Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, ДК 021:2015 (45000000-7) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-04 Червоноград – Рава Руська км 3+137 – км 56+307, Львівської області за моделлю «проектування – будівництво»
GBN G.1-218-182:2011, DSTU B.D.1.1-1-2013, DK 021:2015 (45000000-7) overhaul of public road of national importance T-14-04 Chervonohrad - Rava Ruska km 3+137 - km 56+307, Lviv region for model "design and build"
Очікувана вартість
23 709 507,00 EUR
UA-2017-05-31-001069-a 0bd11583132b4d769e072146979f92d3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манько Михайло Миколайович

380322632033 sadlo-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Manko Mykhailo Mykolayovych
380322632033
sadlo-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 травня 2017 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2017 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2017 09:30
Початок аукціону: 15 серпня 2017 13:59
Очікувана вартість: 23 709 507,00 EUR без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118 547,54 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 31 травня 2017 17:12
Enquiries until: 11 липня 2017 09:30
Complaints submission until: до 17 липня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 липня 2017 09:30

Information

Estimated total value: 23 709 507 EUR excluding VAT
Minimal lowering step: 118 548 EUR
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011, ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, ДК 021:2015 (45000000-7) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-04 Червоноград – Рава Руська км 3+137 – км 56+307, Львівської області за моделлю «проектування – будівництво»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011, ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, ДК 021:2015 (45000000-7) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-04 Червоноград – Рава Руська км 3+137 – км 56+307, Львівської області за моделлю «проектування – будівництво»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 54, згідно тендерної документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

GBN G.1-218-182:2011, DSTU B.D.1.1-1-2013, DK 021:2015 (45000000-7) overhaul of public road of national importance T-14-04 Chervonohrad - Rava Ruska km 3+137 - km 56+307, Lviv region for model "design and build"
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 30 листопада 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Залучення українських субпідрядних організацій: 30%
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 36-40 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 30%
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 31-35 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 26%
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 26-30 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 23%
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 21-25 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 19%
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 16-20 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 15%
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 11-15 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 11%
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 6-10 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 8%
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 1-5 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 4%
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 0 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 0%
13 липня 2017 18:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 липня 2017 18:06
AMEDMENTS_TO_TENDER_DOCUMENTS.PDF
13 липня 2017 18:06
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТЕНДЕРНОЇ_ДОКУМЕНТАЦІЇ_ПОЛЬСЬКИЙ_КРЕДИТ_Червоноград-Рава_Руська_ІІІ.PDF
13 липня 2017 18:06
REVISED_VERSION_OF_TENDER_DOCUMENTS4.PDF
13 липня 2017 18:06
ЗМІНИ_ДО_ТЕНДЕРНОЇ_ДОКУМЕНТАЦІЇ_ІІІ.PDF
10 липня 2017 19:10
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПОЛЬСЬКИЙ КРЕДИТ Червоноград-Рава Руська ІІ.pdf
10 липня 2017 19:10
Редакція положень ІІ (1).pdf
10 липня 2017 19:10
Зміни до тендерної документації ІІ (1).pdf
10 липня 2017 17:08
REVISED VERSION OF TENDER DOCUMENTS ІІ.pdf
10 липня 2017 17:08
REVISED VERSION OF PROVISIONS SET OUT IN TENDER DOCUMENTS4.doc
10 липня 2017 17:07
AMEDMENTS TO TENDER DOCUMENTS ІІ.pdf
27 червня 2017 19:01
REVISED VERSION OF TENDER DOCUMENTS.pdf
27 червня 2017 18:59
REVISED VERSION OF PROVISIONS SET OUT IN TENDER DOCUMENTS.pdf
27 червня 2017 18:58
AMEDMENTS TO TENDER DOCUMENTS.pdf
27 червня 2017 18:55
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПОЛЬСЬКИЙ КРЕДИТ Червоноград-Рава Руська.pdf
27 червня 2017 18:52
Редакція положень Червоноград - Рава Руська.pdf
27 червня 2017 18:52
Зміни до тендерної документації Червоноград - Рава Руська.pdf
09 червня 2017 10:31
TENDER DOCUMENTS Chervonohrad - Rava Ruska.pdf
31 травня 2017 17:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПОЛЬСЬКИЙ КРЕДИТ Червоноград-Рава Руська.pdf
13 липня 2017 18:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 липня 2017 19:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 липня 2017 16:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 червня 2017 19:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 червня 2017 10:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 травня 2017 17:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 липня 2017 18:06
AMEDMENTS_TO_TENDER_DOCUMENTS.PDF
13 липня 2017 18:06
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТЕНДЕРНОЇ_ДОКУМЕНТАЦІЇ_ПОЛЬСЬКИЙ_КРЕДИТ_Червоноград-Рава_Руська_ІІІ.PDF
13 липня 2017 18:06
REVISED_VERSION_OF_TENDER_DOCUMENTS4.PDF
13 липня 2017 18:06
ЗМІНИ_ДО_ТЕНДЕРНОЇ_ДОКУМЕНТАЦІЇ_ІІІ.PDF
10 липня 2017 19:10
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПОЛЬСЬКИЙ КРЕДИТ Червоноград-Рава Руська ІІ.pdf
10 липня 2017 19:10
Редакція положень ІІ (1).pdf
10 липня 2017 19:10
Зміни до тендерної документації ІІ (1).pdf
10 липня 2017 17:08
REVISED VERSION OF TENDER DOCUMENTS ІІ.pdf
10 липня 2017 17:08
REVISED VERSION OF PROVISIONS SET OUT IN TENDER DOCUMENTS4.doc
10 липня 2017 17:07
AMEDMENTS TO TENDER DOCUMENTS ІІ.pdf
27 червня 2017 19:01
REVISED VERSION OF TENDER DOCUMENTS.pdf
27 червня 2017 18:59
REVISED VERSION OF PROVISIONS SET OUT IN TENDER DOCUMENTS.pdf
27 червня 2017 18:58
AMEDMENTS TO TENDER DOCUMENTS.pdf
27 червня 2017 18:55
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПОЛЬСЬКИЙ КРЕДИТ Червоноград-Рава Руська.pdf
27 червня 2017 18:52
Редакція положень Червоноград - Рава Руська.pdf
27 червня 2017 18:52
Зміни до тендерної документації Червоноград - Рава Руська.pdf
09 червня 2017 10:31
TENDER DOCUMENTS Chervonohrad - Rava Ruska.pdf
31 травня 2017 17:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПОЛЬСЬКИЙ КРЕДИТ Червоноград-Рава Руська.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

formal questions
Дата подання: 19 червня 2017 12:47
Дата відповіді: 22 червня 2017 18:03
1. Будь ласка, повідомте нам чи в разі коли ми братимемо участь у тендері в Консорціумі з польським партнером, Замовник під час перевірки дотримання вимог посідання відповідних референцій (рекомендацій) врахує сукупний досвід обох членів Консорціуму. Чи у зв’язку з тим достатньо буде, якщо лише один з членів Консорціуму пред’явить рекомендації, що вимагаються? 2. Чи може бути учасником Консорціум, що складається з двох компаній, кожна з яких має місцезнаходження в Республіці Польща? Чи достатньо для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів - надання інформації про досвід окремо кожної з компаній-учасників саме новоствореного Консорціуму з наданням документального підтвердження? 3. Чи може Учасник (Польська компанiя) залучити до виконання робіт інженера-проектувальника автомобільних доріг за договором, який є працівником українського субпідрядника? 4. Щодо кваліфікаційних вимог до субпідрядників. Який саме досвід виконання аналогічного договору повинен мати субпідрядник? 5. Згідно законодавства Республіки Польща на провадження господарської діяльності ліцензія на основнi види робiт не вимагається, перелік робіт, які може виконувати компанія затверджується її Статутом. Тому просимо надати пояснення: А) Яким чином учасник має підтвердити вимоги Додатку №4 до тендерної документації? Б) Як польська компанія в подальшому може отримати дозвіл на виконання робіт? В) Чи повинна польська компанія мати/створити філіал в Україні для виконання робіт за даним предметом закупівлі? 6. Якщо учасник не має відповідного досвіду виконання аналогічних договорів чи може бути використано досвід субпідрядника для підтвердження кваліфікації Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст.3 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги участь у процедурі закупівлі приймають тільки підприємці з місцезнаходженням в Республіці Польща (далі – польські підприємці). Польськими підприємцями вважаються суб’єкти господарської діяльності зареєстровані в Республіці Польща незалежно від форми власності.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи умови Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, учасником даної процедури закупівлі може бути: фізична особа-підприємець, юридична особа (в даному випадку нерезидент по відношенні до України), яка подала свою тендерну пропозицію.
Замовником буде розглядатись учасник (фізична особо-підприємець, юридична особа (в даному випадку нерезидент по відношенні до України), який подав свою тендерну пропозицію.
Якщо консорціум, є юридичною особою, за законодавством республіки Польща, а також відповідає всім вимогам та умовам тендерної документації, тоді він може бути Учасником, при цьому, не члени консорціуму, а сам консорціум.
Учасник, який подав свою пропозицію, повинен підтвердити свій досвід виконання аналогічних договорів.
Учасник (Польська компанія) може залучити до виконання робіт інженера-проектувальника автомобільних доріг за договором, який є працівником українського субпідрядника, при цьому надавши договір про залучення даного інженера-проектувальника до виконання робіт.
Досвід робіт субпідрядника, залежить від того, які роботи будуть доручені субпідряднику учасником, а в загальному досвід виконання аналогічних договорів повинен відповідати предмету закупівлі.
У Додатку №4 до тендерної документації, зазначено, що учасники в складі тендерної пропозиції мають подати оригінал ліцензії з переліком робіт, що видана на це уповноваженим органом та дійсна на території України, для можливості в подальшому отримання учасником дозволу на виконання робіт згідно чинного законодавства України (Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»). У разі відсутності вищезазначеної ліценції – гарантійний лист від учасника з зобов’язанням отримати вищезазначену ліцензію у строк до 01.09.2018 року. Для отримання ліцензії на проведення будівельних робіт, іноземний суб’єкт господарювання (нерезидент) може зареєструвати на території України власне іноземне представництво. Враховуючи вищевикладене, учасник має надати гарантії отримати вищезазначену ліцензію у строк до 01.09.2018 року на власне іноземне представництво, яке буде зареєстроване на території України.
Досвід субпідрядника не може бути використано для підтвердження кваліфікації учасника.
Польське походження товарів (будівельних матеріалів)
Дата подання: 26 червня 2017 20:27
Дата відповіді: 29 червня 2017 10:49
Чи означає вимога про польське походження товарів (у цьому випадку ‒ будівельних матеріалів), як її викладено в пункті 3 підрозділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, що такі товари (польського походження) мають бути неодмінно імпортовані в Україну з Республіки Польща?
Відповідь: Відповідно до ст. 4 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги зазначено, що вартість товарів, робіт та послуг польського походження за Контрактом, який фінансується за цим Договором не може бути меншою, ніж 60% (шістдесят процентів) від вартості цього Контракту. Детальна інформація виконання цієї вимоги, включаючи надання відповідних документів, наприклад сертифікатів про походження, може вимагатися від експортера Договірними Сторонами.
Враховуючи чинне законодавство України , а саме ст.36 Митного Кодексу України, країною походження товару вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених цим Кодексом. Статтею 43 Митного Кодексу України, зазначається, що документами, які підтверджую країну походження товару, є сертифікат про походження товару, засвідчена декларація про походження товару, декларація про походження товару, сертифікат про регіональне найменування товару.
Польське походження послуг (послуг оренди будівельної техніки та іншого обладнання)
Дата подання: 26 червня 2017 20:27
Дата відповіді: 29 червня 2017 10:49
Чи означає вимога про польське походження послуг (у цьому випадку ‒ послуг оренди будівельної техніки та іншого обладнання), як її викладено в пункті 3 підрозділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, що такі послуги (польського походження) виконавець може замовити виключно в польських підприємців?
Відповідь: Відповідно до ст. 4 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги зазначено, що вартість товарів, робіт та послуг польського походження за Контрактом, який фінансується за цим Договором не може бути меншою, ніж 60% (шістдесят процентів) від вартості цього Контракту.
При розрахунку тендерної пропозиції учасник повинен враховувати, що вартість товарів, робіт та послуг польського походження не може бути меншою ніж 60 %, тому у випадку оренди будівельної техніки та іншого обладнання, учасник може на власний розсуд залучати послуги оренди будівельної техніки та іншого обладнання польського чи іншого походження враховуючи вищезазначену вимогу. Також потрібно трактувати, що послуги польського походження є лише ті, що укладені з польськими підприємствами.
Критерії польського походження товарів та послуг
Дата подання: 26 червня 2017 20:28
Дата відповіді: 29 червня 2017 10:49
За якими критеріями визначається польське походження товарів та послуг згідно з пунктом 3 підрозділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації?
Відповідь: Враховуючи чинне законодавство України , а саме ст.36 Митного Кодексу України, країною походження товару вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених цим Кодексом. Статтею 43 Митного Кодексу України, зазначається, що документами, які підтверджую країну походження товару, є сертифікат про походження товару, засвідчена декларація про походження товару, декларація про походження товару, сертифікат про регіональне найменування товару.
Польське походження послуг, вважається ті послуги, що надаються виключно польськими підприємствами.
Ведення бізнесу на території Польщі не менше ніж три роки
Дата подання: 26 червня 2017 20:29
Дата відповіді: 29 червня 2017 10:50
Що розуміється під «оригіналом документу, що підтверджує ведення учасником бізнесу на території Польщі не менше ніж три роки» (Додаток № 5 до тендерної документації)? Чи можна вважати таким документом витяг з Крайового Реєстру Судового (KRS), що містить запис про проведення державної реєстрації учасника три або більше років тому? Якщо так, то чи можна підтвердити «реєстрацію учасника на території Польщі» (абзац 2 пункту 1 Додатка № 5 до тендерної документації) та «ведення учасником бізнесу на території Польщі не менше ніж три роки» одним документом (абзац 3 пункту 1 Додатка № 5 до тендерної документації)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку №5 до тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують відповідність учасника іншим вимогам Замовника за предметом закупівлі наступними інформацією та документами:
- оригіналом документу, що підтверджує реєстрацію учасника на території Польщі:
- оригінал документу, що підтверджує ведення учасником бізнесу на території Польщі не менше ніж три роки;
- оригінал документу, що підтверджує сплату учасником податків і відрахування на соціальне страхування в Республіці Польща;
- оригінал фінансової звітності учасника за останні три роки, з документами, що підтверджують прибутковість учасника або пояснювальна записка з викладенням та обґрунтуванням всіх обставин, що спричинили збитковість;
- оригінал листа від Міністерства Фінансів Республіки Польща, що учасник відповідає попереднім умовам участі в торгах за даним предметом закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, якщо даний витяг міститиме всю вищезазначену інформацію, Учасники можуть подавати даний витяг в складі тендерної пропозиції. Одночасно Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати оригінал листа від Міністерства Фінансів Республіки Польща (Ministerstwo Finansów), в якому буде зазначатися інформація про підтвердження реєстрації учасника на території Республіки Польща, ведення учасником бізнесу на території Польщі не менше ніж трьох років, сплати учасником податків і відрахування на соціальне страхування в Республіці Польща, прибутковості чи збитковості учасника.
Лист від Міністерства Фінансів Республіки Польща
Дата подання: 26 червня 2017 20:29
Дата відповіді: 29 червня 2017 10:50
Що саме має бути предметом листа від Міністерства Фінансів Республіки Польща, про який йдеться в абзаці 6 пункту 1 Додатка № 5 до тендерної документації? Що необхідно розуміти під «попередніми умовами участі в торгах за даним предметом закупівлі», про відповідність учасника яким має зазначатися в такому листі?
Відповідь: Відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації, учасникам в складі тендерної пропозиції необхідно подати оригінал листа від Міністерства Фінансів Республіки Польща (Ministerstwo Finansów), в якому зазначається інформація про підтвердження реєстрації учасника на території Республіки Польща, ведення учасником бізнесу на території Польщі не менше ніж трьох років, сплати учасником податків і відрахування на соціальне страхування в Республіці Польща, прибутковості чи збитковості учасника.
Construction Agreement (between Investor and Contractor) Draft
Дата подання: 28 червня 2017 17:11
Дата відповіді: 03 липня 2017 18:40
We kindly ask about enable us review Construction Agreement draft between Investor and Contractor.
Відповідь: Після проведення електронного аукціону та визначення переможця, Замовником буде наданий Учаснику - Переможцю проект договору для розгляду та погодження, який буде розроблений у відповідності до Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги.
з приводу кваліфікаційних вимог
Дата подання: 29 червня 2017 12:51
Дата відповіді: 03 липня 2017 12:59
У таблиці 1 "Відомості про учасника" у п. 7 "Форма власності" достатньо написати "приватна" або "суспільна" чи необхідно уточнити також організаційно-правову форму? Чи необхідно вказувати відомості щодо котирування акцій акціонерного товариства ?
Відповідь: У п.7 Таблиці №1 Додатку №7 до тендерної документації, необхідно вказати форму власності підприємства: "приватна" або "суспільна" у відповідності до чинного законодавства на території Республіки Польща.
щодо форми "Відомості про учасника"
Дата подання: 29 червня 2017 12:52
Дата відповіді: 03 липня 2017 13:00
У таблиці 1 "Відомості про учасника" у п. 9 "Основні види діяльності" необхідно зазначати всі види діяльності відповідно до Витягу KRS чи достатньо вказати ті, що стосуються предмету закупівлі?
Відповідь: У п.9 Таблиці №1 Додатку №7 до тендерної документації, зазначено, що учасник має надати інформацію стосовно основного виду його діяльності. Якщо у Витягу KRS не зазначено саме основний вид діяльності учасника, такий учасник повинен надати інформацію стосовно усіх видів діяльності.
щодо понять Тендерної документації
Дата подання: 29 червня 2017 12:53
Дата відповіді: 03 липня 2017 12:59
Додатком № 3 до тендерної документації у п.п 7,8 І етапу передбачено, що Генеральна підрядна організація і Генеральна проектна організація визначається на конкурсних умовах. Чи правильним є твердження, що Генеральна підрядна організація і Генеральна проектна організація - це переможець даних закупівель?
Відповідь: Переможець торгів по вищезазначеній закупівлі робіт повинен виконати роботи, які включають в себе як розроблення проектно - кошторисної документації так і виконання самих робіт. Тому твердження що Генеральна підрядна організація і Генеральна проектна організація - це переможець даних закупівель є вірним.
оподаткування
Дата подання: 29 червня 2017 13:44
Дата відповіді: 30 червня 2017 16:27
Просимо надати чітку відповідь: чи буде звільнений залучений переможцем процедури закупівлі для виконання частини робіт український субпідрядник в межах укладеного за результатами процедури закупівлі контракту від сплати податку на додану вартість, враховуючи положення статті 11 Договору між Урядами України та Республіки Польща ? Очікуємо не дублювання тексту тендерної документації чи міжурядового договору, а дійсно зрозуміле та чітке роз"яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Служба автомобільних доріг у Львівській області є Замовником даної процедури закупівлі, яку проводить у відповідності до вимог Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги, та не є органом, який уповноважений трактувати (роз’яснювати) податкове законодавство, що діє на території Республіки Польща чи на території України.
Сторонами контракту будуть Служба автомобільних доріг у Львівській області, як Замовник, та учасник-переможець, як Підрядник. Укладання субпідрядних договорів не буде створювати будь-яких правових відносин (зобов’язань) між Замовником і Субпідрядником.
Одночасно зазначаємо, що кошти відповідно до даного кредиту не територію України поступати не будуть. Оплата за виконані роботи буде здійснюватись напряму Міністерством фінансів республіки Польща на рахунки Генпідрядника. Кошти, які будуть поступати від Генпідрядника українському субпідряднику, будуть підпадати під законодавство, яке діє на території України.
підтвердження досвіду
Дата подання: 30 червня 2017 12:10
Дата відповіді: 05 липня 2017 11:14
Згідно ТД для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, вимагається надати оригінали договорів за 3 останні роки. Уточніть будь-ласка чи це може бути один договір який робився в період останніх трьох років чи це має бути два договори чи три?
Відповідь: Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) оригіналами договору та/або оригіналом договору, щодо виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток № 3).
Зміна субпідрядників
Дата подання: 30 червня 2017 17:25
Дата відповіді: 05 липня 2017 11:16
Відповідно до пункту 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція повинна містити довідку учасника (у довільній формі), з інформацією про наміри виконання робіт із залученням або без залучення сторонніх суб’єктів господарювання. Чи матиме виконавець право вже у ході виконання договору змінити субпідрядника, вказаного в цій довідці, на іншого (за наявності такої потреби)? Якщо така зміна допускається, то яким буде її порядок? Чи потребуватимуть погодження замовника умови договору про залучення нового субпідрядника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі якщо учасник планує залучати субпідрядника в обсязі менше 20 відсотків від суми Договору, тоді в ході виконання робіт учасник має право його змінити.
Підрядник при виробничій необхідності залучає Субпідрядні організації за письмовим погодженням Замовника.
Зміна працівників
Дата подання: 30 червня 2017 17:26
Дата відповіді: 05 липня 2017 11:16
Відповідно до пункту 2 Додатка № 1 учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі. Чи матиме виконавець право вже у ході виконання договору змінити працівників (у тому числі інженера-проектувальника), вказаних в тендерній документації, на інших (за наявності такої потреби)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники в складі тендерної пропозиції подають інформацію за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності) щодо наявності в учасника персоналу, який має відповідну кваліфікацію для виконання робіт згідно предмету закупівлі та відповідно до вимог Технічної специфікації (Додаток № 3).
Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково подають копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника (інженерів-проектувальників) автомобільних доріг, який виданий уповноваженим на це органом згідно встановленої форми та дійсний на території України, для можливості в подальшому отримання учасником позитивного звіту (висновку) державної експертизи згідно чинного законодавства України. У разі залучення учасником до виконання робіт інженера-проектувальника (інженерів-проектувальників) автомобільних доріг за договором, Учасник надає разом з копією кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника договір про залучення даного інженера- проектувальника до виконання робіт.
Враховуючи вищевикладене Учасник при виконанні робіт згідно предмету закупівлі повинен виконувати роботи відповідно до поданої інформації, персоналом який має відповідну кваліфікацію для виконання робіт та відповідно до вимог Технічної специфікації (Додаток№3 до тендерної документації).
Відповідальність за неналежне виконання робіт
Дата подання: 30 червня 2017 17:26
Дата відповіді: 05 липня 2017 11:17
Яку відповідальність (зміст, обсяг) нестиме виконавець за неналежне виконання робіт (прострочення виконання, порушення умов щодо якості тощо)? Як розподілятиметься відповідальність за порушення договору, допущені з вини субпідрядника?
Відповідь: Уразі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором, який буде укладений між Замовником та Учасником - Переможцем, Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та даним Договором.
Укладання субпідрядних договорів не буде створювати будь-яких правових відносин (зобов’язань) між Замовником і Субпідрядником.
Щодо проекту договору
Дата подання: 30 червня 2017 17:26
Дата відповіді: 05 липня 2017 11:21
Коли учасник зможе отримати проект договору і як в останньому будуть визначені умови про відповідальність сторін, зміну та припинення договору, відступлення прав і обов’язків за договором?
Відповідь: Відповідно до ч.4 ст.3 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, Контракт, укладений відповідно до цього Договору, погоджуються Договірними Сторонами відповідно до такої процедури: 1) Міністерство фінансів України у письмовій формі інформує Міністерство фінансів Республіки Польща про схвалення Контракту відповідними центральними органами виконавчої влади України; 2) надалі, Міністерство фінансів Республіки Польща надає Міністерству фінансів України своє письмове підтвердження Контракту; 3) Контракт набере чинності через 15 (п'ятнадцять) днів з дати надсилання письмового підтвердження Міністерства фінансів Республіки Польща Міністерству фінансів України; 4) процедура узгодження для кожної Договірної Сторони не може перевищувати 45 (сорок п'ять) днів.
Після проведення електронного аукціону та визначення переможця, Замовником буде наданий Учаснику - Переможцю проект договору для розгляду та погодження, який буде розроблений у відповідності до Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги.
Щодо оцінки тендерної пропозиції
Дата подання: 30 червня 2017 17:26
Дата відповіді: 05 липня 2017 11:19
Яким чином замовник здійснюватиме оцінку тендерних пропозицій на предмет дотримання учасниками вимоги про не менше 60% вартості товарів, робіт та послуг польського походження у складі вартості договору (пункт 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»)?
Відповідь: Оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватись у відповідності до ч.1 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації по вищезазначеній закупівлі.
Formal questions
Дата подання: 30 червня 2017 17:34
Дата відповіді: 05 липня 2017 11:20
1. Оскільки проект виконується за кошти кредиту, наданого Республікою Польща - просимо пояснити чи компанії, що мають місцезнаходження в Польщі, а походять з іншої країни можуть брати участь у процедурі закупівлі? 2. Замовником була надана відповідь в одному з попередніх питань: «…Якщо консорціум, є юридичною особою, за законодавством республіки Польща, а також відповідає всім вимогам та умовам тендерної документації, тоді він може бути Учасником, при цьому, не члени консорціуму, а сам консорціум…». З цього випливає що Замовник розглядатиме досвід і матеріально-технічні ресурси по новоствореному консорціуму, а не по кожному з його членів. Просимо пояснити чому в такому разі при створенні консорціуму з 2-х компаній, які разом відповідають кваліфікаційним вимогам і консорціум зможе виконати роботи, сам консорціум не зможе пройти кваліфікаційний відбір. 3. Які саме роботи вважаються аналогічними до предмету закупівлі? Чи може пройти кваліфікаційний відбір учасник, що виконував схожі за видами та обсягами робіт з нового будівництва, а не капітального ремонту? 4. В Тендерній документації вказано, що «…товари, роботи та послуги що фінансуються відповідно до Контрактів звільняються від сплати будь-яких податків, мит чи інших зборів або обов'язкових платежів, які встановлені Україною чи на її території у відповідності до чинного законодавства України…». Просимо Вас пояснити механізм звільнення від податків, мит чи інших зборів або обов'язкових платежів, на рівні безпосереднього виконавця робіт, а також механізм звільнення від податків, мит чи інших зборів або обов'язкових платежів постачальників та субпідрядників. 5. В Тендерній документації вказано, що учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору за останні 3 роки. Загально прийнятою практикою в проведенні тендерних закупівель в Республіці Польща є вимога до учасників щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів на будівельні роботи саме за останні 5 років. Тому просимо Вас роз’яснити чому обмежено можливість участі у закупівлі робіт компаніям, що мають документально підтверджений досвід наданих послуг/виконаних робіт за останні 5 років? 6. Що саме повинна містити Пояснювальна записка на вимогу Додатку №4 до тендерної документації? 7. Як саме учасник-нерезидент (польська компанія) повинен надати інформацію в довільній формі на виконання вимог статті 17 Закону, якщо законодавством країни учасника не передбачені державні реєстри, в яких може міститись відповідна інформація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Тендерною документацією чітко визначено які учасники можуть брати участь у вищезазначеній процедурі закупівлі.
2. Замовником чітко надана відповідь щодо участі у процедурі закупівлі консорціуму у раніше заданих питаннях.
3. Пунктом 3.1. Додатку 1 визначено спосіб документального підтвердження наявності в учасників досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів), а саме виконання робіт з проектування та будівництва/капітального ремонту автомобільних доріг.
4. Щодо механізму оподаткування Замовником надано відповідь у раніше заданих питаннях.
5. Замовником не заборонено та не обмежено подавати учасниками в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності досвіду виконання ними аналогічних договорів за останні п’ять років.
6. Додатком № 4 до тендерної документації чітко визначено, яку інформацію повинна містити пояснювальна записка від учасника.
7. Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності. Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, але не передбачені законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Щодо документів, які не потребують легалізації
Дата подання: 03 липня 2017 15:37
Дата відповіді: 06 липня 2017 14:15
Відповідно до абзацу 4 пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента, то учасник повинен надати нотаріально завірену копію такого документа з одночасним наданням довідки (листа-роз’яснення), складеної в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника-нерезидента, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента. В складі документів тендерної пропозиції слід подавати сканований у форматі pdf оригінал такого документа чи скановану нотаріально завірену його копію? Вищезазначена довідка (лист-роз’яснення) надається окремо щодо кожного документа чи достатньо буде подати одну таку довідку (лист-роз’яснення) за всіма документами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог та умов тендерної документації щодо мови якою повинно бути складено тендерні пропозиції, та вищезазначеного питання, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати (у форматі pdf) оригінал такого документу чи нотаріально завірену копію з одночасним наданням довідки (лист - роз'яснення до кожного документу), складеної в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника - нерезидента, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника - нерезидента.
Щодо характеру та обсягів робіт
Дата подання: 03 липня 2017 15:55
Дата відповіді: 06 липня 2017 18:54
Просимо надати відповіді на наступні запитання щодо характеру та обсягів ремонтних робіт, передбачених Додатком № 3 до тендерної документації (II етап): 1) пунктом 10.2 передбачено виконання робіт з розбирання існуючих труб. Якою є відстань транспортування матеріалу від місць розбирання? 2) пунктом 10.3 передбачено виконання робіт з фрезерування існуючого покриття. Якою є відстань транспортування матеріалу від місць фрезерування? 3) пунктом 10.7 передбачено виконання робіт з капітального ремонту мостів. Які заходи передбачаються щодо робіт по ремонту даних споруд (влаштування нової монолітної плити; влаштування гідроізоляції; влаштування водовідвідних труб; влаштування нового перильного огородження; ремонтно-захисні роботи бетонних покриттів; тип деформаційних швів)? 4) пунктом 10.9 передбачено виконання робіт з укріплення узбіч відфрезованим матеріалом з добавлянням щебеню 10 % товщиною 10 см. Просимо уточнити площу укріплення узбіччя (оскільки при довжині автомобільної дороги 53170 м.п. і ширині узбіччя 2,5 м площа укріплення узбіччя не може складати 332272 м2)? 5) пунктом 10.13 передбачено виконання робіт з влаштування тротуарів. Які обсяги земляних робіт? Якими мають бути товщина щебеневої підготовки, марка цементно-піщаної суміші, її товщина, кількість бордюрного каменя? На яку кількість людей передбачаються автопавільйони (пункт 10.16)? 6) пунктом 10.17 передбачено виконання робіт з влаштування зовнішнього освітлення. Якими мають бути тип і висота опор, а також тип світильників і ламп? 7) пунктом 10.18 передбачено виконання робіт з улаштування дощової каналізації з вітками від дощоприймачів. Якими мають бути тип колодязів, кількість та матеріал труб, матеріал зворотної засипки змонтованого колектора? 8) пунктом 10.18 передбачено виконання робіт з нанесення дорожньої розмітки. Який тип матеріалу має використовуватися при нанесенні розмітки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи вищевикладене запитання у Завданні на розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-04 Червоноград – Рава Руська км 3+137 – км 56+307, Львівської області в ІІ етапі "Попередні основні техніко-економічні показники об’єкту", потрібно враховувати наступне:
- п. 10.2 При виконанні робіт з розбирання існуючих труб передбачити середню віддаль транспортування матеріалів від розбирання труб на відстань 10км
- п. 10.3 При виконанні робіт з фрезерування існуючого покриття передбачити середню віддаль транспортування відфрезерованого матеріалу до 5 км. Дана віддаль може змінюватися за пропозицією Учасника.
- п. 10.7 У відповідності до пропозиції Учасника із забезпеченням нормативних параметрів мостів та несучої здатності під нормативні навантаження
- п. 10.9 Площа укріплення узбіччя може бути змінена за пропозицією Учасника
- п. 10.13 На тротуарах передбачена основа із щебенової суміші товщиною 12 см прошарок із цементно - піщаної суміші товщиною 4 см з витратою цементу 4.1 тонни на 42.5 м3 цементно - піщаної суміші. Обсяг бортового каменю поданий в п. 10.14 і становить 22358м марки БР 100.30.18 і 22358 м марки БР 100.20.8. Обсяг земляних робіт за пропозицією Учасника
- п. 10.16 Автопавільйони передбачені із металевих конструкцій облегшеного типу на 10 чол. або за пропозицією Учасника із інших матеріалів із забезпечення архітектурної привабливості та конструктивної стійкості.
- п. 10.17 Освітлення дороги передбачено в межах населених пунктів з використанням сучасних конструкцій опор із атикорозійним захистом та енергозберігаючих ламп потужністю необхідною для забезпечення нормативної яскравості покриття проїзної частини
- п. 10.18 Влаштування колекторів водовідвідної каналізації передбачено із використання пластикових труб діаметром 300-600 мм або за пропозицією учасника із інших матеріалів (крім азбестоцементних) Тип колодязів, матеріал та обсяг зворотньої засипки за пропозицією Учасника. При виконанні робіт з нанесення дорожньої розмітки передбачити матеріал нітрофарба АК 111 з використанням склокульок.
Також потрібно враховувати вимоги згідно Завдання та передбачити необхідну інфраструктуру для забезпечення ефективного функціонування об’єкта капітального ремонту, передбачити використання сучасних енергозберігаючих приладів освітлення, передбачити використання сучасних прогресивних технологій, зносостійких матеріалів та конструкцій з ефективним антикорозійним захистом, передбачити рішення з дотриманням норм доступності до об’єктів інфраструктури автомобільної дороги для маломобільних груп населення.
п. 4 Додатку 1 ТД
Дата подання: 04 липня 2017 13:39
Дата відповіді: 07 липня 2017 16:15
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, що мається на увазі під наданням інформації про професійну кваліфікацію та досвід (не спеціалістів, а саме залучених організацій)? Чи потрібно документальне підтвердження такого досвіду та кваліфікації?
Відповідь: Відповідно до додатку №4 до тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції подають довідку в довільній формі де вказують інформацію про професійну кваліфікацію, досвід, освіту осіб і організацій, які можуть бути залучені до виконання контракту (договору про закупівлю) згідно предмету закупівлі. Також в даній довідці необхідно надати інформацію стосовно їх діяльності та про підстави залучення цих осіб, організацій.
Лабораторія
Дата подання: 04 липня 2017 13:51
Дата відповіді: 07 липня 2017 16:16
- в Додатку №4 сформульована вимога наявності власної або орендованої атестованої/акредитованої лабораторії якості. Чи достатньо надати Гарантійний лист, що така лабораторія буде?
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни щодо вимоги про підтвердження наявність власної або орендованої атестованої/акредитованої по міжнародних чи українських стандартах служби контролю якості(лабораторії)
Розгорнути всі запитання: 22 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-31-001069-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: MGGP SPÓŁKA AKCYJNA, Код ЄДРПОУ:0000042514
Дата подання: 30 червня 2017 08:53
Строки подання тендерної пропозиції
Доброго дня Шановний Замовник. Згідно вимог тендерної документації учасники в складі тендерної документації документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Також вимагається надати оригінали договорів щодо виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації за останні 3 роки, оригінали відгуків. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою або іншою мовою з обов’язковим перекладом на українську мову. Також для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів, що надають учасники-нерезиденти у складі тендерної пропозиції, документи повинні бути
легалізовані у встановленому порядку (за процедурою консульської легалізації відповідно до до Віденської конвенції про консульські зносини від 24.04.1963 року ) або засвідчені спеціальним штампом Apostille. Підготовка документів згідно вимог даної тендерної документації потребує великого об’єму в часі. Велика кількість документів, які потрібно завірити нотаріально, легалізувати печаткою апостиль, перекласти та завірити переклад. Дані послуги виконує незалежна компанія від якої неможливо вимагати точні строки виконання. В зв’язку з цим Просимо Вас перенести кінцевий термін подання тендерної документації мінімум на два тижні, таким чином дати можливість учаснику встигнути підготувати всі документи згідно вимог замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 липня 2017 18:56
Відповідно до статті 13 Закону України "Про міжнародне приватне право" документи, що видані уповноваженими органами іноземних держав у встановленій формі, визнаються дійсними в Україні в разі їх легалізації, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України.
Міжнародні договори України, які регулюють питання правових відносин і міжнародної правової допомоги у цивільних справах, містять положення про те, що документи, складені або засвідчені компетентним органом однієї Договірної Сторони та підтверджені підписом уповноваженої особи й офіційною печаткою, є дійсними на території іншої Договірної Сторони без подальшого засвідчення.
Між Україною та Республікою Польща ці питання врегульовані Договором між Україною і Республікою Польща про правову допомогу та правові відносини у цивільних і кримінальних справах 1993 року, який ратифіковано Постановою ВР N 3941-XII від 04.02.1994. Відповідно до вказаного Міжнародного Договору на території України приймають без будь-якого додаткового засвідчення (консульської легалізації або засвідчення апостилем) усі види офіційних документів незалежно від того, якими органами Польщі вони видані і з якою метою.
Додатково повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та продовжено кінцевий термін подання тендерних пропозицій.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 серпня 2017
UA-2017-05-31-001069-a0bd11583132b4d769e072146979f92d3
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Учасник Документи Рішення
Mosty Lódź S.A. Документи
Допущено до аукціону
Документи
IDS-BUD S.A. Документи
Допущено до аукціону
Документи
DROG-BUD Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia Документи
Допущено до аукціону
Документи
UNIBEP S.A. Документи
Допущено до аукціону
Документи
KOBYLARNIA S.A. Документи
Відхилено
Документи

Документи

21 липня 2017 09:31

код ЄДРПОУ 0000059612 у ЄДР не знайдено.

09 серпня 2017 17:55
Протокол.pdf
09 серпня 2017 17:58
Електронний підпис

Публічні документи

20 липня 2017 20:06
Informacja o sygnatariusze.pdf
20 липня 2017 16:17
Załącznik 7 ost. uk.pdf
20 липня 2017 16:06
Wyjaśnienie do zał. 5 uk.pdf
20 липня 2017 13:26
Załącznik 7 - uk.pdf
20 липня 2017 12:19
Back 9.7z
20 липня 2017 12:19
Back 3.7z
20 липня 2017 12:19
Back 4.7z
20 липня 2017 12:19
Back 6.7z
20 липня 2017 12:19
Back 5.7z
20 липня 2017 12:19
Back 11.7z
20 липня 2017 12:19
Back 7.7z
20 липня 2017 12:19
Back 8.7z
20 липня 2017 12:19
Załącznik 7 uk.pdf
20 липня 2017 12:19
Back 2.7z
20 липня 2017 12:19
Back 1.7z
20 липня 2017 11:55
Back 10.7z

Документи

09 серпня 2017 17:56
Протокол.pdf
09 серпня 2017 17:59
Електронний підпис

Публічні документи

21 липня 2017 08:25
6.2 Subcontractor_Onur_part_2.pdf
21 липня 2017 08:25
6.1 Subcontractor_Onur_part_1.pdf
20 липня 2017 19:08
6. Subcontractor.pdf
20 липня 2017 19:08
4. Референции_Auchan_PERN.pdf
20 липня 2017 19:08
3. Договоры_PERN_Auchan.pdf

Документи

21 липня 2017 09:31

код ЄДРПОУ 0000178865 у ЄДР не знайдено.

09 серпня 2017 17:56
Протокол.pdf
09 серпня 2017 17:59
Електронний підпис

Публічні документи

21 серпня 2017 10:39
СТАТТЯ 17.pdf
15 серпня 2017 17:31
ЦІНА.PDF
20 липня 2017 21:34
ГАРАНТІЙНІ листи.pdf
20 липня 2017 21:33
досвід ч.3.pdf
20 липня 2017 21:32
досвід ч.4.pdf
20 липня 2017 21:32
Досвід ч2.pdf
20 липня 2017 21:31
досвід ч.1.pdf
20 липня 2017 21:29
СТАТТЯ 17.pdf
20 липня 2017 21:29
ДОВІДКА про учасника.pdf
20 липня 2017 21:28
Досвід ч.5.pdf
20 липня 2017 21:28
ТАБЛИЦЯ досвід.pdf
20 липня 2017 21:27
ТАБЛИЦЯ працівники.pdf
20 липня 2017 21:27
ТАБЛИЦЯ техніка.pdf

Конфіденційні документи

20 липня 2017 23:49
ціна.pdf

Обґрунтування конфіденційності

така позиція, як ціна учасника, повинна розкриватись іншим учасникам після аукціону

Документи

09 серпня 2017 17:56
Протокол.pdf
09 серпня 2017 17:59
Електронний підпис

Публічні документи

20 липня 2017 21:33
Статут Учасника.pdf
20 липня 2017 21:33
сертифікат ISO (1) (1).pdf
20 липня 2017 21:33
МІНЕКОНОМІКИ.PDF
20 липня 2017 21:33
листи-відгуки.pdf

Документи

09 серпня 2017 17:56
Протокол.pdf
09 серпня 2017 17:59
Електронний підпис

Публічні документи

21 липня 2017 00:24
31 Документи_dokumenty.pdf
21 липня 2017 00:24
27 Витяг з реєстру_KRS.pdf
21 липня 2017 00:24
26 Оплата внесків_ZUS.pdf
21 липня 2017 00:24
25 Податкова_Urzad Skarbowy.pdf
21 липня 2017 00:24
23 Договір_Umowa 1.pdf
21 липня 2017 00:24
22 Договір_Umowa 3.pdf
21 липня 2017 00:24
21 Договір_Umowa 2.pdf
21 липня 2017 00:24
20 Ухвала_Uchwala nr 18.pdf
21 липня 2017 00:24
19 Ухвала_Uchwala nr 5.pdf
21 липня 2017 00:24
18 Ухвала_Uchwala nr 4.pdf
21 липня 2017 00:24
17 Ухвала_Uchwala nr 3.pdf
21 липня 2017 00:24
16 Статут_Statut.pdf
21 липня 2017 00:24
4 Витяг з KRK.pdf
21 липня 2017 00:24
3 Баланс_bilans 2016.pdf
21 липня 2017 00:24
2 Баланс_bilans 2015.pdf
21 липня 2017 00:24
1 Баланс_bilans 2014.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Mosty Lódź S.A.

IDS-BUD S.A.

DROG-BUD Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia

UNIBEP S.A.

KOBYLARNIA S.A.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2017 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
IDS-BUD S.A. 23 700 000,00
EUR
22 000 000,00
EUR
1.4285714286 15 400 000 Документи
Mosty Lódź S.A. 23 557 688,42
EUR
21 500 000,00
EUR
1.4285714286 15 050 000 Документи
DROG-BUD Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia 23 430 802,43
EUR
21 499 285,71
EUR
1.4285714286 15 049 500 Документи
UNIBEP S.A. 23 116 769,00
EUR
22 968 571,42
EUR
1.4285714286 16 077 999.99 Документи

Публічні документи

21 липня 2017 08:25
6.2 Subcontractor_Onur_part_2.pdf
21 липня 2017 08:25
6.1 Subcontractor_Onur_part_1.pdf
20 липня 2017 19:08
6. Subcontractor.pdf
20 липня 2017 19:08
4. Референции_Auchan_PERN.pdf
20 липня 2017 19:08
3. Договоры_PERN_Auchan.pdf

Публічні документи

20 липня 2017 20:06
Informacja o sygnatariusze.pdf
20 липня 2017 16:17
Załącznik 7 ost. uk.pdf
20 липня 2017 16:06
Wyjaśnienie do zał. 5 uk.pdf
20 липня 2017 13:26
Załącznik 7 - uk.pdf
20 липня 2017 12:19
Back 9.7z
20 липня 2017 12:19
Back 3.7z
20 липня 2017 12:19
Back 4.7z
20 липня 2017 12:19
Back 6.7z
20 липня 2017 12:19
Back 5.7z
20 липня 2017 12:19
Back 11.7z
20 липня 2017 12:19
Back 7.7z
20 липня 2017 12:19
Back 8.7z
20 липня 2017 12:19
Załącznik 7 uk.pdf
20 липня 2017 12:19
Back 2.7z
20 липня 2017 12:19
Back 1.7z
20 липня 2017 11:55
Back 10.7z

Публічні документи

21 серпня 2017 10:39
СТАТТЯ 17.pdf
15 серпня 2017 17:31
ЦІНА.PDF
20 липня 2017 21:34
ГАРАНТІЙНІ листи.pdf
20 липня 2017 21:33
досвід ч.3.pdf
20 липня 2017 21:32
досвід ч.4.pdf
20 липня 2017 21:32
Досвід ч2.pdf
20 липня 2017 21:31
досвід ч.1.pdf
20 липня 2017 21:29
СТАТТЯ 17.pdf
20 липня 2017 21:29
ДОВІДКА про учасника.pdf
20 липня 2017 21:28
Досвід ч.5.pdf
20 липня 2017 21:28
ТАБЛИЦЯ досвід.pdf
20 липня 2017 21:27
ТАБЛИЦЯ працівники.pdf
20 липня 2017 21:27
ТАБЛИЦЯ техніка.pdf

Конфіденційні документи

20 липня 2017 23:49
ціна.pdf

Обґрунтування конфіденційності

така позиція, як ціна учасника, повинна розкриватись іншим учасникам після аукціону

Публічні документи

20 липня 2017 21:33
Статут Учасника.pdf
20 липня 2017 21:33
сертифікат ISO (1) (1).pdf
20 липня 2017 21:33
МІНЕКОНОМІКИ.PDF
20 липня 2017 21:33
листи-відгуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

IDS-BUD S.A.

Mosty Lódź S.A.

DROG-BUD Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia

UNIBEP S.A.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
DROG-BUD Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia
#0000178865
Переможець 21 499 285,71
EUR
16 серпня 2017 15:03

Документи

16 серпня 2017 15:02
Електронний підпис
16 серпня 2017 15:01
Протокол.pdf
15 серпня 2017 14:32

код ЄДРПОУ 0000178865 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2017 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
DROG-BUD Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia
#0000178865
21 499 285,71
EUR
Документи

Документи

16 серпня 2017 15:02
Електронний підпис
16 серпня 2017 15:01
Протокол.pdf
15 серпня 2017 14:32

код ЄДРПОУ 0000178865 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2024 10:52
Додаткова угода №10 від 27.09.2024 до Договору №5.pdf зміни до договору
01 жовтня 2024 10:50
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2024 15:04
ДУ 9 до договору 5 від 31.08.2017.pdf зміни до договору
31 травня 2024 15:03
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2023 08:58
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2023 08:57
ДУ 8 від 21.11.2023 до Договору №5.pdf зміни до договору
21 листопада 2023 15:36
Лист Міністерства фінансів України.pdf зміни до договору
21 листопада 2023 15:36
ДУ 8 від 21.11.2023 до Договору №5.pdf зміни до договору
21 листопада 2023 15:35
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2023 17:12
ДУ 7 до дог №5.pdf зміни до договору
18 жовтня 2023 16:53
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2023 15:40
ДУ 6 до дог №5.pdf зміни до договору
12 квітня 2023 15:39
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2022 14:19
ДУ 5 від 22.11 до Договору 5__.pdf зміни до договору
29 листопада 2022 14:18
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2022 16:55
ДУ 4 до Договору №5.pdf зміни до договору
02 серпня 2022 16:53
ДУ 4 до Договору №5.pdf зміни до договору
02 серпня 2022 16:51
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 10:02
ДУ № 3 до Договору № 5.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 09:59
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 15:54
ДУ № 2 від 23.06.2021 до Договору № 5 .pdf зміни до договору
23 червня 2021 15:52
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 10:50
ДУ1 до договору 5 від 31.08.2017.pdf зміни до договору
16 липня 2020 10:46
2020_05_14_ДОГ_11_САДЛьвів_01_ФОП_ПРТ.doc зміни до договору
16 липня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 15:47
Договір №5 від 31.08.2017р. зі змінами та доповненнями від 19.09.2018р., від 19.03.2019р..pdf укладений
29 травня 2019 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Протоколу до Міжнародного договору, визначеного Розпорядженням КМУ від 18.11.2022 р. №1037-р "Про підписання Протоколу між Урядом України та Урядом Республіки Польща про внесення змін до Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги, учиненим у м.Варшава 9 вересня 2015 року, із змінами, внесеними Протоколом, учиненим у м.Варшава 3 грудня 2018 року, та Протоколом, учиненим у м.Варшава 15 вересня 2021 року"
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з прийняттям рішення уповноваженим органом Замовника (Наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 № Н-127/08-02) 05.04.2023 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань були внесені зміни до назви Замовника – з Служби автомобільних доріг у Львівській області на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору та виконання робіт відкориговано відповідно до листа Міністерства фінансів України від 10.11.2023 №12020-08/7-5/30918
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML