«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги)
"Rail rolling stock" for code 34620000-9 DK 021: 2015 (passenger-propelled tram cars longer than 26 meters low-floor)
Очікувана вартість
1 946 000 000,00 UAH
UA-2017-05-31-000423-a acd37d98217e421fb0573b7bac67b488
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт замовника: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа замовника: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Official name: ME Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2017 12:30
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2017 12:30
Початок аукціону: 17 липня 2017 14:10
Очікувана вартість: 1 946 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 460 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 31 травня 2017 12:25
Enquiries until: 28 червня 2017 12:30
Complaints submission until: до 04 липня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 липня 2017 12:30

Information

Estimated total value: 1 946 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 19 460 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 500 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 од
«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, адреса філії КП «Київпастранс» надається після повідомлення постачальника про готовність партії до відвантаження
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

"Rail rolling stock" for code 34620000-9 DK 021: 2015 (passenger-propelled tram cars longer than 26 meters low-floor)
CPV: 34620000-9
Період постачання: з 24 серпня 2017 по 29 грудня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 червня 2017 16:35
Електронний цифровий підпис
30 червня 2017 16:33
Перелік змін2.doc
30 червня 2017 16:33
ТД вагони.docx
16 червня 2017 12:00
Перелік змін.doc
30 червня 2017 16:35
Електронний цифровий підпис
16 червня 2017 12:07
Електронний цифровий підпис
31 травня 2017 12:41
Електронний цифровий підпис
30 червня 2017 16:33
Перелік змін2.doc
30 червня 2017 16:33
ТД вагони.docx
16 червня 2017 12:00
ТД вагони.docx
31 травня 2017 12:31
ТД вагони.docx
16 червня 2017 12:00
Перелік змін.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-31-000423-a.b1
Статус:
Залишена без розгляду
Учасник: ТОВ "Татра-Юг", Код ЄДРПОУ:34507118
Дата подання: 20 червня 2017 19:02
вимоги щодо усунення дискримінаційних умов
Вимога усунути дискримінаційні умови до учасників


Підстави подання вимоги.
Вимога подається в зв’язку з умовами тендерної документації, які порушують принципи здійснення закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі».
Вимога подається ТОВ «Татра-Юг» в рамках закупівлі №UA-2017-05-31-000423-a від 31.05.2017 року: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги).
1. Відповідно до п.9, Таблиці 2 Тендерної документації передбачається надання: «документа, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником у складі тендерної пропозиції».
Розділ 20, наказу №28 від 01.02.2005 року «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» передбачає, що обов'язковій сертифікації в Україні підлягає тільки: «Пасажирські трамвайні вагони нові та такі, що були в користуванні і ввозяться в Україну», тобто пасажирські трамвайні вагони вітчизняного виробництва такій сертифікації не підлягають.
Отже, вимога, яка передбачає надання: «документа, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником у складі тендерної пропозиції» є дискримінаційною та ущемляє право Участі у тендері вітчизняних виробників.
Крім того зазначимо, що документ, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, отримується Учасником у разі наявності трамвайного вагону, тобто тільки після його виготовлення.
Вимога, щодо надання документу, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону у складі тендерної пропозиції, є дискримінаційною, також з огляду на те, що серед Учасників є такі, в яких на момент подачі тендерної пропозиції не має виготовлених трамвайних вагонів та таке виготовлення буде здійснюватись у відповідності до строку поставки, який передбачається у Тендерній документації, тобто, в таких Учасників апріорі не може бути цих сертифікатів.
2.Відповідно до п.5.1, Додатку 3 Тендерної документації: «строк поставки товару: до 29 грудня 2017 року»
Відповідно до п.5.2, Додатку 3 Тендерної документації: «поставка Товару здійснюється окремими партіями, виходячи з фактичного обсягу видатків Покупця за його окремою заявкою…»
ч.2, ст. 267 Господарського кодексу України передбачає, що: «Строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством».
ч.4 ст. 267 Господарського кодексу України встановлює загальні строки поставки продукції виробничо - технічного призначення, у разі якщо сторонами передбачено поставку товарів окремими партіями, а саме: квартал.
Строки поставки товару передбачені Тендерною документацією унеможливлюють участь у тендері Учасників, в яких не має в наявності виготовлених трамвайних вагонів, враховуючи кількість одиниць закупки (40 од.) та особливості виробництва трамвайних вагонів, тому встановлені строки поставки товару є дискримінаційними та передбачені тільки для Учасників, в яких наявні виготовлені трамвайні вагони.
3. п.1 постанови Кабінету Міністрів України №117 від 23 квітня 2014р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»: установив, що: «розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату лише у разі закупівлі, зокрема, трамваїв, якщо розмір такої оплати не перевищує 70 відсотків їх вартості;
Звертаємо увагу, що у Тендерній документації не передбачена попередня оплата зазначена у вище названій постанові, що є дискримінацією учасників, які у зв’язку з великим обсягом закупівлі передбаченою Тендерною документацією не матимуть можливості виготовити нові трамвайні вагони.
4. Відповідно до пп.1, п.1, Таблиці 1 Тендерної документації Учасник має надати: «Довідку (лист) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (із зазначенням інформації про представника (-ів) гарантійного обслуговування у місті Києві на період гарантійної експлуатації) за підписом уповноваженої посадової особи».
Встановлення вимог у Тендерної документації щодо наявності представника (-ів) гарантійного обслуговування у місті Києві є дискримінаційними, адже такі вимоги унеможливлюють участь у тендері Учасників, в яких не має представника (-ів) гарантійного обслуговування у місті Києві на дату подачі Тендерної пропозиції але можуть забезпечити створення такого представництва до поставки трамвайних вагонів.
5. п.17, Додатку 5 Тендерної документації передбачає: «Доля низького рівня підлоги для пасажирів, що стоять - 100%».
Відповідно до п. 3.6 ДСТУ 4876:2007 «Вагони трамвайні пасажирські. Загальні технічні вимоги», надає визначення трамвайним вагонам з низьким розташованням підлоги, а саме: «вагон, в якому щонайменше 35 % площі підлоги салону, відведеного для пасажирів, які сто¬ять, утворює суцільну поверхню без сходинок, на яку можна піднятися принаймні через одні служ¬бові двері, зробивши для цього всього один крок із землі».
Встановлення вимоги саме 100-% долі низького рівня підлоги для пасажирів, що стоять є дискримінаційною, а саме, вимога значно звужує конкуренцію серед Учасників тендеру, так як приймати участь в тендері не сможуть Учасники, які виробляють трамвайні вагони з рівнем підлоги від 35% до 99%.
Крім того, така вимога достеменно співпадає з технічними параметрами трамвайних вагонів виробництва Pesa, чим дискримінує вітчизняних виробників.
Отже, всі вище перелічені вимоги Тендерної документації, містять дискримінаційні умови, що є порушенням ст.ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
П.1, ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачає що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до п.1, ст.5 вищеназваного закону, Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до п.3, ст.5 цього ж закону передбачається, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, зловживання своїм правом вимагати від учасників документів та встановлення вимог виключно на користь конкретного учасника є дією спрямованою на звуження учасників закупівлі, що заборонено ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 3, 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», -
прошу:

1. Усунути дискримінаційні вимоги, а саме:
- Виключити п.9, Таблиці 2 Тендерної документації, яка передбачає надання: «документа, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником у складі тендерної пропозиції» або зробити уточнення про необхідність надання документа, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником у складі тендерної пропозиції тільки на пасажирські трамвайні вагони нові та такі, що були в користуванні і ввозяться в Україну;
- Збільшити строк поставку товару достатній для виготовлення трамвайних вагонів, а саме: до 29 грудня 2020 року шляхом внесення змін у п.5.1, Додатку 3 Тендерній документації;
- Включити у Тендерну документацію попередню оплату;
- Виключити пп.1, п.1, Таблиці 1 Тендерної документації, яка передбачає, що Учасник має надати: «Довідку (лист) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (із зазначенням інформації про представника (-ів) гарантійного обслуговування у місті Києві на період гарантійної експлуатації) за підписом уповноваженої посадової особи»;
- Виключити п.17, Додатку 5 Тендерної документації, яка передбачає що: «Доля низького рівня підлоги для пасажирів, що стоять - 100%».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 червня 2017 18:22
Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення.

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-05-31-000423-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Татра-Юг", Код ЄДРПОУ:34507118
Дата подання: 26 червня 2017 16:45
скарга в порядку статті 18 Закону "Про публічні закупівлі"
Підстави подання скарги. Скарга подається в зв’язку з умовами тендерної документації, які порушують принципи здійснення закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». Вимога подається ТОВ «Татра-Юг» в рамках закупівлі №UA-2017-05-31-000423-a від 31.05.2017 року: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги). 22 червня 2017 року Замовником було відмовлено у задоволені вимог ТОВ «Татра-Юг» щодо усунення дискримінаційних вимог, які містяться в тендерній документації. На нашу вимогу виключити п.9, Таблиці 2 Тендерної документації, що передбачає надання: «документа, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником у складі тендерної пропозиції» або зробити уточнення про необхідність надання документа, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником у складі тендерної пропозиції тільки на пасажирські трамвайні вагони нові та такі, що були в користуванні і ввозяться в Україну ТОВ «Татра-Юг» отримало наступну відповідь у вигляді роз’яснення до тендерної документації, затвердженою рішенням тендерного комітету КП «Київпастранс» від «22» червня 2017 р. протокол № 694: «закупівля передбачає придбання 40 трамвайних вагонів у строк до 29.12.2017 року. Зважаючи, що повний цикл виготовлення трамвайних вагонів перевищує три місяці, а процес сертифікаційних випробувань та отримання сертифікату відповідності досить тривалий, відсутність раніше проведених сертифікаційних випробувань створює додатковий ризик невиконання закупівлі в повному обсязі у визначений строк. Тому внесення змін вважаємо недоцільним». Вважаємо, що дана вимога Тендерної документації містить дискримінаційні умови, що є порушенням ст.ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав. Розділ 20, наказу №28 від 01.02.2005 року «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» передбачає, що обов'язковій сертифікації в Україні підлягає тільки: «Пасажирські трамвайні вагони нові та такі, що були в користуванні і ввозяться в Україну», тобто пасажирські трамвайні вагони вітчизняного виробництва такій сертифікації не підлягають. Отже, вимога, яка передбачає надання: «документа, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником у складі тендерної пропозиції» є дискримінаційною та ущемляє право участі у тендері вітчизняних виробників. Крім того зазначимо, що документ, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, отримується Учасником у разі наявності трамвайного вагону, тобто тільки після його виготовлення. Таким чином, вимога, щодо надання документу, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону у складі тендерної пропозиції, є дискримінаційною, також з огляду на те, що серед Учасників є такі, в яких на момент подачі тендерної пропозиції не має виготовлених трамвайних вагонів та таке виготовлення буде здійснюватись у відповідності до строку поставки, який передбачається у Тендерній документації, тобто, в таких Учасників апріорі не може бути цих сертифікатів. Більш того, трамвайні вагони, які є предметом закупівлі в рамках закупівлі №UA-2017-05-31-000423-a від 31.05.2017 року: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги) повинні відповідати всім вимогам зазначеним в тендерної документації і повинні пройти сертифікацію на момент подання учасником тендерної пропозиції. Тобто трамвайні вагони, що будуть поставлятися в рамках даної закупівлі повинні бути до 1.07.2017 року вже виготовлені, пройти сертифікацію та мати всі технічні та конструктивні характеристики, які заявлені Замовником. Враховуючи вищенаведене, Учасник, якій має в наявності необхідну кількість сертифікованих трамвайних вагонів, в яких хоча би одна технічна характеристика чи елемент конструкції не співпадає з вимогами Замовника, але який міг би в коротшій термін внести необхідні зміни в конструкцію трамвайного вагону, не має можливості також приймати участь в тендері, так як відповідно до діючого законодавства України у разі внесення змін до конструкції (складу) продукції або технології її виготовлення, що можуть вплинути на показники, які підтверджені під час сертифікації, заявник (виробник) зобов'язаний попередньо сповістити про це орган, який надав ліцензію. Орган з сертифікації продукції приймає рішення про необхідність проведення нових випробувань або оцінки стану виробництва продукції та проведення нової сертифікації продукції (ДСТУ 3413-96, Декрет КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» в редакції 10.02.2016 року). Таким чином круг учасників, які б могли приймати участі в даному тендері звужується (обмежується) тільки учасниками (учасником) в наявності якого на 1.07.2017 року є сертифіковані трамвайні вагони, технічні та конструктивні параметри яких повністю співпадають з вимогами Замовника. Замовник в роз’ясненні до тендерної документації зазначає, що відсутність раніше проведених сертифікаційних випробувань створює додатковий ризик невиконання закупівлі в повному обсязі у визначений строк. Наявність сертифікату на трамвайні вагону ні яким чином не впливає на спроможність виконання закупівлі Учасником (Переможцем) в строки встановлені тендерною документацією. А задля забезпечення виконання зобов’язань по укладеному договору між Замовником та Переможцем законодавством передбачені відповідальність за невиконання договору (глава 49 Цивільного кодексу України та статті 199, 217, 220, Глава 25 Господарського кодексу України) та забезпечення виконання договору про закупівлі відповідно до статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Обґрунтування порушення процедури закупівлі. П.1, ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачає що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до п.1, ст.5 вищеназваного закону, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до п.3, ст.5 цього ж закону передбачається, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, зловживання своїм правом вимагати від учасників документи та встановлення вимог виключно на користь конкретного учасника (в даному випадку нерезидента) є дією спрямованою на звуження учасників закупівлі, що заборонено ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 3, 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Усунути дискримінаційні вимоги, а саме: виключити п.9, Таблиці 2 Тендерної документації, яка передбачає надання: «документа, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником у складі тендерної пропозиції» або зробити уточнення про необхідність надання документа, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником у складі тендерної пропозиції тільки на нові пасажирські трамвайні вагони, які ввозяться в Україну. Додатки: 1. платіжне доручення № 128 2.роз’яснення до тендерної документації, затверджене рішенням тендерного комітету КП «Київпастранс» від 22.06.2017 року
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Причина: Власне бажання
Дата: 27 червня 2017 16:44
Рішення від 29.06.2017 № 4223.pdf
Дата публікації: 30 червня 2017 11:43
Номер скарги: UA-2017-05-31-000423-a.a3
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС", Код ЄДРПОУ:37965405
Дата подання: 24 липня 2017 09:47
Скарга в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Комунальним підприємством «Київпастранс» оголошено відкриті торги на закупівлю "Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги)" в кількості 40 одиниць (номер оголошення - UA-2017-05-31-000423-a). Участь у тендері взяли два учасники: POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA та Товариство з обмеженою відповідальністю "Спільне українсько-німецьке підприємство "Електронтранс" (надалі ТОВ СП "Електронтранс") Рішенням тендерного комітету КП "Київпастранс" від 17.07.2017 р. протокол № 798, переможцем тендеру визнано POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA (надалі PESA). ТОВ "СП "Електронтранс" вважає рішенням тендерного комітету КП "Київпастранс" від 17.07.2017 р. протокол № 798 таким, що прийнято з порушення норми Закону України "Про здійснення публічних закупівель", а дії тендерного комітету протиправними з огляду на наступне: 1. Відповідно до статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" оцінка пропозицій здійснюється на основі критеріїв і методики оцінки, зазначені замовником у тендерній документації. Відповідно до умов тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету КП «Київпастранс» від 31.05.2017 р. (протокол № 583), зі змінами від 15.06.2017 р. (протокол № 664) та від 30.06.2017 р. (протокол № 723), а саме розділу "V. Оцінка тендерної пропозиції", визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна». Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в тому числі ПДВ. За результатами проведеного електронного аукціону, що відбувся 17.07.2017 р. запропоновано Учасниками наступні ціни: ТОВ СП "Електронтранс" 1 813 200 000,00 грн. з ПДВ; PESA 1 813 199 000,00 грн. з ПДВ. Однак, умовами тендерної документації. а саме п. 4.3. розділу "І Загальні положення", визначено, що поставка товару здійснюється на умовах DАP згідно з INCOTERMS-2010. Відповідно до базисних умов поставки згідно з INCOTERMS-2010 умови поставки DАP передбачають звільнення іноземного учасника від необхідності нести витрати по розмитненню товарів на митній території Замовника. А отже, враховуючи країну походження іноземного учасника, PESA звільнена від необхідності сплати імпортного мита в розмірі 5 % вартості товару. (Згідно з додатком І-А до угоди про асоціацію між Україною та Європейським союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами – членами (ратифікованої Законом України від 16.09.2014 року № 1678-VII), на 2017 рік ставка ввізного мита на вагони трамвайні для широкої колії становить 5%.). Таким чином, витрати по сплаті ввізного мита понесе Замовник – КП "Київпастранс" у сумі, що становитиме близько 75,55 млн. грн. (5 % від 1 510 999 166,67 (1 813 199 000,00 грн. - ПДВ 20%)). За результатами аналізу поданої PESA цінової пропозиції не вбачається, що ціна товару запропонована переможцем, включає в себе усі податки, збори та обов’язкові платежі, зокрема не включено суму ввізного мита, а отже Замовнику необхідно буде понести додаткові витрати за рахунок бюджетних коштів на суму, що становитиме близько 75,55 млн. грн. А отже, вважаємо, що діями тендерного комітету КП "Київпастранс" створено перешкоди у здійсненні правильного визначення цінової пропозиції учасника торгів нерезидента та встановлено нерівні умови для пропозиції конкурсних торгів щодо резидентів та нерезидентів під час здійснення їх оцінки Замовником. ТОВ СП "Електронтранс" вважає, що Замовник неправомірно обрав переможцем процедури закупівлі фірму PESA, оскільки відповідно до умов документації конкурсних торгів єдиним критерієм оцінки є ціна, яка повинна включати в себе усі податки, збори та обов’язкові платежі, зокрема й мито. З врахуванням фактичних затрат Замовника на поставку товару цінова пропозиція Учасників становить: ТОВ СП "Електронтранс" 1 813 200 тис. грн. з ПДВ; PESA 1 888 749 тис. грн. з ПДВ. Таким чином, цінова пропозиція ТОВ СП «Електронтранс» є найбільш економічно вигідною у порівнянні з ціновою пропозицією PESA. А тому рішенням тендерного комітету КП "Київпастранс" від 17.07.2017 р. протокол № 798 є незаконним та підлягає скасуванню. Крім того, відповідно до п. 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації з метою дотримання вимог частини четвертої статті 36 Закону, уникнення випадків, передбачених статтею 37 Закону, переможець тендеру у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику (завантажити в сканованому вигляді в електронну систему закупівель) цінову пропозицію за формою, наведеною в Додатку 1, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. 21.07.2017 р. фірмою PESA завантажено в сканованому вигляді в електронну систему закупівель цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону, у які й вказана ціна 50 876 934,80 Євро без ПДВ. Відповідно до п. 6 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, валютою тендерної пропозиції є гривня. У разі якщо Учасником процедури закупівлі (далі – Учасник) є нерезидент, такий Учасник може зазначити ціну тендерної пропозиції у доларах США або євро. При цьому при розкритті тендерної пропозиції ціна такої тендерної пропозиції перераховується у гривні за офіційним курсом до іноземних валют, установленим Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій. Станом на 17.07.2017 р. офіційний курс гривні до євро становив 2969,9155 грн. за 100 євро. Отже, після перерахування цінової пропозиції фірми PESA у гривні цінова пропозиція фірми PESA складає (50 876 934,80 євро + ПДВ 20%) * 2969,9155 / 100 = 1 813 202 367,06 грн. Таким чином, цінова пропозиція фірми PESA, що завантажена 21.07.2017 р., не відповідає показникам за результатами проведеного аукціону та перевищує цінову пропозицію ТОВ СП «Електронтранс». Відповідно до п.4 ч. 1ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2. Згідно аналізу цінової пропозиції PESA та іншої поданої документації цього Учасника виявлено наступні невідповідності: Відповідно до п.9 додатку 2 Переліку документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати документ, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником у складі тендерної пропозиції. Учасником PESA у переліку документів, що підтверджують відповідність вимогам зазначених в таблиці 2 та 3 до додатку 2 тендерної документації був поданий сертифікат відповідності № UA1.099.0037088-16 на трамвайний вагон моделі 71-414к. Відповідно до додатку 1 до вищевказаного сертифіката визначений перелік показників, які підтверджені під час добровільної сертифікації. Однак, відповідно до законодавства України, а саме наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 р. "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", передбачено, що обов'язковій сертифікації в Україні підлягають пасажирські трамвайні вагони нові та такі, що були в користуванні і ввозяться в Україну (крім трамвайних вагонів для колії 1000 мм). Тому трамвайні вагони фірми PESA підлягають обов’язковій сертифікації на відповідність нормативним документам ДСТУ 4070-2002, ДСТУ 4224:2003, ДСТУ 4799:2007, ДСТУ 4876:2007, ДСТУ 4799:2007 щодо усіх необхідних показниках трамваю. Однак у долученому до тендерної пропозиції сертифікаті в додатку 1 вказані лише окремі пункти ДСТУ 4070-2002 , ДСТУ 4224:2003, ДСТУ 4799:2007, ДСТУ 4876:2007, ДСТУ 4799:2007 на відповідність яким проводилася сертифікація. При цьому не вказано ряд пунктів, які регламентують технічні характеристики, що мають значення для безпечної експлуатації трамвайного вагону. Зокрема не вказано пункти ДСТУ 4070-2002 , ДСТУ 4224:2003, ДСТУ 4799:2007, ДСТУ 4876:2007, ДСТУ 4799:2007 згідно переліку, що додається. Слід зазначити, що обов’язкова сертифікація передбачає, що трамвайний вагон має відповідати в повному обсязі всім без виключення пунктам ДСТУ 4070-2002 , ДСТУ 4224:2003, ДСТУ 4799:2007, ДСТУ 4876:2007, ДСТУ 4799:2007. Однак, відповідно до наданого сертифікату трамвайний вагон 71-414K, запропонований фірмою PESA, не відповідає в повному обсязі всім без виключення пунктам ДСТУ 4070-2002 , ДСТУ 4224:2003, ДСТУ 4799:2007, ДСТУ 4876:2007, ДСТУ 4799:2007. Таким чином, у складі пропозиції конкурсних торгів фірми PESA не надано документ, що підтверджує факт обов'язкової сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником. Крім того, відповідно технічних вимог (додаток 5 до тендерної документації) параметри запропонованого PESA вагона, не відповідають параметрам, які вимагалися Замовником, а саме п.18 та п.19 додатку 5: нахил підлоги (при його наявності) у місцях, призначених для пасажирів, що стоять, повинний бути менше 8% (ДСТУ 4070-2002 п. 4.8.1) однак PESA вказала 8%, нахил підлоги у проході до дверей (за його наявності) - повинен бути менше 3% (ДСТУ 4070-2002 п. 4.8.2), однак PESA вказала 3%. Отже, запропонований PESA вагон не відповідає технічним вимогам Замовника, визначених тендерною документацією. Пунктом 1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що органом оскарження є Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Колегія). Відповідно до Закону України «Про Антимонопольний комітет України» Антимонопольний комітет України здійснює свою діяльність на принципах законності, гласності та захисту конкуренції на засадах рівності (ст. 4 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»), задля забезпечення формування та реалізації конкуренції на ринку (ст. 3 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»). На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 1, 3, 5, 18, 22, 28 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти скаргу ТОВ СП «Електронтранс» до розгляду. 2. Зобов’язати КП «Київпастранс» скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA та визнати переможцем торгів на закупівлю "Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги)" в кількості 40 одиниць (номер оголошення - UA-2017-05-31-000423-a) ТОВ СП «Електронтранс». Додатки: - платіжне доручення – на 1 арк. - перелік пунктів ДСТУ, що відсутні в сертифікаті трамвайного вагону 71-414K – на 10 арк. Генеральний директор В.Б. Пецух
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 26 липня 2017 19:38
Дата рішення: 09 серпня 2017 19:34
Рішення від 26.07.2017 № 4949.pdf
Дата публікації: 26 липня 2017 19:37
Рішення від 04.08.2017 № 5236.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2017 19:33

Документи подані скаржником

26 червня 2017 16:45
скарга

Документи Органу Оскарження

30 червня 2017 11:43
Рішення від 29.06.2017 № 4223.pdf

Документи подані скаржником

24 липня 2017 09:38
Платіжне доручення.pdf
24 липня 2017 09:38
Скарга.pdf
24 липня 2017 09:38
додаток.pdf

Документи Органу Оскарження

09 серпня 2017 19:33
Рішення від 04.08.2017 № 5236.pdf

Протокол розгляду

Учасник Документи Рішення
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

11 липня 2017 12:21
Протокол розгляду ТП
11 липня 2017 12:23
sign.p7s

Документи

08 липня 2017 12:32
edr_identification.yaml
11 липня 2017 12:21
Протокол розгляду ТП
11 липня 2017 12:23
sign.p7s

Публічні документи

07 липня 2017 15:00
sign.p7s
07 липня 2017 14:59
sign.p7s
07 липня 2017 14:43
статут.pdf
07 липня 2017 14:43
статут.pdf.p7s
07 липня 2017 14:43
тех частина 07_07_17(1).pdf
07 липня 2017 14:42
тех частина 07_07_17(1).pdf.p7s
07 липня 2017 14:41
ст.17.pdf
07 липня 2017 14:41
ст.17.pdf.p7s
07 липня 2017 14:40
копія свід. ПДВ.pdf
07 липня 2017 14:40
копія свід. ПДВ.pdf.p7s
07 липня 2017 14:40
документи п.2табл.2.pdf
07 липня 2017 14:40
документи п.2табл.2.pdf.p7s
07 липня 2017 14:40
паспорти якості.pdf
07 липня 2017 14:40
паспорти якості.pdf.p7s
07 липня 2017 14:40
лист_відгук.pdf
07 липня 2017 14:40
лист_відгук.pdf.p7s
07 липня 2017 14:36
довідка МТБ 05_07_17.pdf
07 липня 2017 14:35
довідка МТБ 05_07_17.pdf.p7s
07 липня 2017 14:35
довідка кадри 05_07_17(1).pdf
07 липня 2017 14:33
цінова пропозиція.pdf.p7s
07 липня 2017 14:33
цінова пропозиція.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2017 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA 1 846 416 000,00
UAH з ПДВ
1 813 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" 1 813 200 000,00
UAH з ПДВ
1 813 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2017 15:00
sign.p7s
07 липня 2017 14:59
sign.p7s
07 липня 2017 14:43
статут.pdf
07 липня 2017 14:43
статут.pdf.p7s
07 липня 2017 14:43
тех частина 07_07_17(1).pdf
07 липня 2017 14:42
тех частина 07_07_17(1).pdf.p7s
07 липня 2017 14:41
ст.17.pdf
07 липня 2017 14:41
ст.17.pdf.p7s
07 липня 2017 14:40
копія свід. ПДВ.pdf
07 липня 2017 14:40
копія свід. ПДВ.pdf.p7s
07 липня 2017 14:40
документи п.2табл.2.pdf
07 липня 2017 14:40
документи п.2табл.2.pdf.p7s
07 липня 2017 14:40
паспорти якості.pdf
07 липня 2017 14:40
паспорти якості.pdf.p7s
07 липня 2017 14:40
лист_відгук.pdf
07 липня 2017 14:40
лист_відгук.pdf.p7s
07 липня 2017 14:36
довідка МТБ 05_07_17.pdf
07 липня 2017 14:35
довідка МТБ 05_07_17.pdf.p7s
07 липня 2017 14:35
довідка кадри 05_07_17(1).pdf
07 липня 2017 14:33
цінова пропозиція.pdf.p7s
07 липня 2017 14:33
цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA
#0000036552
Переможець 1 813 199 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2017 16:46

Документи

18 липня 2017 16:46
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18.07.2017 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPÓŁKA AKCYJNA
#0000036552
1 813 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 липня 2017 16:46
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 серпня 2017 14:23
Контракт укладений
18 серпня 2017 14:18

Актуальні тендери

До пошуку