Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011, ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, ДК 021:2015 (45000000-7) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-01 КПП «Смільниця»-Старий Самбір км 14+950 - км 17+950, Львівської області за моделлю «проектування – будівництво»
GBN G.1-218-182:2011, DSTU B.D.1.1-1-2013, DK 021:2015 (45000000-7) overhaul of public road of national importance T-14-01 checkpoint «Smilnytsya» – «Staryi Sambir» km 14+950- km 17+950, Lviv region for model «design and build».
Очікувана вартість
3 342 107,00 EUR
UA-2017-05-31-001077-a ● 35b1d0ddaf8547db85d47c7d39598023
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Вебсайт: | http://lv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Контактна особа: |
Манько Михайло Миколайович 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2017 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2017 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2017 09:30 |
Початок аукціону: | 24 липня 2017 15:44 |
Очікувана вартість: | 3 342 107,00 EUR без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 710,53 EUR |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
ГБН Г.1-218-182:2011, ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, ДК 021:2015 (45000000-7) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-01 КПП «Смільниця»-Старий Самбір км 14+950 - км 17+950, Львівської області за моделлю «проектування – будівництво»
GBN G.1-218-182:2011, DSTU B.D.1.1-1-2013, DK 021:2015 (45000000-7) overhaul of public road of national importance T-14-01 checkpoint «Smilnytsya» – «Staryi Sambir» km 14+950- km 17+950, Lviv region for model «design and build».
Розгорнути
Згорнути
GBN G.1-218-182:2011, DSTU B.D.1.1-1-2013, DK 021:2015 (45000000-7) overhaul of public road of national importance T-14-01 checkpoint «Smilnytsya» – «Staryi Sambir» km 14+950- km 17+950, Lviv region for model «design and build».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011, ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, ДК 021:2015 (45000000-7) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-01 КПП «Смільниця»-Старий Самбір км 14+950 - км 17+950, Львівської області за моделлю «проектування – будівництво»
GBN G.1-218-182:2011, DSTU B.D.1.1-1-2013, DK 021:2015 (45000000-7) overhaul of public road of national importance T-14-01 checkpoint «Smilnytsya» – «Staryi Sambir» km 14+950- km 17+950, Lviv region for model «design and build».
Розгорнути
Згорнути
GBN G.1-218-182:2011, DSTU B.D.1.1-1-2013, DK 021:2015 (45000000-7) overhaul of public road of national importance T-14-01 checkpoint «Smilnytsya» – «Staryi Sambir» km 14+950- km 17+950, Lviv region for model «design and build».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великго, 54, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Залучення українських субпідрядних організацій (The involvement of Ukrainian subcontractors): | 30% |
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 36-40 % від вартості тендерної пропозиції учасника (The involvement of Ukrainian subcontractors to perform work in the amount of 36-40% of tender offer): | 30% |
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 31-35 % від вартості тендерної пропозиції учасника (The involvement of Ukrainian subcontractors to perform work in the amount of 31-35% of tender offer): | 26% |
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 26-30 % від вартості тендерної пропозиції учасника (The involvement of Ukrainian subcontractors to perform work in the amount of 26-30% of tender offer): | 23% |
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 21-25 % від вартості тендерної пропозиції учасника (The involvement of Ukrainian subcontractors to perform work in the amount of 21-25% of tender offer): | 19% |
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 16-20 % від вартості тендерної пропозиції учасника (The involvement of Ukrainian subcontractors to perform work in the amount of 16-20% of tender offer): | 15% |
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 11-15 % від вартості тендерної пропозиції учасника (The involvement of Ukrainian subcontractors to perform work in the amount of 11-15% of tender offer): | 11% |
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 6-10 % від вартості тендерної пропозиції учасника (The involvement of Ukrainian subcontractors to perform work in the amount of 6-10% of tender offer): | 8% |
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 1-5 % від вартості тендерної пропозиції учасника (The involvement of Ukrainian subcontractors to perform work in the amount of 1-5% of tender offer): | 4% |
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 0 % від вартості тендерної пропозиції учасника (The involvement of Ukrainian subcontractors to perform work in the amount of 0% of tender offer): | 0% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
formal questions
Дата подання: 19 червня 2017 12:47
Дата відповіді: 22 червня 2017 18:04
1. Будь ласка, повідомте нам чи в разі коли ми братимемо участь у тендері в Консорціумі з польським партнером, Замовник під час перевірки дотримання вимог посідання відповідних референцій (рекомендацій) врахує сукупний досвід обох членів Консорціуму. Чи у зв’язку з тим достатньо буде, якщо лише один з членів Консорціуму пред’явить рекомендації, що вимагаються?
2. Чи може бути учасником Консорціум, що складається з двох компаній, кожна з яких має місцезнаходження в Республіці Польща? Чи достатньо для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів - надання інформації про досвід окремо кожної з компаній-учасників саме новоствореного Консорціуму з наданням документального підтвердження?
3. Чи може Учасник (Польська компанiя) залучити до виконання робіт інженера-проектувальника автомобільних доріг за договором, який є працівником українського субпідрядника?
4. Щодо кваліфікаційних вимог до субпідрядників. Який саме досвід виконання аналогічного договору повинен мати субпідрядник?
5. Згідно законодавства Республіки Польща на провадження господарської діяльності ліцензія на основнi види робiт не вимагається, перелік робіт, які може виконувати компанія затверджується її Статутом. Тому просимо надати пояснення:
А) Яким чином учасник має підтвердити вимоги Додатку №4 до тендерної документації?
Б) Як польська компанія в подальшому може отримати дозвіл на виконання робіт?
В) Чи повинна польська компанія мати/створити філіал в Україні для виконання робіт за даним предметом закупівлі?
6. Якщо учасник не має відповідного досвіду виконання аналогічних договорів чи може бути використано досвід субпідрядника для підтвердження кваліфікації Учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст.3 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги участь у процедурі закупівлі приймають тільки підприємці з місцезнаходженням в Республіці Польща (далі – польські підприємці). Польськими підприємцями вважаються суб’єкти господарської діяльності зареєстровані в Республіці Польща незалежно від форми власності.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи умови Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, учасником даної процедури закупівлі може бути: фізична особа-підприємець, юридична особа (в даному випадку нерезидент по відношенні до України), яка подала свою тендерну пропозицію.
Замовником буде розглядатись учасник (фізична особо-підприємець, юридична особа (в даному випадку нерезидент по відношенні до України), який подав свою тендерну пропозицію.
Якщо консорціум, є юридичною особою, за законодавством республіки Польща, а також відповідає всім вимогам та умовам тендерної документації, тоді він може бути Учасником, при цьому, не члени консорціуму, а сам консорціум.
Учасник, який подав свою пропозицію, повинен підтвердити свій досвід виконання аналогічних договорів.
Учасник (Польська компанія) може залучити до виконання робіт інженера-проектувальника автомобільних доріг за договором, який є працівником українського субпідрядника, при цьому надавши договір про залучення даного інженера-проектувальника до виконання робіт.
Досвід робіт субпідрядника, залежить від того, які роботи будуть доручені субпідряднику учасником, а в загальному досвід виконання аналогічних договорів повинен відповідати предмету закупівлі.
У Додатку №4 до тендерної документації, зазначено, що учасники в складі тендерної пропозиції мають подати оригінал ліцензії з переліком робіт, що видана на це уповноваженим органом та дійсна на території України, для можливості в подальшому отримання учасником дозволу на виконання робіт згідно чинного законодавства України (Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»). У разі відсутності вищезазначеної ліценції – гарантійний лист від учасника з зобов’язанням отримати вищезазначену ліцензію у строк до 01.06.2018 року. Для отримання ліцензії на проведення будівельних робіт, іноземний суб’єкт господарювання (нерезидент) може зареєструвати на території України власне іноземне представництво. Враховуючи вищевикладене, учасник має надати гарантії отримати вищезазначену ліцензію у строк до 01.06.2018 року на власне іноземне представництво, яке буде зареєстроване на території України.
Досвід субпідрядника не може бути використано для підтвердження кваліфікації учасника.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи умови Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, учасником даної процедури закупівлі може бути: фізична особа-підприємець, юридична особа (в даному випадку нерезидент по відношенні до України), яка подала свою тендерну пропозицію.
Замовником буде розглядатись учасник (фізична особо-підприємець, юридична особа (в даному випадку нерезидент по відношенні до України), який подав свою тендерну пропозицію.
Якщо консорціум, є юридичною особою, за законодавством республіки Польща, а також відповідає всім вимогам та умовам тендерної документації, тоді він може бути Учасником, при цьому, не члени консорціуму, а сам консорціум.
Учасник, який подав свою пропозицію, повинен підтвердити свій досвід виконання аналогічних договорів.
Учасник (Польська компанія) може залучити до виконання робіт інженера-проектувальника автомобільних доріг за договором, який є працівником українського субпідрядника, при цьому надавши договір про залучення даного інженера-проектувальника до виконання робіт.
Досвід робіт субпідрядника, залежить від того, які роботи будуть доручені субпідряднику учасником, а в загальному досвід виконання аналогічних договорів повинен відповідати предмету закупівлі.
У Додатку №4 до тендерної документації, зазначено, що учасники в складі тендерної пропозиції мають подати оригінал ліцензії з переліком робіт, що видана на це уповноваженим органом та дійсна на території України, для можливості в подальшому отримання учасником дозволу на виконання робіт згідно чинного законодавства України (Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»). У разі відсутності вищезазначеної ліценції – гарантійний лист від учасника з зобов’язанням отримати вищезазначену ліцензію у строк до 01.06.2018 року. Для отримання ліцензії на проведення будівельних робіт, іноземний суб’єкт господарювання (нерезидент) може зареєструвати на території України власне іноземне представництво. Враховуючи вищевикладене, учасник має надати гарантії отримати вищезазначену ліцензію у строк до 01.06.2018 року на власне іноземне представництво, яке буде зареєстроване на території України.
Досвід субпідрядника не може бути використано для підтвердження кваліфікації учасника.
Construction Agreement (between Investor and Contractor) Draft
Дата подання: 28 червня 2017 17:25
Дата відповіді: 03 липня 2017 18:41
We kindly ask about enable us review Construction Agreement draft between Investor and Contractor.
Відповідь: Після проведення електронного аукціону та визначення переможця, Замовником буде наданий Учаснику - Переможцю проект договору для розгляду та погодження, який буде розроблений у відповідності до Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги.
з приводу кваліфікаційних вимог
Дата подання: 29 червня 2017 12:54
Дата відповіді: 03 липня 2017 13:01
У таблиці 1 "Відомості про учасника" у п. 7 "Форма власності" достатньо написати "приватна" або "суспільна" чи необхідно уточнити також організаційно-правову форму? Чи необхідно вказувати відомості щодо котирування акцій акціонерного товариства?
Відповідь: У п.7 Таблиці №1 Додатку №7 до тендерної документації, необхідно вказати форму власності підприємства: "приватна" або "суспільна" у відповідності до чинного законодавства на території Республіки Польща.
щодо форми "Відомості про учасника"
Дата подання: 29 червня 2017 12:55
Дата відповіді: 03 липня 2017 13:01
У таблиці 1 "Відомості про учасника" у п. 9 "Основні види діяльності" необхідно зазначати всі види діяльності відповідно до Витягу KRS чи достатньо вказати ті, що стосуються предмету закупівлі?
Відповідь: У п.9 Таблиці №1 Додатку №7 до тендерної документації, зазначено, що учасник має надати інформацію стосовно основного виду його діяльності. Якщо у Витягу KRS не зазначено саме основний вид діяльності учасника, такий учасник повинен надати інформацію стосовно усіх видів діяльності.
щодо понять в Тендерній документації
Дата подання: 29 червня 2017 12:56
Дата відповіді: 03 липня 2017 13:02
Додатком № 3 до тендерної документації у п.п 7,8 І етапу передбачено, що Генеральна підрядна організація і Генеральна проектна організація визначається на конкурсних умовах. Чи правильним є твердження, що Генеральна підрядна організація і Генеральна проектна організація - це переможець даних закупівель?
Відповідь: Переможець торгів по вищезазначеній закупівлі робіт повинен виконати роботи, які включають в себе як розроблення проектно - кошторисної документації так і виконання самих робіт. Тому твердження що Генеральна підрядна організація і Генеральна проектна організація - це переможець даних закупівель є вірним.
оподаткування
Дата подання: 29 червня 2017 13:44
Дата відповіді: 30 червня 2017 16:27
Просимо надати чітку відповідь: чи буде звільнений залучений переможцем процедури закупівлі для виконання частини робіт український субпідрядник в межах укладеного за результатами процедури закупівлі контракту від сплати податку на додану вартість, враховуючи положення статті 11 Договору між Урядами України та Республіки Польща ? Очікуємо не дублювання тексту тендерної документації чи міжурядового договору, а дійсно зрозуміле та чітке роз"яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Служба автомобільних доріг у Львівській області є Замовником даної процедури закупівлі, яку проводить у відповідності до вимог Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги, та не є органом, який уповноважений трактувати (роз’яснювати) податкове законодавство, що діє на території Республіки Польща чи на території України.
Сторонами контракту будуть Служба автомобільних доріг у Львівській області, як Замовник, та учасник-переможець, як Підрядник. Укладання субпідрядних договорів не буде створювати будь-яких правових відносин (зобов’язань) між Замовником і Субпідрядником.
Одночасно зазначаємо, що кошти відповідно до даного кредиту не територію України поступати не будуть. Оплата за виконані роботи буде здійснюватись напряму Міністерством фінансів республіки Польща на рахунки Генпідрядника. Кошти, які будуть поступати від Генпідрядника українському субпідряднику, будуть підпадати під законодавство, яке діє на території України.
Сторонами контракту будуть Служба автомобільних доріг у Львівській області, як Замовник, та учасник-переможець, як Підрядник. Укладання субпідрядних договорів не буде створювати будь-яких правових відносин (зобов’язань) між Замовником і Субпідрядником.
Одночасно зазначаємо, що кошти відповідно до даного кредиту не територію України поступати не будуть. Оплата за виконані роботи буде здійснюватись напряму Міністерством фінансів республіки Польща на рахунки Генпідрядника. Кошти, які будуть поступати від Генпідрядника українському субпідряднику, будуть підпадати під законодавство, яке діє на території України.
Зміна субпідрядників
Дата подання: 30 червня 2017 17:32
Дата відповіді: 05 липня 2017 11:29
Відповідно до пункту 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція повинна містити довідку учасника (у довільній формі), з інформацією про наміри виконання робіт із залученням або без залучення сторонніх суб’єктів господарювання. Чи матиме виконавець право вже у ході виконання договору змінити субпідрядника, вказаного в цій довідці, на іншого (за наявності такої потреби)?
Якщо така зміна допускається, то яким буде її порядок? Чи потребуватимуть погодження замовника умови договору про залучення нового субпідрядника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі якщо учасник планує залучати субпідрядника в обсязі менше 20 відсотків від суми Договору, тоді в ході виконання робіт учасник має право його змінити.
Підрядник при виробничій необхідності залучає Субпідрядні організації за письмовим погодженням Замовника.
Підрядник при виробничій необхідності залучає Субпідрядні організації за письмовим погодженням Замовника.
Зміна працівників
Дата подання: 30 червня 2017 17:32
Дата відповіді: 05 липня 2017 11:29
Відповідно до пункту 2 Додатка № 1 учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі. Чи матиме виконавець право вже у ході виконання договору змінити працівників (у тому числі інженера-проектувальника), вказаних в тендерній документації, на інших (за наявності такої потреби)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасники в складі тендерної пропозиції подають інформацію за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності) щодо наявності в учасника персоналу, який має відповідну кваліфікацію для виконання робіт згідно предмету закупівлі та відповідно до вимог Технічної специфікації (Додаток № 3).
Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково подають копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника (інженерів-проектувальників) автомобільних доріг, який виданий уповноваженим на це органом згідно встановленої форми та дійсний на території України, для можливості в подальшому отримання учасником позитивного звіту (висновку) державної експертизи згідно чинного законодавства України. У разі залучення учасником до виконання робіт інженера-проектувальника (інженерів-проектувальників) автомобільних доріг за договором, Учасник надає разом з копією кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника договір про залучення даного інженера- проектувальника до виконання робіт.
Враховуючи вищевикладене Учасник при виконанні робіт згідно предмету закупівлі повинен виконувати роботи відповідно до поданої інформації, персоналом який має відповідну кваліфікацію для виконання робіт та відповідно до вимог Технічної специфікації (Додаток№3 до тендерної документації).
Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково подають копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника (інженерів-проектувальників) автомобільних доріг, який виданий уповноваженим на це органом згідно встановленої форми та дійсний на території України, для можливості в подальшому отримання учасником позитивного звіту (висновку) державної експертизи згідно чинного законодавства України. У разі залучення учасником до виконання робіт інженера-проектувальника (інженерів-проектувальників) автомобільних доріг за договором, Учасник надає разом з копією кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника договір про залучення даного інженера- проектувальника до виконання робіт.
Враховуючи вищевикладене Учасник при виконанні робіт згідно предмету закупівлі повинен виконувати роботи відповідно до поданої інформації, персоналом який має відповідну кваліфікацію для виконання робіт та відповідно до вимог Технічної специфікації (Додаток№3 до тендерної документації).
Відповідальність за неналежне виконання робіт
Дата подання: 30 червня 2017 17:32
Дата відповіді: 05 липня 2017 11:29
Яку відповідальність (зміст, обсяг) нестиме виконавець за неналежне виконання робіт (прострочення виконання, порушення умов щодо якості тощо)? Як розподілятиметься відповідальність за порушення договору, допущені з вини субпідрядника?
Відповідь: Уразі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором, який буде укладений між Замовником та Учасником - Переможцем, Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та даним Договором.
Укладання субпідрядних договорів не буде створювати будь-яких правових відносин (зобов’язань) між Замовником і Субпідрядником.
Укладання субпідрядних договорів не буде створювати будь-яких правових відносин (зобов’язань) між Замовником і Субпідрядником.
Щодо проекту договору
Дата подання: 30 червня 2017 17:33
Дата відповіді: 05 липня 2017 11:30
Коли учасник зможе отримати проект договору і як в останньому будуть визначені умови про відповідальність сторін, зміну та припинення договору, відступлення прав і обов’язків за договором?
Відповідь: Відповідно до ч.4 ст.3 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, Контракт, укладений відповідно до цього Договору, погоджуються Договірними Сторонами відповідно до такої процедури: 1) Міністерство фінансів України у письмовій формі інформує Міністерство фінансів Республіки Польща про схвалення Контракту відповідними центральними органами виконавчої влади України; 2) надалі, Міністерство фінансів Республіки Польща надає Міністерству фінансів України своє письмове підтвердження Контракту; 3) Контракт набере чинності через 15 (п'ятнадцять) днів з дати надсилання письмового підтвердження Міністерства фінансів Республіки Польща Міністерству фінансів України; 4) процедура узгодження для кожної Договірної Сторони не може перевищувати 45 (сорок п'ять) днів.
Після проведення електронного аукціону та визначення переможця, Замовником буде наданий Учаснику - Переможцю проект договору для розгляду та погодження, який буде розроблений у відповідності до Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги.
Після проведення електронного аукціону та визначення переможця, Замовником буде наданий Учаснику - Переможцю проект договору для розгляду та погодження, який буде розроблений у відповідності до Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги.
Щодо оцінки тендерної пропозиції
Дата подання: 30 червня 2017 17:33
Дата відповіді: 05 липня 2017 11:30
Яким чином замовник здійснюватиме оцінку тендерних пропозицій на предмет дотримання учасниками вимоги про не менше 60% вартості товарів, робіт та послуг польського походження у складі вартості договору (пункт 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»)?
Відповідь: Оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватись у відповідності до ч.1 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації по вищезазначеній закупівлі.
Formal questions
Дата подання: 30 червня 2017 17:34
Дата відповіді: 05 липня 2017 11:31
1. Оскільки проект виконується за кошти кредиту, наданого Республікою Польща - просимо пояснити чи компанії, що мають місцезнаходження в Польщі, а походять з іншої країни можуть брати участь у процедурі закупівлі?
2. Замовником була надана відповідь в одному з попередніх питань: «…Якщо консорціум, є юридичною особою, за законодавством республіки Польща, а також відповідає всім вимогам та умовам тендерної документації, тоді він може бути Учасником, при цьому, не члени консорціуму, а сам консорціум…». З цього випливає що Замовник розглядатиме досвід і матеріально-технічні ресурси по новоствореному консорціуму, а не по кожному з його членів.
Просимо пояснити чому в такому разі при створенні консорціуму з 2-х компаній, які разом відповідають кваліфікаційним вимогам і консорціум зможе виконати роботи, сам консорціум не зможе пройти кваліфікаційний відбір.
3. Які саме роботи вважаються аналогічними до предмету закупівлі? Чи може пройти кваліфікаційний відбір учасник, що виконував схожі за видами та обсягами робіт з нового будівництва, а не капітального ремонту?
4. В Тендерній документації вказано, що «…товари, роботи та послуги що фінансуються відповідно до Контрактів звільняються від сплати будь-яких податків, мит чи інших зборів або обов'язкових платежів, які встановлені Україною чи на її території у відповідності до чинного законодавства України…». Просимо Вас пояснити механізм звільнення від податків, мит чи інших зборів або обов'язкових платежів, на рівні безпосереднього виконавця робіт, а також механізм звільнення від податків, мит чи інших зборів або обов'язкових платежів постачальників та субпідрядників.
5. В Тендерній документації вказано, що учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору за останні 3 роки. Загально прийнятою практикою в проведенні тендерних закупівель в Республіці Польща є вимога до учасників щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів на будівельні роботи саме за останні 5 років. Тому просимо Вас роз’яснити чому обмежено можливість участі у закупівлі робіт компаніям, що мають документально підтверджений досвід наданих послуг/виконаних робіт за останні 5 років?
6. Що саме повинна містити Пояснювальна записка на вимогу Додатку №4 до тендерної документації?
7. Як саме учасник-нерезидент (польська компанія) повинен надати інформацію в довільній формі на виконання вимог статті 17 Закону, якщо законодавством країни учасника не передбачені державні реєстри, в яких може міститись відповідна інформація?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Тендерною документацією чітко визначено які учасники можуть брати участь у вищезазначеній процедурі закупівлі.
2. Замовником чітко надана відповідь щодо участі у процедурі закупівлі консорціуму у раніше заданих питаннях.
3. Пунктом 3.1. Додатку 1 визначено спосіб документального підтвердження наявності в учасників досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів), а саме виконання робіт з проектування та будівництва/капітального ремонту автомобільних доріг.
4. Щодо механізму оподаткування Замовником надано відповідь у раніше заданих питаннях.
5. Замовником не заборонено та не обмежено подавати учасниками в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності досвіду виконання ними аналогічних договорів за останні п’ять років.
6. Додатком № 4 до тендерної документації чітко визначено, яку інформацію повинна містити пояснювальна записка від учасника.
7. Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності. Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, але не передбачені законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
2. Замовником чітко надана відповідь щодо участі у процедурі закупівлі консорціуму у раніше заданих питаннях.
3. Пунктом 3.1. Додатку 1 визначено спосіб документального підтвердження наявності в учасників досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів), а саме виконання робіт з проектування та будівництва/капітального ремонту автомобільних доріг.
4. Щодо механізму оподаткування Замовником надано відповідь у раніше заданих питаннях.
5. Замовником не заборонено та не обмежено подавати учасниками в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності досвіду виконання ними аналогічних договорів за останні п’ять років.
6. Додатком № 4 до тендерної документації чітко визначено, яку інформацію повинна містити пояснювальна записка від учасника.
7. Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності. Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, але не передбачені законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Щодо документів, які не потребують легалізації
Дата подання: 03 липня 2017 16:27
Дата відповіді: 06 липня 2017 14:16
Відповідно до абзацу 4 пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента, то учасник повинен надати нотаріально завірену копію такого документа з одночасним наданням довідки (листа-роз’яснення), складеної в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника-нерезидента, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента.
В складі документів тендерної пропозиції слід подавати сканований у форматі pdf оригінал такого документа чи скановану нотаріально завірену його копію? Вищезазначена довідка (лист-роз’яснення) надається окремо щодо кожного документа чи достатньо буде подати одну таку довідку (лист-роз’яснення) за всіма документами?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог та умов тендерної документації щодо мови якою повинно бути складено тендерні пропозиції, та вищезазначеного питання, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати (у форматі pdf) оригінал такого документу чи нотаріально завірену копію з одночасним наданням довідки (лист - роз'яснення до кожного документу), складеної в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника - нерезидента, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника - нерезидента
Щодо характеру та обсягів робіт
Дата подання: 03 липня 2017 16:42
Дата відповіді: 06 липня 2017 18:57
Просимо надати відповіді на наступні запитання щодо характеру та обсягів ремонтних робіт, передбачених Додатком № 3 до тендерної документації (II етап):
1) пунктами 10.3 ‒ 10.6 передбачено виконання робіт з розбирання існуючих елементів автомобільної дороги. Якою є відстань транспортування будівельного сміття з місць розбирання?
2) пунктом 10.17 передбачено виконання робіт з влаштування зупинкових майданчиків на автобусних зупинках. Яким має бути конструктив дорожнього одягу?
3) пунктом 10.19 передбачено виконання робіт з влаштування зовнішнього освітлення дороги в населених пунктах. Якими мають бути тип опор зовнішнього освітлення, тип світильника і ламп?
4) пунктом 10.20 передбачено виконання робіт з встановлення дорожніх знаків. Якою має бути площа знаків та чи передбачається металоконструкція рамних опор під знаки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи вищевикладене запитання у Завданні на розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-01 КПП «Смільниця»-Старий Самбір км 14+950 - км 17+950, Львівської області в ІІ етапі "Попередні основні техніко-економічні показники об’єкту", потрібно враховувати наступне:
- п. 10.3 - 10.5 Віддаль транспортування матеріалів від розбирання бетонних бордюрів, прикормочних лотків, тросового огородження передбачено на 15 км.
- п. 10.17 Конструкція дорожнього одягу на зупинкових майданчиках автобусних зупинок аналогічна конструкції дорожнього одягу на основній дорозі.
- п. 10.19 Освітлення дороги передбачено з використання сучасних конструкцій опор із антикорозійним захистом та енергозберігаючих ламп потужністю необхідною для забезпечення нормативної яскравості покриття проїзної частини.
- п. 10.20 Передбачено встановлення типових знаків ІІ типорозміру на металевих стійках. Рамних опор не передбачено.
Також потрібно враховувати вимоги згідно Завдання та передбачити необхідну інфраструктуру для забезпечення ефективного функціонування об’єкта капітального ремонту, передбачити використання сучасних енергозберігаючих приладів освітлення, передбачити використання сучасних прогресивних технологій, зносостійких матеріалів та конструкцій з ефективним антикорозійним захистом, передбачити рішення з дотриманням норм доступності до об’єктів інфраструктури автомобільної дороги для маломобільних груп населення.
- п. 10.3 - 10.5 Віддаль транспортування матеріалів від розбирання бетонних бордюрів, прикормочних лотків, тросового огородження передбачено на 15 км.
- п. 10.17 Конструкція дорожнього одягу на зупинкових майданчиках автобусних зупинок аналогічна конструкції дорожнього одягу на основній дорозі.
- п. 10.19 Освітлення дороги передбачено з використання сучасних конструкцій опор із антикорозійним захистом та енергозберігаючих ламп потужністю необхідною для забезпечення нормативної яскравості покриття проїзної частини.
- п. 10.20 Передбачено встановлення типових знаків ІІ типорозміру на металевих стійках. Рамних опор не передбачено.
Також потрібно враховувати вимоги згідно Завдання та передбачити необхідну інфраструктуру для забезпечення ефективного функціонування об’єкта капітального ремонту, передбачити використання сучасних енергозберігаючих приладів освітлення, передбачити використання сучасних прогресивних технологій, зносостійких матеріалів та конструкцій з ефективним антикорозійним захистом, передбачити рішення з дотриманням норм доступності до об’єктів інфраструктури автомобільної дороги для маломобільних груп населення.
Уточнення п.4 Додатку 1 ТД
Дата подання: 04 липня 2017 13:39
Дата відповіді: 07 липня 2017 16:19
Доброго дня!
Підкажіть, будь ласка, що мається на увазі під наданням інформації про професійну кваліфікацію та досвід (не спеціалістів, а саме залучених організацій)? Чи потрібно документальне підтвердження такого досвіду та кваліфікації?
Відповідь: Відповідно до додатку №4 до тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції подають довідку в довільній формі де вказують інформацію про професійну кваліфікацію, досвід, освіту осіб і організацій, які можуть бути залучені до виконання контракту (договору про закупівлю) згідно предмету закупівлі. Також в даній довідці необхідно надати інформацію стосовно їх діяльності та про підстави залучення цих осіб, організацій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2017 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
IDS-BUD S.A. |
3 300 000,00
EUR
|
2 457 000,00
EUR
|
1.4285714286 | 1 719 900 | Документи |
KOBYLARNIA S.A. |
3 341 837,74
EUR
|
2 041 000,00
EUR
|
1.4285714286 | 1 428 700 | Документи |
F.U.H.P. Leszek Kochanowicz |
2 664 645,00
EUR
|
2 454 285,71
EUR
|
1.4285714286 | 1 718 000 | Документи |
UNIBEP S.A. |
3 241 844,00
EUR
|
2 242 857,14
EUR
|
1.4285714286 | 1 570 000 | Документи |
DROG-BUD Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia |
3 002 532,20
EUR
|
2 040 000,00
EUR
|
1.4285714286 | 1 428 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
DROG-BUD Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia #0000178865 |
Переможець |
2 040 000,00
EUR
|
07 серпня 2017 17:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2022 14:40
|
ДУ 4 від 22.11 до Договору 1_.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2022 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2022 17:18
|
ДУ 3 до Договору №1.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2022 17:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2021 09:56
|
ДУ № 2 до Договору 1.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2021 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2020 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2020 11:13
|
ДУ1 до договору 1 від 23.08.2017.pdf | зміни до договору |
16 липня 2020 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 15:16
|
Договір №1 від 23.08.2017р. зі змінами та доповненнями від 19.09.2018р., від 19.03.2019р.pdf | укладений |
29 травня 2019 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Протоколу до Міжнародного договору, визначеного Розпорядженням КМУ від 18.11.2022 р. №1037-р "Про підписання Протоколу між Урядом України та Урядом Республіки Польща про внесення змін до Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги, учиненим у м.Варшава 9 вересня 2015 року, із змінами, внесеними Протоколом, учиненим у м.Варшава 3 грудня 2018 року, та Протоколом, учиненим у м.Варшава 15 вересня 2021 року" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |