Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (адвокатські послуги)
Очікувана вартість
210 087,00 UAH
UA-2017-05-31-000701-a f6f4e687add5499cb964b60ff16ff788
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козулін Євген

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2017 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2017 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2017 13:00
Початок аукціону: 19 червня 2017 14:09
Очікувана вартість: 210 087,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Місце надання послуг: м. Київ
Обсяг надання послуг: 200 (двісті) годин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 час
код ДК 021:2015 - 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (адвокатські послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська обл., Київ, Дегтярівська 31 корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2017 14:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 травня 2017 14:54
ДОДАТОК_№3 31.05.2017.docx
31 травня 2017 14:54
ДОДАТОК_№2 31.05.2017.docx
31 травня 2017 14:54
ДОДАТОК_№1 31.05.2017.docx
31 травня 2017 14:54
ТД_ Адвокатські послуги 31.05.2017.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зміст тендерної пропозиції
Дата подання: 06 червня 2017 12:10
Дата відповіді: 07 червня 2017 10:59
Прошу надати роз'яснення щодо розділу "Інструкція з підготовки ТП", а саме: п/п. 5 п. 1 - "гарантійний лист щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та ін. вимогам предмета закупівлі...". Що Ви розумієте під цим поняттям, який зміст і форму має містити даний документ? Звертаємо також Вашу увагу на ймовірну невідповідність вказаного Вами посилання на п.6 цього розділу ТД. п/п. 7 п. 1 - "гарантійний лист про готовність укласти договір..." Що Ви розумієте під цим поняттям, який зміст і форму має містити даний документ? п/п. 1 п. 5 - "наявність обладнання та матеріально-технічної бази". Поясніть, будь-ласка, яке саме обладнання та матеріально-технічну базу необхідно вказувати у довідці. Які документи мають підтверджувати правомірність використання обладнання та матеріально-технічної бази учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідні роз"яснення:
п/п. 5 п. 1 - Мається на увазі документ у довільній формі, в якому гарантується наявність достатньої кількості фахівців із необхідним стажем роботи, які здатні компетентно виконати завдання Замовника із врахуванням інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначеної у п.6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
п/п. 7 п. 1 - Мається на увазі документ у довільній формі, в якому учасник, у випадку визнання його переможцем торгів, гарантує свій намір укласти договір про закупівлю в редакції, що викладена в Додатку №3 до Тендерної документації. Зміни до тексту проекту договору не допускаються
п/п. 1 п. 5 - Мається на увазі довідка у довільній формі, в якій зазначається про наявність у учасника офісної приміщення, необхідної офісної техніки у достатній кількості (наприклад, комп'ютери, сканери, принтери, телефон/факс та інші засоби зв'язку тощо), необхідних для вчасного та якісного виконання завдань Замовника.
Які документи мають підтверджувати правомірність використання обладнання та матеріально-технічної бази учасника? - Для офісного приміщення - правовстановлюючі документи на приміщення (наприклад, договір оренди). Для офісної техніки та іншого приладдя - довідка у довільній формі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-31-000701-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Центр Конфліктології і Права, Код ЄДРПОУ:32156915
Дата подання: 23 червня 2017 16:50
щодо рішення тендерного комітету
текст у долученому документі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2017 21:37
Вимогу не може бути задоволено. Договір, наданий у складі тендерної пропозиції учасника не відповідає вимогам замовника, викладеним у тендерній документації. Детально позицію замовника викладено у доданих документах
Номер вимоги: UA-2017-05-31-000701-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Центр Конфліктології і Права, Код ЄДРПОУ:32156915
Дата подання: 29 червня 2017 13:48
прийняття рішення
Невідкладно скликати засідання тендерного комітету та прийняття рішення про відповідність пропозиції ТОВ «Центр Конфліктології і Права» вимогам тендерної документації та Закону та намір укласти договір.
Скасована
Дата: 29 червня 2017 14:37
Причина: дублювання
Номер вимоги: UA-2017-05-31-000701-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Центр Конфліктології і Права, Код ЄДРПОУ:32156915
Дата подання: 29 червня 2017 14:19
Вимога
Надати інформацію стосовно питань, викладених у вимозі (долучено)
Скасована
Дата: 29 червня 2017 14:37
Причина: дублювання
Номер вимоги: UA-2017-05-31-000701-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Центр Конфліктології і Права, Код ЄДРПОУ:32156915
Дата подання: 29 червня 2017 14:35
вимога
Надати інформацію стосовно питань, викладених у вимозі (долучено)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 червня 2017 17:36
За результатом розгляду Вашої вимоги від 29.06.2017 інформуємо, що вона не може бути задоволена. Детально позиція замовника викладена у долученому файлі
Номер вимоги: UA-2017-05-31-000701-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Центр Конфліктології і Права, Код ЄДРПОУ:32156915
Дата подання: 04 липня 2017 12:27
Вимога в порядку ст.32 Закону
Відповідно до ч.1 ст. 32 ЗУ "Про державні закупівлі" вимагаємо надати розгорнуту інформацію про переваги пропозиції ТОВ «Алєксєєв, Боярчуков та Партнери» над пропозицією ТОВ «Центр Конфліктології і Права», яка є найбільш економічно вигідною.
Також вимагаємо детально зазначити відмінності пропозицій у частині документального підтвердження кваліфікаційного критерію – наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Просимо описати методику оцінки тендерним комітетом правильності документального підтвердження такого досвіду учасниками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2017 23:05
На Вашу вимогу надаємо інформацію про тендерну пропозиції учасників закупівлі. Детальна інформація у долученому документі

Документи подані скаржником

23 червня 2017 16:50
Вимога

Документи

27 червня 2017 21:37
P70627-212103.jpg
27 червня 2017 21:37
P70627-212034.jpg

Документи подані скаржником

29 червня 2017 14:35
Вимога

Документи

Документи

05 липня 2017 17:36
P70705-123404.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2017 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Центр Конфліктології і Права 148 800,00
UAH з ПДВ
143 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЄКСЄЄВ, БОЯРЧУКОВ ТА ПАРТНЕРИ" 198 000,00
UAH з ПДВ
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2017 12:37
Електронний підпис
16 червня 2017 12:07
Статут ЦКП.pdf
16 червня 2017 12:07
Підписаний_G0617-4812-GL_tender.pdf
16 червня 2017 12:07
Наказ Директор.pdf
16 червня 2017 12:07
Лист згода.pdf
16 червня 2017 12:07
довідки з банку.pdf
16 червня 2017 12:07
Довідка стаття 17.pdf
16 червня 2017 12:07
Довідка про субпідряд.pdf
16 червня 2017 12:07
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

03 липня 2017 14:32
Оновлена довідка
30 червня 2017 10:39
Довідки
15 червня 2017 17:10
Електронний підпис
15 червня 2017 17:06
Установчі документи.pdf
15 червня 2017 17:06
Лист-згода.pdf
15 червня 2017 17:06
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Центр Конфліктології і Права

ТОВ "АЛЄКСЄЄВ, БОЯРЧУКОВ ТА ПАРТНЕРИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Центр Конфліктології і Права
#32156915
Відхилено 143 800,00
UAH з ПДВ
23 червня 2017 11:16
ТОВ "АЛЄКСЄЄВ, БОЯРЧУКОВ ТА ПАРТНЕРИ"
#39007375
Переможець 144 000,00
UAH з ПДВ
29 червня 2017 17:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 червня 2017 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЄКСЄЄВ, БОЯРЧУКОВ ТА ПАРТНЕРИ"
#39007375
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2018 10:13
Звіт про виконання договору (адвокатські послуги).pdf укладений
13 квітня 2018 10:13
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 14:25
Повідомлення про внесення змін АБП подовження (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2017 14:25
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 14:21
Електронний підпис укладений
14 липня 2017 16:28
Договір адвокатські послуги.PDF укладений
14 липня 2017 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: подовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 123
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2017 — 12 квітня 2018
Сума оплати за договором: 66 096,00
UAH з ПДВ