Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Розмітка доріг фарбою у м. Умань Черкаської області)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2017-05-26-000140-a 44b004816dc34b779589c672d34134f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, вул.Незалежності,7
Контактна особа: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2017 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2017 11:01
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2017 11:01
Початок аукціону: 13 червня 2017 15:49
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розмітка доріг фарбою у м. Умань Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, вулиці міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2017
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2017 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2017 15:31
Перелік змін.docx
31 травня 2017 12:23
Технічне завдання зі змінами
31 травня 2017 12:23
Тендерна документація (нова редакція)
26 травня 2017 11:00
Проект договору
31 травня 2017 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2017 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2017 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2017 15:31
Перелік змін.docx
31 травня 2017 12:23
Технічне завдання зі змінами
26 травня 2017 11:01
Технічне завдання
31 травня 2017 12:23
Тендерна документація (нова редакція)
26 травня 2017 11:00
Тендерна документація
26 травня 2017 11:00
Проект договору

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 29 травня 2017 08:49
Дата відповіді: 31 травня 2017 09:26
В технічному завданні п.2.1. зазначено: - 0,6 мм – нанесення фарби на нове покриття; - 0,54 мм – поновлення розмітки поза межами гарантованого строку її експлуатації. але у відомості обсягів не зазначено обсяги робіт, що виконуються на новому покритті. В залежності від висоти шару нанесення, витрати фарби відрізняються, тож і вартість робіт буде різна. Прохання зазначити обсяги робіт для висоти шару фарби 0,6 мм та 0,54 мм окремо. Крім того в обсягах робіт (п.5) вказано 2 типи розмітки: 1.14.1 та 1.14.3. Розмітка 1.14.1 - "Позначення нерегульованого пішохідного переходу" - пішохідний перехід типу "Зебра" (білі полоси); 1.14.3 - "Позначення нерегульованого пішохідного переходу у місцях з підвищеною вірогідністю виникнення ДТП" - пішохідний перехід з білими та червоними полосами. Вартість білої та червоної фарби відрізняється, тому вартість 1 м2 розмітки 1.14.1 та 1.14.3 будуть різними. Прохання розділити обсяги робіт окрмео для 1.14.1 та окремо для 1.14.3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за доречне запитання до процедури. Врахувавши Ваше звернення тендерний комітет найближчим часом внесе зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2017 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Дорактів" 443 623,66
UAH з ПДВ
414 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 445 131,60
UAH з ПДВ
414 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЦЕНТР" 493 841,00
UAH з ПДВ
415 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2017 20:58
Електронний підпис
11 червня 2017 20:46
Умань.imd
11 червня 2017 20:46
32_Проект договору.pdf
11 червня 2017 20:46
25_Свідоцтво ПДВ.jpg
11 червня 2017 20:46
24_Копії паспортів.pdf
11 червня 2017 20:46
23_Довіреність.pdf
11 червня 2017 20:46
19_Копії договорів_.pdf
11 червня 2017 20:46
16_Копія ліцензії.pdf
11 червня 2017 20:46
13_Додаток 2.pdf
11 червня 2017 20:46
12_Технічне завдання.pdf
11 червня 2017 20:46
10_Довідка ст. 17.pdf
11 червня 2017 20:46
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 червня 2017 10:13
Електронний підпис
12 червня 2017 10:08
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Дорактів"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Дорактів"
#38802737
Переможець 414 800,00
UAH з ПДВ
16 червня 2017 14:22

Документи

16 червня 2017 14:22
Електронний підпис
16 червня 2017 14:22
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2017 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Дорактів"
#38802737
414 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2017 14:22
Електронний підпис
16 червня 2017 14:22
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 серпня 2017 15:46
Електронний підпис укладений
17 серпня 2017 17:05
Додаткова угода № 1 зміни до договору
17 серпня 2017 17:03
Електронний підпис укладений
27 червня 2017 09:24
Договірна ціна укладений
27 червня 2017 09:22
Договір укладений
27 червня 2017 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 1 частини четвертої ст. 36 Закону, п. 1.3 та п. 11.2.1 Договору про закупівлю послуг від «27» червня 2017 р. № 126 (далі – Договір) Сторони домовились про зміну обсягів закупівлі (згідно фактично наданих послуг). Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 4 507,84 грн. (чотири тисячі п’ятсот сім гривень 84 копійки). 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 410 292,16 грн. (чотириста десять тисяч двісті дев’яносто дві гривні 16 копійок) в т.ч. ПДВ 68 382,03 грн. (шістдесят вісім тисяч триста вісімдесят дві гривні 03 копійки).» 3. Відповідно до п. 3. частини четвертої ст. 36 Закону, п. 11.2.2. Договору, умов та вимог ДСТУ 2587-2010 «Розмітка дорожня. Технічні вимоги. Методи контролю. Правила застосування» внести зміни до Договору, а саме покращення предмета закупівлі в частині встановлених вимог та функціональних характеристик предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 126
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 410 292,16
UAH з ПДВ