Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
147 000,00 UAH
UA-2017-05-26-000093-a ● 358971e5022c4399a6d34042b7f22005
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МРЦ МВС України "Миргород" |
Код ЄДРПОУ: | 08733819 |
Вебсайт: | http://mrcmirgorod.com.ua |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., Миргород, вул. Українська, 60 |
Контактна особа: |
Ніколаєнко Тетяна Юріївна +380535546610 mirgorod@mvs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2017 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2017 10:23 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2017 10:23 |
Початок аукціону: | 13 червня 2017 11:55 |
Очікувана вартість: | 147 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 735,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кг
масло вершкове, не менше 72,5 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Українська, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2017 10:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2017 10:18 |
тд _додаток_5 лист-згода.doc | |
26 травня 2017 10:18 |
тд _додаток_4 проект дог.doc | |
26 травня 2017 10:18 |
тд _додаток_3 квал. хар..docx | |
26 травня 2017 10:18 |
тд _додаток_2 тех. хар..docx | |
26 травня 2017 10:18 |
тд _додаток_1 цінова проп..docx | |
26 травня 2017 10:18 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фасування
Дата подання: 29 травня 2017 10:55
Дата відповіді: 29 травня 2017 13:17
Доброго дня!
Прошу уточнити: яке фасування для масла Вам потрібне (200г, 400г/500г, вагове/моноліт)?
Заздалегідь дякую за відповідь
Відповідь: Згідно умов, викладених в додатку 2 до тендерної документації "Масло має бути упакованим масою нетто -10-20 кг щільним монолітом у картонні ящики згідно з ДСТУ 13515"
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-05-26-000093-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Прогрес ПТЦ", Код ЄДРПОУ:38947429
Дата подання: 28 червня 2017 20:34
Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ПРОГРЕС-ПТЦ"
У електронній системі державних закупівель розміщено оголошення UA-2017-05-26-000093-a про проведення МРЦ МВС України "Миргород" закупівлі масла вершкового, не менше 72,5 % жирності у кількості 1500 кг. Замовником 26.06.2017 розміщено протокол №98 від 26.06.2017 про відхилення пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС-ПТЦ» та оголошення про намір укласти договір із наступним учасником.
Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС-ПТЦ» у зв’язку з тим, що останнім не виконано вимоги тендерної документації, а саме:
1) не надано копію санітарного паспорту(ів) транспортного засобу(ів).
Однак, дане твердження Замовника є протиправним, оскільки видача санітарних паспортів на транспорт скасована на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» №1602-VII від 22.07.2014.
Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів та визначення порядку забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, регулюються Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон).
Статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено.
Відповідно до ч. 7 ст. 37 Закону документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товарно-транспортна накладна. ВСТАНОВЛЕННЯ ВИМОГ ЩОДО НАЯВНОСТІ ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, що повинні супроводжувати харчові продукти в обігу, ЗДІЙСНЮЄТЬС ВИКЛЮЧНО ШЛЯХОМ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЦЬОГО ЗАКОНУ!
Також, варто зазначити, що Закони України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (якими скасована видача санітарних паспортів) мають вищу юридичну силу, ніж Санітарні норми для транспортування харчових продуктів (СанПиН 5781-91 від 16.04.1991), що є підзаконним нормативно-правовим актом, та на сьогоднішній день є застарілими.
Таким чином, наразі ЖОДЕН ДЕРЖАВНИЙ ОРГАН НЕ ВИДАЄ САНІТАРНІ ПАПОРТИ НА ТРАНСПОРТ та немає відповідної компетенції на здійснення таких дій!
З вищевикладеного слідує, що подання копій санітарних паспортів транспортного засобу не передбачено.
У примітках Додатку 3 тендерної документації Замовника зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, з поясненням причини такого не подання. У складі своєї тендерної документації ТОВ «ПРОГРЕС-ПТЦ» надало лист-роз’яснення з обґрунтуванням ненадання зазначеного документа. Крім того, в тендерній пропозиції надано договір №0302/17 від 03.01.2017 на виконання робіт по дезінсекції, дезінфекції та дератизації автомобіля.
2) відсутність розрахунку вартості тендерної пропозиції (п.4 р. ІІІ тендерної документації).
У тендерній документації замовника (зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено, що кожен документ, який подається учасником, повинен бути сканований в окремий файл (у форматі PDF*****), що має скорочену назву такого документа.
«*****дана вимога не стосується розрахунку вартості тендерної пропозиції, вимога щодо формату якого встановлюється окремо (п.4)».
Тендерною документацією не встановлено форми інформації про розрахунок вартості тендерної пропозиції та не визначено її змісту. У зв’язку з цим розрахунок вартості зазначений учасником в тендерній (ціновій) пропозиції.
3) пп. 8 п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме відсутня інформація про субпідрядників.
Однак, дане твердження Замовника також є безпідставним, оскільки відповідно до п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГУ ПРО ЗАЗНАЧЕННЯ УЧАСНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як СУБПІДРЯДНИКА У РАЗІ ЗАКУПІВЛІ РОБІТ!!! ТОБТО ЗАЗНАЧЕНА ВИМОГА ДО УЧАСНИКІВ ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО СУБПІДРДНИКІВ СТОСУЄТЬСЯ ЛИШЕ ЗАКУПІВЛІ РОБІТ, А НЕ ТОВАРІВ ( ЯК В ДАНОМУ ВИПАДКУ) або послуг.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОГРЕС-ПТЦ» цілком відповідає вимогам тендерної документації по даній закупівлі, а рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника є протиправним та безпідставним.
З огляду на викладене, просимо Вас переглянути своє рішення щодо відхилення пропозиції
ТОВ «ПРОГРЕС-ПТЦ» (код ЄДРПОУ38947429, вул. Овочева, 7Б, м. Полтава, 36010).
Розгорнути
Згорнути
Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС-ПТЦ» у зв’язку з тим, що останнім не виконано вимоги тендерної документації, а саме:
1) не надано копію санітарного паспорту(ів) транспортного засобу(ів).
Однак, дане твердження Замовника є протиправним, оскільки видача санітарних паспортів на транспорт скасована на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» №1602-VII від 22.07.2014.
Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів та визначення порядку забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, регулюються Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон).
Статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено.
Відповідно до ч. 7 ст. 37 Закону документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товарно-транспортна накладна. ВСТАНОВЛЕННЯ ВИМОГ ЩОДО НАЯВНОСТІ ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, що повинні супроводжувати харчові продукти в обігу, ЗДІЙСНЮЄТЬС ВИКЛЮЧНО ШЛЯХОМ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЦЬОГО ЗАКОНУ!
Також, варто зазначити, що Закони України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (якими скасована видача санітарних паспортів) мають вищу юридичну силу, ніж Санітарні норми для транспортування харчових продуктів (СанПиН 5781-91 від 16.04.1991), що є підзаконним нормативно-правовим актом, та на сьогоднішній день є застарілими.
Таким чином, наразі ЖОДЕН ДЕРЖАВНИЙ ОРГАН НЕ ВИДАЄ САНІТАРНІ ПАПОРТИ НА ТРАНСПОРТ та немає відповідної компетенції на здійснення таких дій!
З вищевикладеного слідує, що подання копій санітарних паспортів транспортного засобу не передбачено.
У примітках Додатку 3 тендерної документації Замовника зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, з поясненням причини такого не подання. У складі своєї тендерної документації ТОВ «ПРОГРЕС-ПТЦ» надало лист-роз’яснення з обґрунтуванням ненадання зазначеного документа. Крім того, в тендерній пропозиції надано договір №0302/17 від 03.01.2017 на виконання робіт по дезінсекції, дезінфекції та дератизації автомобіля.
2) відсутність розрахунку вартості тендерної пропозиції (п.4 р. ІІІ тендерної документації).
У тендерній документації замовника (зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено, що кожен документ, який подається учасником, повинен бути сканований в окремий файл (у форматі PDF*****), що має скорочену назву такого документа.
«*****дана вимога не стосується розрахунку вартості тендерної пропозиції, вимога щодо формату якого встановлюється окремо (п.4)».
Тендерною документацією не встановлено форми інформації про розрахунок вартості тендерної пропозиції та не визначено її змісту. У зв’язку з цим розрахунок вартості зазначений учасником в тендерній (ціновій) пропозиції.
3) пп. 8 п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме відсутня інформація про субпідрядників.
Однак, дане твердження Замовника також є безпідставним, оскільки відповідно до п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГУ ПРО ЗАЗНАЧЕННЯ УЧАСНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як СУБПІДРЯДНИКА У РАЗІ ЗАКУПІВЛІ РОБІТ!!! ТОБТО ЗАЗНАЧЕНА ВИМОГА ДО УЧАСНИКІВ ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО СУБПІДРДНИКІВ СТОСУЄТЬСЯ ЛИШЕ ЗАКУПІВЛІ РОБІТ, А НЕ ТОВАРІВ ( ЯК В ДАНОМУ ВИПАДКУ) або послуг.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОГРЕС-ПТЦ» цілком відповідає вимогам тендерної документації по даній закупівлі, а рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника є протиправним та безпідставним.
З огляду на викладене, просимо Вас переглянути своє рішення щодо відхилення пропозиції
ТОВ «ПРОГРЕС-ПТЦ» (код ЄДРПОУ38947429, вул. Овочева, 7Б, м. Полтава, 36010).
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2017 14:26
На підставі п. 4 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2017 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" |
118 800,00
UAH з ПДВ
|
100 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"УКРАЇНСЬКА ДИСТРИБ'ЮТОРСЬКА КОМПАНІЯ "МЕГАТОРГ" |
111 000,00
UAH з ПДВ
|
103 064,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фірма "Степ" |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
103 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Прогрес ПТЦ" |
141 000,00
UAH з ПДВ
|
141 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
146 250,00
UAH з ПДВ
|
141 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081 |
Рішення скасоване |
100 140,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2017 14:55
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081 |
Відхилено |
100 140,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2017 14:57
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
"УКРАЇНСЬКА ДИСТРИБ'ЮТОРСЬКА КОМПАНІЯ "МЕГАТОРГ" #40152323 |
Відхилено |
103 064,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2017 15:18
|
|
ТОВ "Фірма "Степ" #25157139 |
Відхилено |
103 650,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2017 15:20
|
|
ТОВ "Прогрес ПТЦ" #38947429 |
Відхилено |
141 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2017 15:23
|
|
ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776 |
Переможець |
141 750,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2017 15:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2017 11:27
|
Протокол 479 | укладений |
26 грудня 2017 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2017 16:43
|
Дод угода 3-300.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2017 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2017 15:33
|
Дод. угода 2-300.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2017 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2017 15:25
|
Додаткова угода 1-300 (1).pdf | зміни до договору |
11 серпня 2017 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2017 16:23
|
Договір 300 | укладений |
10 липня 2017 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп.5 п. 4 ст. 36 Закон України "Про публічні закупівлі" - "узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт та послуг)" |
Номер договору про закупівлю: | 300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 300 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.п. 5 п.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - узгоджена зміна ціни в бік зменшення ( без зміни кількості ( обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 300 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно пп. 1 п. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 300 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |