Будівельні роботи (45000000-7) Реконструкція будівлі учбового корпусу № 3 за генпланом під штаб у в/м 217, м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 14.
Очікувана вартість
100 000 000,00 UAH
UA-2017-05-31-000831-b 54e22a74ac844a70b307d37fe8ce4ba9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Міністерство оборони України
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт замовника: http://www.mil.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 03168, Україна, Київська обл., Киев, пр. Повітрофлотський, 6 (Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ - пр. Перемоги, 55/2)
Контактна особа замовника: Тетяна Лук'яненко
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2017 18:00
Початок аукціону: 29 червня 2017 12:04
Очікувана вартість: 100 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву файлу, яку видано банком, так як мають місце випадки, що після зміни назви файлу під час перевірки програмою «M.E.Doc» зникає електронний цифровий підпис і електронна банківська гарантія являється недійсною, так як ЕЦП відсутній. Учасник може самостійно перевірити якість електронної банківської гарантії, видану банком, за допомогою програми «M.E.Doc».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі учбового корпусу № 3 за генпланом під штаб у в/м 217, м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65062, Україна, Одеська область, м. Одеса, в/м 217, вул. Фонтанська дорога, 14.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

31 травня 2017 14:45
Електронний цифровий підпис
31 травня 2017 14:43
додаток 3 Відомість обсягів робіт.xlsx
31 травня 2017 14:43
додаток 2 експертний звіт.pdf
31 травня 2017 14:43
додаток 1 Проект договору.doc
31 травня 2017 14:43
ТД одеса.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-31-000831-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИЙ ТРЕСТ "ДНІПРО-ІНВЕСТ-БУД"", Код ЄДРПОУ:30375573
Дата подання: 12 липня 2017 13:58
Вимога стосовно витягу з протоколу про дискфаліфікацію
Голові тендерного комітету
Міністерства оборони України
Я.І. Федорчуку

ТОВ «БМТ «Дніпро-інвест-буд»
Лисичного О.І.

Предмет закупівлі: «Будівельні роботи (45000000-7)
Реконструкція будівлі учбового корпусу № 3
за генпланом під штаб у в/м 217, м. Одеса,
вул. Фонтанська дорога, 14»

Замовник: Міністерство оборони України

Учасник: ТОВ «БМТ «Дніпро-інвест-буд»


ВИМОГА

29.06.2017 р. відбувся аукціон по предмету закупівлі «Будівельні роботи (45000000-7) Реконструкція будівлі учбового корпусу № 3 за генпланом під штаб у в/м 217, м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 14». Підприємство ТОВ «БМТ «Дніпро-інвест-буд» перемогло в аукціоні по єдиному критерію: ціна. 10.07.2017 р. на тендерний майданчик був завантажений «Витяг з протоколу» у форматі «.doc», згідно якого наша тендерна пропозиція була відхилена. Правила проведення відкритих торгів вимагають завантаження до електронної системи закупівель протоколу з підписами всіх членів тендерного комітету, які присутні на засіданні. «Витяг з протоколу», який був завантажений не відповідає цій вимозі, а також не містить дати, коли було затверджено протокол, печатки уповноваженого органу. Згідно з чинним законодавством цей «витяг з протоколу» не є правомочним документом. З чим пов’язано порушення оформлення протоколу про рішення тендерного комітету?

Відповідно до п.4 ст.28 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. В даному випадку цей термін склав понад 6 робочих днів. Не зрозуміло чому термін завантаження протоколу до електронної системи закупівель перевищив термін який регламентується законодавством.

1. В складі тендерної пропозиції була надана нотаріально завірена копія договору оренди транспортних засобів та механізмів від 07.03.2017 р. в повному обсязі, як того вимагали умови тендерної документації. Тому не зрозуміло про яку специфікацію йде мова в «витязі з протоколу».
2. На вимогу Замовника в складі тендерної пропозиції була надана копія аналогічного договору №10/ПКВ від 07.10.2014 р. В «витязі з протоколу» вказаний договір №1/П, який, звісно, підприємство не надавало у складі своєї тендерної пропозиції.
Вимоги Замовника до подачі копії аналогічного договору були виконані відповідно до тендерної документації. Просимо уточнити про які додатки йде мова в «витязі з протоколу». А також надати роз’яснення, в яких додатках на думку Замовника, вказана інформація про об’єм робіт та категорію складності проекту.
3. Також просимо пояснити, які відомості про інших уповноважених осіб, вимагає Замовник, якщо єдиною уповноваженою особою підприємства є директор Лисичний О.І., що і було відображено в довідці «Відомості про учасника». При цьому інформація про про інших уповноважених осіб не фігурує в жодному документі наданому в складі тендерної пропозиції.

Відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» подаємо вимогу и чекаємо на відповіді по вищевикладеним питанням.



Директор Лисичний О.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2017 15:24
Пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИЙ ТРЕСТ "ДНІПРО-ІНВЕСТ-БУД"" була відхилена відповідно до вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” так, як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У складі електронної тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИЙ ТРЕСТ "ДНІПРО-ІНВЕСТ-БУД"" надано документи, які не відповідають умовам тендерної документації, а саме:
копія договір найму транспортних засобів та механізмів від 07.03.2017 не містить копії специфікації, яка є його невід’ємною частиною. У п. 1.1. договору зазначено: “… автотранспортні вантажні засоби та механізми згідно специфікації, яка є додатком та невід’ємною частиною даного договору”;
копія аналогічного договору №1/П від 07.10.2014 надано за 2014 рік та не містить усіх додатків (календарний план зазначений у п.п.1.2 договору, технічне завдання зазначене у п.п. 1.1. договору), що надає можливості з’ясувати категорію складності об’єкту та об’єм робіт. Умовами тендерної документації вимагалося надання копії договору щодо виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту об’єктів V категорії складності, клас наслідків СС-3, будівельним об’ємом не менше 20000 м3 за 2015 або 2016 або 2017 роки;
відомості про учасника не відповідають формі встановленій замовником, а саме відсутня інформація “Інші уповноважені особи:”. Умовами тендерної документації вимагалося надання відомості про Учасника за встановленою формою.
Ураховуючи вимоги Закону відхилення тендерної пропозиції з підстави невідповідності умовам тендерної документації є обов’язком замовника а не правом..
Номер вимоги: UA-2017-05-31-000831-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:32977018
Дата подання: 14 липня 2017 14:21
вимога щодо невідповідності документів учасника ТОВ "Виробничо-технічне підприємство Укрбудінвест"
При оцінюванні тендерної пропозиції ТОВ "Виробничо-технічне підприємство Укрбудінвест" просимо звернути увагу на не надання наступних документів у складі тендерної пропозиції Учасника:
1) наказ/розпорядження про призначення або вступ на посаду директора підприємства та довідка, що обґрунтовує відсутність такого документа;
2) до банківської гарантії всупереч вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації не додані копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;
3) відомості про субпідрядників, які будуть залучені до виконання робіт або довідка у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) всупереч вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації;
4) ) довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про якісні та кількісні характеристики робіт, які будуть проведені учасником із зазначенням терміну гарантійного обслуговування;
5) гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також з зазначенням, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва.
6) копія штатного розпису;
7) довідка уповноваженого органу «звіт форми 1-ДФ»;
8) лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних;
9) розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) та локальні кошториси;
10) копія договору щодо виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту об’єктів V категорії складності, клас наслідків СС-3, будівельним об’ємом не менше 20000 м3 за 2015 або 2016 або 2017 роки та оригінал відгуку [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків].
Вважаємо за необхідне зазначити, що при наявності таких недоліків тендерна пропозиція учасника ТОВ "Виробничо-технічне підприємство Укрбудінвест" повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації (відповідно до пункту 4 абзацу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі").

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2017 15:28
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” розгляд тендерних пропозицій учасників здійснює замовник, а не учасники.

Документи подані скаржником

12 липня 2017 13:58
Рисунок (117).jpg
12 липня 2017 13:58
Рисунок (116).jpg

Документи

18 липня 2017 15:24
ПР - розясненняВИТЯГ1.doc

Документи

18 липня 2017 15:28
ПР - розясненняВИТЯГ1.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-05-31-000831-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "РІСТ", Код ЄДРПОУ:25412904
Дата подання: 21 червня 2017 17:24
Внесення змін в тендерну документацію
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-31-000831-b СКАГРА на тендерну документацію Міністерства оборони України 31.05.2017 року Міністерством оборони України (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з закупівлі робіт, пов’язаних з будівельними роботами (45000000-7) «Реконструкція будівлі учбового корпусу № 3 за генпланом під штаб у в/м 217, м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 14» за ідентифікатором доступу UA-2017-05-31-000831-b (№54e22a74ac844a70b307d37fe8ce4ba9). Згідно з ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за принципами, серед яких, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 5 Закону про закупівлі, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 1, 2 ст. 18 Закону про закупівлі, скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Реєстраційна картка скарги повинна містити таку інформацію: дата та час подання скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель; номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання; номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу. Скарга повинна містити таку інформацію: найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження. Відразу після внесення до реєстру скарг скарга з супровідними документами та її реєстраційна картка автоматично надсилаються органу оскарження та замовнику. За подання скарги до органу оскарження справляється плата. Розмір плати визначається Кабінетом Міністрів України. Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Згідно з ч.9 ст.18 Закону про закупівлі, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Відповідно до ч.11, 12 ст.18 Закону про закупівлі, орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення, у якому зазначаються: висновок органу оскарження про наявність або відсутність порушення процедури закупівлі; висновок органу оскарження про задоволення скарги повністю чи частково або про відмову в її задоволенні; підстави та обґрунтування прийняття рішення; у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково - зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника. Рішення органу оскарження містить таку інформацію: найменування органу оскарження; короткий зміст скарги; мотивувальну частину рішення; резолютивну частину рішення; строк оскарження рішення. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Детально ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «РІСТ» вважає за необхідне звернути увагу на наступне. По-перше. Абзац 5, 6, 7, 8 п.п.1.6 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника («Тверда договірна ціна може бути змінена відповідно до вимог статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у наступних випадках: замовник змінює в процесі будівництва проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників; виникають обставини непереборної сили – надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання договору; змінюється законодавство з питань оподаткування та з інших питань, обов’язкове застосування положень якого призводить до зміни вартості робіт. Зміни Договірної ціни у випадку виникнення обставин, зазначених у цьому пункті, оформлюються додатковою угодою») не відповідає вимогам статті 36 Закону про закупівлі. Частиною 4 статті 36 Закону про закупівлі встановлено вичерпний перелік випадків, за яких можливе внесення змін до істотних умов договору. Викладені випадки в Тендерній документації Замовника не узгоджуються з випадками, викладеними в Законі про закупівлі. Слід зазначити, що вимоги Закону про закупівлі є обов’язковими для Замовника. А тому, просимо зазначені абзаци тендерної документації привести у відповідність до вимог ст.36 Закону про закупівлі. По-друге. Підпунктом «3)» п.п.5.3. п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації («Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору щодо виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту об’єктів V категорії складності, класу наслідків СС-3, будівельним об’ємом не менше 20000 м3 за 2015 або 2016 або 2017 роки, яка повинна включати інформацію про основних замовників (покупців) (із зазначенням їх найменування, юридичні адреси, та контактних телефонів), предмета закупівлі, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копію договору щодо виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту об’єктів V категорії складності, клас наслідків СС-3, будівельним об’ємом не менше 20000 м3 за 2015 або 2016 або 2017 роки та оригінал відгуку [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків]. Копія договору не повинна містити інформацію, яка заретушована») містить дискримінаційні умови щодо учасників, що не узгоджується з п.4 ч.1 ст.3, ст.5 Закону про закупівлі. Згідно з ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами, серед яких, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 5 Закону про закупівлі, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. За таких обставин, дана умова Тендерної документації Замовника вбачається такою, що носить дискримінаційний характер та підлягає виключенню зі складу Тендерної документації як така, що обмежує рівний доступ всіх учасників до участі в процедурі закупівлі. По-третє. Підпункт 5.10 п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника зазначено, що «у разі наявності заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджету більш ніж за 2 (два) останні місяці, тендерна пропозиція учасника може бути відхилена». Звертаємо Вашу увагу, що у умовами проекту договору встановлена передоплата, а заборгованість з податків і зборів до бюджету учаснику дозволено мати за 2 останні місяці. У разі наявності будь-якої заборгованості з податків та зборів до бюджету існує загроза того, що попередня оплата договору буде вилучена органами фіскальної служби. За таких обставин, просимо даний п.п. викласти у наступній редакції: «5.10 У разі наявності заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджету, тендерна пропозиція учасника буде відхилена». По-четверте. П.3 розділу V («Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель») та п.1 розділу VI («Замовник відміняє торги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, передбачених Законом; подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій; допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій; відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом. Торги може бути відмінено частково (за лотом). Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо: ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі; здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили; скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель») Тендерної документації Замовника не узгоджується з нормами ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 30 Закону про закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Згідно зі ст. 31 Закону про закупівлі, Замовник відміняє торги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом; подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації. Ст. 30 та 31 Закону про закупівлі чітко встановлені підстави відхилення тендерних пропозицій та відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. Вищезазначені підстави, викладені Замовником в Тендерній документації не узгоджуються з нормами законодавства. Слід зазначити, що вимоги Закону є обов’язковими для Замовника. За даних обставин, просимо привести зазначені пункти у відповідність до вимог Закону. У відповідності до вищезазначеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду та розглянути її 2. Визнати вищезазначені умови Тендерної документації Замовника такими, що не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» 3. Усунути зазначені дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства Додатки: 1. Тендерна документація Міністерства оборони України щодо закупівлі UA-2017-05-31-000831-b 2. Докази сплати коштів за подання скарги (платіжне доручення про сплату коштів за подання скарги) 21.06.2017 року
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 23.06.2017 №4095.pdf
Дата публікації: 26 червня 2017 15:56

Документи подані скаржником

21 червня 2017 17:24
ТД одеса.doc
21 червня 2017 17:24
platiz.pdf
21 червня 2017 17:24
platiz2.pdf
21 червня 2017 17:24
skarga.pdf

Документи Органу Оскарження

26 червня 2017 15:56
рішення від 23.06.2017 №4095.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 червня 2017 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИЙ ТРЕСТ "ДНІПРО-ІНВЕСТ-БУД"" 87 240 557,94
UAH з ПДВ
79 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 99 995 000,00
UAH з ПДВ
79 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Виробничо-технічне підприємство "УкрБудІнвест" 95 000 000,00
UAH з ПДВ
80 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" 99 867 540,00
UAH з ПДВ
99 867 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2017 11:23
609 79999900.imd
30 червня 2017 11:23
Рисунок (90).jpg
30 червня 2017 11:22
Рисунок (91).jpg
30 червня 2017 11:22
Рисунок (92).jpg
26 червня 2017 17:57
sign.p7s
26 червня 2017 17:56
Розрахунки + ДЦ.rar
26 червня 2017 17:56
Реєстр 1.jpg
26 червня 2017 17:56
Реєстр2.jpg
26 червня 2017 17:56
Банківська ліцензія.7z
26 червня 2017 17:56
Довіреність.7z
26 червня 2017 17:56
Гарантия 273 (1).7z
26 червня 2017 17:56
Договори ЦПХ+накази.rar
26 червня 2017 17:56
Договори цпх част 1.rar
26 червня 2017 17:56
Статутні трест.rar
26 червня 2017 17:56
Статутні філія.rar

Публічні документи

14 липня 2017 16:43
залишок документів 2
14 липня 2017 13:00
Залишок документів
26 червня 2017 17:55
Цінова Пропозиція.jpg
26 червня 2017 17:55
пакет документів 2.rar
26 червня 2017 17:55
пакет документів 1.rar

Публічні документи

24 липня 2017 15:35
403ДЦ.xls
24 липня 2017 15:35
8.Договірна ціна.pdf
24 липня 2017 15:17
6.Цінова пропозиція.pdf
26 червня 2017 17:31
21.Цінова пропозиція.pdf
26 червня 2017 16:46
0. Реєстр документів.pdf
26 червня 2017 16:23
24.Гарантійний лист.pdf
26 червня 2017 16:23
23.Ліцензія.pdf
26 червня 2017 16:23
22.Довідка про якість.pdf
26 червня 2017 16:23
21.Цінова пропозиція.pdf
26 червня 2017 16:23
20.Протокол.pdf
26 червня 2017 16:23
19.Лист згода.pdf
26 червня 2017 16:23
18.Відомість+Наказ.pdf
26 червня 2017 16:08
16.Бенефеціар.pdf
26 червня 2017 16:07
14.Довідки.pdf
26 червня 2017 16:07
13.Статут+Витяг.pdf
26 червня 2017 16:07
12.Відгук.pdf
26 червня 2017 16:07
10.Додаток3-4.pdf
26 червня 2017 16:07
9.Додаток2.pdf
26 червня 2017 16:07
8.Додаток1.pdf
26 червня 2017 16:07
7.Договір генпідряду05.pdf
26 червня 2017 16:07
6.Довідка про досвід.pdf
26 червня 2017 16:07
5. 1-ДФ.pdf
26 червня 2017 15:41
Doverennosti17050.rar
26 червня 2017 15:41
bank_guarantee_17050.rar
26 червня 2017 15:41
152.imd
26 червня 2017 15:41
4.Штатний розпис.pdf
26 червня 2017 15:41
2.Договір оренди.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИЙ ТРЕСТ "ДНІПРО-ІНВЕСТ-БУД""
#30375573
Відхилено 79 999 900,00
UAH з ПДВ
10 липня 2017 11:46
ТОВ "ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#32977018
Відхилено 79 999 999,00
UAH з ПДВ
10 липня 2017 11:48
ТОВ Виробничо-технічне підприємство "УкрБудІнвест"
#32727225
Відхилено 80 000 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2017 12:13
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"
#33316751
Переможець 99 867 540,00
UAH з ПДВ
19 липня 2017 17:36

Документи

10 липня 2017 11:46
sign.p7s

Документи

10 липня 2017 11:48
sign.p7s

Документи

17 липня 2017 12:13
sign.p7s

Документи

19 липня 2017 17:36
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2017 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"
#33316751
99 867 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2017 17:36
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 серпня 2017 19:37
303_36_4_1.pdf укладений
11 серпня 2017 19:36
sign.p7s зміни до договору
14 травня 2019 11:04
ДУ 6 303_36_4_1.pdf зміни до договору
14 травня 2019 11:03
sign.p7s зміни до договору
14 травня 2019 11:01
ДУ 5 303_36_4_1.pdf зміни до договору
14 травня 2019 10:59
sign.p7s зміни до договору
14 травня 2019 10:56
ДУ 3 303_36_4_1.PDF зміни до договору
14 травня 2019 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змін, внесених до істотних умов договору, продовжено термін завершення виконання будівельних робіт (45000000-7) Реконструкції будівлі учбового корпусу № 3 за генпланом під штаб у в/м 217, м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 14, підготовки зазначеного об’єкту до введення в експлуатацію та передачі його Замовнику до 01.12.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 303/36/4/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 303/36/4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змін, внесених до істотних умов договору, продовжено термін завершення виконання будівельних робіт (45000000-7) Реконструкції будівлі учбового корпусу № 3 за генпланом під штаб у в/м 217, м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 14, підготовки зазначеного об’єкту до введення в експлуатацію та передачі його Замовнику до 01.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 303/36/4/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 303/36/4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змін, внесених до істотних умов договору, Договірна ціна на виконання будівельних робіт та поточного ремонту (45000000-7) Реконструкції будівлі учбового корпусу № 3 за генпланом під штаб у в/м 217, м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 14, складає 90 971 730 грн. 00 коп.
Номер договору про закупівлю: 303/36/4/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 303/36/4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку