Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Rail rolling stock" for code 34620000-9 DK 021: 2015 (passenger-propelled tram cars longer than 26 meters low-floor)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Вебсайт: | http://kpt.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Контактна особа: |
Тисмінецька Тетяна Володимирівна +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Kyivpastrans |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Tysminetska Tetiana Volodymyri +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2017 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2017 12:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2017 12:30 |
Початок аукціону: | 17 липня 2017 14:10 |
Очікувана вартість: | 1 946 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 460 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Publication date: | 31 травня 2017 12:25 |
Enquiries until: | 28 червня 2017 12:30 |
Complaints submission until: | до 04 липня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 липня 2017 12:30 |
Information
Estimated total value: | 1 946 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 19 460 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2017 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2017 16:33 |
Перелік змін2.doc | |
30 червня 2017 16:33 |
ТД вагони.docx | |
16 червня 2017 12:00 |
Перелік змін.doc |
30 червня 2017 16:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 червня 2017 16:33 |
Перелік змін2.doc
|
||||||
30 червня 2017 16:33 |
ТД вагони.docx
|
||||||
16 червня 2017 12:00 |
Перелік змін.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Підстави подання вимоги.
Вимога подається в зв’язку з умовами тендерної документації, які порушують принципи здійснення закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі».
Вимога подається ТОВ «Татра-Юг» в рамках закупівлі №UA-2017-05-31-000423-a від 31.05.2017 року: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги).
1. Відповідно до п.9, Таблиці 2 Тендерної документації передбачається надання: «документа, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником у складі тендерної пропозиції».
Розділ 20, наказу №28 від 01.02.2005 року «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» передбачає, що обов'язковій сертифікації в Україні підлягає тільки: «Пасажирські трамвайні вагони нові та такі, що були в користуванні і ввозяться в Україну», тобто пасажирські трамвайні вагони вітчизняного виробництва такій сертифікації не підлягають.
Отже, вимога, яка передбачає надання: «документа, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником у складі тендерної пропозиції» є дискримінаційною та ущемляє право Участі у тендері вітчизняних виробників.
Крім того зазначимо, що документ, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, отримується Учасником у разі наявності трамвайного вагону, тобто тільки після його виготовлення.
Вимога, щодо надання документу, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону у складі тендерної пропозиції, є дискримінаційною, також з огляду на те, що серед Учасників є такі, в яких на момент подачі тендерної пропозиції не має виготовлених трамвайних вагонів та таке виготовлення буде здійснюватись у відповідності до строку поставки, який передбачається у Тендерній документації, тобто, в таких Учасників апріорі не може бути цих сертифікатів.
2.Відповідно до п.5.1, Додатку 3 Тендерної документації: «строк поставки товару: до 29 грудня 2017 року»
Відповідно до п.5.2, Додатку 3 Тендерної документації: «поставка Товару здійснюється окремими партіями, виходячи з фактичного обсягу видатків Покупця за його окремою заявкою…»
ч.2, ст. 267 Господарського кодексу України передбачає, що: «Строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством».
ч.4 ст. 267 Господарського кодексу України встановлює загальні строки поставки продукції виробничо - технічного призначення, у разі якщо сторонами передбачено поставку товарів окремими партіями, а саме: квартал.
Строки поставки товару передбачені Тендерною документацією унеможливлюють участь у тендері Учасників, в яких не має в наявності виготовлених трамвайних вагонів, враховуючи кількість одиниць закупки (40 од.) та особливості виробництва трамвайних вагонів, тому встановлені строки поставки товару є дискримінаційними та передбачені тільки для Учасників, в яких наявні виготовлені трамвайні вагони.
3. п.1 постанови Кабінету Міністрів України №117 від 23 квітня 2014р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»: установив, що: «розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату лише у разі закупівлі, зокрема, трамваїв, якщо розмір такої оплати не перевищує 70 відсотків їх вартості;
Звертаємо увагу, що у Тендерній документації не передбачена попередня оплата зазначена у вище названій постанові, що є дискримінацією учасників, які у зв’язку з великим обсягом закупівлі передбаченою Тендерною документацією не матимуть можливості виготовити нові трамвайні вагони.
4. Відповідно до пп.1, п.1, Таблиці 1 Тендерної документації Учасник має надати: «Довідку (лист) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (із зазначенням інформації про представника (-ів) гарантійного обслуговування у місті Києві на період гарантійної експлуатації) за підписом уповноваженої посадової особи».
Встановлення вимог у Тендерної документації щодо наявності представника (-ів) гарантійного обслуговування у місті Києві є дискримінаційними, адже такі вимоги унеможливлюють участь у тендері Учасників, в яких не має представника (-ів) гарантійного обслуговування у місті Києві на дату подачі Тендерної пропозиції але можуть забезпечити створення такого представництва до поставки трамвайних вагонів.
5. п.17, Додатку 5 Тендерної документації передбачає: «Доля низького рівня підлоги для пасажирів, що стоять - 100%».
Відповідно до п. 3.6 ДСТУ 4876:2007 «Вагони трамвайні пасажирські. Загальні технічні вимоги», надає визначення трамвайним вагонам з низьким розташованням підлоги, а саме: «вагон, в якому щонайменше 35 % площі підлоги салону, відведеного для пасажирів, які сто¬ять, утворює суцільну поверхню без сходинок, на яку можна піднятися принаймні через одні служ¬бові двері, зробивши для цього всього один крок із землі».
Встановлення вимоги саме 100-% долі низького рівня підлоги для пасажирів, що стоять є дискримінаційною, а саме, вимога значно звужує конкуренцію серед Учасників тендеру, так як приймати участь в тендері не сможуть Учасники, які виробляють трамвайні вагони з рівнем підлоги від 35% до 99%.
Крім того, така вимога достеменно співпадає з технічними параметрами трамвайних вагонів виробництва Pesa, чим дискримінує вітчизняних виробників.
Отже, всі вище перелічені вимоги Тендерної документації, містять дискримінаційні умови, що є порушенням ст.ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
П.1, ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачає що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до п.1, ст.5 вищеназваного закону, Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до п.3, ст.5 цього ж закону передбачається, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, зловживання своїм правом вимагати від учасників документів та встановлення вимог виключно на користь конкретного учасника є дією спрямованою на звуження учасників закупівлі, що заборонено ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 3, 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», -
прошу:
1. Усунути дискримінаційні вимоги, а саме:
- Виключити п.9, Таблиці 2 Тендерної документації, яка передбачає надання: «документа, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником у складі тендерної пропозиції» або зробити уточнення про необхідність надання документа, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником у складі тендерної пропозиції тільки на пасажирські трамвайні вагони нові та такі, що були в користуванні і ввозяться в Україну;
- Збільшити строк поставку товару достатній для виготовлення трамвайних вагонів, а саме: до 29 грудня 2020 року шляхом внесення змін у п.5.1, Додатку 3 Тендерній документації;
- Включити у Тендерну документацію попередню оплату;
- Виключити пп.1, п.1, Таблиці 1 Тендерної документації, яка передбачає, що Учасник має надати: «Довідку (лист) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (із зазначенням інформації про представника (-ів) гарантійного обслуговування у місті Києві на період гарантійної експлуатації) за підписом уповноваженої посадової особи»;
- Виключити п.17, Додатку 5 Тендерної документації, яка передбачає що: «Доля низького рівня підлоги для пасажирів, що стоять - 100%».
Скарги до процедури
Дата подання: 26 червня 2017 16:45
Дата подання: 24 липня 2017 09:47
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-30-000069 ● 440bc8707ea544d2a4423862ea05e2eb
- Статус: вирішено ● Дата: 31 січня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2019 18:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.01.2019 № 21
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.01.2019 № 21
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2017-05-31-000423-a 31.05.2017 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку
2019-02-15 15:50:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-04-03-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.04.2019 № 102
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 03 квітня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-09-28-001073-а та UA-2017-05-31-000423-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
СТЕК Дмитро Михайлович – начальник відділу моніторингу закупівель у бюджетній сфері Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель (керівник групи);
БОЙКО Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
2019-04-03 10:56:35
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • не усунуто
За результатами моніторингу здійснено перевірку закупівель
2020-01-31 10:30:58
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2017 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA |
1 846 416 000,00
UAH з ПДВ
|
1 813 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" |
1 813 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 813 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA #0000036552 |
Переможець |
1 813 199 000,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2017 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2019 15:16
|
звіт про виконання договору | укладений |
15 березня 2019 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2018 17:23
|
повідомлення ДУ 10 узгоджене зменшенняи обсягу закупівлі договору 258.docx | зміни до договору |
26 жовтня 2018 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2017 12:42
|
повідомлення ду номер вісім продовження строку дії договору PESA.docx | зміни до договору |
29 грудня 2017 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2017 14:23
|
Контракт | зміни до договору |
18 серпня 2017 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань на підставі рішення Київради від 21.11.2017 №494/3501 |
Номер договору про закупівлю: | 52.17-258 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 52.17-258 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 10. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; зміна курсу іноземної валюти. Сума додаткової угоди 1 813 199 000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 52.17-258 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 52.17-258 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |