Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплексна система для проведення голосування на сесіях обласної ради у сесійній залі Житомирської обласної ради з монтажем та пусконалагодженням на місцях його безпосередньої експлуатації
Очікувана вартість
732 500,00 UAH
UA-2017-05-30-000270-b ● 6a5b1e56e16144a6b43ba956a2f048e9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житомирська обласна рада |
Код ЄДРПОУ: | 13576948 |
Вебсайт: | http://zt.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Анатолій Цюпа +380412227292 tolikts@zt.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2017 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2017 11:20 |
Очікувана вартість: | 732 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 662,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Комплексна система для проведення голосування - це комплекс спеціального обладнання (устаткування) з встановленим програмним забезпеченням, що дозволяє автоматизувати процес проведення сесій з функцією поіменного голосування під час прийняття рішень депутатами та аудіосупровідом кожного робочого місця депутата, з веденням повного аудіозапису проведення сесії
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комплексна система для проведення голосування на сесіях обласної ради у сесійній залі Житомирської обласної ради з монтажем та пусконалагодженням на місцях його безпосередньої експлуатації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2017
—
31 серпня 2017
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2017 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2017 10:06 |
ТД СГ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2017 11:42
Дата відповіді: 02 червня 2017 14:29
В пункті 2 "Вимог до предмета закупівлі" зазначено, що "Робоче місце президії (голова ради та два заступники) повинно бути забезпечене можливістю керування проведенням сесії з місця голови та відображення всієї необхідної інформації впродовж сесії".
Прохання дати роз'яснення який функціонал вкладається в поняття "забезпечене можливістю керування проведенням сесії з місця голови", та яка сама інформація "відображення всієї необхідної інформації"??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під поняттям "забезпечене можливістю керування проведенням сесії з місця голови" розуміється передача функцій оператора ведення сесії на робоче місце голови, заступників(президія), без участі у роботі оператора системи, з відображенням всієї інформації у на робочому місці голови, аналогічному робочому місці оператора.
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2017 11:48
Дата відповіді: 02 червня 2017 14:29
В пункті 2 "Вимог до предмета закупівлі" зазначено, що система мусить передбачати "автоматизоване встановлення черговості виступів депутатів."
Прохання деталізувати алгоритму автоматизації процесу!
Відповідь: алгоритм - хто перший зареєструвався, то перший виступає.
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2017 11:53
Дата відповіді: 02 червня 2017 14:46
В пункті 15 "Вимог до предмета закупівлі" зазначено, що система мусить відображати на екранах у сесійній залі поточну інформацію про перебіг сесії, а також додаткових графічних та відеоматеріалів, що супроводжують виступи.
1. Технічна специфікація наявних екранів та їх кількість.
2. Яка інформація вважається "поточною про перебіг сесії"??
3. З якого робочого місця та за яких умов відбуваєтсья відображення "додаткових графічних та відеоматеріалів, що супроводжують виступи"? Хто переключає слайди?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В залі знаходиться 2 телевізору марки Sharp LC-60LE646S, яка відображена в технічній документації торгів.
2. Поточна інформація про перебіг сесії - це інформація, яка відображається згідно з установленим регламентом проведення сесії відповідного ПЗ системи.
3. З місця визначеного в сесійній залі. За умови, що таке відображення необхідно при розгляді питання. Оператор або помічник оператора
2. Поточна інформація про перебіг сесії - це інформація, яка відображається згідно з установленим регламентом проведення сесії відповідного ПЗ системи.
3. З місця визначеного в сесійній залі. За умови, що таке відображення необхідно при розгляді питання. Оператор або помічник оператора
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2017 11:55
Дата відповіді: 02 червня 2017 14:49
В пункті 16 "Вимог до предмета закупівлі" зазначена вимога щодо "Автоматичного запису виступів з можливістю архівації цих виступів на електронних носіях засобами операційної системи або сторонніми програмами". Зо розуміється під "виступом"? Аудіо файл, відео-файл, стенограма, чи щось інше?
Відповідь: Виступ - виступ депутата, доповідача, головуючого тощо. Аудіо-файл.
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2017 11:58
Дата відповіді: 02 червня 2017 15:04
В пункті 3 "Головних задач і функції КСГ" зазначена вимога "Автоматичне або за допомогою оператора управління ходом сесії в обраному режимі."
Які режими і з яким функціоналом мусить передбачати система?
Відповідь: Автоматичний режим передбачає проходження сесії згідно затвердженого регламенту роботи і відповідно виставлених параметрів у системі, або ручний режим, де оператор корегує проходження сесії системою, відповідно до вказівок головуючого сесії.
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2017 12:01
Дата відповіді: 02 червня 2017 14:51
Серед "Основних функцій КСГ під час проведення сесії" передбачено "контроль наявності депутатів на робочому місці, з якого можна здійснювати голосування у реальному часі впродовж сесії;"
Мається на увазі контроль наявності картки депутата у вигляді реєсрації в конференц-системі чи інша форма контролю?
Відповідь: Мається на увазі контроль наявності картки депутата у картоприймачі приладу реєстрації депутата (робочого місця депутата)
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2017 12:05
Дата відповіді: 02 червня 2017 14:55
Серед вимог "Забезпечення додаткових можливостей та функції КСГ" зазначено "Монтаж та налагодження відеокамер, які б забезпечували синхронний аудіо- та відеозапис впродовж сесії."
Прохання надати моделі та кількість камер, що потребують монтажних робіт.
Де відображається інформація з камер? На екранах в залі?
Відповідь: Це додаткові можливості, які не стосуються даної закупівлі, але можуть, у майбутньому, без додаткових затрат на переробку ПЗ чи обладнання, встановитись у сесійній залі і взаємодіяти із системою голосування. На екранах залу.
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 02 червня 2017 12:06
Дата відповіді: 02 червня 2017 14:55
Серед вимог "Забезпечення додаткових можливостей та функції КСГ" зазначено "Створення відеоархівів результатів сесій та можливість їх відтворення з комп'ютера оператора або з сервера реєстрації відеоінформації."
Прохання надати технічні характеристики та наявне програмне забезпечення на "сервері реєстрації відеоінформації".
Відповідь: Це додаткові можливості, які не стосуються даної закупівлі, але можуть, у майбутньому, без додаткових затрат на переробку ПЗ чи обладнання, встановитись у сесійній залі і взаємодіяти із системою голосування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2017 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології" |
684 000,00
UAH з ПДВ
|
644 904,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "Мікросистема" |
705 162,00
UAH з ПДВ
|
645 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології" #34186124 |
Відхилено |
644 904,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2017 16:40
|
Приватне акціонерне товариство "Мікросистема" #14167502 |
Переможець |
645 000,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2017 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2017 18:01
|
CU.pdf | укладений |
13 вересня 2017 18:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2017 11:22
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
14 липня 2017 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2017 10:20
|
Договір система голосування.pdf | укладений |
05 липня 2017 10:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести такі зміни до Договору: - пункт 1.1. Договору, викласти в новій редакції; - пункт 4.6. Договору, викласти в новій редакції; |
Номер договору про закупівлю: | 177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 177 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |