Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

підголовник одноразового використання
Очікувана вартість
2 654 400,00 UAH
UA-2017-06-02-000478-c a6c31f4472cf4551abf6ec5b4108a7fc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищенко ДП УЗШК ДП Федорівна

044 465-26-22 olga_onishenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Онищенко ДП УЗШК ДП Федорівна
044 465-26-22
olga_onishenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2017 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2017 16:14
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2017 16:14
Початок аукціону: 24 липня 2017 15:38
Очікувана вартість: 2 654 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 544,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 79632 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800000 шт
підголовник одноразового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київська обл., Київ, Привокзальна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 19260000-6 — Текстильні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2017 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2017 16:08
ТД подголовники 2017 4.doc
14 липня 2017 16:08
подгол зміни 12.07.pdf
14 червня 2017 15:56
ТД подголовники 2017 3.doc
14 червня 2017 15:56
Зміни ТД.pdf
02 червня 2017 14:43
ТД подголовники п.pdf
14 липня 2017 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2017 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2017 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2017 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2017 16:08
ТД подголовники 2017 4.doc
14 липня 2017 16:08
подгол зміни 12.07.pdf
14 червня 2017 15:56
ТД подголовники 2017 3.doc
14 червня 2017 15:56
Зміни ТД.pdf
02 червня 2017 14:43
ТД подголовники п.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін експлуатації
Дата подання: 02 червня 2017 15:52
Дата відповіді: 08 червня 2017 15:27
Продукція називається Підголівник ОДНОРАЗОВОГО використання. В вимогах вказано гарантійний термін експлуатації 12 місяців. Де помилка?
Відповідь: Дякуємо за запитання. В тендерній документації буде вказано 12 місяців гарантійний термін зберігання. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Макет виробу
Дата подання: 06 червня 2017 16:53
Дата відповіді: 07 червня 2017 13:18
Просимо викласти макет виробу у векторному форматі зображення для уникнення похибок при виготовленні зразка, так як зазначений макет виробу у Додатку № 5 ТД містить недоліки і є незрозумілим.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Нажаль у замовника відсутні технічні можливості викласти в такому форматі зразок продукції. Ви можете ознайомитись із зразком, звернушись до Замовника за адресою: м. Київ, вул. Привокзальна,3
Взірці товару
Дата подання: 06 червня 2017 16:54
Дата відповіді: 07 червня 2017 13:35
Під час розгляду та оцінки тендерним комітетом найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, що обрано електронною системою, на вимогу Замовника, протягом 5 робочих днів з дня аукціону (для учасника з найменшою ціною) та протягом 5 робочих днів з моменту відхилення попередньої пропозиції, однак не пізніше п’ятого робочого дня, надати взірці товару (згідно Додатку №5), визначеного в технічному описі товару для огляду тендерному комітету на відповідність технічним характеристикам товару. При цьому просимо пояснити, як саме буде проводитися огляд зразка комітетом на відповідність технічним характеристикам товару. Який метод буде використано для визначення наступних показників: «Матеріал виробу», «Щільність матеріалу», «Розмір виробу»? Яка похибка вимірювання? Якщо під час огляду будуть застосовуватися засоби вимірювання, то коли вони проходили Повірку засобів вимірювальної техніки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оцінка виробів відбувається на засіданні тендерного комітету за допомогою спеціальних метрологічно повірених технічних засобів на відповідність розміру виробу. Щільність виробу перевіряється за допосогою спеціального стенду нетканого матеріалу із зразками матеріалів різної щільності.
Умови договору
Дата подання: 06 червня 2017 16:55
Дата відповіді: 08 червня 2017 15:30
Просимо змінити умови договору (Додаток № 4 ТД ) розділи 4.2 та 5.3 згідно зазначених умов в Ціновій пропозиції (Додаток № 2 ТД).
Відповідь: Дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Документи про відповідність
Дата подання: 06 червня 2017 16:56
Дата відповіді: 07 червня 2017 17:22
Надайте роз’яснення по розділу 8 пункт 2 ТД – « Копію документа про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності) (термін дії якої не менше ніж до кінця 2017 року). (для упередження можливості придбання продукції сумнівного походження)» - вимагаються усі перелічені документи? Якщо так, то якому регламенту повинен відповідати предмет закупівлі для отримання декларації про відповідність?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Вимагаються документи серед переліку на вибір учасника, які підтверджують відповідність продукції.
розділу 8 пункт 10 ТД
Дата подання: 06 червня 2017 16:57
Дата відповіді: 07 червня 2017 08:42
Надайте роз’яснення по розділу 8 пункт 10 ТД – «Учасник повинен надати гарантійний лист (завірений уповноваженою особою Учасника) з інформацією, що хімічні (миючи) засоби, інші санітарно-гігієнічні засоби, вироби з санітарно-гігієнічного призначення, витратні матеріали та інші матеріали, що будуть використовуватись при для виготовлення товару відповідають вимогам державно-епідеміологічної експертизи, що підтверджено відповідними висновками (на підтвердження учасник надає копії висновків.)» - які саме має на увазі Замовник хімічні (миючи) засоби, інші санітарно-гігієнічні засоби, вироби з санітарно-гігієнічного призначення, витратні матеріали та інші матеріали, що будуть використовуватись при для виготовлення товару? Просимо надати певний перелік зазначених засобів, виробів і матеріалів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. В тендерній документації Додатку №3 Замовником визначено:• В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність виробу та витратних матеріалів, які використовуються для виготовлення виробу вимогам використання при сервісному обслуговуванню пасажирів, видана державною санітарно-епідеміологічною службою МОЗ України. Перелік витратних матеріалів, що використовуються при виготовленні підголівників визначається виробником, згідно технологічного процесу виготовлення виробника в кожному окремому випадку. Замовником вказано дану вимогу в ТД з метою встановлення дотримання вимог СЕС МОЗ України при виготовленні продукції.
Договір з виробником товару
Дата подання: 06 червня 2017 16:58
Дата відповіді: 07 червня 2017 17:27
На вимогу Замовника у ТД зазначено – «Учасник, який не є виробником, а виключно постачальником, надає договір з виробником товару, на підтвердження реальності правочинів, з метою уникнення податкових ризиків». При цьому , зазначаємо, що ця вимога суперечить положення Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників. У частині третій статті 5 Закону зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Таким чином, вимога щодо наявності у учасника договору саме з виробником товару є дискримінаційною вимогою, оскільки учасник може придбавати товар не безпосередньо у його виробника, а і у офіційного дистриб’ютора або у іншої компанії-посередника, що ніяким чином не впливає на зміст та реальність тендерної пропозиції, а ця вимога є лише перешкодою для участі у закупівлі певного кола учасників, що є неприпустимим, тому просимо змінити ТД в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. В такому випадку учаснику потрібно надати весь ланцюг договорів, та в тому числі договір з виробником укладений офіційним дистрібютеором продукції. ЗАмовник не вбачає в даному випадку дискрімінаційні умови для учасників, а навпаки з метою уникнення податкових ризиків забезпечує себе всіма документами на продукцію.
Банківська гарантія
Дата подання: 06 червня 2017 17:04
Дата відповіді: 07 червня 2017 08:17
Нашою компанією було надано банківську гарантію в рамках закупівлі № UA-‎2017-03-06-000126-c. Через відміну Замовником вказаної закупівлі просимо Вас надати можливість використати вищезазначену банківську гарантію в рамках даної закупівлі.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Електронна банківська гарантія видаєтьсчя банком під кожну закупівлю, має свій індивідуальний номер та термін дії. В разі використання банківської гарантії по іншій закупівлі без внесеннря відповідних змін, банківська гарантія буде недійсною.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-02-000478-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРБОР-ГРУП», Код ЄДРПОУ:40963743
Дата подання: 08 червня 2017 17:38
Вимога щодо надання учасником договір з виробником продукції
Вимога щодо надання учасником договір з виробником продукції, а у разі придбання товару не безпосередньо у виробника, а у компанії-посередника – договору з цією компанією та договору, укладеного між цією компанією та виробником, є дискримінаційною вимогою, оскільки господарські договори є складовою господарської діяльності підприємств, яка складає комерційну таємницю і не може розголошуватись третім особам без дозволу обох сторін договору.
Оскільки компанія-посередник та/або виробник продукції можуть заперечувати щодо надання Замовнику копії договорів поставки продукції, учасник позбавляється можливості надати Замовнику копії цих договорів з незалежних від нього обставин.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлений перелік документів, надання яких може вимагатись Замовником у тендерній документації. При цьому Законом не передбачене надання копій договорів між учасником та виробником продукції або між учасником та компанією-посередником, або між компанією-посередником та виробником продукції.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити цю вимогу з тендерної документації для недопущення порушення прав учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 червня 2017 12:50
Вашу вимогу розглянуто, будуть внесені відповідні зміни до ТД
Номер вимоги: UA-2017-06-02-000478-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРБОР-ГРУП», Код ЄДРПОУ:40963743
Дата подання: 08 червня 2017 17:39
Вимога щодо надання учасником Замовнику взірця (зразка) товару для огляду тендерному комітету
Вимога щодо надання учасником Замовнику взірця (зразка) товару для огляду тендерному комітету не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини першої статті 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Оскільки Замовник вимагає подання взірця (зразка) товару в натурі, то, відповідно, це суперечить вимозі про подання інформації виключно в електронному вигляді.
Така вимога порушує і права інших учасників закупівлі, оскільки вони позбавляються можливості оцінити даний взірець (зразок) товару, що порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачений статтею 3 Закону.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлений перелік документів, надання яких може вимагатись Замовником у тендерній документації. При цьому Законом не передбачене надання взірця (зразка) товару в натурі.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити цю вимогу з тендерної документації для недопущення порушення прав учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 червня 2017 10:57
Вашу Вимогу буде задоволено, та будуть внесені відповідні зміни до ТД .

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-06-02-000478-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 16 червня 2017 17:23
Скарга до АМКУ щодо вимог тендерної документації.
Деякі вимоги тендерної документації є неправомірними та дискримінаційними по відношенню до учасників, а тому мають бути виключені з тендерної документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 червня 2017 19:25
рішення від 20.06.2017 №3982.pdf
Дата публікації: 21 червня 2017 19:24
рішення від 07.07.2017 №4475.pdf
Дата публікації: 12 липня 2017 22:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесено зміни до тендерної документації на виконання рішення АКУ
Дата виконання рішення замовником: 19 липня 2017 10:05
Номер скарги: UA-2017-06-02-000478-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 23 серпня 2017 19:59
Скарга на неправомірну дискваліфікацію ТОВ «Благодарочка» та визначення переможцем ТОВ «КОНДІ»
02.06.2017 Тендерним комітетом Філії «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» розпочато проведення публічних закупівель підголівників одноразового використання (процедура закупівлі UA-2017-06-02-000478-c). Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 02.08.2017 було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Благодарочка». Підставами відхилення було зазначено: на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації замовника). Протоколом від 15.08.2017 тендерним комітетом було визначено переможцем закупівлі ТОВ «КОНДІ». При цьому тендерна пропозиція TOB «КОНДІ» не відповідала вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 серпня 2017 18:17
рішення від 29.08.2017 № 5953+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 30 серпня 2017 18:17
Рішення від 05.09.2017 № 6140.PDF
Дата публікації: 08 вересня 2017 16:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АКУ виконано, прийнято рішення про відміну торгів
Дата виконання рішення замовником: 13 вересня 2017 13:35

Документи подані скаржником

16 червня 2017 17:23
Скарга.pdf
16 червня 2017 17:23
Додатки.pdf
16 червня 2017 17:23
Довідка з банку.pdf
16 червня 2017 17:23
Платіжне доручення.jpg

Документи Органу Оскарження

21 червня 2017 19:24
рішення від 20.06.2017 №3982.pdf

Документи подані скаржником

23 серпня 2017 19:59
Скарга АМКУ.pdf
23 серпня 2017 19:59
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2017 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Благодарочка" 1 881 600,00
UAH з ПДВ
1 675 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "УАТ" 2 016 000,00
UAH з ПДВ
1 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНДІ" 2 184 000,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2017 16:05
Декларація.pdf
21 липня 2017 15:52
Технічна частина 2.rar
21 липня 2017 15:09
Довідка щодо фото.pdf
21 липня 2017 14:47
Довідка щодо фото.pdf
21 липня 2017 14:47
Матеріал.pdf
21 липня 2017 14:47
22. Фото1.rar
21 липня 2017 14:47
21. Фото1.rar
21 липня 2017 14:47
Технічна частина 1.rar
21 липня 2017 12:33
Цінова пропозиція.pdf
21 червня 2017 15:41
Цінова пропозиція.pdf
21 червня 2017 15:41
Технічна частина.rar
21 червня 2017 15:41
5 Дсту 2948-94.rar

Публічні документи

21 червня 2017 13:12
ЦП_190617.tiff
21 червня 2017 13:12
Фото_підголівник.jpg
21 червня 2017 13:12
Тендер УЗШК.7z
21 червня 2017 13:12
6279_УАТ_Гарантія_19_06_2017.rar
21 червня 2017 13:12
11.rar
21 червня 2017 13:12
10.rar
21 червня 2017 13:12
4.rar
21 червня 2017 13:12
3.rar
21 червня 2017 13:12
2.rar
21 червня 2017 13:12
1.rar

Публічні документи

09 серпня 2017 12:48
Цінова_кінцева.jpg
21 липня 2017 15:01
фото_взірець.zip
21 липня 2017 15:00
2017-06-21 СЭС краска.rar
21 липня 2017 14:54
СТАТУТ НОВЫЙ.rar
21 липня 2017 14:54
Наказ_протокол.rar
21 липня 2017 14:54
лист про субпідр 001.jpg
21 липня 2017 14:54
лист згода 001.jpg
21 липня 2017 14:54
охорона праці 001.jpg
21 липня 2017 14:54
захист довкілля 001.jpg
21 липня 2017 14:54
ДОГ. Оренди.rar
21 липня 2017 14:49
ТУ_підголівник.rar
21 липня 2017 14:43
ТУ_підголівник.pdf
21 липня 2017 14:41
лист УКРСЕПРО 001.jpg
21 липня 2017 14:41
паспорт якості 001.jpg
21 липня 2017 14:41
дов.ст.17 001.jpg
21 липня 2017 14:39
довід про ан.дог 001.jpg
21 липня 2017 14:39
ДОГОВОРА_Досвід.rar
21 липня 2017 14:36
Конді 4303-1 p7s.zip
21 липня 2017 14:36
Конді 4303-1 medoc.zip
21 липня 2017 14:36
1_ДФ.zip
21 липня 2017 14:36
дод.3 техопис 001.jpg
21 липня 2017 14:36
Дод_4_Договір.rar
21 липня 2017 14:36
дод.2 цінова проп 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Благодарочка"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "УАТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНДІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Благодарочка"
#38814103
Відхилено 1 675 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2017 12:42
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "УАТ"
#38588981
Відхилено 1 680 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2017 10:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНДІ"
#30022112
Рішення скасоване 1 700 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2017 13:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНДІ"
#30022112
Відхилено 1 700 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2017 14:13

Інформація про відміну

Дата відміни
13 вересня 2017 14:13
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі