Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-09 Снятин – Косів - Старі Кути на ділянці км 41+340 -км 50+510 в Івано-франківській області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of public motor roads of state importance T-09-09 Sniatyn - Kosiv - Stari Kuty on the section km 41+340 - km 50+150 in Ivano-frankivsk oblast ( 45230000-8 Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways roads; alignment of surfaces)
Current average repair of public motor roads of state importance T-09-09 Sniatyn - Kosiv - Stari Kuty on the section km 41+340 - km 50+150 in Ivano-frankivsk oblast ( 45230000-8 Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways roads; alignment of surfaces)
Очікувана вартість
84 245 317,00 UAH
UA-2017-05-31-000840-a ● d6bf07e02ac84061b9f37b2a2eeefdb9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 25825434 |
Вебсайт: | http://if.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1 |
Контактна особа: |
Захарова Варвара Миколаївна 380673448997 tender@sadif.com.if.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Ivano-Frankivsk region |
National ID: | 25825434 |
Contact point: |
Zakharova Varvara 380673448997 tender@sadif.com.if.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 травня 2017 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2017 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2017 09:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2017 13:44 |
Очікувана вартість: | 84 245 317,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 245,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 421227 UAH |
Publication date: | 31 травня 2017 15:43 |
Enquiries until: | 23 червня 2017 09:00 |
Complaints submission until: | до 29 червня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 липня 2017 09:00 |
Information
Estimated total value: | 84 245 317 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 84 245 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-09 Снятин – Косів - Старі Кути на ділянці км 41+340 -км 50+510 в Івано-франківській області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repair of public motor roads of state importance T-09-09 Sniatyn - Kosiv - Stari Kuty on the section km 41+340 - km 50+150 in Ivano-frankivsk oblast ( 45230000-8 Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways roads; alignment of surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2017 09:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2017 09:51 |
Перелік змін ТД ПСР Т-09-09 Снятин-Косів-Старі Кути 22.06.2017.docx | |
23 червня 2017 09:49 |
ТД ПСР Т-09-09 Снятин-Косів-Старі Кути зі змінами 22.06.2017.docx | |
23 червня 2017 08:50 |
Проект дог зі змінами ПСР Т-09-09 Снятин-Косів - Старі Кути 22.06.2017.docx |
23 червня 2017 09:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 червня 2017 09:51 |
Перелік змін ТД ПСР Т-09-09 Снятин-Косів-Старі Кути 22.06.2017.docx
|
||||||
23 червня 2017 09:49 |
ТД ПСР Т-09-09 Снятин-Косів-Старі Кути зі змінами 22.06.2017.docx
|
||||||
23 червня 2017 08:50 |
Проект дог зі змінами ПСР Т-09-09 Снятин-Косів - Старі Кути 22.06.2017.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наяність МТБ
Дата подання: 06 червня 2017 16:14
Дата відповіді: 09 червня 2017 12:01
Якими документами учасник повинен підтвердити наявність техніки, якщо новопридбана техніка наразі не працює та знаходиться в процесі реєстрації ? Реєстрація техніки буде завершена напротязі місяця.
Відповідь: У відповідності до Додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно підтвердити наявність основних машин та механізмів для надання послуг (ресайклер, асфальтоукладальник, дорожня фреза, автогрейдер, коток дорожній) наступними документами:
- оригіналами техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу – власні машини та механізми;
- оригіналами договорів оренди, договорів про надання послуг будівельною технікою та механізмами, оригіналами техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу орендодавця/надавача послуг – залучені для надання послуг машини та механізми. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків надання послуг та надаватися на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці. Крім того, учасником обов’язково надається оригінал листа (ів) від орендодавця/надавача послуг з підтвердженням дії договору(ів) оренди, надання послуг техніки на період надання пропозиції та на період надання послуг учасником за предметом закупівлі.
Зважаючи, що експлуатація машин без їх реєстрації забороняється, Учасник обов’язково повинен надати документи, що підтверджують їх реєстрацію.
- оригіналами техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу – власні машини та механізми;
- оригіналами договорів оренди, договорів про надання послуг будівельною технікою та механізмами, оригіналами техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу орендодавця/надавача послуг – залучені для надання послуг машини та механізми. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків надання послуг та надаватися на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці. Крім того, учасником обов’язково надається оригінал листа (ів) від орендодавця/надавача послуг з підтвердженням дії договору(ів) оренди, надання послуг техніки на період надання пропозиції та на період надання послуг учасником за предметом закупівлі.
Зважаючи, що експлуатація машин без їх реєстрації забороняється, Учасник обов’язково повинен надати документи, що підтверджують їх реєстрацію.
Інформація щодо субпідрядника
Дата подання: 08 червня 2017 11:51
Дата відповіді: 13 червня 2017 09:17
Відповідно до п.7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція Учасника повинна містити інформацію про субпідрядників відповідно до вимог Додатку №8 до тендерної документації. У даному додатку встановлена вимога про зазначення орієнтованої вартості послуг субпідрядника у гривнях та відсотках до ціни тендерної пропозиції учасника. Вважаємо дану вимогу неправомірною, оскільки зазначення такої інформації дає можливість як Замовнику так і іншим Учасника визначити ціну пропозиції учасника ще до проведення аукціону, а це є порушення принципів здійснення закупівель (ст..3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Крім того, ч.17 п.2 ст.22 Закону зазначено, що тендерна документації повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції тільки повного найменування та місцезнаходження щодо кожного субпідрядника. Просимо виключити із тендерної документації вимогу щодо зазначення вартості послуг субпідрядника у гривнях та відсотках до ціни тендерної пропозиції учасника шляхом внесення відповідних змін або надати аргументовану відповідь щодо необхідності зазначення такої інформації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Службою автомобільних доріг в Івано-Франківській області розробляється проект змін до тендерної документації з врахуванням вимог викладених у вашому запитанні. Після затвердження тендерним комітетом, зазначені зміни буде оприлюднено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-05-31-000840-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП ПОЛТАВАБУДЦЕНТР, Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 09 липня 2017 19:46
Дата подання: 09 липня 2017 19:46
Скарга
Скарга, щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на Рішення служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області про допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника від 04.07.2017 р.)
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 липня 2017 16:47
рішення від 11.07.2017 № 4542 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 липня 2017 16:47
Інформація щодо процедури запупівлі UA-2017-05-31-000840-а.pdf
Дата публікації: 17 липня 2017 15:52
Інформація про резулютивну частину рішення від 24.07.2017 № 4867.pdf
Дата публікації: 25 липня 2017 10:46
Рішення від 24.07.2017 № 4867.pdf
Дата публікації: 27 липня 2017 19:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення тендерного комітету від 04.07.2017р про допущення до аукціону ТОВ "Шляхбуд-ЛІМ" скасовано
Дата виконання рішення замовником: 31 липня 2017 16:47
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 31 липня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 25825434 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Шляхбуд-Лім | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП ПОЛТАВАБУДЦЕНТР | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП ПОЛТАВАБУДЦЕНТР | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Шляхбуд-Лім | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС #32872788 |
Переможець |
82 950 000,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2017 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 18:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 12:04
|
Додаткова угода№8 до Договору 67 від 28.08.2017р..pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2017 14:15
|
Договір №67 від 28.08.2017р.pdf | укладений |
29 серпня 2017 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №8 до Договору №67 від 28.08.2017р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |