Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль для перевезення медичного персоналу, лікарських засобів та медичного обладнання
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2017-05-26-000353-b 3f213cb47f7841ef9dfbc36805765a2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Альона Михайлівна

+380553755010 38743829@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Скадовський центр первинної медико-санітарної допомоги" Скадовської районної ради
Код ЄДРПОУ: 38743829
Місцезнаходження: 75700, Україна , Херсонська обл., місто Скадовськ, вулиця Сергіївська, будинок 20
Контактна особа: Яценко Альона Михайлівна
+380553755010
38743829@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2017 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2017 10:56
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2017 10:56
Початок аукціону: 12 червня 2017 12:51
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Легковий автомобіль для перевезення медичного персоналу, лікарських засобів та медичного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, м.Скадовськ, вул. Сергіївська буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2017  —  31 липня 2017
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2017 10:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 травня 2017 10:52
ТД легковий автомобіль.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надайте будь ласка роз'яснення!
Дата подання: 26 травня 2017 12:37
Дата відповіді: 26 травня 2017 13:18
Ви купуєте звичайний легковий автомобіль або спеціалізований для перевезення медичного персоналу, лікарських засобів та медичного обладнання? Зверніть увагу що: Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 232 від 02.10.2000 затверджений Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних. Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1150 від 27.12.2013 затверджений «Примірний табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його підрозділів» який включає: Автомобіль спеціалізований легковий повнопривідний або легковий, для здійснення медичного обслуговування на дому та здійснення централізованих функцій (логістика біоматеріалів, забезпечення вакцинами, управлінські функції), та спеціалізований автомобіль з ношами для транспортування хворих на хронічну патологію до закладів охорони здоров'я другого рівня. Тоб-то закуповувати відповідно до законодавства потрібно автомобілі легкові, та легкові повнопривідні але виключно транспорті засоби спеціалізованого або спеціального призначення, про що робиться відповідний запис в свідоцтві про державну реєстрацію в територіальному сервісному центрі МВС України. Єдиним документом підтверджуючим призначення транспортного засобу при реєстрації в територіальному сервісному центрі МВС України є відповідний запис в вантажно-митній декларації або в акті приймання-передачі транспортних засобів за формою згідно з додатком 6 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку КТЗ, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 7.09.1998 р. N 1388, виданим підприємством-виробником. Зразок акту виробника та свідоцтва про реєстрацію спеціалізованого транспортного засобу можна переглянути за посиланням: https://yadi.sk/i/fk4UV-bx3FX2LU Також згідно чинної постанови Кабінету міністрів №332 від 04.04.2001р. «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» затверджено граничні суми витрат державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету на придбання легкових автомобілів для керівників органів виконавчої влади, бюджетних установ і організацій в розмірі 60 000 грн.. На легкові автомобілі спеціальні та спеціалізовані, дія постанови не поширюється!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання до процедури, повідомляємо наступне. Предмет закупівлі нами як Замовником був визначений згідно діючого Порядку, відповідно ДК 021:2015:34110000-1- Легкові автомобілі.
Примірний табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його підрозділів, затверджений наказом МОЗ України від 27.12.2013 №1150, не має обмежувального характеру, а лише являється мінімальним стандартом. Окрім цього, виходячи з поняття примірного документа, то вказаний табель матеріально-технічного оснащення наділений тільки рекомендаційним характером.
Відповідно до Постанови КМУ від 04.04.2001р. №332 "Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету" (назва із змінами, внесеними згідно постанови КМУ від 04.02.2016р. №102" - передбачене обмеження не стосуються видатків місцевих бюджетів.
Кошти на придбання легкового автомобіля виділено рішенням сесії Скадовської районної ради від 21.03.2017 року № 251, тобто це кошти місцевого бюджету.
Враховуючи розмір фінансування із місцевого бюджету, проаналізувавши ринок транспортних засобів та врахувавши цілі застосування транспортного засобу, а саме його застосування для перевезення медичних працівників, лікарських засобі та медичного обладнання. Тобто легковий автомобіль планується придбати для Центру ПМСД для перевезення медичних працівників, лікарських засобі та медичного обладнання та здійснення централізованих функцій (логістика біоматеріалів, забезпечення вакцинами, управлінські функції тощо).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2017 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Центр Херсон" 419 904,00
UAH з ПДВ
419 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС" 420 000,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2017 18:09
Статут ЦХ.pdf
09 червня 2017 18:09
9 Рішення.pdf
09 червня 2017 18:09
досвід Калина - Докер.pdf
09 червня 2017 18:09
Досвід УСБ Докер.pdf
09 червня 2017 18:09
Досвід Аскания-м Докер.pdf
09 червня 2017 18:09
Dokker_c9_pc.JPG.ximg.l_12_m.smart.jpg
09 червня 2017 18:09
ЦХ Витяг НОВИЙ 13,05,2017.pdf
09 червня 2017 18:09
Довідка - ліцензія.PDF
09 червня 2017 18:09
17.PDF
09 червня 2017 18:09
довідка обладнання .PDF
09 червня 2017 18:09
Довідка сертифікат.PDF
09 червня 2017 18:09
Довідка про штат.PDF
09 червня 2017 18:09
доручення.PDF
09 червня 2017 18:09
досід.PDF
09 червня 2017 18:09
інформ довідка.PDF
09 червня 2017 18:09
інформ довідка - СТО.PDF
09 червня 2017 18:09
проект договору.PDF
09 червня 2017 18:09
протокол.PDF
09 червня 2017 18:09
ТЗ.PDF
09 червня 2017 18:09
ТП.PDF

Публічні документи

06 червня 2017 17:40
Аналог.Договор1.pdf
06 червня 2017 17:40
Аналог.Договор2.pdf
06 червня 2017 17:40
Тендерна проп..pdf
06 червня 2017 17:39
статут.pdf
06 червня 2017 17:38
Протокол.pdf
06 червня 2017 17:38
Приказ на Холодкова.pdf
06 червня 2017 17:38
Додаток 3.Довідки.pdf
06 червня 2017 17:38
Додаток 2. кваліфікац..pdf
06 червня 2017 17:37
Договор.pdf
06 червня 2017 17:37
Довідка про еко.якість.pdf
06 червня 2017 17:37
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Центр Херсон"

ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Центр Херсон"
#38967639
Переможець 419 904,00
UAH з ПДВ
15 червня 2017 13:36

Документи

15 червня 2017 13:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2017 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Центр Херсон"
#38967639
419 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2017 13:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 серпня 2017 10:34
Електронний підпис укладений
26 червня 2017 09:27
стр.9 укладений
26 червня 2017 09:20
стр.8 укладений
26 червня 2017 09:20
стр.7 укладений
26 червня 2017 09:20
стр.6 укладений
26 червня 2017 09:20
стр.5 укладений
26 червня 2017 09:20
стр.4 укладений
26 червня 2017 09:20
стр.3 укладений
26 червня 2017 09:20
стр.2 укладений
26 червня 2017 09:20
стр.1 укладений
26 червня 2017 09:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2017 — 31 липня 2017
Сума оплати за договором: 419 904,00
UAH з ПДВ