Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби для гігієнічної обробки рук та тіла, засоби для гігієнічної обробки та дезінфекції рук та тіла
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2017-06-08-000322-b ● 36edd378dca24759ae221e6276d9100f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 34167494 |
Вебсайт: | http://telemed.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, Миколайчука, буд. 9 |
Контактна особа: |
Фогт Дмитро Олегович 380932360327 lvivemdmk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2017 10:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2017 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2017 11:00 |
Початок аукціону: | 20 червня 2017 12:21 |
Очікувана вартість: | 60 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Засоби для гігієнічної обробки рук та тіла, засоби для гігієнічної обробки та дезінфекції рук та тіла 2 найменування (Засоби для гігієнічної обробки рук та тіла, каністра 5 л; Засоби для гігієнічної обробки та дезінфекції рук та тіла, флакон з дозатором 0,5 л)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 штуки
Засоби для гігієнічної обробки рук та тіла, каністра 5 л (одиницю виміру штуки слід розуміти як каністри)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. І.Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39820000-6 — Органічні поверхнево активні речовини
50 Флакон
Засоби для гігієнічної обробки та дезінфекції рук та тіла, флакон з дозатором 0,5 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. І.Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39820000-6 — Органічні поверхнево активні речовини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2017 15:59 |
Тендерна документація д.з.docx |
09 червня 2017 15:59 |
Тендерна документація д.з.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо визначення предмету закупівлі
Дата подання: 08 червня 2017 13:20
Дата відповіді: 08 червня 2017 16:51
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення щодо застосування засобу: це має бути дезінфікуючий засіб антисептик, дезінфікуючий засіб для миття рук чи миючий засіб?
Відповідь: Доброго дня! Замовником здійснюється закупівля Засобів для гігієнічної обробки рук та тіла, каністра 5 л та Засобів для гігієнічної обробки та дезінфекції рук та тіла, флакон з дозатором 0,5 л.
щодо предмету закупівлі
Дата подання: 09 червня 2017 09:29
Дата відповіді: 09 червня 2017 15:56
Доброго дня! Просимо Замовника уточнити : Засобів для гігієнічної обробки рук та тіла, каністра 5 л - що це має бути, мило, антисептика? на основі чого ? та Засобів для гігієнічної обробки та дезінфекції рук та тіла, флакон з дозатором 0,5 л.- що це має бути мило, антисептика? на основі чого?
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше запитання, вносимо зміни до Медико - технічних вимог предмета закупівлі та оприлюднюємо відповідні зміни на сайті.
щодо предмету закупівлі
Дата подання: 09 червня 2017 12:28
Дата відповіді: 09 червня 2017 15:58
Шановний Замовнику і все ж таки, у зв'зку з тим що Ви не відповіли конкретно на поставлене Вам запитання іншими учасниками, просимо надати роз'яснення. Що Ви оголосили для закупівлі:
- гігієнічне мило
- мило (мийний засіб) з антимікробними добавками
- антисептик на водній основі
Шановний замовнику термін "дезінфекція рук" не точно відображає процес, адже "дезінфекція" застосовується для неживих предметів, натомість на шкірі людини - це "антисептика". І згідно наказу по обробці рук медичного персоналу гігієнічна обробка може проводитись як антисептиком так і звичайним милом або милом із антибактеріальною добавкою.
Можливо проянила б ситуацію інформація про надання докуметації/вимог щодо підтвердження якості, реєстрації в Україні вказаних Вами засобів. Без зрозумілих учасникам пояснень закупівля виглядає абсолютно непрозорою, водночас одним із важливих принципів проведення закупівель за державні кошти (незалежно від суми) є принцип прозорості на всіх етапах. Чекаємо на пояснення, дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Було внесено зміни до Документації та детально описано характеристики предмета закупівлі у Додатку 1 Документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
58 320,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2017 17:07
|
ТОВ "СаноМарк" #33213544 |
Переможець |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2017 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2018 16:48
|
Додаткова угода №2 до договору №1 Сано Марко.pdf | зміни до договору |
07 березня 2018 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2017 17:21
|
Додаткова угода 1 до договору 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2017 17:19
|
Договір - СаноМарк.pdf | укладений |
30 червня 2017 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік із зазначенням суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |