Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 - 45210000-2 "Будівництво загальноосвітньої школи з басейном на житловому масиві Осокорки, 10 мікрорайон, ділянки 65, 66 в Дарницькому районі міста Києва"
DK 021:2015 - 45210000-2 ( Construction of a comprehensive school with a swimming pool on the Osokorky residential area, 10th microdistrict, sectors №№ 65,66, Darnitskiy district of the city of Kiev)
DK 021:2015 - 45210000-2 ( Construction of a comprehensive school with a swimming pool on the Osokorky residential area, 10th microdistrict, sectors №№ 65,66, Darnitskiy district of the city of Kiev)
Очікувана вартість
388 344 981,00 UAH
UA-2017-06-01-000561-a ● 3f184b1338e54b72bae4404385595742
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП Житлоінвестбуд-УКБ |
Код ЄДРПОУ: | 31958324 |
Вебсайт: | http://investbud.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, Володимирська,42 |
Контактна особа: |
Волочай Любов Анатоліївна +380445900265 vl@investbud.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME Municipal Enterprise of Construction of Dwelling Houses Affairs “Zhytloinvestbud–UKB” |
National ID: | 31958324 |
Contact point: |
Volochai Liubov Anatoliivna +380445900265 vl@investbud.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 червня 2017 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2017 13:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2017 13:15 |
Початок аукціону: | 10 липня 2017 11:40 |
Очікувана вартість: | 388 344 981,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,06% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1941000 UAH |
Publication date: | 01 червня 2017 13:10 |
Enquiries until: | 23 червня 2017 13:15 |
Complaints submission until: | до 29 червня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 липня 2017 13:15 |
Information
Estimated total value: | 388 344 981 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 250 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,06 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код за ДК 021:2015 - 45210000-2 "Будівництво загальноосвітньої школи з басейном на житловому масиві Осокорки, 10 мікрорайон, ділянки 65, 66 в Дарницькому районі міста Києва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02140, Україна, м. Київ, м. Київ, Житловий масив Осокорки, 10 мікрорайон, ділянки 65, 66
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
DK 021:2015 - 45210000-2 ( Construction of a comprehensive school with a swimming pool on the Osokorky residential area, 10th microdistrict, sectors №№ 65,66, Darnitskiy district of the city of Kiev)
CPV: 45210000-2
Період постачання:
з 01 липня 2017 по 30 липня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2017 13:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2017 13:11 |
MO.PDF | |
01 червня 2017 13:11 |
ТД 01.06.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-06-01-000561-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮВЕНТА-ГРУП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38725993
Дата подання: 06 червня 2017 22:17
вимога щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі Замовником
В розділ V пункт 2 тендерної документації просимо внести зміни: Учасник-переможець протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику пакет для узгодження пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни, а саме...
Стаття 22 Закону вказує: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Стаття 22 Закону вказує: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2017 17:02
Частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» визначено право замовника на включення на власний розсуд інформації, необхідної до тендерної документації. Згідно частини другої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник забезпечив вільний доступ до інформації про закупівлю, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі».
За таких обставин, враховуючи стислий термін виконання робіт з будівництва загальноосвітньої школи з басейном на житловому масиві Осокорки, 10 мікрорайон, ділянки 65, 66 в Дарницькому районі міста Києва та значний об’єм необхідних робіт, з метою недопущення порушення строків їх виконання Замовник був вимушений включити вимогу, за якої Учасник-переможець протягом одного робочого дня з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику для узгодження пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни з переліком необхідних документів. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки усі учасники знаходяться в рівних умовах та не позбавлені права та можливості (в тому числі технічної), при бажанні, забезпечити виконання даної вимоги. Більш того, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги Замовника не містять ознак дискримінації, так як умови тендерної документації жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись Конституцією України, ч.3,4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», в межах повноважень, визначених статтею 11 Закону, з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, тендерний комітет Комунального підприємства з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд – УКБ» не має жодних правових підстав в задоволенні Вашої вимоги.
За таких обставин, враховуючи стислий термін виконання робіт з будівництва загальноосвітньої школи з басейном на житловому масиві Осокорки, 10 мікрорайон, ділянки 65, 66 в Дарницькому районі міста Києва та значний об’єм необхідних робіт, з метою недопущення порушення строків їх виконання Замовник був вимушений включити вимогу, за якої Учасник-переможець протягом одного робочого дня з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику для узгодження пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни з переліком необхідних документів. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки усі учасники знаходяться в рівних умовах та не позбавлені права та можливості (в тому числі технічної), при бажанні, забезпечити виконання даної вимоги. Більш того, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги Замовника не містять ознак дискримінації, так як умови тендерної документації жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись Конституцією України, ч.3,4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», в межах повноважень, визначених статтею 11 Закону, з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, тендерний комітет Комунального підприємства з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд – УКБ» не має жодних правових підстав в задоволенні Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2017-06-01-000561-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮВЕНТА-ГРУП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38725993
Дата подання: 06 червня 2017 22:28
вимога щодо усунення порушень
внести зміни в тендерну документацію розділ V пункт 2, а саме: "Документи (підписані уповноваженою особою учасника) подаються в друкованому та електронному вигляді(магнітний носій додається) з супровідним листом та переліком наданих документів." - змінити на ""Документи (підписані уповноваженою особою учасника) подаються в електронному вигляді з супровідним листом та переліком наданих документів.Оскільки Замовник встановив дуже короткі часові рамки, Учасник немає можливості виконати вимогу в такі строки. Тому це є дискримінаційною вимогою.Стаття 16 Закону вказує що Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Учасник не зобов’язаний надавати інформацію в друкованому вигляді для участі у тендері (стаття 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Стаття 22 Закону вказує: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Стаття 22 Закону вказує: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2017 17:03
Частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» визначено право замовника на включення на власний розсуд інформації, необхідної до тендерної документації. Згідно частини другої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник забезпечив вільний доступ до інформації про закупівлю, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі».
За таких обставин, враховуючи стислий термін виконання робіт з будівництва загальноосвітньої школи з басейном на житловому масиві Осокорки, 10 мікрорайон, ділянки 65, 66 в Дарницькому районі міста Києва та значний об’єм необхідних робіт, з метою недопущення порушення строків їх виконання Замовник був вимушений включити вимогу, за якої Учасник-переможець протягом одного робочого дня з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику для узгодження пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни з переліком необхідних документів. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки усі учасники знаходяться в рівних умовах та не позбавлені права та можливості (в тому числі технічної), при бажанні, забезпечити виконання даної вимоги. Більш того, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги Замовника не містять ознак дискримінації, так як умови тендерної документації жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись Конституцією України, ч.3,4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», в межах повноважень, визначених статтею 11 Закону, з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, тендерний комітет Комунального підприємства з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд – УКБ» не має жодних правових підстав в задоволенні Вашої вимоги.
За таких обставин, враховуючи стислий термін виконання робіт з будівництва загальноосвітньої школи з басейном на житловому масиві Осокорки, 10 мікрорайон, ділянки 65, 66 в Дарницькому районі міста Києва та значний об’єм необхідних робіт, з метою недопущення порушення строків їх виконання Замовник був вимушений включити вимогу, за якої Учасник-переможець протягом одного робочого дня з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику для узгодження пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни з переліком необхідних документів. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки усі учасники знаходяться в рівних умовах та не позбавлені права та можливості (в тому числі технічної), при бажанні, забезпечити виконання даної вимоги. Більш того, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги Замовника не містять ознак дискримінації, так як умови тендерної документації жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись Конституцією України, ч.3,4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», в межах повноважень, визначених статтею 11 Закону, з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, тендерний комітет Комунального підприємства з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд – УКБ» не має жодних правових підстав в задоволенні Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2017-06-01-000561-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮВЕНТА-ГРУП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38725993
Дата подання: 06 червня 2017 22:38
вимога внести зміни в документацію
Шановний Замовник, внесіть зміни в документацію а саме: в пункт "Ненадання Переможцем у строк що не перевищує 1-го робочого дня з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, договірної ціни (з розрахунками), що сформована за результатами аукціону є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тндерної закупівлі."
змінити на : "Ненадання Переможцем у строк що не перевищує 5-ти робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, договірної ціни (з розрахунками), що сформована за результатами аукціону є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тндерної закупівлі." Оскільки тендерна документації не повинна містити дискримінаційних умов, стаття 14 ЗУ Про публічні закупівлі вказує що Замовник не може вимагати документів в паперовому вигляді.
Розгорнути
Згорнути
змінити на : "Ненадання Переможцем у строк що не перевищує 5-ти робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, договірної ціни (з розрахунками), що сформована за результатами аукціону є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тндерної закупівлі." Оскільки тендерна документації не повинна містити дискримінаційних умов, стаття 14 ЗУ Про публічні закупівлі вказує що Замовник не може вимагати документів в паперовому вигляді.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2017 17:03
Частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» визначено право замовника на включення на власний розсуд інформації, необхідної до тендерної документації. Згідно частини другої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник забезпечив вільний доступ до інформації про закупівлю, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі».
За таких обставин, враховуючи стислий термін виконання робіт з будівництва загальноосвітньої школи з басейном на житловому масиві Осокорки, 10 мікрорайон, ділянки 65, 66 в Дарницькому районі міста Києва та значний об’єм необхідних робіт, з метою недопущення порушення строків їх виконання Замовник був вимушений включити вимогу, за якої Учасник-переможець протягом одного робочого дня з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику для узгодження пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни з переліком необхідних документів. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки усі учасники знаходяться в рівних умовах та не позбавлені права та можливості (в тому числі технічної), при бажанні, забезпечити виконання даної вимоги. Більш того, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги Замовника не містять ознак дискримінації, так як умови тендерної документації жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись Конституцією України, ч.3,4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», в межах повноважень, визначених статтею 11 Закону, з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, тендерний комітет Комунального підприємства з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд – УКБ» не має жодних правових підстав в задоволенні Вашої вимоги.
За таких обставин, враховуючи стислий термін виконання робіт з будівництва загальноосвітньої школи з басейном на житловому масиві Осокорки, 10 мікрорайон, ділянки 65, 66 в Дарницькому районі міста Києва та значний об’єм необхідних робіт, з метою недопущення порушення строків їх виконання Замовник був вимушений включити вимогу, за якої Учасник-переможець протягом одного робочого дня з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику для узгодження пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни з переліком необхідних документів. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки усі учасники знаходяться в рівних умовах та не позбавлені права та можливості (в тому числі технічної), при бажанні, забезпечити виконання даної вимоги. Більш того, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги Замовника не містять ознак дискримінації, так як умови тендерної документації жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, керуючись Конституцією України, ч.3,4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», в межах повноважень, визначених статтею 11 Закону, з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, тендерний комітет Комунального підприємства з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд – УКБ» не має жодних правових підстав в задоволенні Вашої вимоги.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 липня 2017
Найменування: | КП Житлоінвестбуд-УКБ |
Код ЄДРПОУ: | 31958324 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ обл., Київ, Володимирська,42 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Подолжилбуд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ХОЛДИНГ БУДІВЕЛЬНИХ ПРОЕКТІВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2017 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Подолжилбуд |
387 530 324,49
UAH з ПДВ
|
387 530 324,49
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ХОЛДИНГ БУДІВЕЛЬНИХ ПРОЕКТІВ" |
388 007 000,81
UAH з ПДВ
|
388 007 000,81
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Подолжилбуд #38981171 |
Переможець |
387 530 324,49
UAH з ПДВ
|
10 липня 2017 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2018 12:12
|
DY13.PDF | укладений |
17 вересня 2018 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2018 11:16
|
DY12.PDF | зміни до договору |
17 липня 2018 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2018 13:57
|
dy11.PDF | зміни до договору |
29 травня 2018 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2018 16:44
|
DY 10.PDF | зміни до договору |
05 квітня 2018 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2018 14:40
|
DY9.PDF | зміни до договору |
01 березня 2018 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2018 11:29
|
DY8.PDF | зміни до договору |
19 лютого 2018 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2018 12:28
|
DY7.PDF | зміни до договору |
08 лютого 2018 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2017 10:32
|
DY 6.PDF | зміни до договору |
01 грудня 2017 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2017 15:01
|
DY5.PDF | зміни до договору |
26 жовтня 2017 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2017 11:29
|
DY4.PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2017 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2017 15:45
|
DY3.PDF | зміни до договору |
10 серпня 2017 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2017 11:07
|
DY2.PDF | зміни до договору |
08 серпня 2017 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2017 12:07
|
DY.PDF | зміни до договору |
27 липня 2017 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2017 11:08
|
Договір | укладений |
21 липня 2017 11:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | порядок фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 4/1158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/1158 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Порядок здійснення оплати відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва |
Номер договору про закупівлю: | 4/1158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/1158 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 4/1158 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4/1158 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Порядок здійснення оплати |
Номер договору про закупівлю: | 4/1158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/1158 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Порядок здійснення оплати |
Номер договору про закупівлю: | 4/1158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/1158 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Порядок здійснення оплати |
Номер договору про закупівлю: | 4/1158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/1158 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Порядок здійснення оплати |
Номер договору про закупівлю: | 4/1158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/1158 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Порядок здійснення оплати |
Номер договору про закупівлю: | 4/1158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/1158 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до рішення Київської міської ради від 21.12.2017 №1042/4049 "Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки" |
Номер договору про закупівлю: | 4/1158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/1158 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 |
Номер договору про закупівлю: | 4/1158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/1158 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку зі зміною реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 4/1158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/1158 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Порядок здійснення оплати |
Номер договору про закупівлю: | 4/1158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/1158 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |