Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу №1 по вул. Барляєва, 13 в м. Жмеринка, Вінницької області
Очікувана вартість
1 505 281,00 UAH
UA-2017-05-31-001181-b f6c69361600d4ffd8ec6fc1b6c6bb129
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти Жмеринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02125786
Місцезнаходження замовника: 23100, Україна, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, 1а
Контактна особа замовника: Віктор Аверін
+380978527144
zakupivliosvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2017 16:00
Початок аукціону: 20 червня 2017 11:34
Очікувана вартість: 1 505 281,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,66 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу №1 по вул. Барляєва, 13 в м. Жмеринка, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Барляєва, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2017  —  01 вересня 2017
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 червня 2017 16:41
Електронний цифровий підпис
09 червня 2017 16:28
ТД.doc
09 червня 2017 16:28
додаток_4.doc
09 червня 2017 16:28
додаток_3.docx
09 червня 2017 16:28
додаток_2.docx
09 червня 2017 16:26
додаток_1.doc
09 червня 2017 16:26
Перелiк_змiн.docx
09 червня 2017 16:41
Електронний цифровий підпис
31 травня 2017 16:40
Електронний цифровий підпис
09 червня 2017 16:28
ТД.doc
31 травня 2017 16:39
ТД.doc
09 червня 2017 16:28
додаток_4.doc
31 травня 2017 16:39
додаток_4.doc
09 червня 2017 16:28
додаток_3.docx
31 травня 2017 16:39
додаток_3.docx
09 червня 2017 16:28
додаток_2.docx
31 травня 2017 16:39
додаток_2.docx
09 червня 2017 16:26
додаток_1.doc
31 травня 2017 16:38
додаток_1.doc
09 червня 2017 16:26
Перелiк_змiн.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-31-001181-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Майстер ТТ, Код ЄДРПОУ:33322959
Дата подання: 28 червня 2017 09:17
Вимога про скасування рішення
ВИМОГА
про скасування неправомірного рішення Управління освіти Жмеринської міської ради

«31» травня 2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Управління освіти Жмеринської міської ради (надалі – Замовник) оприлюднило оголошення про проведення процедури закупівлі (№ у ЦБД: UA-2017-05-31-001181-b).
Процедура закупівлі: відкриті торги. Предмет закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу № 1 по вул. Барляєва, 13 в м. Жмеринка, Вінницької області (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи).
Рішенням тендерного комітету Замовника від «30» травня 2017 р. по вищевказаним торгам затверджено Тендерну документацію на закупівлю робіт - Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу № 1 по вул. Барляєва, 13 в м. Жмеринка, Вінницької області (надалі – Тендерна документація). Тендерна документація також оприлюднена Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. «09» червня 2017 р. Тендерну документацію викладено Замовником в новій редакції.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Майстер ТТ» (надалі – Скаржник) надало свою тендерну пропозицію відповідно до вимог Тендерної документації.
«20» червня 2017 р. по даним торгам проведено електронний аукціон. У даному аукціоні прийняли участь сім учасників. За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною пропозицію приватного підприємства «Мале ремонтно-будівельне підприємство «Сільський будівельник» (надалі – Учасник-1) із ціною пропозиції 1 294 847 грн. Ціна тендерної пропозиції Скаржника за результатами аукціону є наступною (1 345 078 грн.) з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, після тендерної пропозиції Учасника-1.
«27» червня 2017 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол засідання тендерного комітету, згідно з яким Замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-1.


Скаржник, ознайомившись з рішенням Замовника та тендерною пропозицією Учасника-1 прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-1 є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним:

1. В абзацах першому та четвертому пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями…та завантаження файлів з:… інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 3 до Тендерної документації).
Однак, у наданому Учасником-1 у складі його тендерної пропозиції файлі «Документи згідно Додатку 3 ТД» наведено лише Таблицю 1 Додатку 3 до Тендерної документації. Вся інша інформація, яка вказана в Додатку 3 до Тендерної документації (строк, місце виконання робіт, обов’язки підрядника по організації і підготовці централізованого доступу до електрики, води, відповідність робіт і матеріальних ресурсів державним стандартам) Учасником-1 в його тендерній пропозиції не зазначена.
Отже, Учасник-1 на порушення вимоги абзацу четвертого пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації не надав у складі своєї тендерної пропозиції в повному обсязі Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 3 до Тендерної документації.

2. В абзаці другому пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено про необхідність надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій підтвердження відповідності робіт та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в довільній формі).
Однак, Учасник-1 на порушення вищевказаної вимоги не надав у складі своєї тендерної пропозиції підтвердження відповідності робіт та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в довільній формі).

3. В підпункті 2 пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що учасник повинен додатково в складі тендерної пропозиції подати інформацію (в довільній формі) про його відповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, вимогам, встановленим частиною першою статті 17 Закону, та про те, що у тендерній пропозиції ним зазначено достовірну інформацію.
Однак, Учасник-1 на порушення вищевказаної вимоги не надав у складі своєї тендерної пропозиції інформацію про те, що у тендерній пропозиції ним зазначено достовірну інформацію.

4. В абзацах 6,7 підпункту 5 пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено про необхідність надання учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції копії діючої ліцензії (з додатком) на право займатись відповідним видом господарської діяльності та копії діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
В абзаці 18 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.
Учасник-1 надав у складі своєї тендерної пропозиції замість вищевказаних копій ліцензії та дозволу Лист-пояснення щодо ненадання ліцензії (даний лист міститься в тендерній пропозиції Учасника-1 в файлі «Інші документи передбачені ТД»). В цьому Листі-поясненні Учасник-1 обгрунтовує ненадання копії діючої ліцензії (діючого дозволу) тим, що такий вид діяльності як улаштування покрівель згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України № 392 від 06.10.2010 р. не підлягає ліцензуванню. Однак, вищевказаний Наказ, на який посилається Учасник-1 у своєму Листі-поясненні, втратив чинність 30.08.2016 р.
Отже, Учасник-1 в порушення вимог абзаців 6,7 підпункту 5 пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», а також в порушення вимог абзацу 18 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації не надав у складі своєї тендерної пропозиції копію діючої ліцензії (з додатком) та дозволу, а також не надав аргументованого пояснення (з посиланням на норми чинного законодавства) про причини ненадання Учасником-1 у складі його тендерної пропозиції копії діючої ліцензії та дозволу.

5. В абзаці 12 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника.
Однак, в тендерній пропозиції Учасника-1 підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника містяться лише на останніх сторінках документів, складених на двох і більше сторінках.
Отже, Учасником-1 не дотримано вищевказану вимогу, викладену в абзаці 12 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.

6. Скаржник, в результаті аналізу тендерної пропозиції Учасника-1, окрім вищевикладеного, виявив також невідповідність наданих Учасником-1 документів вимогам підпункту 4.1 пункту 4 «Склад реквізитів документів» Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003, затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 р. № 55 (надалі – Національний стандарт України). Так, згідно вищевказаного підпункту 4.1 пункту 4 Національного стандарту України готуючи та оформлюючи документи, використовують, в тому числі, такий реквізит як «адресат».
У наданих Учасником-1 у складі його тендерної пропозиції документах (листи, довідки тощо) відсутній реквізит «адресат». Тому, ці документи не відповідають вимогам до оформлення документів, викладеним у Національному стандарті України.

У зв’язку з вищевикладеним, тендерна пропозиція Учасника-1 не відповідає вимогам Тендерної документації та чинного законодавства України. Отже, прийняте Замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-1 є неправомірним та таким, що порушує норми чинного законодавства України.

У тому разі, якби Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника-1, Замовник перейшов би до розгляду тендерної пропозиції Скаржника, якого було б визнано переможцем у разі відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-1 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції Учасника-1, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.

На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003, затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 р. № 55 –

ПРОШУ:

1. Скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з приватним підприємством «Мале ремонтно-будівельне підприємство «Сільський будівельник» у процедурі закупівлі Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу № 1 по вул. Барляєва, 13 в м. Жмеринка, Вінницької області (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) № у ЦБД: UA-2017-05-31-001181-b.
2. Повторно розглянути тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації у процедурі закупівлі Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу № 1 по вул. Барляєва, 13 в м. Жмеринка, Вінницької області (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) № у ЦБД: UA-2017-05-31-001181-b.
3. Завершити процедуру закупівлі Капітальний ремонт покрівлі будівлі дошкільного навчального закладу № 1 по вул. Барляєва, 13 в м. Жмеринка, Вінницької області (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (№ у ЦБД: UA-2017-05-31-001181-b) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2017 13:18
Лист відповідь на підставі рішення тендерного комітету ( протокол від 03.07.2017р.)

Документи

03 липня 2017 13:18
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2017 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МАЛЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІЛЬСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК" 1 294 847,00
UAH з ПДВ
1 294 847,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Майстер ТТ 1 355 078,07
UAH з ПДВ
1 345 078,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО 1 397 862,69
UAH з ПДВ
1 353 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." 1 446 834,00
UAH з ПДВ
1 354 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 355 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гама -Техніка ЛТД" 1 490 000,00
UAH з ПДВ
1 389 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПЛАНЕТА ЦЕНТР"" 1 496 790,00
UAH з ПДВ
1 444 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2017 15:53
додаток до договору.pdf
19 червня 2017 15:53
згода.pdf
19 червня 2017 15:53
паспорт.pdf
19 червня 2017 15:53
лист згода.pdf
19 червня 2017 13:53
sign.p7s
19 червня 2017 13:17
пропозиція.pdf
19 червня 2017 13:17
лист згода.pdf
19 червня 2017 13:17
кошторис.pdf
19 червня 2017 13:17
аналогічні договори.pdf
19 червня 2017 12:12
Договір відгук.pdf
19 червня 2017 12:11
SKMBT_C20317061909480.pdf
19 червня 2017 12:11
inquiry_print.pdf
19 червня 2017 12:11
inquiry_print (1).pdf
19 червня 2017 12:11
відгук.pdf
19 червня 2017 12:11
досвід.pdf
19 червня 2017 12:11
укрсіббанк.pdf
19 червня 2017 12:11
згода.pdf
19 червня 2017 12:11
обладнання.pdf
19 червня 2017 12:11
термін дії пропозиції.pdf
19 червня 2017 12:11
перлік робіт.pdf
19 червня 2017 12:11
відповідальність.pdf
19 червня 2017 12:11
паспорт.pdf
19 червня 2017 12:11
Календарний графік.pdf
19 червня 2017 12:11
лист згода.pdf
17 червня 2017 14:17
пропозиція.pdf
17 червня 2017 14:17
субпідрядники.pdf
17 червня 2017 14:17
св-во платника ПДВ.pdf
17 червня 2017 14:17
проект договору.pdf
17 червня 2017 14:17
повноваження.pdf
17 червня 2017 14:17
паспорт.pdf
17 червня 2017 14:17
Ліцензія.pdf
17 червня 2017 14:17
лист згода.pdf
17 червня 2017 14:17
кошторис.pdf
17 червня 2017 14:17
копія статуту.pdf
17 червня 2017 14:17
копія наказу.pdf
17 червня 2017 14:17
доручення.pdf
17 червня 2017 14:17
Дозвіл.pdf
17 червня 2017 14:17
довідка про учасника.pdf
17 червня 2017 14:17
довідка відповідність.pdf
17 червня 2017 14:17
гарантійний лист.pdf
17 червня 2017 14:17
витяг.pdf
17 червня 2017 14:17
виписка з протоколу.pdf
17 червня 2017 14:17
ст 17.pdf
17 червня 2017 14:17
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

19 червня 2017 14:35
sign.p7s
19 червня 2017 02:51
штатний розпис.pdf
19 червня 2017 02:51
Проект договору.pdf
19 червня 2017 02:47
паспорт.pdf
19 червня 2017 02:47
ліцензія.pdf
19 червня 2017 02:47
Лист-згода.pdf
19 червня 2017 02:47
Лист-гарантія.pdf
19 червня 2017 02:44
Договори+акти ч3.7z
19 червня 2017 02:36
Договори+акти ч2.7z
19 червня 2017 02:25
Договори+акти ч1.7z
19 червня 2017 02:25
Договірна ціна.pdf
19 червня 2017 02:16
Довідки.pdf
19 червня 2017 02:16
Довідки про облад..pdf
19 червня 2017 02:16
довідка про ПДВ.pdf
19 червня 2017 02:16
Довідка про договори.pdf
19 червня 2017 02:16
Довідка з банку.pdf
19 червня 2017 02:16
витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

19 червня 2017 10:51
sign.p7s
19 червня 2017 10:50
ЗВВ.pdf
16 червня 2017 16:41
Відгук Хм.шосе 92.pdf
16 червня 2017 16:41
Відгук ДЖГ.pdf
16 червня 2017 16:41
19. довідка про воду.pdf
16 червня 2017 16:41
13. ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
16 червня 2017 16:40
11. Витяг ЄДР.pdf
16 червня 2017 16:40
10. Витяг ПДВ.pdf
16 червня 2017 16:40
7.пропозиція.pdf
16 червня 2017 16:40
7.2. календарний графік.pdf
16 червня 2017 16:40
6. проект договору.pdf
16 червня 2017 16:40
2.1. довідка по ст 17.pdf

Публічні документи

19 червня 2017 12:49
sign.p7s
19 червня 2017 11:43
файл 7.3.rar
19 червня 2017 11:43
файл 7.1.rar
19 червня 2017 11:43
файл 6.rar
19 червня 2017 11:43
Файл 4.rar
18 червня 2017 16:05
Файл 3.rar
18 червня 2017 15:23
Файл 7.2ф.rar
18 червня 2017 15:23
Файл 5.rar
18 червня 2017 15:23
Файл 4.rar
18 червня 2017 15:23
Файл 2.rar
18 червня 2017 15:23
Файл 1.rar

Публічні документи

19 червня 2017 14:21
Договірна ціна ДНЗ №1.pdf
19 червня 2017 14:21
Виписка, витяг.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МАЛЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІЛЬСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК"
#13303067
Переможець 1 294 847,00
UAH з ПДВ
27 червня 2017 16:10

Документи

27 червня 2017 16:10
sign.p7s
27 червня 2017 16:09
протокол Учасник №1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27.06.2017 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МАЛЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІЛЬСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК"
#13303067
1 294 847,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2017 16:10
sign.p7s
27 червня 2017 16:09
протокол Учасник №1.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 липня 2017 16:15
Договір.pdf укладений
11 липня 2017 16:14
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2018 14:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 215 351,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку