Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК CPV 021:2015 «48810000-9 - Інформаційні системи» (придбання та встановлення електронного табло)
Очікувана вартість
341 000,00 UAH
UA-2017-05-30-001353-b 755b9a75d3de4fe5b04463d38d9c7725
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Ганчак

+380342551913 tendertorg21@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Управління транспорту та зв'язку Івано-Франківської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 40226397
Вебсайт: http://www.mvk.if.ua
Місцезнаходження: 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул.Грушевського,21
Контактна особа: Олег Ганчак
+380342551913
tendertorg21@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2017 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2017 08:00
Початок аукціону: 17 липня 2017 14:57
Очікувана вартість: 341 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,88 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Придбання та встановлення електронного табло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76004, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-30-001353-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДОЗОР УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:36548816
Дата подання: 21 липня 2017 12:54
Рішення Замовника про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "Дозор Україна" не є законним
Детальний опис та аргументація у доданому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2017 13:35
Дискваліфікацію підтверджено

Документи подані скаржником

Документи

27 липня 2017 13:35
Протокол 42.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-05-30-001353-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНІШ ДЖІ ПІ ЕС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32485166
Дата подання: 09 червня 2017 17:44
СКАРГА на технічні вимоги до автоматизованих світлодіодних табло інформування часу прибуття громадського транспорту на власній опорі Управлінням транспорту та зв’язку Івано-Франківської міської ради
До Антимонопольного комітету України Україна, Київ 03035, вул. Митрополита В. Липківського, 45 Тел. (044) 251-62-62, факс (044) 520-03-25 Канцелярія: (044) 251-62-40 e-mail:mail@amс.gov.ua Копія: Управлінням транспорту та зв’язку Івано-Франківської міської ради 76000, Україна, м.Івано-Франківськ, вул. Грушовського 21, тел. (0342) 55 19 13 e-mail: if_transport@ukr.net Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕНІШ ДЖІ ПІ ЕС УКРАЇНА» 04071, м. Київ, вул. Ярославська, 56 А Код ЄДРПОУ 34285166 Тел. (044) 4944999 СКАРГА на технічні вимоги до автоматизованих світлодіодних табло інформування часу прибуття громадського транспорту на власній опорі Згідно з рішенням тендерного комітету від 30.05. 2017 року Управлінням транспорту та зв’язку Івано-Франківської міської ради (надалі – Замовник) на електронному торгівельному майданчику «SmartTender» оприлюднено та опубліковано інформацію щодо проведення процедури відкритих торгів «ДК CPV 021:2015 «48810000-9 - Інформаційні системи» (придбання та встановлення електронного табло)», Закупівля №1086172. Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) встановлено наступні принципи здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. На думку Скаржника Замовник порушує вимоги Закону, а саме: в Додатку 4 до Тендерної документації «Технічні вимоги до автоматизованих світлодіодних табло інформування часу прибуття громадського транспорту на власній опорі» зазначено вимогу наступного змісту: - наявність діючої угоди з виробником програмного забезпечення «Система охорони і моніторингу DozoR» на підключення до системи; згідно якого, Замовником заздалегідь встановлено дискримінаційні умови в частині визначення технічних вимог, що суперечить чинним нормам законодавства щодо публічних закупівель та порушує процедуру закупівлі, у зв’язку з чим, неусунення даних недоліків зумовлює порушення законного права Скаржника брати участь у даних торгах, при наявності у Скаржника автоматизованих світлодіодних табло інформування часу прибуття громадського транспорту на власній опор, яке технічно сумісне з виробником програмного забезпечення «Система охорони і моніторингу DozoR» так, як використовує стандартні протоколи обміну інформації (час прибуття транспорту на зупинки, тощо). Підставами для оскарження є позиції ТД, що містяться в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме Технічні вимоги до автоматизованих світлодіодних табло інформування часу прибуття громадського транспорту на власній опорі (Додаток 4 до Тендерної Документації). Параметри обладнання, опис технічних характеристик предмета закупівлі, функціональні характеристики, всупереч п. 3 частини першої і частині третьої статті 22 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» визначені таким чином, що порушує права потенційних учасників закупівлі. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити наявність порушення принципів здійснення закупівель; 3. Зобов’язати Замовника торгів: а) вилучити пункт: - наявність діючої угоди з виробником програмного забезпечення «Система охорони і моніторингу DozoR» на підключення до системи в Додатку 4 до Тендерної документації «Технічні вимоги до автоматизованих світлодіодних табло інформування часу прибуття громадського транспорту на власній опорі»; б) внести в Додатк 4 до Тендерної документації «Технічні вимоги до автоматизованих світлодіодних табло інформування часу прибуття громадського транспорту на власній опорі»в опис технічних харектеристик протоколу обміну інформації між автоматизованими світлодіоднимитабло інформування часу прибуття громадського транспорту на власній опорі та «Система охорони і моніторингу DozoR»; 4. Повідомити ТОВ «БЕНІШ ДЖІ ПІ ЕС Україна» про прийняте рішення щодо розгляду даної Скарги. Додатки: 1. Квитанція про внесення плати за подання Скарги 2. Примірник ТД
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 червня 2017 19:57
рішення від 14.06.2017 № 3841+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 червня 2017 19:57
рішення від 30.06.2017 № 4277.PDF
Дата публікації: 05 липня 2017 20:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийнято рішення внести зміни до Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги до автоматизованих світлодіодних табло інформування часу прибуття громадського транспорту на власній опорі» процедури відкритих торгів «ДК CPV 021:2015 «48810000-9 - Інформаційні системи» (придбання та встановлення електронного табло)» (Закупівля №1086172, оголошена 09.06.2017 р.), а саме: вимогу « - синхронізація з системою моніторингу громадського транспорту - наявність діючої угоди з виробником програмного забезпечення «Система охорони і моніторингу DozoR» на підключення до системи» замінити на « - синхронізація з системою диспетчеризації, організації та управління рухом пасажирського транспорту у м. Івано-Франківську та демонстрація даної можливості».
Дата виконання рішення замовником: 07 липня 2017 12:07

Документи подані скаржником

09 червня 2017 17:44
ТД електронне табло.pdf
09 червня 2017 17:44
Платіж.pdf
09 червня 2017 17:44
Скарга Ів.Франковск.pdf

Документи подані замовником

07 липня 2017 12:07
Протокол 31.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2017 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лука галамар" 276 000,00
UAH з ПДВ
276 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЗОР УКРАЇНА" 282 000,00
UAH з ПДВ
282 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЙ СІ ГРУП" 294 000,00
UAH з ПДВ
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2017 18:26
Статут.pdf
14 липня 2017 18:01
Ненадання лiцензiї.pdf
14 липня 2017 18:00
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
14 липня 2017 17:49
Довкiлля.pdf
14 липня 2017 17:44
Аналогічні договори.pdf
14 липня 2017 17:43
Працiвники.pdf
14 липня 2017 17:41
Обладнання.pdf
14 липня 2017 17:41
Цiнова пропозицiя.pdf

Публічні документи

14 липня 2017 16:27
13. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Лука Галамар»

ТОВ "ДОЗОР УКРАЇНА"

ТОВ "ЕЙ СІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лука галамар"
#39822948
Відхилено 276 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2017 14:36
ТОВ "ДОЗОР УКРАЇНА"
#36548816
Відхилено 282 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2017 12:15
ТОВ "ЕЙ СІ ГРУП"
#39460504
Відхилено 294 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2017 16:40

Документи

19 липня 2017 14:36
Електронний підпис
19 липня 2017 14:35
Протокол 33.PDF

Документи

20 липня 2017 12:15
Електронний підпис
20 липня 2017 12:15
Протокол 36.PDF
19 липня 2017 14:36
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

20 липня 2017 16:40
Електронний підпис
20 липня 2017 16:40
Протокол 38.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
20 липня 2017 16:40
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі