Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт - заміна вікон в будівлях КЗ «Центр ПМСД №8» по вул. Харчова, 2 м. Запоріжжя
Очікувана вартість
1 140 100,00 UAH
UA-2017-05-25-000523-a ● cb66d8ec2c574a26b6a29f14f3b5c390
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги №8" |
Код ЄДРПОУ: | 38783662 |
Місцезнаходження: | 69014, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Харчова будинок 2 |
Контактна особа: |
Батовська Яна Олександрівна +380988697962 kzpmsd8_buh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2017 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2017 15:03 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2017 15:03 |
Початок аукціону: | 08 червня 2017 11:02 |
Очікувана вартість: | 1 140 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 401,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
196 шт
Капітальний ремонт - заміна вікон в будівлях КЗ «Центр ПМСД №8» по вул. Харчова, 2 м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69014, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Харчова будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2017 19:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2017 19:00 |
Оголошення про закупівлю КЗ Центр ПМСД 8.doc | |
25 травня 2017 14:58 |
Договір підряду КЗ Центр ПМСД 8.doc |
25 травня 2017 19:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 травня 2017 19:00 |
Оголошення про закупівлю КЗ Центр ПМСД 8.doc
|
|||
25 травня 2017 14:58 |
Договір підряду КЗ Центр ПМСД 8.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що до: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 29 травня 2017 15:00
Дата відповіді: 30 травня 2017 14:59
У Оголошенні в пункті 8.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказано:
"У переліку обов’язкова наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси, складські приміщення, гаражі, майстерні та інше). При цьому, учасник повинен документально підтвердити відповідність зазначеної ним матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки."
Просимо дати роз’яснення :
1. Чому наявність офісу, складськіх приміщення, гаражу, майстерні та інше є обов’язковим, та як це впливає на виконання робіт, зазначеной у закупівлі, як що притендент є дилером виробника вікон, та має монтажну бригаду (фактично офіс, чи ще щось інше, йому не потрібне)?
2. Яке відношення має Замовник до відповідність зазначеної ймовірним підрядником матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, та на якій підставі підряник має документально підтвердити зазначене вище?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ст.93 Цивільного кодексу України, місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку. Щодо пожежної безпеки є Постанова КМУ від 5 червня 2013 р. № 440.
Таким чином, Замовником було встановлено в оголошенні про здійснення електронної закупівлі відповідну умову про надання учасниками документального підтвердження фактичного дотримання учасниками чинного законодавства, наведеного вище, з метою підтвердження наявності матеріально-технічної бази, за допомогою якої ними здійснюється господарська діяльність (офіси, складські приміщення, гаражі, майстерні та інше).
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ст.93 Цивільного кодексу України, місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку. Щодо пожежної безпеки є Постанова КМУ від 5 червня 2013 р. № 440.
Таким чином, Замовником було встановлено в оголошенні про здійснення електронної закупівлі відповідну умову про надання учасниками документального підтвердження фактичного дотримання учасниками чинного законодавства, наведеного вище, з метою підтвердження наявності матеріально-технічної бази, за допомогою якої ними здійснюється господарська діяльність (офіси, складські приміщення, гаражі, майстерні та інше).
Що до спеціаліста-кошторисника
Дата подання: 29 травня 2017 15:55
Дата відповіді: 30 травня 2017 14:54
У Оголошенні в пунктах 8.2.1; 9.3; 9.6 вказана наявність спеціаліста-кошторисника з підтверджуючими кваліфікацію документами (а саме сертифікат інженера-проектувальника).
Дійсно як що Замовник має намір виконати роботи з Капітального ремонту здания, як в цьому Оголошенні, він замовляє виготовлення Проектно-кошторисної документації яка включає в себе розділ кошторисної документації, для чого дійсно обов'язково має бути спеціаліст-кошторисник з підтверджуючими кваліфікацію документами.
На етапі Закупівлі робіт Замовник має викласти кошторис розроблений кваліфікаційним спеціалістом-кошторисником для рівноправного доступу всіх ймовірних учасників.
Виходячи з вище зазначеного в Оголошені у предметі закупівлі має бути вказано: або-" Проектувальні роботи та Капітальний ремонт", або надані вже існуючи кошториси.
Так як Предмет даної закупівлі звучіть чітко: " Капітального ремонту здания" Просимо видалити вимоги до спеціаліста-кошторисника з підтверджуючими кваліфікацію документами, або надати розроблену кошторисну документацію.
До Вашої відповіді вважаємо застосування вказаної вище вимоги в Оголошені, що до спеціаліста-кошторисника, такою, що не відповідає Предмету закупівлі, ставить учасників в нерівні умови та підлягає Оскарженню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога про наявність власного працівника на посаді спеціаліст-кошторисник було встановлено замовником з метою документно підтвердити спроможність учасника кваліфікаційно здійснити розрахунок ціни пропозиції
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2017-05-25-000523-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 14 червня 2017 16:40
Дата подання: 14 червня 2017 16:40
Вимога
Вимагає скасувати рішення Замовника Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги №8" згідно закупівлі «Капітальний ремонт - заміна вікон в будівлях КЗ «Центр ПМСД №8» по вул. Харчова, 2 м. Запоріжжя» номер у ЦБД UA-2017-05-25-000523-a, про дискваліфікацію ТОВ «Компанія Позитив» (код ЄДРПОУ 36315588):
Згідно вимог документації, Замовником не було конкретизовано документ, яким Учасник повинен був підтвердити проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника підприємства. ТОВ «Компанія Позитив» було надано посвідчення №2237 видане Гайдаю Максиму Вікторовичу де засвідчено що вищевказана особа «Пройшла навчання та перевірку знать чинного Законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, профілактики професійних отруєнь і захворювань, надання першої допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій» згідно протоколу засідання комісії з перевірки знань №16-162 від 25.08.2016р. Вищевказаного документу достатньо для підтвердження проходження навчання та перевірки знань Директора підприємства.
Враховуючи викладене вище, ТОВ «Компанія Позитив» було подано всі необхідні документи, які вимагалося документацією та вважаємо рішення Замовника, щодо відхилення Нашої пропозиції незаконним та таким, що суперечить умовам закупівлі. На підставі цього, керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35
ВИМАГАЄМО:
Скасувати рішення Замовника, затверджене Протоколом № 5.3 від 13.06.2017 р., про дискваліфікацію ТОВ «Компанія Позитив», або скасувати процедуру торгів, у зв’язку з допущенням порушень у процедурі закупівлі.
Директор ТОВ "Компанія Позитив" М.В. Гайдай
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 14 червня 2017 16:19
Відповідно до п.8.2.4 пункту 8.2 Оголошення про проведення електронної закупівлі, з метою підтвердження кваліфікаційних вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен був надати у складі пропозиції документ, що підтверджує проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника підприємства.
Правила навчання посадових осіб підприємств, установ та організацій з питань пожежної безпеки регулюються відповідно до Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року №444.
Учасником ТОВ "Компанія Позитив" не надано у складі пропозиції документа, що підтверджує проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника учасника Гайдай М.В. в порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року №444.
Натомість, посвідчення №2237, на яке посилається учасник у своїй вимозі в якості належного документального підтвердження проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника підприємства, було видано в порядку, передбаченому Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженим Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15, яким встановлюється порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності. Таким чином, надане учасником посвідчення №2237 підтверджує факт перевірки знань керівника учасника з охорони праці, що, до речі, було окремою вимогою до учасника, встановленою умовами закупівлі (п.8.2.4 Оголошення).
Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до пп.9.2 п.9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35, виключними підставами дискваліфікації є:
1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Таким чином, враховуючи викладені вище обставини, учасником ТОВ "Компанія Позитив" не було документально підтверджено один з кваліфікаційних критеріїв, встановлених Законом, - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає вимогам Закону та умовам закупівлі та в силу вимог пп.9.2 п.9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35, є підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
Отже, сукупність обставин, не спростованих учасником згідно вимог п.3 пп.14.1 п.14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35, дають підстави вважати рішення замовника про дискваліфікацію учасника ТОВ "КОМПАНІЯ ПОЗИТИВ" законним та обґрунтованим.
Зважаючи на викладене вище, при проведенні об’єктивної та неупередженої оцінки тендерним комітетом та відповідальною особою було вирішено дискваліфікувати учасника ТОВ "Компанія Позитив" у зв’язку із невідповідністю пропозиції учасника умовам закупівлі.
Також повідомляємо, що органом оскарження рішень Замовника при проведенні допорогових закупівель, згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35, є Комісія з розгляду звернень.
Вирішили:
1. Вимогу ТОВ "КОМПАНІЯ ПОЗИТИВ" по допороговій закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», (код CPV згідно ДК 021:2015 44221000-5 «Вікна, двері та супутні вироби»). Капітальний ремонт - заміна вікон в будівлях КЗ «Центр ПМСД №8» по вул. Харчова, 2 м. Запоріжжя залишити без задоволення.
2. Оприлюднити на порталі електронних закупівель інформацію щодо розгляду даної вимоги.
Документи
Правила навчання посадових осіб підприємств, установ та організацій з питань пожежної безпеки регулюються відповідно до Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року №444.
Учасником ТОВ "Компанія Позитив" не надано у складі пропозиції документа, що підтверджує проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника учасника Гайдай М.В. в порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року №444.
Натомість, посвідчення №2237, на яке посилається учасник у своїй вимозі в якості належного документального підтвердження проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника підприємства, було видано в порядку, передбаченому Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженим Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15, яким встановлюється порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності. Таким чином, надане учасником посвідчення №2237 підтверджує факт перевірки знань керівника учасника з охорони праці, що, до речі, було окремою вимогою до учасника, встановленою умовами закупівлі (п.8.2.4 Оголошення).
Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до пп.9.2 п.9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35, виключними підставами дискваліфікації є:
1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Таким чином, враховуючи викладені вище обставини, учасником ТОВ "Компанія Позитив" не було документально підтверджено один з кваліфікаційних критеріїв, встановлених Законом, - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає вимогам Закону та умовам закупівлі та в силу вимог пп.9.2 п.9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35, є підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
Отже, сукупність обставин, не спростованих учасником згідно вимог п.3 пп.14.1 п.14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35, дають підстави вважати рішення замовника про дискваліфікацію учасника ТОВ "КОМПАНІЯ ПОЗИТИВ" законним та обґрунтованим.
Зважаючи на викладене вище, при проведенні об’єктивної та неупередженої оцінки тендерним комітетом та відповідальною особою було вирішено дискваліфікувати учасника ТОВ "Компанія Позитив" у зв’язку із невідповідністю пропозиції учасника умовам закупівлі.
Також повідомляємо, що органом оскарження рішень Замовника при проведенні допорогових закупівель, згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35, є Комісія з розгляду звернень.
Вирішили:
1. Вимогу ТОВ "КОМПАНІЯ ПОЗИТИВ" по допороговій закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», (код CPV згідно ДК 021:2015 44221000-5 «Вікна, двері та супутні вироби»). Капітальний ремонт - заміна вікон в будівлях КЗ «Центр ПМСД №8» по вул. Харчова, 2 м. Запоріжжя залишити без задоволення.
2. Оприлюднити на порталі електронних закупівель інформацію щодо розгляду даної вимоги.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 14 червня 2017 16:40
Рішення Комісії:
Відмовлено в задоволенні
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2017 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ВКФ КОНКОРД" |
818 892,00
UAH з ПДВ
|
752 698,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд" |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
760 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
УІ ТОВ "Харвест Індустріалес, С.Л." |
826 814,40
UAH з ПДВ
|
762 599,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія Позитив" |
870 000,00
UAH з ПДВ
|
789 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЕКІПАЖ |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КАСКАД ТРЕЙД"" |
814 000,00
UAH з ПДВ
|
802 599,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МК СФЕРА" |
1 035 000,00
UAH з ПДВ
|
990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ВКФ КОНКОРД" #33873720 |
Відхилено |
752 698,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2017 16:07
|
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд" #37214342 |
Відхилено |
760 000,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2017 16:09
|
УІ ТОВ "Харвест Індустріалес, С.Л." #24912645 |
Відхилено |
762 599,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2017 16:11
|
ТОВ "Компанія Позитив" #36315588 |
Відхилено |
789 000,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2017 16:15
|
ПП ЕКІПАЖ #21241245 |
Відхилено |
790 000,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2017 16:17
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КАСКАД ТРЕЙД"" #40421835 |
Відхилено |
802 599,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2017 16:20
|
ТОВ "МК СФЕРА" #39673040 |
Переможець |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2017 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2017 09:13
|
Договір | укладений |
20 червня 2017 09:12
|