Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 45210000-2 "Будівництво загальноосвітньої школи з басейном на житловому масиві Осокорки, 10 мікрорайон, ділянки 65, 66 в Дарницькому районі міста Києва"
DK 021:2015 - 45210000-2 ( Construction of a comprehensive school with a swimming pool on the Osokorky residential area, 10th microdistrict, sectors №№ 65,66, Darnitskiy district of the city of Kiev)
Очікувана вартість
388 344 981,00 UAH
UA-2017-06-01-000561-a 3f184b1338e54b72bae4404385595742
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волочай Любов Анатоліївна

+380445900265 vl@investbud.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Житлоінвестбуд-УКБ
Код ЄДРПОУ: 31958324
Вебсайт: http://investbud.kiev.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, Володимирська,42
Контактна особа: Волочай Любов Анатоліївна
+380445900265
vl@investbud.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Municipal Enterprise of Construction of Dwelling Houses Affairs “Zhytloinvestbud–UKB”
National ID: 31958324
Contact point: Volochai Liubov Anatoliivna
+380445900265
vl@investbud.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 червня 2017 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2017 13:15
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2017 13:15
Початок аукціону: 10 липня 2017 11:40
Очікувана вартість: 388 344 981,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1941000 UAH
Publication date: 01 червня 2017 13:10
Enquiries until: 23 червня 2017 13:15
Complaints submission until: до 29 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 липня 2017 13:15

Information

Estimated total value: 388 344 981 UAH including VAT
Minimal lowering step: 250 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,06 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код за ДК 021:2015 - 45210000-2 "Будівництво загальноосвітньої школи з басейном на житловому масиві Осокорки, 10 мікрорайон, ділянки 65, 66 в Дарницькому районі міста Києва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02140, Україна, м. Київ, м. Київ, Житловий масив Осокорки, 10 мікрорайон, ділянки 65, 66
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

DK 021:2015 - 45210000-2 ( Construction of a comprehensive school with a swimming pool on the Osokorky residential area, 10th microdistrict, sectors №№ 65,66, Darnitskiy district of the city of Kiev)
CPV: 45210000-2
Період постачання: з 01 липня 2017 по 30 липня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2017 13:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 червня 2017 13:11
MO.PDF
01 червня 2017 13:11
ТД 01.06.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-01-000561-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮВЕНТА-ГРУП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38725993
Дата подання: 06 червня 2017 22:17
вимога щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі Замовником
В розділ V пункт 2 тендерної документації просимо внести зміни: Учасник-переможець протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику пакет для узгодження пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни, а саме...
Стаття 22 Закону вказує: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2017 17:02
Частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» визначено право замовника на включення на власний розсуд інформації, необхідної до тендерної документації. Згідно частини другої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник забезпечив вільний доступ до інформації про закупівлю, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі».
За таких обставин, враховуючи стислий термін виконання робіт з будівництва загальноосвітньої школи з басейном на житловому масиві Осокорки, 10 мікрорайон, ділянки 65, 66 в Дарницькому районі міста Києва та значний об’єм необхідних робіт, з метою недопущення порушення строків їх виконання Замовник був вимушений включити вимогу, за якої Учасник-переможець протягом одного робочого дня з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику для узгодження пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни з переліком необхідних документів. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки усі учасники знаходяться в рівних умовах та не позбавлені права та можливості (в тому числі технічної), при бажанні, забезпечити виконання даної вимоги. Більш того, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги Замовника не містять ознак дискримінації, так як умови тендерної документації жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись Конституцією України, ч.3,4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», в межах повноважень, визначених статтею 11 Закону, з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, тендерний комітет Комунального підприємства з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд – УКБ» не має жодних правових підстав в задоволенні Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2017-06-01-000561-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮВЕНТА-ГРУП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38725993
Дата подання: 06 червня 2017 22:28
вимога щодо усунення порушень
внести зміни в тендерну документацію розділ V пункт 2, а саме: "Документи (підписані уповноваженою особою учасника) подаються в друкованому та електронному вигляді(магнітний носій додається) з супровідним листом та переліком наданих документів." - змінити на ""Документи (підписані уповноваженою особою учасника) подаються в електронному вигляді з супровідним листом та переліком наданих документів.Оскільки Замовник встановив дуже короткі часові рамки, Учасник немає можливості виконати вимогу в такі строки. Тому це є дискримінаційною вимогою.Стаття 16 Закону вказує що Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Учасник не зобов’язаний надавати інформацію в друкованому вигляді для участі у тендері (стаття 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Стаття 22 Закону вказує: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2017 17:03
Частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» визначено право замовника на включення на власний розсуд інформації, необхідної до тендерної документації. Згідно частини другої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник забезпечив вільний доступ до інформації про закупівлю, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі».
За таких обставин, враховуючи стислий термін виконання робіт з будівництва загальноосвітньої школи з басейном на житловому масиві Осокорки, 10 мікрорайон, ділянки 65, 66 в Дарницькому районі міста Києва та значний об’єм необхідних робіт, з метою недопущення порушення строків їх виконання Замовник був вимушений включити вимогу, за якої Учасник-переможець протягом одного робочого дня з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику для узгодження пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни з переліком необхідних документів. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки усі учасники знаходяться в рівних умовах та не позбавлені права та можливості (в тому числі технічної), при бажанні, забезпечити виконання даної вимоги. Більш того, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги Замовника не містять ознак дискримінації, так як умови тендерної документації жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись Конституцією України, ч.3,4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», в межах повноважень, визначених статтею 11 Закону, з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, тендерний комітет Комунального підприємства з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд – УКБ» не має жодних правових підстав в задоволенні Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2017-06-01-000561-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮВЕНТА-ГРУП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38725993
Дата подання: 06 червня 2017 22:38
вимога внести зміни в документацію
Шановний Замовник, внесіть зміни в документацію а саме: в пункт "Ненадання Переможцем у строк що не перевищує 1-го робочого дня з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, договірної ціни (з розрахунками), що сформована за результатами аукціону є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тндерної закупівлі."
змінити на : "Ненадання Переможцем у строк що не перевищує 5-ти робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, договірної ціни (з розрахунками), що сформована за результатами аукціону є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тндерної закупівлі." Оскільки тендерна документації не повинна містити дискримінаційних умов, стаття 14 ЗУ Про публічні закупівлі вказує що Замовник не може вимагати документів в паперовому вигляді.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2017 17:03
Частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» визначено право замовника на включення на власний розсуд інформації, необхідної до тендерної документації. Згідно частини другої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник забезпечив вільний доступ до інформації про закупівлю, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі».
За таких обставин, враховуючи стислий термін виконання робіт з будівництва загальноосвітньої школи з басейном на житловому масиві Осокорки, 10 мікрорайон, ділянки 65, 66 в Дарницькому районі міста Києва та значний об’єм необхідних робіт, з метою недопущення порушення строків їх виконання Замовник був вимушений включити вимогу, за якої Учасник-переможець протягом одного робочого дня з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику для узгодження пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни з переліком необхідних документів. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки усі учасники знаходяться в рівних умовах та не позбавлені права та можливості (в тому числі технічної), при бажанні, забезпечити виконання даної вимоги. Більш того, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги Замовника не містять ознак дискримінації, так як умови тендерної документації жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись Конституцією України, ч.3,4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», в межах повноважень, визначених статтею 11 Закону, з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, тендерний комітет Комунального підприємства з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд – УКБ» не має жодних правових підстав в задоволенні Вашої вимоги.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 липня 2017
UA-2017-06-01-000561-a3f184b1338e54b72bae4404385595742
Найменування: КП Житлоінвестбуд-УКБ
Код ЄДРПОУ: 31958324
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., Київ, Володимирська,42
Учасник Документи Рішення
ТОВ Подолжилбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ХОЛДИНГ БУДІВЕЛЬНИХ ПРОЕКТІВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 липня 2017 10:59
Протокол
04 липня 2017 11:03
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2017 12:40
Техічне завдання2.rar
03 липня 2017 12:40
Техічне завдання1.rar
03 липня 2017 12:40
Техічне завдання.rar
03 липня 2017 12:40
Субпідрядники.rar
03 липня 2017 12:40
Працівники.rar
03 липня 2017 12:40
Обладнання та МТБ 5.rar
03 липня 2017 12:40
Обладнання та МТБ 4.rar
03 липня 2017 12:40
Обладнання та МТБ 3.rar
03 липня 2017 12:40
Обладнання та МТБ 2.rar
03 липня 2017 12:40
Обладнання та МТБ 1.rar
03 липня 2017 12:40
Ліцензії.rar
03 липня 2017 12:40
Кошториси 6.rar
03 липня 2017 12:40
Кошториси 5.rar
03 липня 2017 12:40
Кошториси 4.rar
03 липня 2017 12:40
Кошториси 3.rar
03 липня 2017 12:40
Кошториси 2.rar
03 липня 2017 12:40
Кошториси 1.rar
03 липня 2017 12:40
Інші документи.rar
03 липня 2017 12:40
БГ.rar

Документи

04 липня 2017 11:05
Протокол
04 липня 2017 11:08
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2017 12:50
МТБ.rar
03 липня 2017 12:50
Працівники 2.rar
03 липня 2017 12:50
Працівники 1.rar
03 липня 2017 12:50
ПВР4.pdf
03 липня 2017 12:50
ПВР.rar
03 липня 2017 12:50
ЛК 5.pdf
03 липня 2017 12:50
ЛК 4.pdf
03 липня 2017 12:50
ЛК 3.rar
03 липня 2017 12:50
ЛК 2.rar
03 липня 2017 12:50
ЛК 1.pdf
03 липня 2017 12:50
ДЦ.pdf
03 липня 2017 12:50
додаток 5 обсяги.pdf
03 липня 2017 12:50
5Банк фінанси.rar
03 липня 2017 12:50
4Інші документи.rar
03 липня 2017 12:50
3Характеристики.rar
03 липня 2017 12:50
1Повноваждення.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Подолжилбуд

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ХОЛДИНГ БУДІВЕЛЬНИХ ПРОЕКТІВ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2017 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Подолжилбуд 387 530 324,49
UAH з ПДВ
387 530 324,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ХОЛДИНГ БУДІВЕЛЬНИХ ПРОЕКТІВ" 388 007 000,81
UAH з ПДВ
388 007 000,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2017 12:40
Техічне завдання2.rar
03 липня 2017 12:40
Техічне завдання1.rar
03 липня 2017 12:40
Техічне завдання.rar
03 липня 2017 12:40
Субпідрядники.rar
03 липня 2017 12:40
Працівники.rar
03 липня 2017 12:40
Обладнання та МТБ 5.rar
03 липня 2017 12:40
Обладнання та МТБ 4.rar
03 липня 2017 12:40
Обладнання та МТБ 3.rar
03 липня 2017 12:40
Обладнання та МТБ 2.rar
03 липня 2017 12:40
Обладнання та МТБ 1.rar
03 липня 2017 12:40
Ліцензії.rar
03 липня 2017 12:40
Кошториси 6.rar
03 липня 2017 12:40
Кошториси 5.rar
03 липня 2017 12:40
Кошториси 4.rar
03 липня 2017 12:40
Кошториси 3.rar
03 липня 2017 12:40
Кошториси 2.rar
03 липня 2017 12:40
Кошториси 1.rar
03 липня 2017 12:40
Інші документи.rar
03 липня 2017 12:40
БГ.rar

Публічні документи

03 липня 2017 12:50
МТБ.rar
03 липня 2017 12:50
Працівники 2.rar
03 липня 2017 12:50
Працівники 1.rar
03 липня 2017 12:50
ПВР4.pdf
03 липня 2017 12:50
ПВР.rar
03 липня 2017 12:50
ЛК 5.pdf
03 липня 2017 12:50
ЛК 4.pdf
03 липня 2017 12:50
ЛК 3.rar
03 липня 2017 12:50
ЛК 2.rar
03 липня 2017 12:50
ЛК 1.pdf
03 липня 2017 12:50
ДЦ.pdf
03 липня 2017 12:50
додаток 5 обсяги.pdf
03 липня 2017 12:50
5Банк фінанси.rar
03 липня 2017 12:50
4Інші документи.rar
03 липня 2017 12:50
3Характеристики.rar
03 липня 2017 12:50
1Повноваждення.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Подолжилбуд

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ХОЛДИНГ БУДІВЕЛЬНИХ ПРОЕКТІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Подолжилбуд
#38981171
Переможець 387 530 324,49
UAH з ПДВ
10 липня 2017 14:13

Документи

10 липня 2017 14:13
Електронний підпис
10 липня 2017 14:12
Повідомлення
10 липня 2017 14:12
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2017 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Подолжилбуд
#38981171
387 530 324,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2017 14:13
Електронний підпис
10 липня 2017 14:12
Повідомлення
10 липня 2017 14:12
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2018 12:12
DY13.PDF укладений
17 вересня 2018 12:05
Електронний підпис укладений
17 липня 2018 11:16
DY12.PDF зміни до договору
17 липня 2018 11:15
Електронний підпис укладений
29 травня 2018 13:57
dy11.PDF зміни до договору
29 травня 2018 13:56
Електронний підпис укладений
05 квітня 2018 16:44
DY 10.PDF зміни до договору
05 квітня 2018 16:43
Електронний підпис укладений
01 березня 2018 14:40
DY9.PDF зміни до договору
01 березня 2018 14:39
Електронний підпис укладений
19 лютого 2018 11:29
DY8.PDF зміни до договору
19 лютого 2018 11:25
Електронний підпис укладений
08 лютого 2018 12:28
DY7.PDF зміни до договору
08 лютого 2018 12:27
Електронний підпис укладений
01 грудня 2017 10:32
DY 6.PDF зміни до договору
01 грудня 2017 10:31
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2017 15:01
DY5.PDF зміни до договору
26 жовтня 2017 14:59
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2017 11:29
DY4.PDF зміни до договору
25 жовтня 2017 11:26
Електронний підпис укладений
10 серпня 2017 15:45
DY3.PDF зміни до договору
10 серпня 2017 15:43
Електронний підпис укладений
08 серпня 2017 11:07
DY2.PDF зміни до договору
08 серпня 2017 11:04
Електронний підпис укладений
27 липня 2017 12:07
DY.PDF зміни до договору
27 липня 2017 12:04
Електронний підпис укладений
21 липня 2017 11:08
Договір укладений
21 липня 2017 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): порядок фінансування
Номер договору про закупівлю: 4/1158
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Порядок здійснення оплати відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва
Номер договору про закупівлю: 4/1158
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 4/1158
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4/1158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Порядок здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: 4/1158
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Порядок здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: 4/1158
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Порядок здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: 4/1158
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Порядок здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: 4/1158
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Порядок здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: 4/1158
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Київської міської ради від 21.12.2017 №1042/4049 "Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки"
Номер договору про закупівлю: 4/1158
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020
Номер договору про закупівлю: 4/1158
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку зі зміною реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 4/1158
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Порядок здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: 4/1158
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 317 671 655,00
UAH з ПДВ