Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації об’єкта будівництва «Технічне переоснащення зали засідань Верховної Ради України в адміністративному будинку по вул. Михайла Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва»
Очікувана вартість
7 000 000,00 UAH
UA-2017-06-02-001790-b dcea87b8c00d40f6b8058ddf5ddc3b67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Гетман

+380442553182 hetman@v.rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління справами Верховної Ради України
Код ЄДРПОУ: 20064120
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київ обл., Київ, вул. Грушевського, 5
Контактна особа: Владислав Гетман
+380442553182
hetman@v.rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2017 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2017 17:01
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2017 17:01
Початок аукціону: 20 червня 2017 15:34
Очікувана вартість: 7 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Під однією роботою розуміється обсяг закупівлі передбачений тендерною документацією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації об’єкта будівництва «Технічне переоснащення зали засідань Верховної Ради України в адміністративному будинку по вул. Михайла Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, Київ, Михайла Грушевського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2017
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2017 17:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 червня 2017 17:08
ТК.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-02-001790-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Інститут проблем математичних машин і систем НАН України, Код ЄДРПОУ:05417503
Дата подання: 06 червня 2017 16:36
Щодо змін умов тендерної закупівлі, що дискримінує можливих учасників тендеру
За результатами розгляду тендерної документації на закупівлю (код за ДК 021:2015 – 71240000-2) (розробка проектно-кошторисної документації об’єкта будівництва «Технічне переоснащення зали засідань Верховної Ради України в адміністративному будинку по вул. Михайла Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва»), розпочатої згідно з номером процедури, оприлюдненої в електронній системі UA-2017-06-02-001790-b, та маючи намір участі у даній процедурі, нами було детально проаналізовано її вимоги й виявлено ряд недоліків, які суперечать нормам чинного законодавства.
Так, відповідно до частини 1, статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) основними принципами здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям та зловживанням. У свою чергу, згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі зазначеного вище, звертаємось з проханням внести зміни до тендерної документації та усунути недоліки, які суперечать принципам, закріпленим у статті 3 Закону.
Відповідно до вимог пункту 2 Розділу 3 тендерної документації передбачено внесення учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безвідкличної банківської гарантії у розмірі 35 000,00 грн (тридцять п’ять тисяч грн 00 коп.).
Відповідно до пункту 6 Розділу 6 додатково Замовник «вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або у вигляді грошових коштів (завдатку)» у розмірі 5% від вартості договору.

Наша організація, як потенційний учасник даної процедури закупівлі, є державною бюджетною науковою установою у складі Національної академії наук України, яка повністю утримується за рахунок коштів Державного бюджету України і є неприбутковою, що унеможливлює забезпечення зазначеної вище умови тендерної документації в частині надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії в будь якому вигляді.
Це, передусім, зумовлено тим, що, виходячи з норм статті 43 Бюджетного кодексу України, в Україні при виконанні державного бюджету застосовується казначейська форма обслуговування бюджетних коштів.
У свою чергу, відповідно до частини 4 статті 16 Бюджетного кодексу України, бюджетна установа не має права здійснювати запозичення у будь-якій формі або надавати юридичним та фізичним особам кредити з бюджету (якщо не встановлено відповідні бюджетні призначення на надання кредитів з бюджету).
Беручи до уваги зазначене вище, фактично учасник, який є бюджетною установою, не може здійснювати будь-які операції, пов’язані з отриманням коштів на умовах повернення, платності та строковості, в результаті яких з’являються зобов’язання держави перед кредиторами, що, відповідно, унеможливлює виконання вимог документації в частині надання тендерного забезпечення пропозиції, а потім і самого Договору на розробку документації.
На наш погляд, такі вимоги Замовника були б доречні для тендеру на поставку промислового обладнання, але роботи з розробки проектної документації, де державні організації потенційно мають великий досвід, така вимога носить явно дискримінаційний характер та направлена на звуження кола можливих виконавців. По суті, тендер проводиться серед можливих інвесторів, а не можливих виконавців.
У зв’язку з цим, звертаємось з проханням розглянути наше звернення та забезпечити усунення недоліків, спрямованих на дискримінацію учасників, і, як наслідок, обмеження кола потенційно можливих учасників шляхом внесення змін до тендерної документації, зокрема, вилучення умови щодо надання тендерного забезпечення пропозиції та вимоги про 5% банківської гарантії від суми Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2017 16:06
Управлінням справами Верховної Ради України розглянуто вимогу щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю робіт з розробки проектно-кошторисної документації об’єкта будівництва «Технічне переоснащення зали засідань Верховної Ради України в адміністративному будинку по вул. Михайла Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-06-02-001790-b), та повідомляємо наступне.
Статтею 24 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено право замовника зазначати в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. В той же час, пунктом 8 частини 1 статті 1 Закону передбачено вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, що враховано в тендерній документації. Отже, вимога тендерної документації, щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії в повній мірі відповідає положенням Закону.
Окрім цього, статтею 26 Закону встановлено, що Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору про закупівлю, розмір якого не повинен перевищувати 5 відсотків вартості договору.
Враховуючи викладене, Управління справами Верховної Ради України не вбачає правових підстав для внесення змін до тендерної документації щодо закупівлі робіт з розробки проектно-кошторисної документації об’єкта будівництва «Технічне переоснащення зали засідань Верховної Ради України в адміністративному будинку по вул. Михайла Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги).

Документи подані скаржником

06 червня 2017 16:27
Вимога17.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2017 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 6 984 597,60
UAH з ПДВ
6 914 419,20
UAH з ПДВ
Документи
Частное акционерное общество "Литер" 6 999 372,00
UAH з ПДВ
6 929 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2017 13:03
Amrita_CS_cina_redukcion.pdf
19 червня 2017 13:57
Amrita_CS_3_Інф-ція_Дод-ок1.pdf
19 червня 2017 13:57
Amrita_CS_2_кошторис.pdf
19 червня 2017 13:57
Amrita_CS_1_пропозиція.pdf
19 червня 2017 13:57
Amrita_CS_8_проект_договору.pdf
19 червня 2017 13:57
Amrita_CS_7_банк_гарантія.rar
19 червня 2017 13:57
Amrita_CS_7_банк_гарантія.pdf
19 червня 2017 13:57
Amrita_CS_6_право_підпису.pdf
19 червня 2017 13:57
Amrita_CS_5_Інф-ція_Дод-ок5.pdf
19 червня 2017 13:57
Amrita_CS_4_Інф-ція_Дод-ок2.pdf
19 червня 2017 13:57
Amrita_CS_0_реєстр.pdf

Публічні документи

19 червня 2017 12:39
Тендерна пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Амріта Комплексні рішення"

Частное акционерное общество "Литер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#39950584
Переможець 6 914 419,20
UAH з ПДВ
27 червня 2017 16:21

Документи

27 червня 2017 16:21
Електронний підпис
27 червня 2017 16:20
36.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2017 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#39950584
6 914 419,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2017 16:21
Електронний підпис
27 червня 2017 16:20
36.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2018 14:19
Повідомлення.pdf укладений
04 травня 2018 14:18
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 15:16
ДУ3-90.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 15:15
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 12:26
ДУ2-90.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 12:25
Електронний підпис укладений
19 липня 2017 15:08
договір 90.pdf укладений
19 липня 2017 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №90 від 17.07.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3 до договору №90 від 17.07.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку із невиконанням зобов'язань Підрядником.