Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дорожнє обладнання
Очікувана вартість
299 300,00 UAH
UA-2017-05-26-000339-c 3c440a0748ed47a7a060c5eb08da1373
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Світлана

+380632926335 zhuashtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Контактна особа: Кузьменко Світлана
+380632926335
zhuashtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2017 09:00
Початок аукціону: 13 червня 2017 15:50
Очікувана вартість: 299 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 496,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Пристрої примусового зниження швидкості "лежачі поліцейські" в кількості 416 елементів: 352 основних, 64 кінцевих, 1700 кріплень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
416 шт
Пристрої примусового зниження швидкості "лежачі поліцейські"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: провулок Кавалерійський, 4, Житомир, Житомирська обл., 10003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2017 12:05
Електронний підпис
26 травня 2017 12:05
Тендерна документацiя лежачі поліцейські.doc
26 травня 2017 12:05
Пропозиція додаток 5.doc
26 травня 2017 12:05
додаток 4.doc
26 травня 2017 12:05
Додаток 3.doc
26 травня 2017 12:05
Додаток 2.doc
26 травня 2017 12:05
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До вимог тендерної документації
Дата подання: 01 червня 2017 16:54
Дата відповіді: 06 червня 2017 15:36
Уточніть будь-ласка кількість поставок. У п.п.4.4 Тендерної документації зазначено - на протязі квітня-червня 2017р. Це буде 1,2, чи декілька поставок. Дана інформація необхідна для розрахунку вартості предмета закупівлі.
Відповідь: - враховуючи невелику кількість закупівлі, поставка буде одна.
До вимог Тендерної документації
Дата подання: 01 червня 2017 16:56
Дата відповіді: 06 червня 2017 15:39
Чи правильно ми зрозуміли, що по п.2 Додатку №2 до Тендерної документації, учаснику не потрібно надавати жодної інформації у складі тендерної пропозиції, так як Ви цю інформацію перевіряєте самостійно?
Відповідь: - відповідно до д. 2 тендерної документації, Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати інформацію враховуючи середній стовбець таблиці з інформацією зазначеною в лівому стовбці по п. , п. 1, 3, 5, 8, 9 таблиці. По п., п. 2, 6, 7 Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. П. 4 стосується, в разі участі в тендері фізичної особи.
До Тендерної документації
Дата подання: 01 червня 2017 17:02
Дата відповіді: 06 червня 2017 15:41
по п.6 та п.7 Додатку №2 Тендерної документації: Чи правильно ми зрозуміли, що учаснику не потрібно надавати жодної інформації у складі тендерної пропозиції, так як Ви цю інформацію перевіряєте самостійно?
Відповідь: - відповідно до д. 2 тендерної документації, Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати інформацію враховуючи середній стовбець таблиці з інформацією зазначеною в лівому стовбці по п. , п. 1, 3, 5, 8, 9 таблиці. По п., п. 2, 6, 7 Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. П. 4 стосується, в разі участі в тендері фізичної особи.
До вимог тендерної документації
Дата подання: 01 червня 2017 17:07
Дата відповіді: 06 червня 2017 15:44
Будь-ласка, розпишіть більш чітко вимоги викладені у Дадатку №2 до Тендерної документаціїї де *, Ваші умови не зрозумілі, що завіряти, що окремо подавати, коли навпроти кожного документу по Додатку №2 визначено такі вимоги
Відповідь: - відповідно до д. 2 тендерної документації, Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати інформацію враховуючи середній стовбець таблиці з інформацією зазначеною в лівому стовбці по п. , п. 1, 3, 5, 8, 9 таблиці.
До вимог тендерної документації
Дата подання: 01 червня 2017 17:12
Дата відповіді: 06 червня 2017 15:46
Уточніть вимоги щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Що конкретно надавати під вимоги передбачені у п.1 розділу ІІІ Тендерної документації: чи то плани, чи малюнки, чи креслення, чи опис. Чи потрібно надавати сертифікати відповідності?
Відповідь: - відповідно до р. 3 п. 1 тендерної документації інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію надати згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації.
До вимог Тендерної документації
Дата подання: 01 червня 2017 17:14
Дата відповіді: 06 червня 2017 15:47
Які поля (графи) потрібно, чи не потрібно заповнювати у Проекті Договору (Додаток №4 до ТД)
Відповідь: - заповнити преамбулу договору, п.,п. 2.3., 3.1., 11.8., реквізити;
п 3.1. та специфікацію заповнити в разі коли ціна пропозиції не буде змінюватися. Усі сторінки проекту договору, що надається у складі тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством);
До вимог Тендерної документації
Дата подання: 01 червня 2017 17:17
Дата відповіді: 06 червня 2017 15:48
По опису технічних характеристик (Додаток №3 до ТД) - заходи із захисту довкілля показати окремою довідкою, чи написати про них під технічним описом предмета закупівлі?
Відповідь: - відповідно до д. 3 до тендерної документації заходи із захисту довкілля розписуються в довільній формі на Ваш розсуд або під технічним описом, або окремою довідкою
До вимог Тендерної документації
Дата подання: 01 червня 2017 17:20
Дата відповіді: 06 червня 2017 15:51
Яким конкретно файлом Ви хочете отримати від учасника тендерну пропозицію? Чи то одним файлом де всі документи будуть відскановані у порядку черговості їх потреби відповідно до вимог Тендерної документації, Чи кожний документ треба направляти окремим файлом?
Відповідь: - відповідно до р. 3. п. 1 тендерної документації, документи учасника сканується в окремий файл, що має назву (скорочену назву) такого документа
До вимог Тендерної документації
Дата подання: 01 червня 2017 17:26
Дата відповіді: 06 червня 2017 15:52
У п 1 розділу ІІІ Тендерної документації, у вимогах до Переможця торгів Ви зазначили, що необхідно надати копіі Статуту, Виписки з ЄДРПОУ або свідоцтва про реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців. Проте такі вимоги не передбачені для учасників торгів. Ми правильно це зрозуміли?
Відповідь: - відповідно до р. 3 п. 1 тендерної документації та враховуючи ч. 3 ст. 22 Закону, зазначені документами подаються і учасником і переможцем для підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції/договору;
До вимог Тендерної документації
Дата подання: 01 червня 2017 17:31
Дата відповіді: 06 червня 2017 15:57
По п.2 розділу 4 Тендерної документаціїю Чи правильно ми зрозуміли, що жодний документ у складі тендерної пропозиції учасника не повинен мати статусу конфедеційно та статусу цінової пропозиції?
Відповідь: - відповідно до р. 4 п.2 тендерної документації та враховуючи ч. 2 ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), конфіденційної інформацією не може бути визнана інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону;
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-26-000339-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Київдорпостач, Код ЄДРПОУ:21616484
Дата подання: 21 червня 2017 19:06
Скарга - попередження
Ознайомившись с протоколом розкриття, який з"явився на сайті через 7 днів після проведення торгів, в яких ТОВ "Київдорпостач" здобув впевнену перемогу виражаємо незгоду з рішенням Замовника про дискваліфікацію Учасника. Звертаємо Вашу увагу на те що в період з 14.06.17 по 20.06.17 представники ТОВ "Київдорпостач" неоднаразово зверталися до замовника с проханням отримати зразок предмета закупівлі з метою- переконатись в його високих якісних характеристиках, та адреси по яких вищезазначені засоби примусового зниження швидкості успішно експлуатуються на протязі багатьох років. Вважаємо, що всі документи надані в повному обсязі, а причини діскваліфікації безпідставні, оскільки основним кваліфікаційним крітерієм є ціна та якість, а остаточні оригінали документів має надати переможець в разі підписання договору...
Враховуючи вищевикладене, оскільки рішення Замовника про дискваліфікацію Учасника є безпідставним, не відповідає вимогам чинного законодавства України та порушує основні принципи проведення публічних закупівель, просимо переглянути таке рішення,та скасувати його. В протилежному випадку вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів до відповідних органів державної влади, а також ініцюювати перевіркі таких дій Замовника на предмет наявності корупційної складової.
На цьому прикладі на всіх рівнях планую доводити, що система "прозоро" не зможе ефективно працювать поки існують т.з. "договорняки"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2017 11:08
Тендерний комітет замовника діяв відповідно до вимог законодавства та тендерної документації, прийняті Рішення тендерного комітету відповідають ЗУ "Про публічні закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2017 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Київдорпостач 229 200,00
UAH з ПДВ
214 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Резинопласт 294 300,00
UAH з ПДВ
215 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бориспольський завод резинотехнических изделий" 291 140,00
UAH з ПДВ
291 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2017 15:27
відповідність.rar
10 червня 2017 15:27
кваліфікаційні вимоги.rar
10 червня 2017 15:27
технічні вимоги.rar
10 червня 2017 15:27
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

22 червня 2017 17:45
Новий проект договора
22 червня 2017 17:42
Довідка про несудимість
22 червня 2017 17:41
Довідка по ст.17
22 червня 2017 17:39
Довідка з ДФС
22 червня 2017 17:38
паспорт директора
22 червня 2017 17:02
Довідка до п.1 Дод2
09 червня 2017 14:25
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

09 червня 2017 15:51
Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2017 15:51
СЭС на ТУ полицейские.pdf
09 червня 2017 15:51
СЭС на полиц..pdf
09 червня 2017 15:51
Статут 2017 р.pdf
09 червня 2017 15:51
Стаття 17.pdf
09 червня 2017 15:51
Сертификат на полиц..pdf
09 червня 2017 15:51
Протокол серт. випр..pdf
09 червня 2017 15:51
Протокол на директора.pdf
09 червня 2017 15:51
Проект договора.pdf
09 червня 2017 15:51
Наказ.pdf
09 червня 2017 15:51
ВН281 001.jpg
09 червня 2017 15:51
Виписка.pdf
09 червня 2017 15:51
dogovor_080816__litsejskij.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Київдорпостач

ТОВ Резинопласт

ТОВ "Бориспольський завод резинотехнических изделий"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Київдорпостач
#21616484
Відхилено 214 500,00
UAH з ПДВ
20 червня 2017 16:54
ТОВ Резинопласт
#34611042
Переможець 215 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2017 16:56

Документи

20 червня 2017 16:54
Електронний підпис
20 червня 2017 16:54
протокол №45.pdf

Документи

20 червня 2017 16:56
Електронний підпис
20 червня 2017 16:56
протокол №45.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2017 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Резинопласт
#34611042
215 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2017 16:56
Електронний підпис
20 червня 2017 16:56
протокол №45.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2017 12:35
договір №86.pdf укладений
10 липня 2017 12:27
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2018 15:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 215 000,00
UAH з ПДВ