Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони підприємства
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2017-05-26-000656-c 885490e6711a4f12ae40b0b5cc9c0de8
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ніколіхіна Ірина Романівна

+380324923074 vtv.uzvb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ Укрзахідвуглебуд
Код ЄДРПОУ: 00177158
Вебсайт: http://ukrzahidvuglebud.emitents.com
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., Червоноград, вул.Будівельна,1
Контактна особа: Ніколіхіна Ірина Романівна
+380324923074
vtv.uzvb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2017 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2017 14:39
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2017 14:39
Початок аукціону: 15 червня 2017 14:49
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,26%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони підприємства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45311, Україна, Волинська область, с.Поромів, с.Поромів Іваничівський район Волинської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість охоронців
Дата подання: 30 травня 2017 15:49
Дата відповіді: 30 травня 2017 16:41
Доброго дня. Уточніть будь-ласка кількість охоронців в постах, нажаль у дислокації такої інформації немає. Дякую.
Відповідь: По 2 охоронці на кожному посту, всього 6 охоронців .
Щодо постів охорони
Дата подання: 31 травня 2017 14:07
Дата відповіді: 01 червня 2017 15:41
Підкажіть будь ласка, як правильно розрахувати загальну кількість працівників охорони, які повинні бути задіяні для надання послуг охорони по Вашому об'єкту. Тому що кожен з Замовників, по своєму трактує необхідну кількість охоронників на 1 цілодобовому посту. В нашому розумінні 1 цілодобовий пост - це 1 охоронник на 1 добу. якщо розглядати вашу схему дислокації охорони на об'єкті, яка викладена в План-Схемі на останній сторінці документації, то можна сказати що на добу потрібно всього 3 охоронника. Однак при питанні іншого Учасника про кількість охоронців на постах Ви відповіли - 6. як що розраховувати планову суму відносно кількості задіяних охоронців в зміну (6 чоловік). То виходить кількість годин охорони на період дії договору, складає - 26496 годин. Виходить що планова вартість за 1 годину праці охоронника складає - 14,71грн. На даний час згідно чинного законодавства мінімальна ціна за 1 годину праці без врахування податків, обов'язкових платежів до бюджету та інших витрат складає - 19,34 грн. То виходить що майбутній переможець, якщо виграє торги при ціні 14,71, автоматично може підпасти под перевірку контролюючими органами з Держпраці, тому що не зможе виплачувати навіть мінімальну заробітну платню, яка встановлена законодавством Тому просимо Вас уважно переглянути кількість охоронників які будуть нести службу на кожному посту, та просимо визначити 1 пост = 1 охоронник. Та внести відповідні зміни до документації торгів. Тоді майбутнім учасникам буде простіше зорієнтуватися при визначенні своєї пропозиції по торгам, та кількості охорони що може бути задіяна на даному об'єкті згідно ваших вимог. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на запит учасника по суті питання інформуємо, що ми, як генеральний підрядник будівництва шахти №10"Нововолинська" зобов"язані забезпечити охорону будівельного майданчику та матеріальних цінностей, що знаходятьсяна ньому. Бюджет, передбачений замовником формується через кошти, які передбачено в кошторисі будівництва. Тендерні пропозиційї учасники повинні готувати з умов передбачених тендерною документацією. Кількість охоронців, наявність засобів охорони нами, як замовником не регламентуються, тому пропозиції учасників повинні передбачати виконання умов тендерної документації.
По заказчику
Дата подання: 02 червня 2017 11:24
Дата відповіді: 07 червня 2017 14:08
на дозорро https://dozorro.org/tender/UA-2017-05-26-000656-c есть отзыв по данному заказчику. Будушим участникам стоит его прочитать
Відповідь: Господарська діяльність ПрАТ »Укрзахідвуглебуд»,відповідно до вимог цивільного та господарського кодексу України, не має жодного відношення до подачі заявки підприємства на замовлення в системі PROZRRO послуг з охорони підприємства. ПрАТ «Укрзахідвуглебуд» у відповідності до вимог постанови КМУ №271 від 12.05.2015 року є об»єктом державної власності,управління яким на даний час здійснює Фонд Державного Майна України. З підстав наведених вище всі збитки, які будуть нанесені підприємству шахти №10»Нововолинська» вважаються збитками державного бюджету України. Ваше тлумачення і персональне бачення тих обставин, що підприємство виконує, чи не виконує свої договірні зобов»язання не приймаються до уваги. Всі подальші дії з підстав обмежених доступу ПрАТ »Укрзахідвуглебуд» до проведення тендерних аукціонів в системі PROZRRO будемо вважати як невиконання ваших обов»язків та саботаж рішень КМУ зі всіма обставинами які з цього випливають.
Вопрос взаимодействия Заказчика и поставщика услуги
Дата подання: 02 червня 2017 11:36
Дата відповіді: 02 червня 2017 15:31
Уважаемый заказчик торгов, для общего понимания работы будущих участников с Вами, просим Вас дать ответ на комментарий, который указан на доззоро https://dozorro.org/tender/UA-2017-05-26-000656-c. текст коментария прилагаем - "ПАТ "УКРЗАХІДВУГЛЕБУД" НЕ МОЖЕ БУТИ ЗАМОВНИКОМ ! Дане підприємство не виконує свої Договірні зобов'язання, взагалі не оплачує надані послуги охорони. Які саме проблеми виникли у взаємодії із замовником (оберіть один або декілька варіантів): Недотримання строків Несвоєчасна оплата Непідписання документів ПАТ "УКРЗАХІДВУГЛЕБУД" станом на 01.06 2017 року,має дійсний тендерний Договір №13-11 від 06 листопада 2011 року на охорону шахти №10 "НОВОВЛИНСЬКА",згідно якого заборгувало охоронному підприємству , за охорону шахти №10 "НОВОВОЛИНСЬКА" більше двох мільонів гривень. На сьогоднішній день рахунки ПАТ "УКРЗАХІДВУГЛЕБУД" арештовані виконавцями.Дане підприємство не може замовляти будь-що,так як у нього не має коштів а є тільки борги." Т.к. если планируется такая же работа как и с предыдущими вашими поставщиками услуг, то все будущие участники обязаны понимать. На какие условия они будут соглашаться при участии в данном тендере.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір між ПАТ "УЗВБ" та охоронним підприємством на сьогоднішній день автоматично продовжений через організаційні зміни в структурі міністерства енергетики та вугільної промисловості .Відповідно до закону "Про закупівлі" торги повинні проводитись щорічно. Через незадовільне фінансування будівництва єдиної шахти в Україні - шахти №10"Нововолинська" виникли проблеми з розрахунками в тому числі з охоронним підприємством. Через бедпідставну калькуляцію надану охононним підприємством в 2017 році ПрАТ "Укрзахідвуглебуд" як генпідрядник вимушено провести нові торги, а боргові зобов"язання, які виникли в попередні періоди розглядають і вирішують в судовому порядку і не можуть бути підставою для змін умов проведення даного тендеру. Яким чином переможець торгів буде забезпечувати охорону об"єкту для замовника немає значення, основне завдання переможця торгів збереження матеріальних цінностей на території будівництва шахти №10"Нововолинська"
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-26-000656-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОБЕЗПЕКА-КОМПЛЕКС», Код ЄДРПОУ:39092502
Дата подання: 01 червня 2017 17:13
Дискримінаційний підхід Замовника до технічних умов закупівлі
Згідно відповіді наданої Організатором від 01.06.2017 15:41 "У відповідь на запит учасника по суті питання інформуємо, що ми, як генеральний підрядник будівництва шахти №10"Нововолинська" зобов"язані забезпечити охорону будівельного майданчику та матеріальних цінностей, що знаходятьсяна ньому. Бюджет, передбачений замовником формується через кошти, які передбачено в кошторисі будівництва. Тендерні пропозиційї учасники повинні готувати з умов передбачених тендерною документацією. Кількість охоронців, наявність засобів охорони нами, як замовником не регламентуються, тому пропозиції учасників повинні передбачати виконання умов тендерної документації."
Своєю відповіддю Організатор лише підтверджує той факт, що в даній закупівлі закладена вимога щодо кількості охоронців, яку знає заздалегідь визначений переможець. Та ставить майбутніх Учасників в нерівні умови надання пропозицій, та визначення своєї кінцевої пропозиції. Тому що згідно наданої план-схеми Організатором чітко зазначено 3 пости охорони та маршрут пересування охоронником по території об'єкту. Тому один Учасник може запропонувати Вам надання 3 охоронників на добу, та розрахує свою пропозицію згідно з наданою план-схемою, а інший згідно вашого пояснення попереднім учасникам буде розраховувати 6 охоронників на добу. То цінові пропозиції таких учасників будуть суттєво відрізнятися.
То підкажіть будь-ласка, як в такому випадку Ви, як організатор закупівлі будете визначати, хто з учасників надав більш адекватну цінову пропозицію?? Адже може виявитися, що цінові пропозиція учасника який надав найбільшу пропозицію, може виявитися набагато дешевше, а ніж найменша цінова пропозиція, яка буде запропонована на торгах. Тому що кількість охоронників буде різна.
Вимагаємо змінити свій дискримінаційний підхід щодо кількості охорони, який призведе до розбіжностей при формуванні учасниками своїх пропозицій, та чітко визначити необхідну кількість охоронників, які повинні бути задіяні при охороні Вашого об'єкту. Щоб усі майбутні учасники мали рівні умови при наданні своїх пропозицій. Також даний підхід до закупівлі Вами як Організатором торгів, порушує основні засади ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме п5. Недискримінація учасників Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. та є порушенням вимог п.3 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», за яким: «3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників»
Тому просимо усунути дане порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2017 16:09
Відповідь надано у вкладеному файлі
Номер вимоги: UA-2017-05-26-000656-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "БУЦЕФАЛ", Код ЄДРПОУ:40111345
Дата подання: 23 червня 2017 12:10
Неправомірне відхилення учасника!
Поясніть , будь ласка, на якій підставі Ви привели ціну учасника ПП Буцефал до ціни з ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ?
Якщо Вам необхідний був лише платник ПДВ, це необхідно було заздалегіть зазначити в тендерній документації, разом із поясненням про такую дискримінаційну вимогу. Зараз, своїми діями ви порушуєте чинне законодавство
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

02 червня 2017 16:09
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2017 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУЦЕФАЛ" 324 000,00
UAH з ПДВ
324 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАРТА" 361 370,52
UAH з ПДВ
360 370,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2017 15:18
Цінова пропозиція.pdf
13 червня 2017 15:18
Установчий документ.PDF
13 червня 2017 15:18
Проект договору.pdf
13 червня 2017 15:18
отзыв Мажестик.pdf
13 червня 2017 15:18
отзыв Арака.pdf
13 червня 2017 15:18
Копія ліцензії.pdf
13 червня 2017 15:18
един 001.pdf
13 червня 2017 15:18
дог. с Мажестик.pdf
13 червня 2017 15:18
дог. с Арака.pdf

Публічні документи

29 червня 2017 15:30
3.Ліцензія.pdf
29 червня 2017 15:30
2.Цінова пропозиція.pdf
13 червня 2017 14:21
13.Установчий документ.pdf
13 червня 2017 14:21
11.Проект договору.pdf
13 червня 2017 14:21
9.Ліцензія.pdf
13 червня 2017 14:21
3.Цінова пропозиція.pdf
13 червня 2017 14:21
1.Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУЦЕФАЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАРТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУЦЕФАЛ"
#40111345
Відхилено 324 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2017 10:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАРТА"
#30535712
Рішення скасоване 360 370,52
UAH з ПДВ
13 вересня 2017 10:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАРТА"
#30535712
Відхилено 360 370,52
UAH з ПДВ
13 вересня 2017 10:47

Документи

27 червня 2017 16:03
Електронний підпис
27 червня 2017 15:27
Протокол (2).pdf
27 червня 2017 15:27
Протокол.pdf

Документи

13 вересня 2017 10:47
Електронний підпис
13 вересня 2017 10:44
Лист відмова
13 вересня 2017 10:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
13 вересня 2017 10:47
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі