: 51230000-3 — Послуги зі встановлення випробувального обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2017 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2017 15:02 |
Перелік змін.FR12.pdf | |
14 червня 2017 15:02 |
3_ТД_нова редакція.doc | |
08 червня 2017 13:39 |
ТД.doc | |
08 червня 2017 13:39 |
Додаток 7.doc | |
08 червня 2017 13:39 |
Додаток 6.doc | |
08 червня 2017 13:39 |
Додаток 5.doc | |
08 червня 2017 13:39 |
Додаток 4.doc | |
08 червня 2017 13:39 |
Додаток 3.doc | |
08 червня 2017 13:39 |
Додаток 2.doc | |
08 червня 2017 13:39 |
Додаток 1.doc |
14 червня 2017 15:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 червня 2017 15:02 |
Перелік змін.FR12.pdf
|
|||
14 червня 2017 15:02 |
3_ТД_нова редакція.doc
|
|||
08 червня 2017 13:39 |
ТД.doc
|
|||
08 червня 2017 13:39 |
Додаток 7.doc
|
|||
08 червня 2017 13:39 |
Додаток 6.doc
|
|||
08 червня 2017 13:39 |
Додаток 5.doc
|
|||
08 червня 2017 13:39 |
Додаток 4.doc
|
|||
08 червня 2017 13:39 |
Додаток 3.doc
|
|||
08 червня 2017 13:39 |
Додаток 2.doc
|
|||
08 червня 2017 13:39 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2016р ? 2017р. ? UA-2017-06-08-000442-c.
Дата подання: 13 червня 2017 12:42
Дата відповіді: 14 червня 2017 14:47
Керуючись нормами частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертаємось до тендерного комітету з наступним.
Маємо намір прийняти участь у торгах за ідентифікатором UA-2017-06-08-000442-c. Відповідно до частини 3 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Зокрема, в пункті 5 розділу IIІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, затвердженої протоколом №3-23/93 від 06.06.2017р., до учасників встановлено такий кваліфікаційний критерій як «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та встановлено, що на підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копію аналогічного договору, укладеного за період 2013-2016 роки. Тому дана вимога не дає підприємствам що мають «досвід виконання аналогічного договору» у 2017році можливість прийняти участь у зазначених торгах.
Водночас, звертаємо увагу тендерного комітету на той факт, що в пункті 6 додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» наступним чином: «6. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору документально підтвердженого оригіналом або копією договору, акта здачі-приймання наданих послуг, тощо (надається у довільній формі), в т.ч. надається оригінал або копія договору, укладеного за період 2012 – 2017роки, зобов’язання по якому є виконаним, акта здачі-приймання наданих послуг.»
Тобто Замовником в двох різних місцях тендерної документації встановлено однакові вимоги але по різному викладені і при цьому вимоги містять взаємні протиріччя.
Враховуючи вищевикладене, та з метою дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, звертаємось до Вас з вимогою прийняти до уваги дане звернення та вжити заходів щодо усунення зазначеної дискримінаційної вимоги та вказаного протиріччя. Сподіваємось на позитивне рішення по даному зверненню без залучення третіх сторін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
За результатами розгляду Вашого звернення внесені відповідні зміни до тендерної документації - п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації викладений в новій редакції.
За результатами розгляду Вашого звернення внесені відповідні зміни до тендерної документації - п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації викладений в новій редакції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-06-08-000442-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕХНОИМПЕКС", Код ЄДРПОУ:41292496
Дата подання: 03 липня 2017 13:27
Неправомірне відхилення
Нашим підприємством, Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОИМПЕКС», було подано тендерну пропозицію на участь у торгах за ідентифікатором UA-2017-06-08-000442-c.
Протокольним рішенням від 29.06.2017р. №3-23/115 наша пропозиція була відхилена з наступною аргументацією:
- «відсутні розрахунки за статтями витрат, які повинні бути до калькуляції вартості послуг».
Однак, ми не згодні з відхиленням нашої пропозиції та вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, оскільки нами у складі тендерної пропозиції було надано калькуляцію яка містить статті витрат і яка додатково включає розрахунки по кожній із зазначених статей витрат (стор. 2 тендерної пропозиції).
Згідно діючого законодавства та правил обліку перелік статей калькуляцій і склад витрат, що входять у такі калькуляційні статті, кожне підприємство встановлює самостійно та закріплює їх у наказі про облікову політику підприємства.
Підприємство може також розробляти власні методи калькулювання собівартості продукції та використовувати вже відомі. Розрізняють різні види калькуляцій, різні методи здійснення калькулювання, а також існують різноманітні методики складання калькуляцій (затверджені, галузеві, по різних видах робіт та інше.).
Замовник у тендерній документації не вказав (не зазначив) жодної конкретної методики складання калькуляції за якою повинна була бути складена калькуляція та здійснені розрахунки за статтями витрат калькуляції.
Також замовник не надав конкретної форми (згідно якої повинна була б складена калькуляція), не вказав вид калькуляції, не вказав метод здійснення калькулювання.
Тому, за відсутності якихось конкретних вимог та посилань ми надали в складі своєї тендерної пропозиції «…калькуляцію вартості послуг з розрахунками за статтями витрат (додаток №1 п.5)» згідно вимогам встановленим на нашому підприємстві, які не передбачають ніяких додаткових «розрахунків за статтями витрат» крім тих, що надані нами в складі «Тендерної пропозиції» (стор. 2 тендерної пропозиції) та саме в такому вигляді та в такій формі.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо Протокольне рішення від 29.06.2017р. №3-23/115 тендерного комітету неправомірним. Тому, з метою дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, звертаємось до Вас з вимогою прийняти до уваги дане звернення (вимогу) та вжити заходів щодо усунення вказаного протиріччя та прийняття рішення Тендерного комітету у відповідності до діючого законодавства
Також, керуючись нормами ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та відповідно до положень ч.3 ст.30 Закону, звертаємось до тендерного комітету з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, в якому вигляді чи згідно яких нормативних документів повинні були бути надані зазначені розрахунки за статтями витрат калькуляції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2017 15:01
Вимогою Замовника було надання калькуляції вартості послуг з розрахунками за статтями витрат.
Учасник ТОВ «ТЕХНОИМПЕКС» надав лише калькуляцію вартості послуг з переліком статей витрат та сумарними значеннями по кожній статті (колонка «Обсяг» на стор.2 тендерної пропозиції).
До калькуляції Учасником не були надані розрахунки в довільній формі, які повинні обґрунтовувати планові сумарні значення за кожною статтею витрат.
Таким чином ТОВ «ТЕХНОИМПЕКС» порушив вимоги Замовника, а саме: п.5 Додатку 1 до тендерної документації. В зв’язку з цим Замовник вимушений був відхилити таку пропозицію на підставі п.4. ч.1. ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник ТОВ «ТЕХНОИМПЕКС» надав лише калькуляцію вартості послуг з переліком статей витрат та сумарними значеннями по кожній статті (колонка «Обсяг» на стор.2 тендерної пропозиції).
До калькуляції Учасником не були надані розрахунки в довільній формі, які повинні обґрунтовувати планові сумарні значення за кожною статтею витрат.
Таким чином ТОВ «ТЕХНОИМПЕКС» порушив вимоги Замовника, а саме: п.5 Додатку 1 до тендерної документації. В зв’язку з цим Замовник вимушений був відхилити таку пропозицію на підставі п.4. ч.1. ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2017-06-08-000442-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ТЕХНОИМПЕКС", Код ЄДРПОУ:41292496
Дата подання: 06 липня 2017 12:58
Безпідставна дискваліфікація
У своїй відповіді на Вимогу №3-23/157 від 05.07.2017р. Замовник дає роз’яснення , що згідно п.5 Додатку 1 до тендерної документації :
«Вимогою Замовника було надання калькуляції вартості послуг з розрахунками за статтями витрат»
Насправді мав на увазі (хотів отримати від учасника) :
«… розрахунки в довільній формі, які повинні обґрунтовувати планові сумарні значення за кожною статтею витрат »
Але в такому випадку Замовник повинен був саме так і сформулювати свою вимогу у Тендерній
документації.
Так як – таке формулювання («..планові сумарні значення за кожною статтею витрат») у Тендерній документації відсутнє, то звичайно Учасник трактує будь які не обумовленні (і не сформульовані) в Тендерній документації вимоги на свій розсуд (так як він це розуміє).
Тому учасник як вже зазначалося у попередній вимозі – «…., за відсутності якихось конкретних вимог та посилань ми надали в складі своєї тендерної пропозиції «…калькуляцію вартості послуг з розрахунками за статтями витрат (додаток №1 п.5)» згідно вимогам встановленим на нашому підприємстві, які не передбачають ніяких додаткових «розрахунків за статтями витрат» крім тих, що надані нами в складі «Тендерної пропозиції» (стор. 2 тендерної пропозиції) та саме в такому вигляді та в такій формі ..»
Крім того – звертаємо Вашу увагу на те що навідь відсутність розрахунків «..за кожною статтею витрат» як це інтерпретує Замовник:
- Ніяк не впливає на остаточну суму калькуляції – і скоріше є внутрішньою документацією виконавця.
- Ніяк не впливає на остаточну суму Цінової пропозиції.
- Ніяк не впливає на суму Контракту.
- І відповідно ніяким чином не може впливати на результати торгів.
Наголошуємо також, на тому що, Калькуляція вартості послуг (як і вимоги до її оформлення),
відсутня в переліку документів - (додаток 2) Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника .
Тому не є самостійним документом а згадується лише у П5. ДОДАТОК 1
«ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (форма, яка подається Учасником. Учасник не повинен відступати від даної форми)»
Але ніяких форм та вимог до самої Калькуляції вартості послуг, Замовник в П.5 Тендерної пропозиції
не висуває.
В зв'язку з вищенаведеним вважаємо:
Статтею 30 Закону про закупівлі, передбачено виключний перелік підстав для відхилення учасника. Відхилення учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в статті, є незаконним.При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
Дискваліфікацію Учасника – за відсутність в складі наданої Калькуляції вартості послуг «… розрахунків в довільній формі, які повинні обґрунтовувати планові сумарні значення за кожною статтею витрат» про які в (такому формулюванні) в Тендерній документації взагалі ніде не згадується,
а також враховуючи інші наші аргументи як Учасника – вважаємо безпідставною.
Навіть відсутність (безпідставних і не відображених в тендерній документації на наш погляд ) вимог що до форми та змісту Калькуляції вартості послуг не може бути причиною Дискваліфікації Учасника.
Просимо Тендерний комітет Замовника прийняти до уваги нашу аргументацію та відреагувати
належним чином, привівши своє рішення у відповідність до діючого законодавства та звичайної
ділової практики.
Сподіваємось на досягнення порозуміння та
подальшої плідної співпраці з дотриманням взаємовигідних
інтересів сторін.
Розгорнути
Згорнути
«Вимогою Замовника було надання калькуляції вартості послуг з розрахунками за статтями витрат»
Насправді мав на увазі (хотів отримати від учасника) :
«… розрахунки в довільній формі, які повинні обґрунтовувати планові сумарні значення за кожною статтею витрат »
Але в такому випадку Замовник повинен був саме так і сформулювати свою вимогу у Тендерній
документації.
Так як – таке формулювання («..планові сумарні значення за кожною статтею витрат») у Тендерній документації відсутнє, то звичайно Учасник трактує будь які не обумовленні (і не сформульовані) в Тендерній документації вимоги на свій розсуд (так як він це розуміє).
Тому учасник як вже зазначалося у попередній вимозі – «…., за відсутності якихось конкретних вимог та посилань ми надали в складі своєї тендерної пропозиції «…калькуляцію вартості послуг з розрахунками за статтями витрат (додаток №1 п.5)» згідно вимогам встановленим на нашому підприємстві, які не передбачають ніяких додаткових «розрахунків за статтями витрат» крім тих, що надані нами в складі «Тендерної пропозиції» (стор. 2 тендерної пропозиції) та саме в такому вигляді та в такій формі ..»
Крім того – звертаємо Вашу увагу на те що навідь відсутність розрахунків «..за кожною статтею витрат» як це інтерпретує Замовник:
- Ніяк не впливає на остаточну суму калькуляції – і скоріше є внутрішньою документацією виконавця.
- Ніяк не впливає на остаточну суму Цінової пропозиції.
- Ніяк не впливає на суму Контракту.
- І відповідно ніяким чином не може впливати на результати торгів.
Наголошуємо також, на тому що, Калькуляція вартості послуг (як і вимоги до її оформлення),
відсутня в переліку документів - (додаток 2) Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника .
Тому не є самостійним документом а згадується лише у П5. ДОДАТОК 1
«ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (форма, яка подається Учасником. Учасник не повинен відступати від даної форми)»
Але ніяких форм та вимог до самої Калькуляції вартості послуг, Замовник в П.5 Тендерної пропозиції
не висуває.
В зв'язку з вищенаведеним вважаємо:
Статтею 30 Закону про закупівлі, передбачено виключний перелік підстав для відхилення учасника. Відхилення учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в статті, є незаконним.При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
Дискваліфікацію Учасника – за відсутність в складі наданої Калькуляції вартості послуг «… розрахунків в довільній формі, які повинні обґрунтовувати планові сумарні значення за кожною статтею витрат» про які в (такому формулюванні) в Тендерній документації взагалі ніде не згадується,
а також враховуючи інші наші аргументи як Учасника – вважаємо безпідставною.
Навіть відсутність (безпідставних і не відображених в тендерній документації на наш погляд ) вимог що до форми та змісту Калькуляції вартості послуг не може бути причиною Дискваліфікації Учасника.
Просимо Тендерний комітет Замовника прийняти до уваги нашу аргументацію та відреагувати
належним чином, привівши своє рішення у відповідність до діючого законодавства та звичайної
ділової практики.
Сподіваємось на досягнення порозуміння та
подальшої плідної співпраці з дотриманням взаємовигідних
інтересів сторін.
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Дата відміни
29 червня 2017 17:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі