Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спорудження тунелів з'єднувальної гілки на ПК 00+06 – ПК 02+08 в рамках проекту: «Будівництво електродепо «Олексіївське» із з'єднувальною гілкою до третьої лінії Харківського метрополітену» (Коригування)
Очікувана вартість
106 800 000,00 UAH
UA-2017-05-25-001913-b ● 9adba465bb5d47c78f6fb97ccdd21739
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківська дирекція будівництва метрополітену" |
Код ЄДРПОУ: | 37657383 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., м. Харків, пров. Подільский, 19 |
Контактна особа: |
Ігор Пашнєв +380577316264 kdbm.od@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2017 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 16 червня 2017 14:46 |
Очікувана вартість: | 106 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 534 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Спорудження тунелів з'єднувальної гілки на ПК 00+06 – ПК 02+08 в рамках проекту: «Будівництво електродепо «Олексіївське» із з'єднувальною гілкою до третьої лінії Харківського метрополітену» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, просп. Людвіга Свободи, ріг просп. Лозовенківського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2018
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Умови розрахунків: | 20% |
без попередньої оплати : | 20% |
попередня оплата до 20%: | 10% |
попередня оплата від 20% до 30%: | 0% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Субпідрядники
Дата подання: 26 травня 2017 12:59
Дата відповіді: 26 травня 2017 15:27
Добрий день!
Згідно умов тендерної документації, у разі залучення субпідрядників до виконання робіт в обсязі не менше 20% від вартості договору на закупівлю (п. 17 ч.2 ст.22 Закону та п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій»), ми повинні у складі своєї пропозиції подати довідку про залучення таких субпідрядчиків. Питання: 20 % від вартості договору про закупівлю на кожного із залучених субпідрядників, або 20% всіх залученних субпідрядних договорів (робіт) взагалі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати інформацію про кожного субпідрядника, який буде виконувати роботи у обсязі не менше 20 % від вартості договору.
Уточнення
Дата подання: 01 червня 2017 09:46
Дата відповіді: 02 червня 2017 15:34
У Додатку № 10 Тендерної Документації, п.1.
Питання: скан копію Статуту зі змінами робити з оригіналу чи з копії?
Відповідь: Додатком № 10, п.1 передбачено надати: "Статут із змінами (в разі їх наявності) або ... (далі по тексту)...". На вимогу Замовника, сканкопія має бути надана з оригіналу документу.
Вимоги щодо надання сканкопій документів викладені у тендерній документації - п. 1. розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Вимоги щодо надання сканкопій документів викладені у тендерній документації - п. 1. розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Печать на документах
Дата подання: 01 червня 2017 10:27
Дата відповіді: 02 червня 2017 15:36
Добрый день!
Скажите пожалуйста, необходимо ли на каждой странице, на оригиналах документов, которые созданы непосредственно Участником (где есть информация), печать и подпись должностного лица или достаточно только в конце документа ставить.
Відповідь: На оргигіналах документів, створених безпосередньо Уччасником для надання тендерної пропозиції, достатньо підпису посадової особи та печатки (у разі її наявності) лише у кінці документа.
Вимоги щодо надання сканкопій документів викладені у тендерній документації - п. 1. розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Вимоги щодо надання сканкопій документів викладені у тендерній документації - п. 1. розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Питання щодо геології
Дата подання: 01 червня 2017 15:59
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:17
Просимо Вас надати для ознайомлення геологічний розріз по вісі тунелів з'єднувальнох гілки або план геологічних свердловин та їх розрізи, оскільки не зрозуміла прив'зка показаних на кресленнях свердловин до плану тунелів
Відповідь: Геологічний розріз по вісі тунелів з'єднувальної гілки додатково буде наведений в тендерній документації замовника при внесенні змін.
Матеріально-технічна база
Дата подання: 02 червня 2017 10:37
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:18
Згідно Додатку 3 Тендерної Документації необхідно зазаначити наявність матеіально-технічної бази Учасника закупівлі. Якщо техніка використовується в роботах, що підлягають виконанню субпідрядною організацією (але не має настання підстави визначенної Ст.22, п.17, ч.2 публічних закупівель, обсяг субпідрядних робіт менше, ніж 20% від загальної вартосі Цінової Пропозиції), то як правильно треба зазначити приналежність такої техніки (5 та 6 колонки Додатку 3 до Тендерної Документації)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником у тендерній документації не передбачена вимога щодо надання інформації по субпідрядникам, які виконують роботи з вартістю менше 20% від вартості договору.
Зазначення приналежності механізму відповідно до додатку 3 тендерної документації замовника визначається учасником самостійно та знаходиться в межах його компетенції та відповідальності.
Зазначення приналежності механізму відповідно до додатку 3 тендерної документації замовника визначається учасником самостійно та знаходиться в межах його компетенції та відповідальності.
Проект
Дата подання: 02 червня 2017 10:59
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:21
Проектом (44/14-ПОС,12 л.2-3) предусматривается устройство на стройплощадке 4-х металлических ворот, что не соответствует пп. 148-156 ведомости объемов работ. Этим же проектом и ведомостью объемов работ предусматривается следующее дорожное покрытие для внутриплощадочных дорог на І этапе: - покрытие площадок из щебня (п=20см) – 450м2 ;
на ІІ этапе:- покрытие из железобетонных плит толщ.16см – 403м2
– 68 шт. размером 2х3м с 3-х кратной оборачиваемостью,
- монолитные участки – 100м2.
Причем на планах вышеуказанные покрытия графически не нанесены и их объемов недостаточно для обслуживания котлована длиной 202м и шириной 12,3м.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проектом будівництва передбачається улаштування будівельного майданчика І етапу з монтажем трьох воріт (металеві в'їзні - виїзні ворота) та будівельного майданчика ІІ етапу з монтажем одних воріт. Проектом передбачено виготовлення 3-х одиниць металевих воріт. Монтаж -4-х одиниць і демонтаж: по І етапу –3-х одиниць; по ІІ етапу - 1 одиниці.
Зазначені обсяги робіт будуть враховані при внесенні змін до тендерної документації замовника .
Щодо внутрішньомайданчикових доріг І та ІІ етапів зауважуємо про таке:
організація будівельних майданчиків виконується підрядником у відповідності до проекту виконання робіт та узгоджується з Замовником.
Щодо обсягів робіт та матеріальних ресурсів для облаштування об'єктів будівництва тимчасовими проїздами рахуємо, що вказані в тендерній документації замовника обсяги зазначені правильно відповідно до проекту.
Зазначені обсяги робіт будуть враховані при внесенні змін до тендерної документації замовника .
Щодо внутрішньомайданчикових доріг І та ІІ етапів зауважуємо про таке:
організація будівельних майданчиків виконується підрядником у відповідності до проекту виконання робіт та узгоджується з Замовником.
Щодо обсягів робіт та матеріальних ресурсів для облаштування об'єктів будівництва тимчасовими проїздами рахуємо, що вказані в тендерній документації замовника обсяги зазначені правильно відповідно до проекту.
Несоответствие веса и размеров
Дата подання: 02 червня 2017 11:00
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:22
В пп 277÷279 - несоответствие веса и размеров противопожарных дверей. Для двери 1000х2100 – вес 0,17т.
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Проектом передбачені протипожежні двері ЕІ 45 розміром 900х2100. Зміни до тендерної документації замовника будуть внесені.
Несоответствие разработки грунта
Дата подання: 02 червня 2017 11:01
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:23
В пп.176÷179 - несоответствие разработки грунта (48,5м3) и перевозки (48,5м3 х 1,75 = 84,875т) , работа на отвале (0,834м3),.
Відповідь: В п.п. 176-179 невідповідність обсягів робіт виправлена. Зміни до тендерної документації замовника внесені.
Уточненние
Дата подання: 02 червня 2017 11:01
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:25
После п.113 ведомости объемов работ следует п.116. Это пропуск объемов или техническая ошибка? Так как не предусматривается соответствие разборки, демонтажа, погрузки и перевозки строительного мусора.
Відповідь: Позицій 114, 115 в відомості обсягів робіт не існує. Не зрозуміла друга частина питання щодо обсягів робіт демонтажу, навантаження, перевезення будівельного сміття, оскільки п. 116, п. 117 відомості обсягів робіт тендерної документації передбачені демонтажні роботи,
п. 118, п. 119 – навантаження та перевезення будівельного сміття відповідно.
п. 118, п. 119 – навантаження та перевезення будівельного сміття відповідно.
Чертежи
Дата подання: 02 червня 2017 12:03
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:26
По чертежам ПОС всего разработки грунта для тоннелей:
13800м3 + 5900м3 = 19700м3.
По ведомости объемов работ:
3176м3 + 610м3 + 2915м3 + 480м3 + 6175м3 + 1450м3 + 230м3 + 200м3 = 15236м3
Відповідь: Дякуємо за зауваження! Невідповідність обсягів робіт щодо розробки грунту у додатку 7 тендерної документації замовника та у кресленнях виправлено шляхом внесення змін до тендерної документації замовника.
Уточненние
Дата подання: 02 червня 2017 12:04
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:27
Ведомостью объемов работ для устройства открытого водоотлива предусмотрено устройство только 1 (одного) зумпфа.
При разработке котлована длиной 202м при длине заходок 40м необходимо устройство 5 (пяти) зумпфов.
Відповідь: Відповідно до проектних рішень з урахуванням гідрогеологічних вишукувань та згідно з відомістю обсягів робіт тендерної документації на улаштування відкритого водовідливу передбачено 2 зумпфи. Результати гідрогеологічних вишукувань додатково наведені у тендерній документації замовника шляхом внесення змін.
Уточненние
Дата подання: 02 червня 2017 12:04
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:28
Ведомость объемов работ не предусматривает коэффициент на расход арматуры, который неизбежен при таких объемах работ по монолитному железобетону.
Відповідь: Зазначена вимога не передбачена існуючими будівельними нормами України.
Уточненние
Дата подання: 02 червня 2017 12:05
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:32
Ведомостью объемов работ при устройстве защитного слоя гидроизоляции стен и перекрытия из цементно-песчаного раствора, армированного одной сеткой, предусмотрено использование сеток из проволоки Вр-1 Ф5мм без разъяснения узлов крепления указанных плоских сеток к вертикальной поверхности.
ПОС на камере металлоконструкций предлагает использовать на вертикальных поверхностях плетеную сетку Ф2мм с ячейками 50х50мм, на горизонтальных поверхностях – стальную сетку из проволоки Вр-1
Чертежи серии ПОС на соединительную ветку не дают разъяснения по материалу на армирование защиты.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проектом організації будівництва при улаштуванні гідроізоляції поверхні із гідросклоізолу з захисним шаром із цементно - піщаного розчину та армованою сіткою передбачено:
- для стін - захисною сіткою є сітка «рабіца»;
- для перекриття - сітка з проволоки ВР діаметром 5 мм.
Гідроізоляція стін і перекриття тунелів та камери металоконструкцій виконується у відповідності до існуючих будівельних норм і правил.
- для стін - захисною сіткою є сітка «рабіца»;
- для перекриття - сітка з проволоки ВР діаметром 5 мм.
Гідроізоляція стін і перекриття тунелів та камери металоконструкцій виконується у відповідності до існуючих будівельних норм і правил.
Уточненние
Дата подання: 02 червня 2017 13:02
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:33
На основании предоставленной Вами тендерной информации геодезической службой установлено, что временная объездная дорога №1 проходит через огражденную стройплощадку, на которой размещены материалы заказчика (трубы, балки, железобетонные изделия). Где учтены затраты на их перебазировку в момент строительства объездной дороги?
Відповідь: Всі матеріали, які знаходяться на будівельному майданчику біля кільцевої дороги (проспект Лозовенківський) будуть використані при спорудженні об’єкта (перелік наведено у таблиці 1 додатку 7 тендерної документації). Витрати, пов’язані з переміщенням будівельних матеріалів в межах будівельного майданчика, враховані ресурсними елементними кошторисними нормами – п.1.19 ДСТУ - НБД.2.2-48:2012.
Объем работ
Дата подання: 02 червня 2017 13:02
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:34
Указанный в пунктах 307÷310 ведомости объемов работ диапазон диаметров арматур не дает четкого представления о диаметре используемой арматуры.
Відповідь: Конкретизація щодо діаметру арматури для виконання робіт будівництва об'єкту наведена у кресленні «З’єднувальна гілка. План з’єднувальної гілки від ПК00+06.763 до ПК02+08.00. Розрізи 1-1, 2-2. Армування. (КЖ)» - невід'ємна частина додатку 7 тендерної документації замовника, графічна частина, п.4.
Объем работ
Дата подання: 02 червня 2017 13:03
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:35
В пп. 283÷284 - несоответствие погрузки мусора (16,2м3) перевозке строительного мусора – 42782,0т.
Відповідь: Дякуємо за зауваження! Невідповідності обсягів робіт виправлені. Зміни до тендерної документації замовника внесені.
Ведомость объемов работ
Дата подання: 02 червня 2017 13:04
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:36
Наблюдается несоответствие предложенной Вами ведомости объемов работ и чертежа (без номера выпуска 05. 2017г.) «План соединительной ветки на ПК00+06÷ПК02+08.Разрезы 1-1,2-2, армирование» с чертежом 44/14-ПОС.12., в котором в «Пояснении к проекту» указано - « Конструкция обделки тоннелей: …- соединительная ветка – сборная железобетонная».
В то же время в ведомости объемов работ из сборных бетонных и железобетонных изделий упоминаются только фундаментные блоки и дорожные плиты.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно проекту спорудження тунелів з’єднувальної гілки виконується з монолітного залізобетону. Обсяги робіт наведено у додатку 7 тендерної документації замовника.
Ведомость объемов работ
Дата подання: 02 червня 2017 13:09
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:39
Идет уточнение на вопрос от 02.06.17, 11:01.
В пп.176÷179 - несоответствие разработки грунта (48,5м3) и перевозки (48,5м3 х 1,75 = 84,875т) , работа на отвале (0,834м3),.
48,5м3 – 0,834м3 = 47,666м3 беспорядочно складируется?
Відповідь: Інформація щодо відомості обсягів робіт надана у відповіді на запитання, яке отримано 02 червня 2017 р. в 11.01. В п.п.176-179 невідповідність обсягів робіт виправлена. Зміни до тендерної документації замовника внесені.
Ліцензія
Дата подання: 02 червня 2017 13:34
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:40
Добрий день!
Згідно р.3, п.1 Тендерної Документації ( копії ліцензії на впровадження господарської діяльності із будівництва об'єктів V категорії складності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, виданої в установленому порядку учаснику або іншому суб’єкту господарювання на окремі види робіт, якого учасник планує залучити як субпідрядника (для субпідрядника з обсягом робіт не менш ніж 20%) для виконання робіт, що є предметом закупівлі) , чи має можливість Генпідрядник з ліцензії на впровадження господарської діяльності із будівництва об'єктів ІV категорії складності, залучити Субпідрядника з V категорії складності?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Залучити субпідрядника з ліцензією V категорії складності можливо, але учасник, який планує бути генпідрядником для виконання робіт на об’єктах V категорії складності, також повинен мати ліцензію V категорії складності.
Ведомость
Дата подання: 02 червня 2017 14:08
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:42
В ведомости не учтено устройство настила лесов при сооружении монолитных железобетонных стен и перекрытия тоннелей и камеры металлоконструкций. Также отсутствуют леса и при устройстве оклеечной гидроизоляции стен.
Відповідь: При виконанні робіт по спорудженню монолітних залізобетонних стін та перекриття враховано роботу допоміжних візків згідно п.1.1.14 ДСТУ Б Д.2.2-29:2012. Риштування (допоміжні візки) при улаштуванні обклеювальної гідроізоляції стін не передбачено, у відповідності до будівельних кошторисних норм. Роботи з гідроізоляції стін виконуються поетапно.
Вопрос
Дата подання: 02 червня 2017 14:09
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:43
В тендерной документации не совсем понятно сформулирован вопрос об электроснабжении строительства. «Электроснабжение стройплощадки выполнено до границы временного ограждения». Какая мощность подведенного электроснабжения? Достаточно ли ее для обеспечения работы задействованных машин и механизмов? Запланирована ли, если необходимо, резервная линия подачи электроснабжения?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності з розрахунковими потужностями будівельних механізмів, які необхідні для виконання зазначених обсягів робіт з будівництва об'єкту, були запроектовані та виконані замовником роботи щодо прокладки високовольтного електричного кабелю до межі території майбутнього будівельного майданчика. Потужність підведеної мережі електропостачання достатня. Прокладання резервної високовольтної лінії не передбачається.
Вопрос
Дата подання: 02 червня 2017 14:12
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:46
В тендерной документации указано: На ПК01+04 запроектированная канализация прокладывается под конструкциями соединительной ветки. Без дополнительной информации по плану, профилю, точкам подключения невозможно ее увязать со строительством конструкций соединительной ветки. Информации с совмещенного плана инженерных сетей недостаточно.
По представленной в ведомости объемов работ трехкратной оборачиваемости следует выполнение работ по перекладке канализации в 3 повторяющихся этапа на каждой трети переустраиваемого трубопровода канализации:
- погружение шпунтовых свай,
- разработка грунта,
- работы по укладке трубы-кожуха и «рабочей трубы»,
- обратная засыпка котлована,
- извлечение шпунтовых свай.
Учитывая перекладку канализации ниже конструктива сооружаемых тоннелей, необходимо знать отметку уровня грунтовых вод и при наличии их в зоне работ предусмотреть дополнительные мероприятия по минимизации их влияния на производимые работы.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація щодо відміток будівельних конструкцій з'єднувальної гілки наведена на кресленні «З’єднувальна гілка. Спорудження першого етапу з’єднувальної гілки (першочергові роботи).ПК00+06.763- ПК01+47.00 (ПОБ)».
Інформація стосовно рівня ґрунтових вод та їх наявність в зоні проведення робіт по перевлаштуванню мереж каналізації додатково наведена у тендерній документації замовника при внесенні відповідних змін
Інформація стосовно рівня ґрунтових вод та їх наявність в зоні проведення робіт по перевлаштуванню мереж каналізації додатково наведена у тендерній документації замовника при внесенні відповідних змін
Техническое задание
Дата подання: 02 червня 2017 14:13
Дата відповіді: 06 червня 2017 16:48
В тендерной документации (техническое задание) указано: «Проектом предусмотрено выполнение работ по прокладке сети для обеспечения строительства водой». Ведомостью объемов работ учтено временное подключение водопровода на ПК02. Как обеспечивается водой объект строительства на начальном этапе строительства (противопожарная безопасность, хоз.бытовые нужды) и на І этапе строительства, в том числе обслуживание бетонных работ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проектом будівництва передбачається виконання робіт з прокладання мережі водоводу, який забезпечить об’єкт будівництва водою (протипожежна безпека, господарсько – побутові потреби). Виконання таких робіт передує І етапу будівництва об'єкту.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2017 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ПАТ "Київметробуд" |
98 712 000,00
UAH з ПДВ
|
98 712 000,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 78 969 600 | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ТУНЕЛЬБУД" |
106 268 325,40
UAH з ПДВ
|
105 734 325,40
UAH з ПДВ
|
1.125 | 93 986 067.02 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛОБУД-2" |
106 702 334,20
UAH з ПДВ
|
106 702 334,20
UAH з ПДВ
|
1 | 106 702 334.20 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спецбудмонтаж - Україна» |
106 500 000,00
UAH з ПДВ
|
106 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 106 500 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "Київметробуд" #01387432 |
Переможець |
98 712 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2017 17:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:55
|
звіт про викон. договору 20_08-2017.pdf | укладений |
02 січня 2020 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 13:42
|
Додат.угода 17 дог.від 04.08.2017р. №20_08-2017.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2019 14:01
|
Додаткова угода 16.pdf | зміни до договору |
27 червня 2019 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2019 11:54
|
додат.угода №15 від 07.06.2019.pdf | зміни до договору |
07 червня 2019 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2019 15:06
|
додат.угода №14 від 20.05.2019.pdf | зміни до договору |
20 травня 2019 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2019 15:32
|
Дод.уг. №13 КМБ.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2019 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 09:17
|
Додаткова угода 12.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2018 13:39
|
Дод.уг.11 від 12.12.18.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2018 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2018 13:25
|
Додаткова угода 10.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2018 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2018 12:02
|
потокол и додаткова угода 9.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2018 12:00
|
додаткова угода №8.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2018 08:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2018 08:53
|
Додаткова угода № 7.pdf | зміни до договору |
21 травня 2018 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2018 13:59
|
додат.угода 6 КМБ.pdf | зміни до договору |
30 січня 2018 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2018 15:38
|
доп.угода 5 КМБ.pdf | зміни до договору |
26 січня 2018 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2017 15:43
|
дод.уг.4 КМБ ген.дог..pdf | зміни до договору |
28 грудня 2017 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2017 18:05
|
доп. угода №3.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2017 18:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2017 17:06
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2017 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2017 09:40
|
Доп согл 1 Киевметрострой.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2017 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2017 16:01
|
Договор №20_ 08_2017.pdf | укладений |
04 серпня 2017 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Наявність матеріальних ресурсів поставки Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 20/08-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/08-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення обсягів робіт у зв`язку з додатковим фінансуванням на 2017 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 20/08-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/08-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів фінансування за рахунок коштів бюджету міста Харкова у 2017 році. |
Номер договору про закупівлю: | 20/08-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/08-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів фінансування за рахунок коштів бюджету міста Харкова у 2017 році. |
Номер договору про закупівлю: | 20/08-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/08-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Наявність матеріальних ресурсів поставки Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20/08-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/08-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Наявність матеріальних ресурсів поставки Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 20/08-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/08-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Наявність матеріалів поставки Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20/08-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №20/08-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткове фінансування на поточний 2018 рік |
Номер договору про закупівлю: | 20/08-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/08-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 20/08-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/08-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виділення додаткових коштів рішенням Харківської міської ради |
Номер договору про закупівлю: | 20/08-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/08-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Часткове зменшення фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 20/08-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/08-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виділення коштів на 2019 рік відповідно до рішення сесії Харківської міської ради |
Номер договору про закупівлю: | 20/08-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/08-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі) |
Номер договору про закупівлю: | 20/08-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/08-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 20/08-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/08-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 20/08-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/08-2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 20/08-2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |