Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Олександра Янати у м. Миколаєві
Очікувана вартість
12 009 362,00 UAH
UA-2017-05-26-000519-c 771fe173ce77407a8e63ec10d9ee1b12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512362084 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512362084
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2017 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2017 10:00
Початок аукціону: 19 червня 2017 14:33
Очікувана вартість: 12 009 362,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 093,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19070 метри квадратні
капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Олександра Янати у м. Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вулиця Олександра Янати
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2017
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 червня 2017 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2017 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2017 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2017 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2017 16:35
1. протокол ЗТД Янати від 08.06.2017.doc
08 червня 2017 16:34
2.ТД-капітальний ремонт вул Олександра Янати нова редакція від 08.06.2017.doc
02 червня 2017 15:21
2.ТД-капітальний ремонт вул Олександра Янати нова редакція.doc
01 червня 2017 09:24
1. протокол ЗТД Янати від 01.06.2017.doc
01 червня 2017 09:15
проект Янати виправлений.pdf
26 травня 2017 14:14
проект капітального ремонту вул. Олександра Янати.pdf
26 травня 2017 14:15
2.ТД-капітальний ремонт вул Олександра Янати.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-26-000519-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 04 липня 2017 12:48
Вимога до Замовника
Вих. № 04/07-1/1 від «04» липня 2017 р.

Замовник закупівлі: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради вул. Адмірала Макарова, 7, м. Миколаїв, Миколаївська область, 54030
Код ЄДРПОУ 03365707
тел. +380512362084
електронна адреса: Depgkh@i.ua

Скаржник (Учасник закупівлі): Товариство з обмеженою відповідальністю «АфінаЦентр»
49005, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пров. Біологічний, 2А, оф.16
Код ЄДРПОУ 39107995
тел..: +38(098) 862-34-21
електронна адреса: afinacentr2016@gmail.com


Вимога до Замовника торгів

«26» травня 2017 року Замовником було оголошено відкриті торги з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Олександра Янати у м. Миколаєві
Код ДК 021-2015 (CPV) : 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», ідентифікатор закупівлі UA-2017-05-26-000519-c.
«04» липня 2017 року Замовником було опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.07.2017 року, рішенням якого було відхилено пропозицію ТОВ «АфінаЦентр».
Згідно даного протоколу наша пропозиція була відхилена Замовником через наступні причини:
1. Учасником не було підтверджено кваліфікаційний критерій згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме в складі нашої тендерної пропозиції надано довідку №13/06-3 від 13.06.2017 року згідно з якою Учасник має в наявності (на підставі договору лізингу) та планує використовувати при виконанні робіт, що закуповуються, колісний навантажувач з боковим поворотом Caterpillar 242D , дорожню фрезу САТ 3С205В та ківш шириною 1676 мм, 0,4м3.
Також нами наданий Договір фінансового лізингу UA248L-16-01 від 26.07.2016 року укладений між ТОВ «Афінацентр» (лізингоодержувач) та ТОВ «Катерпілар Файненшл Україна» (лізингодавець). Відповідно до п. 3.5 Договору місцем використання предмету лізингу (колісний навантажувач з боковим поворотом Caterpillar 242D , дорожня фреза САТ 3С205В, ківш шириною 1676 мм, 0,4м3) є: Україна, Дніпропетровська область. В разі необхідності переміщення предмету лізингу за вказані межі, Лізингоодержувач повинен попередити Лізингодавця та отримати його письмову згоду на переміщення предмету лізингу за 10 робочих днів. Однак, в складі тендерної пропозиції письмової згоди Лізингодавця щодо переміщення техніки до м. Миколаєва (місце виконання робіт) не надано, тобто вами не підтверджено можливість використання техніки (колісний навантажувач з боковим поворотом Caterpillar 242D, дорожню фрезу САТ 3С205В та ківш шириною 1676 мм, 0,4м3) на території м. Миколаєва.
2. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Афінацентр» подано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг № 13/06-2 від 13.06.2017 року. В порушення вимог тендерної документації вказана довідка уповноваженою особою ТОВ «Афінацентр» не підписана.

Вважаємо, що наша пропозиція була відхилена безпідставно з огляду на наступне:
1. По-перше, згідно з п.5 Тендерної документації Замовника кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст.16 способом підтвердження є надання Інформаційної довідки складеної у довільній формі про наявність у Учасника матеріально-технічної бази та обладнання, що Учасник планує використовувати при виконанні робіт, що містить інформацію щодо найменування та кількості (з зазначенням власне чи орендоване). У разі якщо матеріально-технічна база чи обладнання орендоване, надати договір оренди.
У складі нашої тендерної пропозиції була надана довідка №13/06-3 від 13.06.2017 року згідно з якою ми маємо в наявності (на підставі договору лізингу) колісний навантажувач з боковим поворотом Caterpillar 242D , дорожню фрезу САТ 3С205В та ківш шириною 1676 мм, 0,4м3. Також нами наданий Договір фінансового лізингу UA248L-16-01 від 26.07.2016 року укладений між ТОВ «Афінацентр» (лізингоодержувач) та ТОВ «Катерпілар Файненшл Україна» (лізингодавець). Тобто надання підтвердження використання техніки не вимагалося Тендерною документацією, а вимагалося лише надання договору оренди, тому кваліфікаційні вимоги щодо наявності необхідного обладнання для виконання робіт нами були виконані.
По-друге, з приводу п.3.5. Договору лізингу, а саме отримання письмової згоди Лізингодавця в разі необхідності переміщення предмету лізингу за вказані межі області хочемо зазначити, що відносини по зазначеному договору лізингу регулюються Сторонами договору на підставі договірних відносин у межах чинного законодавства. У випадку визнання нас переможцями даних торгів та необхідності виконання зазначених робіт нами була б отримана згода Лізингодавця на переміщення даної техніки.
До того ж, хочемо зазначити, що згідно принципів господарювання які зазначені у ст. 6 Господарського кодексу України є заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини. В даному випадку відхилення нашої тендерної пропозиції з посиланням на п. 3.5. Договору лізингу є втручанням у господарські відносини, що заборонені Господарським кодексом (ст. 6 та п.4 ст.23).
2. З приводу надання довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг, що не підписана уповноваженою особою Учасника зазначаємо наступне.
Згідно Тендерної документації Замовника кожен документ, який подається учасником, повинен бути підписаний уповноваженою особою.
Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг що була надана у складі нашої тендерної пропозиції (№ 13/06-2 від 13.06.2017 року) складається з 2 сторінок, перша сторінка даної довідки містить підпис уповноваженої особи учасника (директора ТОВ «АфінаЦентр») та печатку підприємства. Відсутність підпису на другій сторінці документу є формальною (несуттєвою) помилкою, що не впливає на зміст пропозиції, оскільки як вже зазначалося, учасником повинен бути підписаний кожен документ, а не кожна сторінка документу.

З огляду на вищевикладене, вважаємо, що ТОВ «АфінаЦентр» було виконано всі вимоги, що були зазначені у тендерній документації Замовника, а підстави відхилення нашої пропозиції є неправомірними та безпідставними, Замовником при прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції було порушено принципи здійснення закупівлі, що зазначені у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Нагадуємо Вам, що відповідно до ч.2 ст. 38 ЗУ «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.

Тому на підставі вищевказаного вимагаємо:

1. Скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради від 04.07.2017 року, яким було відхилено пропозицію ТОВ «АфінаЦентр» (Скаржника).
2. Визнати переможцем закупівлі ТОВ «АфінаЦентр» (Скаржника), оскільки товариством було дотримано в повному обсязі вимоги Замовника.
3. У випадку ігнорування нашої вимоги, ненадання відповіді на неї у строки, що зазначені у ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» , будемо змушені подати відповідні скарги до компетентних органів (прокуратури, Антимонопольного комітету та ін.).


Директор ТОВ «АфінаЦентр» С.М. Василенко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2017 09:39
Уважно вивчивши вашу скаргу повідомляємо наступне.
1. Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною 2 цієї ж статті передбачено, що одним з таких критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Дана норма встановлює право замовника обирати, які саме кваліфікаційні критерії встановлювати в числі вимог до учасників відповідної процедури закупівлі. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Виходячи із системного аналізу положень Закону, вбачається, що замовникові надається право визначати документи, якими учасник повинен підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону.
З огляду на викладене, замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначаючи в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерієві.
Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерієві, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Розділом 4 тендерної документації "Кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст.16" визначено спосіб підтвердження довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: інформаційна довідка складена у довільній формі про наявність у Учасника матеріально-технічної бази та обладнання, що Учасник планує використовувати при виконанні робіт, що містить інформацію щодо найменування та кількості (з зазначенням власне чи орендоване). У разі якщо матеріально-технічна база чи обладнання орендоване, надати договір оренди.
Тобто, фактично, департамент ЖКГ, як Замовник чітко визначив, що учасник торгів на підтвердження згаданого кваліфікаційного критерію повинен надати перелік обладнання і матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залучені при виконанні робіт згідно предмету закупівлі.
Обов'язок щодо надання договорів оренди якраз передбачав підтвердження юридичної і фактичної можливості учасника залучити вказане ним обладнання і базу при здійсненні капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Олександра Янати у м. Миколаєві.
Наданий вами Договір фінансового лізингу UA248L-16-01 від 26.07.2016 року укладений між ТОВ «Афінацентр» (лізингоодержувач) та ТОВ «Катерпілар Файненшл Україна» (лізингодавець) не підтверджує можливість ТОВ "Афінацентр" використовувати колісний навантажувач з боковим поворотом Caterpillar 242D, дорожню фрезу САТ 3С205В та ківш шириною 1676 мм, 0,4м3.
Відповідно до п. 3.5 даного Договору місцем використання предмету лізингу є: Україна, Дніпропетровська область. В разі необхідності переміщення предмету лізингу за вказані межі, Лізингоодержувач повинен попередити Лізингодавця та отримати його письмову згоду на переміщення предмету лізингу за 10 робочих днів.
Відтак, вами не доведено можливість використання такої техніки при виконанні робіт, що суперечить способу підтвердження даного кваліфікаційного критерію визначеного ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" і тендерною документацією.
2. Доводи відносно отримання згоди Лізингодавця, у разі перемоги в торгах є неприйнятними, оскільки тим самим учасник порушує порядок подання тендерної пропозиції. Фактично, надання згоди Лізингодавця на переміщення техніки після визнання його переможцем є внесенням змін до тендерної пропозиції, що є не допустимим відповідно до ч. 5 ст. 25 Закону.
Крім того, ніщо не заважало вам, як учаснику звернутися до Замовника за роз'ясненнями в порядку ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі".
Досить дивним є ваші твердження про втручання в господарські відносини.
Згідно ст. 3 Господарського кодексу України, під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність.
Під організаційно-господарськими відносинами розуміються відносини, що складаються між суб'єктами господарювання та суб'єктами організаційно-господарських повноважень у процесі управління господарською діяльністю.
Втручанням в господарські відносини і господарську діяльність є: встановлення нормативів відрахувань у фонди суб'єкта чи за іншими напрямами, примушення виконувати якісь роботи, виробляти продукцію, надавати послуги, встановлення обмежень щодо обігу товарів чи послуг тощо.
Яким чином, департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради втручався в відносини ТОВ "Афінацентр" і ТОВ «Катерпілар Файненшл Україна» під час укладання договору лізингу UA248L-16-01 від 26.07.2016 року залишається не зрозумілим. До того ж виникає риторичне питання – що заважало скаржнику надати відповідний дозвіл Лізингодавця у складі своєї тендерної пропозиції.
3. Вами як учасником процедури закупівлі на підтвердження кваліфікаційного критерію надана довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг за № 13/06-2 від 13.06.2017 року.
Вказана довідка складається з двох сторінок, а остання сторінка не містить підпису уповноваженої особи.
Згідно ч. 1 ст. 1 Закону України "Про інформацію" документ - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі.
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та тендерної документації визначено необхідність надання довідки про перелік працівників, які будуть залучатися для виконання робіт. Така довідка це вид документу, який за своєю правовою природою є цілісним та не може бути розділений на частини або окремі сторінки.
Пунктом 15 постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242 передбачено, що одним з обов'язкових реквізитів документа є його підпис.
При цьому згідно тендерної документації кожен документ, який подається учасником, повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника. Твердження наведені з цього приводу у вашій вимозі не тільки не спростовують, а навпаки доводять факт подання вами неналежного документа, адже дійсно підписується не кожна окрема сторінка документа, а документ в цілому.
Крім того, тендерною документацією Замовника передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
За такого, відсутність підпису на документі, що наданий на підтвердження одного з кваліфікаційних критеріїв не може вважатись формальною помилкою.
Враховуючи усе вищевикладене, вважаємо вашу вимогу такою, що не підлягає задоволенню, а усі визначені недоліки тендерної пропозиції є скоріше не доопрацюванням або неуважністю учасника під час підготовки до участі в процедурі закупівлі вищезгаданих робіт.
Додатково хочемо наголосити, що незважаючи ні на що, департамент ЖКГ ММР дякує вам за участь у процедурі закупівлі і сподівається на врахування вами зазначених недоліків при підготовці своїх тендерних пропозицій.

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2017 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПОЛТАВАБУДЦЕНТР 10 285 224,42
UAH з ПДВ
10 285 224,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Афінацентр" 11 780 210,16
UAH з ПДВ
11 540 024,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МИКОЛАЇВАВТОДОР" 11 812 884,48
UAH з ПДВ
11 572 698,48
UAH з ПДВ
Документи
КП "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг 11 861 838,24
UAH з ПДВ
11 861 838,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2017 07:50
стаття 17.pdf
16 червня 2017 07:50
стаття 16.pdf
16 червня 2017 07:50
ЗВВ Полтавабудцентр.pdf
16 червня 2017 07:50
договір оренди.pdf
16 червня 2017 07:50
довідки.pdf

Публічні документи

15 червня 2017 14:46
28 Оригінал Наказ 10.pdf
15 червня 2017 14:46
20 Кошторис Янати.pdf
15 червня 2017 14:46
16 Проект договору.pdf

Публічні документи

16 червня 2017 07:54
Проект договора.pdf
16 червня 2017 07:54
Копия договора и акта.pdf
16 червня 2017 07:54
Договорная цена.pdf
16 червня 2017 07:54
Договора оренди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПОЛТАВАБУДЦЕНТР

ТОВ "Афінацентр"

ТОВ "МИКОЛАЇВАВТОДОР"

КП "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПОЛТАВАБУДЦЕНТР
#24565511
Рішення скасоване 10 285 224,42
UAH з ПДВ
30 червня 2017 17:22
ПП ПОЛТАВАБУДЦЕНТР
#24565511
Відхилено 10 285 224,42
UAH з ПДВ
30 червня 2017 17:34
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Відхилено 11 540 024,16
UAH з ПДВ
04 липня 2017 10:22
ТОВ "МИКОЛАЇВАВТОДОР"
#36954743
Переможець 11 572 698,48
UAH з ПДВ
11 липня 2017 11:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2017 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МИКОЛАЇВАВТОДОР"
#36954743
11 572 698,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 16:34
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 16:34
Електронний підпис укладений
24 липня 2017 10:15
Договір 1034 від 24.07.17.pdf укладений
24 липня 2017 10:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 303 825,52
UAH з ПДВ