Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

овочі свіжі ранні
Очікувана вартість
18 347,80 UAH
UA-2017-05-25-000806-a df65166057714c848696bacbc9972d8e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербакова Ольга Василівна

+380412337048 olha_sherbakova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський навчально-виховний комплекс № 25
Код ЄДРПОУ: 06669661
Місцезнаходження: 10012, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Бориса Тена 84-а
Контактна особа: Щербакова Ольга Василівна
+380412337048
olha_sherbakova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі: Житомирський навчально-виховний комплекс № 25 двічі (10.05.2017 р. та 16.05.2017 р.) оголошував закупівлю по 03221000-6 овочі: Лот № 1 – 03221410-3 капуста свіжа, 350кг, 1 379,00 грн., Лот № 2 – 03221112-4 морква свіжа, 90 кг, 991,80 грн., Лот № 3 – 03221113-1 цибуля свіжа, 115 кг, 972,90 грн., Лот № 4 – 03221111-7 буряк столовий, 115 кг, 823,40 грн., Лот № 5 – 03221240-0 помідори свіжі, 396 кг, 8 664,48 грн., Лот № 6 – 03221270-9 огірки свіжі, 396 кг, 5 544,00 грн; та закупівлю по 03212000-0 картопля та сушені овочі: Лот № 1 – 03212100-1 картопля рання, 715 кг, 4 161,30 грн. Жодна із закупівель не відбулася у зв’язку із відсутністю учасників. У випадку не укладання договору на постачання свіжих овочів до закладу будуть порушені соціальні права вихованців закладу на забезпечення повноцінним харчуванням; будуть порушені вимоги Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. зі змінами та доповненнями, затвердженого наказом Мінмолодьспорту України та МОЗ України від 26.02.2013 року за № 440/22972, щодо виконання натуральних норм харчування дітей. Тому заклад провів моніторинг цінових пропозицій постачальників по вищевказаним лотам, визначив найбільш економічно вигідну пропозицію одного з учасників моніторингу і відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» розпочав переговорну процедуру з одним учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2017 17:29
Оскарження наміру укласти договір: 05 червня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

25 травня 2017 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: капуста рання
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 378,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

212 кг
капуста рання
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10012, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул.Б.Тена 84-а
Дата доставки: 06 червня 2017  —  31 серпня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Радушинська Марія Сергіївна
#3267418168
Переможець 1 378,00
UAH з ПДВ
25 травня 2017 17:29

Документи

25 травня 2017 17:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2017 17:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Радушинська Марія Сергіївна
#3267418168
1 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2017 17:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2017 17:28
Електронний підпис укладений
06 червня 2017 17:54
капуста.rar укладений
06 червня 2017 17:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
капуста рання 212 кг 6,50
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 червня 2017 — 31 серпня 2017
Сума оплати за договором: 1 878,00
UAH з ПДВ