Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ, БУДІВЕЛЬНИХ ТА ВЕЛИКОГАБАРИТНИХ ВІДХОДІВ
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2017-05-29-001975-b 94e37adcdc5444e297b042aa0cf10886
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліпська Олена Савівна

380482340809 e.s.lipskaja@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ"
Код ЄДРПОУ: 20933314
Місцезнаходження: 65009, Україна , Одеська обл., Одеса, ФОНТАНСЬКА ДОРОГА, будинок 23
Контактна особа: Ліпська Олена Савівна
380482340809
e.s.lipskaja@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2017 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2017 17:00
Початок аукціону: 15 червня 2017 15:24
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ, БУДІВЕЛЬНИХ ТА ВЕЛИКОГАБАРИТНИХ ВІДХОДІВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ, БУДІВЕЛЬНИХ ТА ВЕЛИКОГАБАРИТНИХ ВІДХОДІВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця Академічна, 2, вулицяАкадемічна, 7, вулиця Академічна, 8, вулиця Академічна, 30, провулок Бісквітний, 3, вулиця Фонтанська дорога, 71, вулиця Фонтанська дорога, 29/31, вулиця Каманіна, 2/2, провулок Тополиний, 8, вулиця Успенська, 28/30, вулиця Мечнікова, 76а, вулиця Старопортофранківська, 93, вулиця Л. Толстого, 24, вулиця Генерала Петрова, 18, вулиця Мельницька, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2017 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2017 16:53
ТД (ТПВ) ..docx
29 травня 2017 16:52
проект Договора.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2017 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АВЕРБУХ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА" 198 500,00
UAH з ПДВ
198 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАФ СІТІ" 286 039,20
UAH з ПДВ
286 039,20
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АВЕРБУХ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ "РАФ СІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АВЕРБУХ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"
#2402512100
Відхилено 198 500,00
UAH з ПДВ
20 червня 2017 11:22
ТОВ "РАФ СІТІ"
#38927931
Переможець 286 039,20
UAH з ПДВ
20 червня 2017 11:27

Документи

20 червня 2017 11:21
Електронний підпис

Документи

20 червня 2017 11:27
Електронний підпис
20 червня 2017 11:26
ПРОТОКОЛ про намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2017 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАФ СІТІ"
#38927931
286 039,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2017 11:27
Електронний підпис
20 червня 2017 11:26
ПРОТОКОЛ про намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2018 15:40
Додаткова угода № 1.2 до Договору № 7371.Б.II.6 від 05.07.17.pdf зміни до договору
17 січня 2018 15:38
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 11:23
Дод.угода № 1.1 до Договору від 05.07.2017 року № 7371.Б.II.6.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 11:21
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 11:21
Електронний підпис укладений
11 липня 2017 18:02
Договоро РАФ СИТИ.pdf зміни до договору
11 липня 2017 18:01
Електронний підпис укладений
05 липня 2017 16:50
Договір від 05.07.2017 про наданя послуг з вивезення побут.відходів.pdf укладений
05 липня 2017 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатково оприлюднено Додаток № 2 до договору
Номер договору про закупівлю: 7371/Б/ІІ/6
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 7371/Б/ІІ/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та Договору № 7371/Б/II/6 від 05.07.2017 «Дія цього Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку»
Номер договору про закупівлю: 7371/Б/ІІ/6
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, ч. 5 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі" "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку".
Номер договору про закупівлю: 7371/Б/ІІ/6
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML