Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ТЕРМОМОДЕРНІЗАЦІЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ № 584 "СОФІЇ РУСОВОЇ" НА ПРОСП. ПРАВДИ, 82
Очікувана вартість
12 670 210,00 UAH
UA-2017-05-26-000645-c 7f0730dae6a441c4985dabda832cc200
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2017 17:00
Початок аукціону: 13 червня 2017 15:21
Очікувана вартість: 12 670 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 010,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30 %

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05,
01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net..
Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. ( за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45214000-0 (Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)].
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ).
Місце виконання робіт: ДНЗ № 584 «Софії Русової» на просп. Правди, 82 Подільського району м. Києва.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ТЕРМОМОДЕРНІЗАЦІЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ № 584 "СОФІЇ РУСОВОЇ" НА ПРОСП. ПРАВДИ, 82
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04208, Україна, Київська область, Київ, просп. Правди, 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання(кваліфікаційні вимоги)
Дата подання: 31 травня 2017 12:51
Дата відповіді: 31 травня 2017 18:50
п.2.3. Учасник повинен надати оригінали документів. які підтверджують наявність працівників зазначених у (п.2.1.п.2.2.) ( оригінали наказів або орігінали першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування вказаних у довідках працівників або у трудових цивільних відносинах з учасником (орігінали цивільно-правових угод), тощо). Просимо пояснити: яким чином учасник може надати ОРИГІНАЛИ ЦИВІЛЬНО_ПРАВОВИХ УГОД? Чи можливо надати копію або витяг з договору цивільно-правового характеру?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п. 2.3. п. 2 Додатку тендерної документації, учасник повинен надати ОРИГІНАЛИ документів. Механізм подання учасником оригіналів цивільно-правових угод наступний: Скануєте оригінали цивільно-правової угоди та розміщуєте на електронному майданчику.
Загальне питання
Дата подання: 31 травня 2017 12:53
Дата відповіді: 31 травня 2017 18:49
Поясніть: "завірена належним чином копія документу" - просимо деталізувати.
Відповідь: Під час підготовки документів тендерної пропозиції, підприємства, установи та організації оформлюють їх з урахуванням вимог Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003, затверджених Наказом Держспоживстандарту країни 07.04.2003 N 55.
Завірення документів «належними чином» регламентується п. 5.27 ДСТУ 4163-2003.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2017 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капітал білдінг" 11 385 400,00
UAH з ПДВ
11 271 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕНАС" 11 397 353,93
UAH з ПДВ
11 321 308,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2017 17:34
Електронний підпис
14 червня 2017 17:08
Електронний підпис
14 червня 2017 13:55
Електронний підпис
12 червня 2017 16:27
Електронний підпис
12 червня 2017 14:34
5 Додаток 7 Техн. завд.rar
12 червня 2017 13:39
1 Додаток 1 пропозиція.rar

Публічні документи

12 червня 2017 16:54
Електронний підпис
12 червня 2017 16:54
Електронний підпис
12 червня 2017 15:41
1 Додаток 1 пропозиція.rar
12 червня 2017 15:40
5 Додаток 7 Техн. завд.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Капітал білдінг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕНАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капітал білдінг"
#38871030
Переможець 11 271 300,00
UAH з ПДВ
15 червня 2017 11:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2017 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капітал білдінг"
#38871030
11 271 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2017 09:50
Локальний кошторис 2-1-1 Правди, 82 частина 1.pdf укладений
05 липня 2017 09:12
Локальний кошторис 2-1-1 Правди, 82 частина 2.pdf укладений
05 липня 2017 09:12
Локальний кошторис 2-1-3 Правди, 82.pdf укладений
05 липня 2017 09:12
Локальний кошторис 2-1-11 Правди, 82.pdf укладений
05 липня 2017 09:12
Локальний кошторис 8-1-1 Правди, 82.pdf укладений
05 липня 2017 09:12
Локальний кошторис 2-1-15 Правди, 82.pdf укладений
05 липня 2017 09:12
Локальний кошторис 2-1-14 Правди, 82.pdf укладений
05 липня 2017 09:12
Локальний кошторис 2-1-13 Правди, 82.pdf укладений
05 липня 2017 09:12
Локальний кошторис 2-1-12 Правди, 82.pdf укладений
05 липня 2017 09:12
Локальний кошторис 2-1-10 Правди, 82.pdf укладений
05 липня 2017 09:12
Локальний кошторис 2-1-2 Правди, 82.pdf укладений
05 липня 2017 09:11
Локальний кошторис 2-1-9 Правди, 82.pdf укладений
05 липня 2017 09:11
Локальний кошторис 2-1-8 Правди, 82.pdf укладений
05 липня 2017 09:11
Локальний кошторис 2-1-4 Правди 82.pdf укладений
05 липня 2017 09:11
Локальний кошторис 2-1-6 Правди, 82.pdf укладений
05 липня 2017 09:11
Локальний кошторис 2-1-7 Правди, 82.pdf укладений
05 липня 2017 09:11
Локальний кошторис 2-1-5 Правди, 82.pdf укладений
05 липня 2017 09:11
договір № 2-кт просп. Правди, 82 ДНЗ № 584 з додатками.pdf укладений
05 липня 2017 09:11
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:58
Звiт про виконання договору № 2-КТ вiд 04.07.2017 вул. Правди, 82.pdf укладений
28 грудня 2019 11:55
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 15:52
Додаткова угода № 10 від 28.12.2018 до договору № 2-кт від 04.07.2017.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:50
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 19:50
Додаткова угода № 9 від 30.11.18 до договору 2-кт від 04.07.17.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 19:49
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2018 15:16
Додаткова угода №8 від 01.10.2018 до договору №2-кт від 04.07.2017.pdf зміни до договору
02 жовтня 2018 15:13
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2018 16:25
Додаткова угода №7 від 28.09.2018 до договору № 2-кт від 04.07.2017.pdf зміни до договору
28 вересня 2018 16:23
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2018 15:55
додаткова угода 6 від 29.08.2018 до дог 2-КТ просп. Правди, 82.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 15:55
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2018 19:33
Додаткова угода № 5 до Договору підряду № 2-кт від 04.07.2017.pdf зміни до договору
15 червня 2018 19:31
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2018 12:45
додаткова угода 4 до договору 2-кт від 04.07.2017.pdf зміни до договору
02 березня 2018 12:44
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 17:01
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 17:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 14:42
Додаткова угода № 2 (ДНЗ № 584).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 14:41
Електронний підпис укладений
13 липня 2017 12:50
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
13 липня 2017 12:46
Додаток 2 до Додаткової угоди № 1 від 13.07.2017.pdf зміни до договору
13 липня 2017 12:46
Додаткова угода №1 від 13.01.2017.pdf зміни до договору
13 липня 2017 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2017 рік та обсягів реального фінансування, враховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України в порядку та на умовах визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: 1. Внести зміни в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору виклавши п. 2.1. договору в такій редакції: «2.1. Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний: Початок робіт – з моменту укладання договору. Закінчення робіт – грудень 2017р.» 2. Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору виклавши п 4.6. та 4.7. договору в такій редакції: «4.6. Розрахунки за виконані роботи у 2017 році здійснюються Замовником відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі 11 271 300,00 грн. (Одинадцять мільйонів двісті сімдесят одна тисяча триста грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 1 878 550,00 грн. Прийомка та оплата робіт здійснюється відповідно до вимог ст. 48,49 Бюджетного кодексу України.» «4.7. Замовник має право надати Підряднику аванс на строк не більше трьох місяців (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 та від 27.12.2001 №1764), у розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт, що складає 3 381 390,00 грн. (три мільйони триста вісімдесят одна тисяча триста дев’яносто грн. 00 коп.) , в т.ч. ПДВ 20% - 563 565,00 грн.» 3. Сторони вирішили внести зміни до розділу 17 «Інші умови договору», виклавши п.17.2. в такій редакції: «17.2. Договір набуває чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2017 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 4. Сторони домовились внести зміни до додатку №2 – «Календарний план виконання робіт» до Договору, який являється невід’ємною його частиною.
Номер договору про закупівлю: 2-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 2-кт від 04.07.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 18 «Адреси , реквізити та підписи Сторін» Договору. Реквізити підрядника викладено в додатковій угоді що додається.
Номер договору про закупівлю: 2-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з закінченням бюджетного періоду у 2017 році в порядку та на умовах визначених цим Договором Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір та викласти їх в наступній редакції: «4.6. Розрахунки за виконані роботи у 2017 році здійснюються Замовником відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі 4 434 002,51 грн. (Чотири мільйони чотириста тридцять чотири тисячі дві грн. 51 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 739 000,42 грн. (Сімсот тридцять дев’ять тисяч дві грн. 42 коп.). Прийомка та оплата робіт у обсязі 6 837 297,49 грн. (Шість мільйонів вісімсот тридцять сім тисяч двісті дев’яносто сім грн. 49 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 1 139 549,58 грн. буде здійснено відповідно до вимог ст. 48, 49 Бюджетного кодексу у 2018 році після затвердження бюджетних призначень і надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника» 2. Сторони домовились нести зміни в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт до Договору, який є невід’ємною його частиною. Усі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 2-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах визначених цим Договором Сторони дійшли згоди внести зміни у пункт 4.6 Договору, та викласти його у наступній редакції: «4.6. Розрахунки за фактично виконані роботи у сумі 4 434 002,51 грн. (чотири мільйони чотириста тридцять чотири тисячі дві грн. 51 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 739 000,42 грн. здійснено Замовником в 2017 році. Прийомка та оплата робіт у обсязі 3 851 250,00 грн. (три мільйони вісімсот п’ятдесят одна тисяча двісті п’ятдесят грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 641 875,00 грн. буде здійснено відповідно до вимог ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України у 2018 році після надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника. Прийомка робіт у обсязі 2 986 047,49 грн. (два мільйони дев’ятсот вісімдесят шість тисяч сорок сім грн. 49 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 497 674,58 грн. буде здійснено відповідно до вимог ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України у 2019 році після затвердження бюджетних призначень та надходження фінансування на реєстраційних рахунках Замовника.» 2. Внести зміни до розділу 17 «Інші умови договору» та викласти п. 17.2 в наступній редакції: «17.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 21.12.2019 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 3. В зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 18 «Адреси, реквізити та підписи Сторін.» 4. Сторони домовились внести зміни в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт до Договору, який є невід’ємною його частиною Усі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 2-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018-2020 роки в порядку та на умовах визначених цим договором Сторони дійшли згоди внести зміни у пункти 4.6, 4.7 Договору та викласти їх у наступній редакції: «п.4.6. Розрахунок за фактично виконані роботи у сумі 4 434 002,51 грн. у тому числі ПДВ 20% - 739 000,42 грн. здійснено Замовником в 2017 році. Прийомка та оплата робіт у обсязі 6 837 297,49 грн. в тому числі ПДВ 20% - 1 139 549,58 грн. буде здійснено відповідно до вимог ст. 48,49 Бюджетного кодексу України у 2018 році після надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника, з них виконано та сплачено в 2018 рооці – 739 713,36 грн., в т.ч. ПДВ – 123 285,56 грн. «4.7. Замовник має право надати Підряднику аванс на строк не більше трьох місяців (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.20147 року № 117 та від 27.12.2001 року № 1764) у розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт, що складає 1 829 275, 24 грн, в т. ч. ПДВ – 304 879, 21 грн.» 2. Внести зміни в розділ 17 «Інші умови договору» та викласти підпункт 17.2. в наступній редакції: «17.2. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2018 року», а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 3. Сторони домовились внести зміни в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт до Договору, який є невід’ємною його частиною. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими, що продовжують діяти. Усі зміни відображені у Додатковій угоді, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди, згідно Протоколу № 15/18 від 15.08.2018 р. загальних зборів учасників ТОВ «КАПІТАЛ БІЛДІНГ» та наказу № 17-к від 16.08.2018р., внести зміни в преамбулу Договору, та викласти в наступній редакції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Капітал білдінг», в особі директора Мальцева В'ячеслава Сергійовича, який діє на підставі Статуту (далі – Підрядник) …..» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору, виклавши реквізити Підрядника в наступній редакції: ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Капітал білдінг» 03113, м. Київ, проспект Перемоги, 68/1, офіс 62 адреса для листування: 03113, м. Київ, проспект Перемоги, 68/1, офіс 62 Код ЄДРПОУ 38871030 р/р 26002001197429 в Банк АКБ «Індустріалбанк» у м. Києві, Код банку 313849 ІПН № 388710326596 Св-во платника ПДВ №200141461 Директор ______________ /В.С. Мальцев/ Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими, що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 2-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пункту 15.7 Договору, у зв'язку з терміновою виробничою необхідністю виконання робіт на об’єкті: "Термомодернізація дошкільного навчального закладу № 584 "Софії Русової" на просп. Правди, 82" та на вимогу Підрядника, керуючись пунктом 20 «Порядку державного фінансування капітального будівництва», затвердженого Постановою Кабінету міністрів України №1764 від 27.12.2001 та пункту 101 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затвердженого Постановою Кабінету міністрів України №668 від 01.08.2005, та ст. 838 Цивільного кодексу України Сторони домовились викласти пп. 4.1.,4.2.,4.3., 8.1. Договору в наступній редакції: «4.1. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 складеного згідно Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів підписаними уповноваженими представниками сторін, довідки про розподіл загальної суми коштів за виконані роботи між Підрядником та Субпідрядником, відповідно до річних кошторисних призначень. Якщо оплату робіт, виконаних Субпідрядником, проводить Замовник, Підрядник, крім документів про обсяги та вартість виконаних робіт, подає Замовнику документ про розподіл загальної суми коштів за виконані роботи між Підрядником та Субпідрядником. 4.2. Акт за формою № КБ-2в та Довідка за формою № КБ-3 оформлюється належним чином Підрядником та або Субпідрядником, якщо останній залучений для виконання робіт по Договору, і подаються для підписання Замовнику не пізніше 25-го числа звітного місяця. При цьому, у разі виконання робіт Субпідрядником, Акт за формою № КБ-2в та Довідка за формою № КБ-3 оформлюється та підписується належним чином Субпідрядником, Підрядником та Замовником. 4.3. Замовник сплачує вартість прийнятих робіт безпосередньо від Підрядника та або від Субпідрядника, якщо останній залучений до виконання робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акту приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін при наявності коштів на реєстраційному рахунку. При цьому, Підрядник, крім документів про обсяги та вартість виконаних підрядних робіт подає Замовнику довідку про розподіл загальної суми коштів за виконані роботи між Підрядником та Субпідрядником. Реквізити Субпідрядника для розрахунків: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «АТЛАНТ – ПЛЮС» Код ЄДРПОУ 36107594 Юридична адреса та фактичне місцезнаходження: 07400, Київська область, м. Бровари, вул. Металургів, 32 розрахунковий рахунок № 26007053137736 в ПАТ «ПРИВАТБАНК» м. Київ, МФО 321842 ІПН №361075910295 Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ № 100160578. 8.1. Замовник та Підрядник можуть залучати до виконання робіт інших осіб(субпідрядників). Відповідно до даної Угоди та договору субпідряду № 107 від 15.08.2018 року, укладеного між ТОВ «Капітал білдінг» та «ТОВ «ВКФ «Атлант-плюс», було залучено субпідрядника. При цьому договори підряду укладаються та виконуються з обов’язковим дотриманням вимог, визначених умовами цього Договору, Підрядник відповідає за результатами роботи субпідрядників і виступає перед Замовником як Генеральний підрядник, а перед субпідрядникми – як Замовник.» 2. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, яка складена у 2-х автентичних примірниках українською мовою, кожна з яких має однакову юридичну силу, вступає в дію з моменту її підписання Сторонами і скріплення підписів печатками. 3. Всі інші умови Договору та додаткових угод залишаються чинними та продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 2-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пункту 15.7 Договору, у зв'язку з терміновою виробничою необхідністю виконання робіт на об’єкті: «Термомодернізація дошкільного навчального закладу № 584 «Софії Русової» на просп. Правди, 82» та на вимогу Підрядника, керуючись пунктом 20 «Порядку державного фінансування капітального будівництва», затвердженого Постановою Кабінету міністрів України №1764 від 27.12.2001 та пункту 101 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затвердженого Постановою Кабінету міністрів України №668 від 01.08.2005, та ст. 838 Цивільного кодексу України Сторони домовились викласти пп. 4.1.,4.2.,4.3., 8.1. Договору в наступній редакції: «4.1. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 складеного згідно Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів підписаними уповноваженими представниками сторін, довідки про розподіл загальної суми коштів за виконані роботи між Підрядником та Субпідрядником, відповідно до річних кошторисних призначень. Якщо оплату робіт, виконаних Субпідрядником, проводить Замовник, Підрядник, крім документів про обсяги та вартість виконаних робіт, подає Замовнику документ про розподіл загальної суми коштів за виконані роботи між Підрядником та Субпідрядником. 4.2. Акт за формою № КБ-2в та Довідка за формою № КБ-3 оформлюється належним чином Підрядником та або Субпідрядником, якщо останній залучений для виконання робіт по Договору, і подаються для підписання Замовнику не пізніше 25-го числа звітного місяця. При цьому, у разі виконання робіт Субпідрядником, Акт за формою № КБ-2в та Довідка за формою № КБ-3 оформлюється та підписується належним чином Субпідрядником, Підрядником та Замовником. 4.3. Замовник сплачує вартість прийнятих робіт безпосередньо від Підрядника та або від Субпідрядника, якщо останній залучений до виконання робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акту приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін при наявності коштів на реєстраційному рахунку. При цьому, Підрядник, крім документів про обсяги та вартість виконаних підрядних робіт подає Замовнику довідку про розподіл загальної суми коштів за виконані роботи між Підрядником та Субпідрядником. Реквізити Субпідрядника для розрахунків: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «АТЛАНТ-ПЛЮС» Код ЄДРПОУ 36107594 Юридична адреса та фактичне місцезнаходження: 07400, Київська область, м. Бровари, вул. Металургів,32, розрахунковий рахунок №26007053137736 в ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" м. Київ, МФО 321842, ІПН №361075910295, Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ № 100160578. Реквізити Субпідрядника для розрахунків: Товариство з обмеженою відповідальністю «Вентбудкомплекс» Код ЄДРПОУ 40541146 Юридична адреса: 01015,м.Київ, вул.Лейпцизька, буд.5, офіс 1/9 Фізична адреса: 08292, м.Буча,вул. 12 лінія, буд.32 розрахунковий рахунок № 26008052667957 в Розрахунковий центр «ПРИВАТБАНК» м. Києва, МФО 320649 ІПН №405411426557 8.1. Замовник та Підрядник можуть залучати до виконання робіт інших осіб(субпідрядників). Відповідно до даної Угоди та договору субпідряду №21/06 від 21.06.2018 року, укладеного між ТОВ «Капітал білдінг» та ТОВ «ВКФ Атлант-плюс», було залучено субпідрядника до договору субпідряду №24/07/2-2017 від 24.07.2017р. укладеного між ТОВ «Капітал білдінг» та ТОВ «Вентбудкомплекс» по договору субпідряда № 27/06/18-2018 від 28.06.2018 р. При цьому договори субпідряду укладаються та виконуються з обов’язковим дотриманням вимог, визначених умовами цього Договору, Підрядник відповідає за результатами роботи субпідрядників і виступає перед Замовником як Генеральний підрядник, а перед субпідрядникми – як Замовник». 2. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, яка складена у 2-х автентичних примірниках українською мовою, кожна з яких має однакову юридичну силу, вступає в дію з моменту її підписання Сторонами і скріплення підписів печатками. 3. Всі інші умови Договору та додаткових угод залишаються чинними та продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 2-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в Розділ 4 "Поряок розрахунків" договору відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки
Номер договору про закупівлю: 2-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із закінченням бюджетного періоду та в порядку і на умовах визначених Договором, внесено зміни у Договір, а саме: - в Розділ 2 "Строки виконання робіт"; - в Розділ 4 "Порядок розрахунків"; - в Розділ 17 "Інші умови договору"; - до Додатку №2. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 10 від 28.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 2-кт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 липня 2017 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 113 834,78
UAH (в тому числі ПДВ 1 352 305,80 UAH)