Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (адвокатські послуги)
Очікувана вартість
210 087,00 UAH
UA-2017-05-31-000701-a ● f6f4e687add5499cb964b60ff16ff788
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 26199708 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2 |
Контактна особа: |
Козулін Євген +380444893149 kyivblago.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2017 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2017 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2017 13:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2017 14:09 |
Очікувана вартість: | 210 087,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 050,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Місце надання послуг: м. Київ
Обсяг надання послуг: 200 (двісті) годин
Обсяг надання послуг: 200 (двісті) годин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 час
код ДК 021:2015 - 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (адвокатські послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, Київська обл., Київ, Дегтярівська 31 корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2017 14:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2017 14:54 |
ДОДАТОК_№3 31.05.2017.docx | |
31 травня 2017 14:54 |
ДОДАТОК_№2 31.05.2017.docx | |
31 травня 2017 14:54 |
ДОДАТОК_№1 31.05.2017.docx | |
31 травня 2017 14:54 |
ТД_ Адвокатські послуги 31.05.2017.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
зміст тендерної пропозиції
Дата подання: 06 червня 2017 12:10
Дата відповіді: 07 червня 2017 10:59
Прошу надати роз'яснення щодо розділу "Інструкція з підготовки ТП", а саме:
п/п. 5 п. 1 - "гарантійний лист щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та ін. вимогам предмета закупівлі...". Що Ви розумієте під цим поняттям, який зміст і форму має містити даний документ? Звертаємо також Вашу увагу на ймовірну невідповідність вказаного Вами посилання на п.6 цього розділу ТД.
п/п. 7 п. 1 - "гарантійний лист про готовність укласти договір..." Що Ви розумієте під цим поняттям, який зміст і форму має містити даний документ?
п/п. 1 п. 5 - "наявність обладнання та матеріально-технічної бази". Поясніть, будь-ласка, яке саме обладнання та матеріально-технічну базу необхідно вказувати у довідці.
Які документи мають підтверджувати правомірність використання обладнання та матеріально-технічної бази учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідні роз"яснення:
п/п. 5 п. 1 - Мається на увазі документ у довільній формі, в якому гарантується наявність достатньої кількості фахівців із необхідним стажем роботи, які здатні компетентно виконати завдання Замовника із врахуванням інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначеної у п.6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
п/п. 7 п. 1 - Мається на увазі документ у довільній формі, в якому учасник, у випадку визнання його переможцем торгів, гарантує свій намір укласти договір про закупівлю в редакції, що викладена в Додатку №3 до Тендерної документації. Зміни до тексту проекту договору не допускаються
п/п. 1 п. 5 - Мається на увазі довідка у довільній формі, в якій зазначається про наявність у учасника офісної приміщення, необхідної офісної техніки у достатній кількості (наприклад, комп'ютери, сканери, принтери, телефон/факс та інші засоби зв'язку тощо), необхідних для вчасного та якісного виконання завдань Замовника.
Які документи мають підтверджувати правомірність використання обладнання та матеріально-технічної бази учасника? - Для офісного приміщення - правовстановлюючі документи на приміщення (наприклад, договір оренди). Для офісної техніки та іншого приладдя - довідка у довільній формі.
п/п. 5 п. 1 - Мається на увазі документ у довільній формі, в якому гарантується наявність достатньої кількості фахівців із необхідним стажем роботи, які здатні компетентно виконати завдання Замовника із врахуванням інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначеної у п.6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
п/п. 7 п. 1 - Мається на увазі документ у довільній формі, в якому учасник, у випадку визнання його переможцем торгів, гарантує свій намір укласти договір про закупівлю в редакції, що викладена в Додатку №3 до Тендерної документації. Зміни до тексту проекту договору не допускаються
п/п. 1 п. 5 - Мається на увазі довідка у довільній формі, в якій зазначається про наявність у учасника офісної приміщення, необхідної офісної техніки у достатній кількості (наприклад, комп'ютери, сканери, принтери, телефон/факс та інші засоби зв'язку тощо), необхідних для вчасного та якісного виконання завдань Замовника.
Які документи мають підтверджувати правомірність використання обладнання та матеріально-технічної бази учасника? - Для офісного приміщення - правовстановлюючі документи на приміщення (наприклад, договір оренди). Для офісної техніки та іншого приладдя - довідка у довільній формі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-05-31-000701-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Центр Конфліктології і Права, Код ЄДРПОУ:32156915
Дата подання: 23 червня 2017 16:50
щодо рішення тендерного комітету
текст у долученому документі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2017 21:37
Вимогу не може бути задоволено. Договір, наданий у складі тендерної пропозиції учасника не відповідає вимогам замовника, викладеним у тендерній документації. Детально позицію замовника викладено у доданих документах
Номер вимоги: UA-2017-05-31-000701-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Центр Конфліктології і Права, Код ЄДРПОУ:32156915
Дата подання: 29 червня 2017 13:48
прийняття рішення
Невідкладно скликати засідання тендерного комітету та прийняття рішення про відповідність пропозиції ТОВ «Центр Конфліктології і Права» вимогам тендерної документації та Закону та намір укласти договір.
Скасована
Дата: 29 червня 2017 14:37
Причина: дублювання
Номер вимоги: UA-2017-05-31-000701-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Центр Конфліктології і Права, Код ЄДРПОУ:32156915
Дата подання: 29 червня 2017 14:19
Вимога
Надати інформацію стосовно питань, викладених у вимозі (долучено)
Скасована
Дата: 29 червня 2017 14:37
Причина: дублювання
Номер вимоги: UA-2017-05-31-000701-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Центр Конфліктології і Права, Код ЄДРПОУ:32156915
Дата подання: 29 червня 2017 14:35
вимога
Надати інформацію стосовно питань, викладених у вимозі (долучено)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 червня 2017 17:36
За результатом розгляду Вашої вимоги від 29.06.2017 інформуємо, що вона не може бути задоволена. Детально позиція замовника викладена у долученому файлі
Номер вимоги: UA-2017-05-31-000701-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Центр Конфліктології і Права, Код ЄДРПОУ:32156915
Дата подання: 04 липня 2017 12:27
Вимога в порядку ст.32 Закону
Відповідно до ч.1 ст. 32 ЗУ "Про державні закупівлі" вимагаємо надати розгорнуту інформацію про переваги пропозиції ТОВ «Алєксєєв, Боярчуков та Партнери» над пропозицією ТОВ «Центр Конфліктології і Права», яка є найбільш економічно вигідною.
Також вимагаємо детально зазначити відмінності пропозицій у частині документального підтвердження кваліфікаційного критерію – наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Просимо описати методику оцінки тендерним комітетом правильності документального підтвердження такого досвіду учасниками.
Розгорнути
Згорнути
Також вимагаємо детально зазначити відмінності пропозицій у частині документального підтвердження кваліфікаційного критерію – наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Просимо описати методику оцінки тендерним комітетом правильності документального підтвердження такого досвіду учасниками.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2017 23:05
На Вашу вимогу надаємо інформацію про тендерну пропозиції учасників закупівлі. Детальна інформація у долученому документі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Центр Конфліктології і Права #32156915 |
Відхилено |
143 800,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2017 11:16
|
ТОВ "АЛЄКСЄЄВ, БОЯРЧУКОВ ТА ПАРТНЕРИ" #39007375 |
Переможець |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
29 червня 2017 17:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2018 10:13
|
Звіт про виконання договору (адвокатські послуги).pdf | укладений |
13 квітня 2018 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2017 14:25
|
Повідомлення про внесення змін АБП подовження (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2017 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2017 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2017 16:28
|
Договір адвокатські послуги.PDF | укладений |
14 липня 2017 16:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: подовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 123 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |