Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексна система для проведення голосування на сесіях обласної ради у сесійній залі Житомирської обласної ради з монтажем та пусконалагодженням на місцях його безпосередньої експлуатації
Очікувана вартість
732 500,00 UAH
UA-2017-05-30-000270-b 6a5b1e56e16144a6b43ba956a2f048e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Цюпа

+380412227292 tolikts@zt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 13576948
Вебсайт: http://zt.gov.ua
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 1
Контактна особа: Анатолій Цюпа
+380412227292
tolikts@zt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2017 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2017 12:00
Початок аукціону: 15 червня 2017 11:20
Очікувана вартість: 732 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 662,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Комплексна система для проведення голосування - це комплекс спеціального обладнання (устаткування) з встановленим програмним забезпеченням, що дозволяє автоматизувати процес проведення сесій з функцією поіменного голосування під час прийняття рішень депутатами та аудіосупровідом кожного робочого місця депутата, з веденням повного аудіозапису проведення сесії
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комплексна система для проведення голосування на сесіях обласної ради у сесійній залі Житомирської обласної ради з монтажем та пусконалагодженням на місцях його безпосередньої експлуатації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2017  —  31 серпня 2017
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2017 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2017 10:06
ТД СГ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2017 11:42
Дата відповіді: 02 червня 2017 14:29
В пункті 2 "Вимог до предмета закупівлі" зазначено, що "Робоче місце президії (голова ради та два заступники) повинно бути забезпечене можливістю керування проведенням сесії з місця голови та відображення всієї необхідної інформації впродовж сесії". Прохання дати роз'яснення який функціонал вкладається в поняття "забезпечене можливістю керування проведенням сесії з місця голови", та яка сама інформація "відображення всієї необхідної інформації"??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під поняттям "забезпечене можливістю керування проведенням сесії з місця голови" розуміється передача функцій оператора ведення сесії на робоче місце голови, заступників(президія), без участі у роботі оператора системи, з відображенням всієї інформації у на робочому місці голови, аналогічному робочому місці оператора.
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2017 11:48
Дата відповіді: 02 червня 2017 14:29
В пункті 2 "Вимог до предмета закупівлі" зазначено, що система мусить передбачати "автоматизоване встановлення черговості виступів депутатів." Прохання деталізувати алгоритму автоматизації процесу!
Відповідь: алгоритм - хто перший зареєструвався, то перший виступає.
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2017 11:53
Дата відповіді: 02 червня 2017 14:46
В пункті 15 "Вимог до предмета закупівлі" зазначено, що система мусить відображати на екранах у сесійній залі поточну інформацію про перебіг сесії, а також додаткових графічних та відеоматеріалів, що супроводжують виступи. 1. Технічна специфікація наявних екранів та їх кількість. 2. Яка інформація вважається "поточною про перебіг сесії"?? 3. З якого робочого місця та за яких умов відбуваєтсья відображення "додаткових графічних та відеоматеріалів, що супроводжують виступи"? Хто переключає слайди?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В залі знаходиться 2 телевізору марки Sharp LC-60LE646S, яка відображена в технічній документації торгів.
2. Поточна інформація про перебіг сесії - це інформація, яка відображається згідно з установленим регламентом проведення сесії відповідного ПЗ системи.
3. З місця визначеного в сесійній залі. За умови, що таке відображення необхідно при розгляді питання. Оператор або помічник оператора
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2017 11:55
Дата відповіді: 02 червня 2017 14:49
В пункті 16 "Вимог до предмета закупівлі" зазначена вимога щодо "Автоматичного запису виступів з можливістю архівації цих виступів на електронних носіях засобами операційної системи або сторонніми програмами". Зо розуміється під "виступом"? Аудіо файл, відео-файл, стенограма, чи щось інше?
Відповідь: Виступ - виступ депутата, доповідача, головуючого тощо. Аудіо-файл.
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2017 11:58
Дата відповіді: 02 червня 2017 15:04
В пункті 3 "Головних задач і функції КСГ" зазначена вимога "Автоматичне або за допомогою оператора управління ходом сесії в обраному режимі." Які режими і з яким функціоналом мусить передбачати система?
Відповідь: Автоматичний режим передбачає проходження сесії згідно затвердженого регламенту роботи і відповідно виставлених параметрів у системі, або ручний режим, де оператор корегує проходження сесії системою, відповідно до вказівок головуючого сесії.
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2017 12:01
Дата відповіді: 02 червня 2017 14:51
Серед "Основних функцій КСГ під час проведення сесії" передбачено "контроль наявності депутатів на робочому місці, з якого можна здійснювати голосування у реальному часі впродовж сесії;" Мається на увазі контроль наявності картки депутата у вигляді реєсрації в конференц-системі чи інша форма контролю?
Відповідь: Мається на увазі контроль наявності картки депутата у картоприймачі приладу реєстрації депутата (робочого місця депутата)
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2017 12:05
Дата відповіді: 02 червня 2017 14:55
Серед вимог "Забезпечення додаткових можливостей та функції КСГ" зазначено "Монтаж та налагодження відеокамер, які б забезпечували синхронний аудіо- та відеозапис впродовж сесії." Прохання надати моделі та кількість камер, що потребують монтажних робіт. Де відображається інформація з камер? На екранах в залі?
Відповідь: Це додаткові можливості, які не стосуються даної закупівлі, але можуть, у майбутньому, без додаткових затрат на переробку ПЗ чи обладнання, встановитись у сесійній залі і взаємодіяти із системою голосування. На екранах залу.
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2017 12:06
Дата відповіді: 02 червня 2017 14:55
Серед вимог "Забезпечення додаткових можливостей та функції КСГ" зазначено "Створення відеоархівів результатів сесій та можливість їх відтворення з комп'ютера оператора або з сервера реєстрації відеоінформації." Прохання надати технічні характеристики та наявне програмне забезпечення на "сервері реєстрації відеоінформації".
Відповідь: Це додаткові можливості, які не стосуються даної закупівлі, але можуть, у майбутньому, без додаткових затрат на переробку ПЗ чи обладнання, встановитись у сесійній залі і взаємодіяти із системою голосування.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2017 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології" 684 000,00
UAH з ПДВ
644 904,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Мікросистема" 705 162,00
UAH з ПДВ
645 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2017 11:37
додаток до пропозиції.pdf
13 червня 2017 17:47
Статут.pdf
13 червня 2017 17:46
с-воПДВ.pdf
13 червня 2017 17:41
наказ (1).pdf
13 червня 2017 17:40
проект договору.pdf
13 червня 2017 17:40
довкілля.pdf
13 червня 2017 17:40
обладнання.pdf
13 червня 2017 17:40
працівники.pdf
13 червня 2017 17:40
аналогічні договори.pdf
13 червня 2017 17:38
пропозиція.pdf

Публічні документи

13 червня 2017 17:00
Ескіз.pdf
13 червня 2017 11:06
statut.pdf
13 червня 2017 11:05
zmist.pdf
13 червня 2017 11:05
dovidkapodat.pdf
13 червня 2017 11:05
pdv.pdf
13 червня 2017 11:04
analogdog.pdf
13 червня 2017 11:04
pravopidp.pdf
13 червня 2017 11:04
prokolzas.pdf
13 червня 2017 11:04
listpogod.pdf
13 червня 2017 11:03
techvimog.pdf
13 червня 2017 11:03
propoz.pdf
13 червня 2017 11:03
kvalif.pdf
13 червня 2017 11:03
ct17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології"

Приватне акціонерне товариство "Мікросистема"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології"
#34186124
Відхилено 644 904,00
UAH з ПДВ
16 червня 2017 16:40
Приватне акціонерне товариство "Мікросистема"
#14167502
Переможець 645 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2017 16:42

Документи

16 червня 2017 16:40
Електронний підпис
16 червня 2017 16:39
Протокол.pdf

Документи

16 червня 2017 16:42
Електронний підпис
16 червня 2017 16:42
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2017 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Мікросистема"
#14167502
645 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2017 16:42
Електронний підпис
16 червня 2017 16:42
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2017 18:01
CU.pdf укладений
13 вересня 2017 18:00
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2017 11:22
дод угода.pdf зміни до договору
14 липня 2017 11:21
Електронний підпис укладений
05 липня 2017 10:20
Договір система голосування.pdf укладений
05 липня 2017 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести такі зміни до Договору: - пункт 1.1. Договору, викласти в новій редакції; - пункт 4.6. Договору, викласти в новій редакції;
Номер договору про закупівлю: 177
Договір:
Номер додаткової угоди: 177
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 645 000,00
UAH з ПДВ