Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з проектування та капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг-Луцьк - Рівне на ділянці км 0+420 – 13+420 за моделлю «проектування – капітальний ремонт» (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
DSTU B.D.1.1-1: 2013, GBN G.1-218-182: 2011 Design work and repair public road of national importance N-22 Ustilug - Lutsk - Rivne on the section km 0 + 420 - 13 + 420 for model "Design and Build" (45453000-7 Overhaul and refurbishment work)
Очікувана вартість
5 481 742,00 EUR
UA-2017-05-30-000892-b 46ab54c93f04474e9bdf568d5d867729
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан Володимирович

380507833341 sadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська область обл., Луцьк, Вул. Рівненська, будинок 52-Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан Володимирович
380507833341
sadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan
380507833341
sadtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 травня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2017 09:00
Початок аукціону: 08 серпня 2017 14:03
Очікувана вартість: 5 481 742,00 EUR без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 817,00 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 30 травня 2017 12:50
Enquiries until: 04 липня 2017 09:00
Complaints submission until: до 10 липня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 липня 2017 09:00

Information

Estimated total value: 5 481 742 EUR excluding VAT
Minimal lowering step: 54 817 EUR
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з проектування та капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг-Луцьк - Рівне на ділянці км 0+420 – 13+420 за моделлю «проектування – капітальний ремонт»
(45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 кілометри
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з проектування та капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг-Луцьк - Рівне на ділянці км 0+420 – 13+420 за моделлю «проектування – капітальний ремонт»
(45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Рівненська 52б (роботи надаються на автомобільній дорозі державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 0+420 – 13+420)
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

DSTU B.D.1.1-1: 2013, GBN G.1-218-182: 2011 Design work and repair public road of national importance N-22 Ustilug - Lutsk - Rivne on the section km 0 + 420 - 13 + 420 for model "Design and Build" (45453000-7 Overhaul and refurbishment work)
CPV: 45453000-7
Період постачання: по 30 листопада 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
«Залучення українських субпідрядних організацій»: 30%
залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 36-40 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 30%
• залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 31-35 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 26%
• залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 26-30 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 23%
• залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 21-25 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 19%
• залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 16-20 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 15%
• залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 11-15 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 11%
• залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 6-10 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 8%
• залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 1-5 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 4%
• залучення українських субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 0 % від вартості тендерної пропозиції учасника: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

з приводу документів субпідрядних організацій
Дата подання: 06 червня 2017 14:07
Дата відповіді: 12 червня 2017 15:56
Згідно вимог тендерної документації: "Тендерна пропозиція повинна містити довідку учасника (у довільній формі), з інформацією про наміри виконання робіт із залученням або без залучення сторонніх суб’єктів господарювання. У разі, якщо учасник торгів планує залучати до виконання робіт за предметом закупівлі субпідрядника/-ів вищезазначена довідка повинна містити інформацію: - щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпідрядній організації з орієнтованою вартістю робіт/послуг у відсотках до ціни пропозиції; - про наявність в субпідрядника обладнання та матеріально-технічної бази, про кількість та кваліфікацію фахівців субпідрядника, про виконання аналогічного договору субпідрядником з документальним підтвердженням." У зв"язку з чим виникає питання: довідка надається від імені учасника чи від імені та на бланку субпідрядника про його відповідність кваліфікаційним критеріям. До того ж виникає питання: обладнання та матеріально-технічну базу слід розуміти окремо як наявність дорожньої техніки та баз, складів тощо? Чи достатньо лише обладнання (машин, транспортних засобів, механізмів), адже тендерна документація не містить вказування на обов"язковість наявності баз, складів та іншого серед матеріально-технічної бази?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною 7 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено наступне: «Тендерна пропозиція повинна містити довідку учасника (у довільній формі), з інформацією про наміри виконання робіт із залученням або без залучення сторонніх суб’єктів господарювання. У разі, якщо учасник торгів планує залучати до виконання робіт за предметом закупівлі субпідрядника/- ів вищезазначена довідка повинна містити інформацію:
- щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпідрядній організації (найменування та місцезнаходження) з орієнтованою вартістю робіт/послуг у відсотках до ціни пропозиції;
- про наявність в субпідрядника обладнання та матеріально-технічної бази (що знаходяться в розпорядженні (власності/ оренді/користуванні/лізингу) субпідрядника/-ів та необхідні для виконання робіт згідно предмету закупівлі), про кількість та кваліфікацію фахівців субпідрядника (які мають відповідну кваліфікацію для виконання робіт згідно предмету закупівлі), про виконання аналогічного договору субпідрядником з проектування/будівництва/капітального ремонту автомобільних доріг з документальним підтвердженням. Для документального підтвердження відповідності субпідрядника/-ів кваліфікаційному критеріям, Учасником в складі тендерної пропозиції подається оригінал/-и договору/-ів, оригінал/-и позитивного/-их листа-відгуку (листів-відгуків) від контрагента/-ів/замовника/-ів щодо виконання субпідрядником/-ами аналогічних робіт, оригінали або завірені учасником копії чинних договорів оренди/користування/лізингу на дорожню техніку та матеріально-технічну базу субпідрядника, копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника (інженерів-проектувальників) автомобільних доріг, який виданий уповноваженим на це органом згідно встановленої форми та дійсний на території України (у разі залучення субпідрядної організації з проектування автомобільних доріг).
Дана довідка подається в довільній формі від самого учасника, який має намір взяти участь у вищезазначеній процедурі закупівлі, та повинна містити вище перелічену інформацію в повному обсязі з наданням підтверджуючих документів.
У разі залучення декількох субпідрядних організацій – вищезазначена інформація подається по кожному суб’єкту господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт за предметом закупівлі, як субпідрядника.
До того ж, учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію про наявність лише тієї дорожньої техніки та матеріально-технічної бази, яка є необхідною для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до вимог Технічної специфікації (Додаток№3).
Tender documents
Дата подання: 19 червня 2017 11:24
Дата відповіді: 23 червня 2017 08:54
Due to the fact, that the letter of Ministry of Finances of the Republic of Poland is not necessary to prove the meeting of the tender requirementrs mentioned in the Annex No. 5 of tender spcification, I kindly ask for clarification, if such document is obligatory to submit along with the tender offer.
Відповідь: Відповідь на запитання від 19.06.2017 11:56: Відповідно до ч.2 ст.3 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги участь у процедурі закупівлі приймають тільки підприємці з місцезнаходженням в Республіці Польща (далі – польські підприємці). Польськими підприємцями вважаються суб’єкти господарської діяльності зареєстровані в Республіці Польща незалежно від форми власності.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи умови Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, учасником даної процедури закупівлі може бути: фізична особа-підприємець, юридична особа (в даному випадку нерезидент по відношенні до України), яка подала свою тендерну пропозицію.
Замовником буде розглядатись учасник (фізична особо-підприємець, юридична особа (в даному випадку нерезидент по відношенні до України), який подав свою тендерну пропозицію.
Якщо консорціум, є юридичною особою, за законодавством республіки Польща, а також відповідає всім вимогам та умовам тендерної документації, тоді він може бути Учасником, при цьому, не члени консорціуму, а сам консорціум.
Учасник, який подав свою пропозицію, повинен підтвердити свій досвід виконання аналогічних договорів.
Учасник (Польська компанія) може залучити до виконання робіт інженера-проектувальника автомобільних доріг за договором, який є працівником українського субпідрядника, при цьому надавши договір про залучення даного інженера-проектувальника до виконання робіт.
Досвід робіт субпідрядника, залежить від того, які роботи будуть доручені субпідряднику учасником, а в загальному досвід виконання аналогічних договорів повинен відповідати предмету закупівлі.
У Додатку №4 до тендерної документації, зазначено, що учасники в складі тендерної пропозиції мають подати оригінал ліцензії з переліком робіт, що видана на це уповноваженим органом та дійсна на території України, для можливості в подальшому отримання учасником дозволу на виконання робіт згідно чинного законодавства України (Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»). У разі відсутності вищезазначеної ліценції – гарантійний лист від учасника з зобов’язанням отримати вищезазначену ліцензію у строк до 01.04.2018 року. Для отримання ліцензії на проведення будівельних робіт, іноземний суб’єкт господарювання (нерезидент) може зареєструвати на території України власне іноземне представництво. Враховуючи вищевикладене, учасник має надати гарантії отримати вищезазначену ліцензію у строк до 01.04.2018 року на власне іноземне представництво, яке буде зареєстроване на території України.
Досвід субпідрядника не може бути використано для підтвердження кваліфікації учасника.

Answer on the question from 19 june 2017 11:24: It is foreseen by the p.1 of the Annex No 5 to the tender documents that participants in composition of tender offer documentarily confirm the compliance of the participant with other requirements of the Customer according to the subject of procurement with the next document: a letter of the Ministry of Finances of the Republic of Poland stating that the contracting organization (the tenderer) meets the previous conditions to participate in a tender.
Formal questions
Дата подання: 19 червня 2017 11:56
Дата відповіді: 23 червня 2017 08:39
1. Будь ласка, повідомте нам чи в разі коли ми братимемо участь у тендері в Консорціумі з польським партнером, Замовник під час перевірки дотримання вимог посідання відповідних референцій (рекомендацій) врахує сукупний досвід обох членів Консорціуму. Чи у зв’язку з тим достатньо буде, якщо лише один з членів Консорціуму пред’явить рекомендації, що вимагаються? 2. Чи може бути учасником Консорціум, що складається з двох компаній, кожна з яких має місцезнаходження в Республіці Польща? Чи достатньо для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів - надання інформації про досвід окремо кожної з компаній-учасників саме новоствореного Консорціуму з наданням документального підтвердження? 3. Чи може Учасник (Польська компанiя) залучити до виконання робіт інженера-проектувальника автомобільних доріг за договором, який є працівником українського субпідрядника? 4. Щодо кваліфікаційних вимог до субпідрядників. Який саме досвід виконання аналогічного договору повинен мати субпідрядник? 5. Згідно законодавства Республіки Польща на провадження господарської діяльності ліцензія на основнi види робiт не вимагається, перелік робіт, які може виконувати компанія затверджується її Статутом. Тому просимо надати пояснення: А) Яким чином учасник має підтвердити вимоги Додатку №4 до тендерної документації? Б) Як польська компанія в подальшому може отримати дозвіл на виконання робіт? В) Чи повинна польська компанія мати/створити філіал в Україні для виконання робіт за даним предметом закупівлі? 6. Якщо учасник не має відповідного досвіду виконання аналогічних договорів чи може бути використано досвід субпідрядника для підтвердження кваліфікації Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: It is foreseen by the p.1 of the Annex No 5 to the tender documents that participants in composition of tender offer documentarily confirm the compliance of the participant with other requirements of the Customer according to the subject of procurement with the next document: a letter of the Ministry of Finances of the Republic of Poland stating that the contracting organization (the tenderer) meets the previous conditions to participate in a tender.
з приводу кваліфікаційних вимог
Дата подання: 30 червня 2017 13:00
Дата відповіді: 05 липня 2017 16:40
У таблиці "Відомості про учасника" у п. "Форма власності" достатньо написати "приватна" або "суспільна" чи необхідно уточнити також організаційно-правову форму? Чи необхідно вказувати відомості щодо котирування акцій акціонерного товариства?
Відповідь: У п.7 Таблиці №1 Додатку №5 до тендерної документації необхідно вказати форму власності підприємства: "приватна" або "суспільна" у відповідності до чинного законодавства на території Республіки Польща. Відомості щодо котирування акцій акціонерного товариства вказувати не потрібно.
щодо заповнення форми "Відомості про учасника"
Дата подання: 30 червня 2017 13:01
Дата відповіді: 05 липня 2017 16:40
У таблиці "Відомості про учасника" у п. "Основні види діяльності" необхідно зазначати всі види діяльності відповідно до Витягу KRS чи достатньо вказати ті, що стосуються предмету закупівлі?
Відповідь: У п.9 Таблиці №1 Додатку №5 до тендерної документації зазначено, що учасник має надати інформацію стосовно основного виду його діяльності. Якщо у Витягу KRS не зазначено саме основний вид діяльності учасника, такий учасник повинен надати інформацію стосовно усіх видів діяльності.
щодо визначення понять
Дата подання: 30 червня 2017 13:02
Дата відповіді: 05 липня 2017 16:50
Додатком № 3 до тендерної документації у п.п 7,8 І етапу передбачено, що Генеральна підрядна організація і Генеральна проектна організація визначається на конкурсних умовах. Чи правильним є твердження, що Генеральна підрядна організація і Генеральна проектна організація - це переможець даних закупівель?
Відповідь: Переможець торгів по вищезазначеній закупівлі робіт повинен виконати роботи, які включають в себе як розроблення проектно - кошторисної документації, так і виконання самих робіт. Тому переможцем даних закупівель може бути лише генеральна підрядна організація, яка і виконає дані роботи
щодо оподаткування
Дата подання: 30 червня 2017 13:03
Дата відповіді: 05 липня 2017 16:51
Просимо надати чітку відповідь: чи буде звільнений залучений переможцем процедури закупівлі для виконання частини робіт український субпідрядник в межах укладеного за результатами процедури закупівлі контракту від сплати податку на додану вартість, враховуючи положення статті 11 Договору між Урядами України та Республіки Польща ? Очікуємо не дублювання тексту тендерної документації чи міжурядового договору, а дійсно зрозуміле та чітке роз"яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Служба автомобільних доріг у Волинській області є Замовником даної процедури закупівлі, яку проводить у відповідності до вимог Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги, та не є органом, який уповноважений трактувати (роз’яснювати) податкове законодавство, що діє на території Республіки Польща чи на території України.
Сторонами контракту будуть виступати Служба автомобільних доріг у Волинській області, як Замовник, та учасник-переможець, як Підрядник. Укладання субпідрядних договорів не буде створювати будь-яких правових відносин (зобов’язань) між Замовником і Субпідрядником.
Одночасно зазначаємо, що кошти відповідно до даного кредиту на територію України поступати не будуть. Оплата за виконані роботи буде здійснюватись напряму Міністерством фінансів республіки Польща на рахунки Генпідрядника. Кошти, які будуть поступати від Генпідрядника українському субпідряднику, будуть підпадати оподаткуванню згідно законодавства, яке діє на території України.
formal questions
Дата подання: 30 червня 2017 15:21
Дата відповіді: 05 липня 2017 16:38
1. Як саме учасник-нерезидент (польська компанія) повинен надати інформацію в довільній формі на виконання вимог статті 17 Закону, якщо законодавством країни учасника не передбачені державні реєстри, в яких може міститись відповідна інформація? 2. Що саме повинна містити Пояснювальна записка на вимогу Додатку №4 до тендерної документації?
Відповідь: Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у тендерній документації документи на відповідність вимогам ст.17 Закону з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності.
Іншими словами, документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації на відповідність вимогам ст.17 Закону, але не передбачені законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються учасниками в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник обов’язково повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Пояснювальна записка на вимогу Додатку №4 до тендерної документації повинна містити інформацію щодо забезпечення підрядником вимог діючих Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, державних та галузевих стандартів, державних будівельних норм та інших нормативних актів в частині дотримання підрядником безпеки дорожнього руху на автомобільній дорозі Н-22 км 0+420 – 13+420 в період виконання робіт; щодо порядку розробки та узгодження підрядником в установленому порядку схем організації дорожнього руху згідно яких облаштовують технічними засобами організації дорожнього руху місце виконання робіт; щодо наявності в підрядника технічних засобів організації дорожнього руху, відповідно до схем організації дорожнього руху, призначених для позначення місця безпосереднього виконання робіт, а також щодо дій та відповідальності Підрядника в разі скоєння дорожньо-транспортної пригоди в місці виконання робіт.
Formal questions
Дата подання: 30 червня 2017 17:31
Дата відповіді: 05 липня 2017 16:38
1. Оскільки проект виконується за кошти кредиту, наданого Республікою Польща - просимо пояснити чи компанії, що мають місцезнаходження в Польщі, а походять з іншої країни можуть брати участь у процедурі закупівлі? 2. Замовником була надана відповідь в одному з попередніх питань: «…Якщо консорціум, є юридичною особою, за законодавством республіки Польща, а також відповідає всім вимогам та умовам тендерної документації, тоді він може бути Учасником, при цьому, не члени консорціуму, а сам консорціум…». З цього випливає що Замовник розглядатиме досвід і матеріально-технічні ресурси по новоствореному консорціуму, а не по кожному з його членів. Просимо пояснити чому в такому разі при створенні консорціуму з 2-х компаній, які разом відповідають кваліфікаційним вимогам і консорціум зможе виконати роботи, сам консорціум не зможе пройти кваліфікаційний відбір. 3. Які саме роботи вважаються аналогічними до предмету закупівлі? Чи може пройти кваліфікаційний відбір учасник, що виконував схожі за видами та обсягами робіт з нового будівництва, а не капітального ремонту? 4. В Тендерній документації вказано, що «…товари, роботи та послуги що фінансуються відповідно до Контрактів звільняються від сплати будь-яких податків, мит чи інших зборів або обов'язкових платежів, які встановлені Україною чи на її території у відповідності до чинного законодавства України…». Просимо Вас пояснити механізм звільнення від податків, мит чи інших зборів або обов'язкових платежів, на рівні безпосереднього виконавця робіт, а також механізм звільнення від податків, мит чи інших зборів або обов'язкових платежів постачальників та субпідрядників. 5. В Тендерній документації вказано, що учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору за останні 3 роки. Загально прийнятою практикою в проведенні тендерних закупівель в Республіці Польща є вимога до учасників щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів на будівельні роботи саме за останні 5 років. Тому просимо Вас роз’яснити чому обмежено можливість участі у закупівлі робіт компаніям, що мають документально підтверджений досвід наданих послуг/виконаних робіт за останні 5 років? 6. Що саме повинна містити Пояснювальна записка на вимогу Додатку №4 до тендерної документації? 7. Як саме учасник-нерезидент (польська компанія) повинен надати інформацію в довільній формі на виконання вимог статті 17 Закону, якщо законодавством країни учасника не передбачені державні реєстри, в яких може міститись відповідна інформація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Тендерною документацією чітко визначено, які учасники можуть брати участь у вищезазначеній процедурі закупівлі.
2. Замовником чітко надана відповідь щодо участі у процедурі закупівлі консорціуму у раніше заданих питаннях.
3. Пунктом 6.1. Додатку 1 визначено спосіб документального підтвердження наявності в учасників досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів), а саме виконання робіт з проектування та будівництва/капітального ремонту автомобільних доріг.
4. Щодо механізму оподаткування Замовником надано відповідь у раніше заданих питаннях.
5. Замовником не заборонено та не обмежено подавати учасниками в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності досвіду виконання ними аналогічних договорів за останні п’ять років.
6. Замовником чітко надана відповідь щодо змісту Пояснювальної записки на вимогу Додатку №4 у раніше заданих питаннях.
7. Замовником чітко надана відповідь щодо порядку подачі учасниками-нерезидентами інформації на виконання вимог статті 17 Закону у раніше заданих питаннях.
Зміна субпідрядників
Дата подання: 30 червня 2017 17:36
Дата відповіді: 05 липня 2017 16:37
Відповідно до пункту 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція повинна містити довідку учасника (у довільній формі), з інформацією про наміри виконання робіт із залученням або без залучення сторонніх суб’єктів господарювання. Чи матиме виконавець право вже у ході виконання договору змінити субпідрядника, вказаного в цій довідці, на іншого (за наявності такої потреби)? Якщо така зміна допускається, то яким буде її порядок? Чи потребуватимуть погодження замовника умови договору про залучення нового субпідрядника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі якщо учасник планує залучати субпідрядника в обсязі менше 20 відсотків від суми Договору, тоді в ході виконання робіт учасник має право його змінити.
Підрядник при виробничій необхідності залучає Субпідрядні організації за письмовим погодженням Замовника.
Зміна працівників
Дата подання: 30 червня 2017 17:37
Дата відповіді: 05 липня 2017 16:36
Відповідно до пункту 2 Додатка № 1 учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі. Чи матиме виконавець право вже у ході виконання договору змінити працівників (у тому числі інженера-проектувальника), вказаних в тендерній документації, на інших (за наявності такої потреби)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники в складі тендерної пропозиції подають інформацію за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності) щодо наявності в учасника персоналу, який має відповідну кваліфікацію для виконання робіт згідно предмету закупівлі та відповідно до вимог Технічної специфікації (Додаток № 3).
Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково подають копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника (інженерів-проектувальників) автомобільних доріг, який виданий уповноваженим на це органом згідно встановленої форми та дійсний на території України, для можливості в подальшому отримання учасником позитивного звіту (висновку) державної експертизи згідно чинного законодавства України. У разі залучення учасником до виконання робіт інженера-проектувальника (інженерів-проектувальників) автомобільних доріг за договором, Учасник надає разом з копією кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника договір про залучення даного інженера- проектувальника до виконання робіт.
Враховуючи вищевикладене Учасник при виконанні робіт згідно предмету закупівлі повинен виконувати роботи відповідно до поданої інформації персоналом, який має відповідну кваліфікацію для виконання робіт та відповідно до вимог Технічної специфікації (Додаток№3 до тендерної документації).
Відповідальність за неналежне виконання робіт
Дата подання: 30 червня 2017 17:37
Дата відповіді: 05 липня 2017 16:34
Яку відповідальність (зміст, обсяг) нестиме виконавець за неналежне виконання робіт (прострочення виконання, порушення умов щодо якості тощо)? Як розподілятиметься відповідальність за порушення договору, допущені з вини субпідрядника?
Відповідь: У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором, який буде укладений між Замовником та Учасником - Переможцем, Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та даним Договором.
Укладання субпідрядних договорів не буде створювати будь-яких правових відносин (зобов’язань) між Замовником і Субпідрядником.
Щодо проекту договору
Дата подання: 30 червня 2017 17:37
Дата відповіді: 05 липня 2017 16:34
Коли учасник зможе отримати проект договору і як в останньому будуть визначені умови про відповідальність сторін, зміну та припинення договору, відступлення прав і обов’язків за договором?
Відповідь: Відповідно до ч.4 ст.3 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, Контракт, укладений відповідно до цього Договору, погоджуються Договірними Сторонами відповідно до такої процедури: 1) Міністерство фінансів України у письмовій формі інформує Міністерство фінансів Республіки Польща про схвалення Контракту відповідними центральними органами виконавчої влади України; 2) надалі, Міністерство фінансів Республіки Польща надає Міністерству фінансів України своє письмове підтвердження Контракту; 3) Контракт набере чинності через 15 (п'ятнадцять) днів з дати надсилання письмового підтвердження Міністерства фінансів Республіки Польща Міністерству фінансів України; 4) процедура узгодження для кожної Договірної Сторони не може перевищувати 45 (сорок п'ять) днів.
Після проведення електронного аукціону та визначення переможця, Замовником буде наданий Учаснику - Переможцю проект договору для розгляду та погодження, який буде розроблений у відповідності до Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги.
Щодо оцінки тендерної пропозиції
Дата подання: 30 червня 2017 17:37
Дата відповіді: 05 липня 2017 16:33
Яким чином замовник здійснюватиме оцінку тендерних пропозицій на предмет дотримання учасниками вимоги про не менше 60% вартості товарів, робіт та послуг польського походження у складі вартості договору (пункт 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»)?
Відповідь: Оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватись у відповідності до ч.1 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації по вищезазначеній закупівлі.
Щодо документів, які не потребують легалізації
Дата подання: 03 липня 2017 16:02
Дата відповіді: 05 липня 2017 17:03
Відповідно до абзацу 4 пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента, то учасник повинен надати нотаріально завірену копію такого документа з одночасним наданням довідки (листа-роз’яснення), складеної в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника-нерезидента, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента. В складі документів тендерної пропозиції слід подавати сканований у форматі pdf оригінал такого документа чи скановану нотаріально завірену його копію? Вищезазначена довідка (лист-роз’яснення) надається окремо щодо кожного документа чи достатньо буде подати одну таку довідку (лист-роз’яснення) за всіма документами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (довідки, гарантійні листи, листи та інформації довільної форми) повинні бути складені або українською мовою, або іншою мовою з обовязковим перекладом українською мовою. Переклад має бути завірений підписом уповноваженої особи та печаткою центру (бюро, тощо) перекладів або підписом перекладача (у такому раці учасник повинен надати документ щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача.
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів, що надають учасники-нерезиденти у складі тендерної пропозиції, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою, то учасник повинен надати скановані у форматі pdf оригінали таких документів та їх нотаріально завірені копії з одночасним наданням довідки (листа-розяснення), складеної в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника-нерезидента, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента. Достатньою буде одна така довідка (лист-розяснення) на всі подані документи.
Щодо характеру та обсягів робіт
Дата подання: 03 липня 2017 16:24
Дата відповіді: 05 липня 2017 16:30
Просимо надати відповіді на наступні запитання щодо характеру та обсягів ремонтних робіт, передбачених Додатком № 3 до тендерної документації (розділ «Основні техніко-економічні показники об’єкту»): 1) пунктом 3.1 передбачено виконання робіт з ремонту мосту через р. Луга на км 5+913 (L=58,0 м). Здійснення яких заходів щодо робіт по ремонту даної споруди передбачається (влаштування нової монолітної плити; влаштування гідроізоляції; влаштування водовідвідних труб; влаштування нового перильного огородження; ремонтно-захисні роботи бетонних покриттів; тип деформаційних швів)? 2) пунктом 3.2 передбачено виконання робіт з ремонту мосту через струмок на км 8+422 (L=6,0 м). Здійснення яких заходів щодо робіт по ремонту даної споруди передбачається (влаштування нової монолітної плити; влаштування гідроізоляції; влаштування водовідвідних труб; влаштування нового перильного огородження; ремонтно-захисні роботи бетонних покриттів; тип деформаційних швів)? 3) пунктом 4 передбачено виконання робіт на дорожньому одязі. Даний об’єкт передбачає розроблення робочого проекту, в складі якого буде запроектовано новий повздовжній профіль. Судячи з практики виконання робіт в галузі дорожнього будівництва, не можливо виконати вирівнювання як повздовжнього, так і поперечного профілю тільки за рахунок робіт із фрезеруванням існуючого а. б покриття і влаштування нового середньою товщиною 8 см з розходом 192 т/м2, як це передбачено у Тип 1. Просимо додатково включити у відомість обсягів робіт а. б. суміш для вирівнювання повздовжнього профілю; 4) пунктом 4.6 передбачено виконання робіт з влаштування тротуарів. Якою має бути фракція основи із щебеневої підготовки товщиною 0,12 м? 5) пунктом 5 передбачено виконання робіт на будівлях та спорудах дорожньої та автотранспортної служб. Яка площа дорожнього покриття та конструктив дорожнього одягу? Чи необхідне влаштування автопавільйону? Який конструктив посадкового майданчика? 6) пунктом 7.6 передбачено виконання робіт з освітлення. Якими мають бути висота, тип стовпа зовнішнього освітлення, а також тип світильника (в тому числі на пішохідних переходах)? 7) пунктом 7.9 передбачено виконання робіт на стоянці для автотранспорту. Які тип дорожнього одягу і площа покриття, а також площа покриття і конструктив тротуару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Характер та обсяги ремонтних робіт, передбачених Додатком №3 до тендерної документації (розділ "Основні техніко-економічні показники об’єкту") на капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 0+420 – км 13+420 визначені на основі передпроектної документації капітального ремонту. Основні техніко-економічні показники об’єкту викладені в додатку до тендерної документації.
Деталізація, уточнення, прийняття відповідних рішень і їх погодження буде проводитися в процесі розробки проектно-кошторисної документації на основі проведених інженерних вишукувань і обстежень дороги та споруд на ній, виконаних в необхідному обсязі.
При цьому будуть прийматися до уваги усі обґрунтовані пропозиції та рішення по суті вирішення і погодження питань, в тому числі і викладених Вами в запитанні. Тим більше, що експлуатація даної ділянки дороги і споруд продовжується.
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 серпня 2017
UA-2017-05-30-000892-b46ab54c93f04474e9bdf568d5d867729
Найменування: Служба автомобільних доріг у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43000, Україна, Волинська область обл., Луцьк, Вул. Рівненська, будинок 52-Б
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. Mińsk Mazowiecki Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
DROG-BUD Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
UNIBEP S.A. Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
IDS-BUD S.A. Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 серпня 2017 12:47
sign.p7s

Публічні документи

13 липня 2017 13:08
ліцензія.pdf
13 липня 2017 13:08
Довідка про довкілля.pdf
13 липня 2017 13:08
1-4. Договір оренди.pdf
13 липня 2017 13:08
Лист-відгук.PDF
13 липня 2017 12:57
Відсутність підстав.PDF
13 липня 2017 12:57
1.Технiка.PDF
13 липня 2017 12:22
KRS.pdf
13 липня 2017 12:02
Статут - 0032.jpg
13 липня 2017 12:02
Статут - 0031.jpg
13 липня 2017 12:02
Статут - 0033.jpg
13 липня 2017 12:02
Статут - 0034.jpg
13 липня 2017 11:53
Статут - 0021.jpg
13 липня 2017 11:53
Статут - 0025.jpg
13 липня 2017 11:53
Статут - 0016.jpg
13 липня 2017 11:53
Статут - 0003.jpg
13 липня 2017 11:53
Статут - 0002.jpg
13 липня 2017 11:53
Статут - 0001.jpg
13 липня 2017 10:37
Гарантійний лист Н22.pdf
13 липня 2017 10:15
BORNUS.pdf
13 липня 2017 10:15
Статістіка.jpg
13 липня 2017 10:15
podwykonawcy.pdf
13 липня 2017 10:15
Częstochowa.pdf
13 липня 2017 10:15
Spr fin. 2015.pdf
13 липня 2017 10:15
Sprawozdanie finans za 2014.pdf
13 липня 2017 10:15
Świtka2.pdf
13 липня 2017 10:15
свідоцтво.jpg
13 липня 2017 10:15
Витяг з реэстру.jpg
13 липня 2017 10:15
Виписка - 0002.jpg
13 липня 2017 10:15
Виписка - 0001.jpg
13 липня 2017 10:15
PBDiM LoC 54 mln EUR.pdf
13 липня 2017 10:15
oświadczenia.pdf
13 липня 2017 10:15
ISO+laboratorium.pdf
13 липня 2017 10:15
BORNUS2.pdf
13 липня 2017 10:15
sprawozdanie 2016.pdf
13 липня 2017 10:15
sprawozanie finansowe wstęp 2016.pdf
13 липня 2017 10:15
referencje częstochowa.pdf
13 липня 2017 10:15
S-3-nie dajemy.pdf
13 липня 2017 10:15
Petryszak.pdf
13 липня 2017 10:15
Petryszak 2.pdf
13 липня 2017 10:15
List od ministra finansów_1.pdf
13 липня 2017 10:15
List od ministra finansów.pdf
13 липня 2017 10:15
Zawadka+Replińska+Grasiak.pdf
13 липня 2017 10:15
US.pdf
13 липня 2017 10:15
umowa częstochowa.pdf
13 липня 2017 10:15
uchwały.pdf
13 липня 2017 10:15
Świtka.pdf
13 липня 2017 10:15
ZUS.pdf

Документи

14 липня 2017 09:02

код ЄДРПОУ 0000178865 у ЄДР не знайдено.

02 серпня 2017 12:51
Key-6.dat
02 серпня 2017 12:51
sign.p7s

Публічні документи

16 серпня 2017 11:54
стаття 17.pdf
13 липня 2017 21:53
СТАТТЯ 17.pdf
13 липня 2017 21:49
Досвід ч.5.pdf
13 липня 2017 21:48
досвід ч.4.pdf
13 липня 2017 21:47
досвід ч.3.pdf
13 липня 2017 21:47
Досвід ч2.pdf
13 липня 2017 21:45
досвід ч.1.pdf
13 липня 2017 21:43
ТАБЛИЦЯ досвід.pdf
13 липня 2017 21:43
ТАБЛИЦЯ працівники.pdf
13 липня 2017 21:42
ТАБЛИЦЯ техніка.pdf

Документи

02 серпня 2017 12:46
sign.p7s

Публічні документи

13 липня 2017 22:46
довідка корупція.pdf
13 липня 2017 21:47
МІНЕКОНОМІКИ.PDF
13 липня 2017 21:47
29ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
13 липня 2017 21:47
пояснювальна 22.PDF
13 липня 2017 21:47
3 довіреність.PDF
13 липня 2017 21:47
сертифікат ISO (1).pdf
13 липня 2017 21:47
фінансова звітність.pdf
13 липня 2017 21:47
МІНФІН ДОВІДКА.PDF
13 липня 2017 21:47
додаток №2 до ТД.pdf
13 липня 2017 21:47
10 позитивні відгуки.pdf
13 липня 2017 21:47
договір №WZP.2510.5.2014.pdf
13 липня 2017 21:47
Договір №WZP.2510.11.2013.pdf
13 липня 2017 21:47
договір №WZP.2510.5.2013.pdf
13 липня 2017 21:47
2статут Унібеп.pdf

Документи

02 серпня 2017 12:47
sign.p7s

Підстави для відмови в участі

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. Mińsk Mazowiecki

Критерій Вимога Підтвердження

DROG-BUD Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia

Критерій Вимога Підтвердження

UNIBEP S.A.

Критерій Вимога Підтвердження

IDS-BUD S.A.

Критерій Вимога Підтвердження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2017 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. Mińsk Mazowiecki 5 481 741,00
EUR
5 481 741,00
EUR
1.4285714286 3 837 218.70 Документи
IDS-BUD S.A. 5 410 000,00
EUR
5 410 000,00
EUR
1.4285714286 3 787 000 Документи
UNIBEP S.A. 5 344 698,00
EUR
4 812 000,00
EUR
1.4285714286 3 368 400 Документи
DROG-BUD Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia 5 152 837,48
EUR
4 811 428,57
EUR
1.4285714286 3 368 000 Документи

Публічні документи

13 липня 2017 13:08
ліцензія.pdf
13 липня 2017 13:08
Довідка про довкілля.pdf
13 липня 2017 13:08
1-4. Договір оренди.pdf
13 липня 2017 13:08
Лист-відгук.PDF
13 липня 2017 12:57
Відсутність підстав.PDF
13 липня 2017 12:57
1.Технiка.PDF
13 липня 2017 12:22
KRS.pdf
13 липня 2017 12:02
Статут - 0032.jpg
13 липня 2017 12:02
Статут - 0031.jpg
13 липня 2017 12:02
Статут - 0033.jpg
13 липня 2017 12:02
Статут - 0034.jpg
13 липня 2017 11:53
Статут - 0021.jpg
13 липня 2017 11:53
Статут - 0025.jpg
13 липня 2017 11:53
Статут - 0016.jpg
13 липня 2017 11:53
Статут - 0003.jpg
13 липня 2017 11:53
Статут - 0002.jpg
13 липня 2017 11:53
Статут - 0001.jpg
13 липня 2017 10:37
Гарантійний лист Н22.pdf
13 липня 2017 10:15
BORNUS.pdf
13 липня 2017 10:15
Статістіка.jpg
13 липня 2017 10:15
podwykonawcy.pdf
13 липня 2017 10:15
Częstochowa.pdf
13 липня 2017 10:15
Spr fin. 2015.pdf
13 липня 2017 10:15
Sprawozdanie finans za 2014.pdf
13 липня 2017 10:15
Świtka2.pdf
13 липня 2017 10:15
свідоцтво.jpg
13 липня 2017 10:15
Витяг з реэстру.jpg
13 липня 2017 10:15
Виписка - 0002.jpg
13 липня 2017 10:15
Виписка - 0001.jpg
13 липня 2017 10:15
PBDiM LoC 54 mln EUR.pdf
13 липня 2017 10:15
oświadczenia.pdf
13 липня 2017 10:15
ISO+laboratorium.pdf
13 липня 2017 10:15
BORNUS2.pdf
13 липня 2017 10:15
sprawozdanie 2016.pdf
13 липня 2017 10:15
sprawozanie finansowe wstęp 2016.pdf
13 липня 2017 10:15
referencje częstochowa.pdf
13 липня 2017 10:15
S-3-nie dajemy.pdf
13 липня 2017 10:15
Petryszak.pdf
13 липня 2017 10:15
Petryszak 2.pdf
13 липня 2017 10:15
List od ministra finansów_1.pdf
13 липня 2017 10:15
List od ministra finansów.pdf
13 липня 2017 10:15
Zawadka+Replińska+Grasiak.pdf
13 липня 2017 10:15
US.pdf
13 липня 2017 10:15
umowa częstochowa.pdf
13 липня 2017 10:15
uchwały.pdf
13 липня 2017 10:15
Świtka.pdf
13 липня 2017 10:15
ZUS.pdf

Публічні документи

13 липня 2017 22:46
довідка корупція.pdf
13 липня 2017 21:47
МІНЕКОНОМІКИ.PDF
13 липня 2017 21:47
29ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
13 липня 2017 21:47
пояснювальна 22.PDF
13 липня 2017 21:47
3 довіреність.PDF
13 липня 2017 21:47
сертифікат ISO (1).pdf
13 липня 2017 21:47
фінансова звітність.pdf
13 липня 2017 21:47
МІНФІН ДОВІДКА.PDF
13 липня 2017 21:47
додаток №2 до ТД.pdf
13 липня 2017 21:47
10 позитивні відгуки.pdf
13 липня 2017 21:47
договір №WZP.2510.5.2014.pdf
13 липня 2017 21:47
Договір №WZP.2510.11.2013.pdf
13 липня 2017 21:47
договір №WZP.2510.5.2013.pdf
13 липня 2017 21:47
2статут Унібеп.pdf

Публічні документи

16 серпня 2017 11:54
стаття 17.pdf
13 липня 2017 21:53
СТАТТЯ 17.pdf
13 липня 2017 21:49
Досвід ч.5.pdf
13 липня 2017 21:48
досвід ч.4.pdf
13 липня 2017 21:47
досвід ч.3.pdf
13 липня 2017 21:47
Досвід ч2.pdf
13 липня 2017 21:45
досвід ч.1.pdf
13 липня 2017 21:43
ТАБЛИЦЯ досвід.pdf
13 липня 2017 21:43
ТАБЛИЦЯ працівники.pdf
13 липня 2017 21:42
ТАБЛИЦЯ техніка.pdf

Підстави для відмови в участі

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. Mińsk Mazowiecki

Критерій Вимога Підтвердження

IDS-BUD S.A.

Критерій Вимога Підтвердження

UNIBEP S.A.

Критерій Вимога Підтвердження

DROG-BUD Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
DROG-BUD Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia
#0000178865
Переможець 4 811 428,57
EUR
15 серпня 2017 16:10

Документи

15 серпня 2017 16:09
sign.p7s
08 серпня 2017 14:36

код ЄДРПОУ 0000178865 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2017 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
DROG-BUD Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia
#0000178865
4 811 428,57
EUR
Документи

Документи

15 серпня 2017 16:09
sign.p7s
08 серпня 2017 14:36

код ЄДРПОУ 0000178865 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 вересня 2017 12:23
Договір №01.1 5 17 (Agreement №01.1 5 17) .pdf укладений
05 вересня 2017 12:21
sign.p7s зміни до договору
27 серпня 2020 14:34
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 14:32
sign.p7s зміни до договору
06 травня 2020 10:32
Додоткова угода №1.pdf зміни до договору
06 травня 2020 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна термінів виконання предмету договору, та інших умов.
Номер договору про закупівлю: №01.1/5/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Введення представництва підрядника в Україні як сторони договору. Зміна додатків до договору.
Номер договору про закупівлю: №01.1/5/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку