Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з розробки та впровадження програмного забезпечення для системи управління документообігом
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2017-05-25-001158-c ec6f0fe2f3ca40cda14f53fe16099522
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корчак Тетяна Станіславівна

380679288225
ekon_mr@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська міська рада
Код ЄДРПОУ: 34334305
Вебсайт: http://rada.te.ua
Місцезнаходження: 46000, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5
Контактна особа: Корчак Тетяна Станіславівна
380679288225,
ekon_mr@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2017 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2017 09:00
Початок аукціону: 12 червня 2017 15:55
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

послуги з розробки та впровадження програмного забезпечення для системи управління документообігом
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з розробки та впровадження програмного забезпечення для системи управління документообігом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Листопадова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2017 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2017 16:43
проект договору.doc
25 травня 2017 16:43
тендерна докуметація.doc
25 травня 2017 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2017 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2017 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2017 16:43
проект договору.doc
25 травня 2017 16:43
тендерна докуметація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Можливість провести віддалену демонстрацію
Дата подання: 29 травня 2017 18:18
Дата відповіді: 30 травня 2017 10:56
До відправки комерційної пропозиції є необхідність провести віддалену демонстрацію нашого рішення, оскільки воно відповідає не всім технічним вимогам тендерної документації. Однак, на наш погляд, Арт-Офіс дозволить розгорнути більш гнучку та продуктивну систему для створення юридично значущих електронних документів та управління документообігом Тернопільскої міської ради. Готові провести віддалену демонстрацію рішення будь-яким зручними для Вас шляхом. Коротка інформація про Систему обміну електронними документами Арт-Офіс - це розподілена інформаційна веб-система, призначена для обміну юридично значимими в Україні електронними документами у форматі «DOCX» , «XLSX», «PDF» Об'єктом автоматизації є процес документального супроводження широкого спектру угод між суб'єктами - учасниками. Суб'єктом угоди може виступати будь-яка юридична або фізична особа - підприємець, фізична особа. Угода містить у собі супровідні документи, які потребують підписання або узгодження з однієї або з декількох сторін. Підримується можливість створювати та ефективно управляти документами з складним життєвим циклом, відображати в онлайн режимі статуси та контроль всіх етапів підписання\узгодження документів. Забезпечує автоматизацію таких основних процесів: • Управління електронними угодами (створення, публікація, закриття угоди тощо). • Управління життєвим циклом електронних документів. • Розподілене накладання на документи угоди одиночних і множинних ЕЦП відповідно до вимог чинного законодавства у сфері електронних документів та електронного документообігу, криптографії та електронного цифрового підпису. • Перевірка накладених на електронний документ ЕЦП. • Зберігання інформації про угоди в централізованій базі даних. • Зберігання електронних документів у централізованому сховищі документів Арт-Офіс. • Управління доступом до угод та електронних документів. • Завантаження та вивантаження електронних документів до/з централізованого сховища. • Управління правами доступу користувачів до функцій системи, угод та електронних документів. • Ведення бази даних організацій (контрагентів) та користувачів системи. • Управління політиками підписання електронних документів. • Автоматична нотифікація всіх контрагентів (сторін) угоди щодо проходження етапів життєвого циклу електронних документів та угоди. • Ведення довідника видів угод. Використання Арт-Офіс у комунікації із громадою дозволить перевести не тільки внутрішні документи із паперової до електронної форми, а і проводити усі звернення громадян онлайн. Беззаперечно ідентифікувати жителів міста під час опитувань, тощо. Технологічні та технічні засоби ведення «Системи обміну електронними документами Арт Офіс» забезпечують зберігання інформації згідно вимог чинного законодавства, достовірність інформації, її захист від несанкціонованого доступу та модифікації, можливість оновлення, архівування та відновлення даних, їх оперативного пошуку та документального відтворення процедури внесення відомостей, оперативне надання доступу до електронних документів. Алгоритми формування та перевірки електронного цифрового підпису, які використовуються в СОЕД Арт-Офіс, відповідають національним українським і міжнародним стандартам у галузі електронного цифрового підпису. Бібліотека криптографічних перетворень, що входить до складу програмного продукту, пройшла державну експертизу в сфері криптографічного захисту інформації і має позитивний експертний висновок від 05.04.2016 р. № 05/02/02 1420. Криптобібліотека виготовлена відповідно до технічних умов ТУ 58.2 30404750 006:2013. Більш детальний опис представлений на продуктовому сайті (архітектура, відеоінструкції, FAQ) https://art-office.com.ua/corporation Детальний опис документа Арт-Офіс також представлений на продуктовому сайті https://art-office.com.ua/ao-document Ключові переваги системи наступні: - це веб-система. Користувачам не потрібно інсталювати будь-яке додаткове ПЗ або плагіни. Достатньо лише підключення до мережі Інтернет та мати ключ ЕЦП. Підтримка всіх основних веб-браузерів. Рішення є кросплатформенним; - підтримка основних форматів документів: DOCX, XLSX, PDF; - підтримка ключів ЕЦП всіх основних АЦСК (Мастеркей, ДФС, Україна, Ключові системи та ін.); - електронні підписи вбудовані в структуру документа та є його невід'ємною частиною. Контент електронного документа не змінюється при підписанні ЕЦП, тому упродовж усього життєвого циклу відповідає контенту первинного документа. Формат первинного документа залишається незміннім після підписання документа ЕЦП, що дозволяє використовувати звичні програми для роботи з документом на будь-якому етапі його життєвого циклу; - документ можна передати будь-якій стороні, яка зможе безкоштовно переглянути документ та перевірити чинність підписів; - можливість формування гнучких сценаріїв підписання документів за рахунок використання спеціального об’єкту – «політика підписання»; - можливість масового підписання документів; - нотифікація учасників процесу підписання, про дії які відбуваються з документом; - можливість відображення в документі спеціальних текстових міток з інформацією про накладений цифровий підпис (ПІБ підписанта, організація, мітка часу тощо) та графічного зображення печаток або факсиміле; - при підписання використовується спеціальний формат розширеного підпису CAdES X Long, який забезпечує довгострокове та архівне зберігання документів. З основними принципами роботи в Арт-Офіс можна ознайомитись безкоштовно, натиснувши "Спробувати безкоштовно" на продуктовому сайті. Після реєстрації користувач потряпляє у загальноукраїнське "хмарне" рішення. Дана система відрязняється від Системи обміну електронними документами і є більш спрощенною версією корпоративних рішень. Кожному користувачу до кінця року надається 1500 електронних документів безкоштовно. Якщо дана модель роботи із документами прийнятна - готові провести демонстрацію та відповісти на всі питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На жаль спроба увійти в демонстраційну версію Арт-Офіс була невдала, в
звязку з відсутністю ЕЦП, які підтримуються системою, відповідно, немає
змоги обєктивно оцінити роботу та функціонал Вашої пропозиції.
Арт-Офіс. ЕЦП
Дата подання: 30 травня 2017 12:52
Дата відповіді: 30 травня 2017 14:23
Дякую за швидку відповідь. Сервіс постійно вдосконалюється та розвивається завдяки зворотньому зв'язку від користувачів. Повідомте, якщо є така можливість, ЕЦП якого АЦСК використовували для спроби авторизації в Сервісі і ми спробуємо налагодити їх підтримку.
Відповідь: Ми використовували ЕЦП органів юстиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2017 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Софт Експаншен Україна 448 800,00
UAH з ПДВ
448 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" 449 400,00
UAH з ПДВ
449 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2017 16:04
Pasport.PDF
09 червня 2017 16:04
ІПН.PDF
09 червня 2017 16:04
Dogovir_BMR.PDF
09 червня 2017 16:04
Dogovir_BCMR.PDF
09 червня 2017 16:04
Letter_500.PDF
09 червня 2017 16:04
14.Informatsia_pro_subpidriadnykiv.PDF
09 червня 2017 16:04
13.Vidpovidnist_zakonodavstvu.PDF
09 червня 2017 16:04
12.Dovidka_pro_litsenzuvannia.PDF
09 червня 2017 16:04
11.Statut_SX-UA.PDF
09 червня 2017 16:04
10.Vidomosti_pro_pidpryemstvo.PDF
09 червня 2017 16:04
8.Pohodzhenyi_proekt_dohovoru.PDF
09 червня 2017 16:04
6.Zakchyst_dovkillia.PDF
09 червня 2017 16:04
4.Dodatok-2_Stattia-17.PDF
09 червня 2017 16:04
3.Naiavnist_materialno-tekchnichnoi_bazy.PDF
09 червня 2017 16:04
1.Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

09 червня 2017 11:08
17_КопіяПаспорту і Коду.pdf
09 червня 2017 11:08
00_РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
09 червня 2017 11:08
01_Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Софт Експаншен Україна

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Софт Експаншен Україна
#34500657
Переможець 448 800,00
UAH з ПДВ
21 червня 2017 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2017 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Софт Експаншен Україна
#34500657
448 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 08:57
Електронний підпис укладений
11 липня 2017 12:51
Електронний підпис укладений
11 липня 2017 12:38
договір 265.PDF укладений
11 липня 2017 12:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 448 800,00
UAH з ПДВ